kotona. Ja hyvä on! :D
Mulla on Yugo
5
514
Vastaukset
- vaan ottia tuota
myy. Yugo oli aikanaan Jenkeissä edullisin uusi auto.
Ei Zastavaa sattuis löytymään?- kaksi Saskaa ja
ihan paskoja. Tosin ihan perus Fiat tekniikaltaan, mitä nyt pellit oli himppa takapäässä erilaiset. Tuli myytyä pois jo aikaa sitten, en kaipaile.
- Samara-mies
http://www.ajovalo.net/Historia/Ei-Suomi4.htm Tuolla aivan sivun alalaidassa on ZAZ Tavria. Miksei sitä ole tuotu Suomeen?
- Ulkomaille hommiin..
tuoden itse. Tuontiautona onnistuu helpoiten, ei ehkä muuten täytä päästöjen suhteen määräyksiä. Ainakin vanhemmat saman tehtaan tuotteet oli melkoisia tekeleitä, että ei niillä kauheasti viitsinyt ajella. Erikoisuutena nyt tietty menisi. Appiukolla oli näitä "zappeja" sitä takamoottorista ilmajäähdytteistä räpättiä (oliko joku ZAZ-965), niin huono auto, että hajosi itsestään autotallissakin. Todella, kytkimen käpälän jouset meni poikki ajamatta ja kumitiivisteet rapsahtelivat tämän tästä, akku tyhjeni ja bensalämmitin reistaili. Ja mittarissa vaan 40000km!
- Koral45
Onko Suomessa oikeasti Yugoa kenelläkään? Sitä 45-mallia tai millä nimellä onkaan... Olen aina halunnut sellaista, mutta varaosia varmaan vaikea saada täällä ja niitä oletettavasti tarvii ja paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983