Mulla on Yugo

Mirjamiriitta

kotona. Ja hyvä on! :D

5

519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ottia tuota

myy. Yugo oli aikanaan Jenkeissä edullisin uusi auto.
      Ei Zastavaa sattuis löytymään?

• kaksi Saskaa ja

ihan paskoja. Tosin ihan perus Fiat tekniikaltaan, mitä nyt pellit oli himppa takapäässä erilaiset. Tuli myytyä pois jo aikaa sitten, en kaipaile.

• Samara-mies
      • Ulkomaille hommiin..

tuoden itse. Tuontiautona onnistuu helpoiten, ei ehkä muuten täytä päästöjen suhteen määräyksiä. Ainakin vanhemmat saman tehtaan tuotteet oli melkoisia tekeleitä, että ei niillä kauheasti viitsinyt ajella. Erikoisuutena nyt tietty menisi. Appiukolla oli näitä "zappeja" sitä takamoottorista ilmajäähdytteistä räpättiä (oliko joku ZAZ-965), niin huono auto, että hajosi itsestään autotallissakin. Todella, kytkimen käpälän jouset meni poikki ajamatta ja kumitiivisteet rapsahtelivat tämän tästä, akku tyhjeni ja bensalämmitin reistaili. Ja mittarissa vaan 40000km!

• Koral45

Onko Suomessa oikeasti Yugoa kenelläkään? Sitä 45-mallia tai millä nimellä onkaan... Olen aina halunnut sellaista, mutta varaosia varmaan vaikea saada täällä ja niitä oletettavasti tarvii ja paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1328
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1260
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      57
      1201
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1125
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1101
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      907
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      873
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      78
      823
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      817
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe