TÄHTIARTISTI KILPAILUN FINAALI

mollijori

Oli Rauhanlahdessa 21-22.01.2011. Hyviä laulajia oli,mutta tais tuomarit valita omia tuttuja sillä parhaat eivät voittaneet sarjojaan!!!.Katsokaahan Tähtiartistien sivuilta voittajien esitykset!.

16

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modulaatio

      Niin olin minäkin Rauhanlahdessa ja samaa totesin,parhaat ei pärjänneet!Ja ihmetellä täytyy ettei Tornion semifinaalista muutama tosi hyvä laulaja päässyt jatkoon!
      No, tuomarit tais pitää omat tutut etusijalla,semmoistahan se nykyään on,suhteilla pääsee pitkälle,taidoilla ei pärjää!!!

    • kalle-kailottaja

      kanssa kanarialle niin olisit pärjännyt !.

      • Ei kaikki oo kultaa

        Kanarialla ja 70 muuta, enkä silti pärjänny.


    • En ollut paikalla

      Kiitos vihjeestä, kuuntelin voittajat. Miehet suht hyviä, mutta naisvoittajat! Millainen taso siellä nyt oli, kun tässä lauloivat "parhaat"!

      • Laulajien ystävä

        Olin yleisönä paikalla, mielestäni parhaat naislaulajat jäivät palkitsematta. En sitten tiedä, miten hyvin lauloivat alkukisan ja semifinaalin laulut, sillä nekin pistemäärät huomioitiin, mutta myös ne yleisön puhelinäänet taisivat antaa hyvät pisteet. Kun on kyse laulukilpailuista, niin ne puhelinäänet ei pitäisi niin paljon vaikuttaa, niitähän saa, kun kaverit ja itsekin soittaa, siis maksaa, saa sitä "yleisön kannatusta".
        Muuten on erittäin hyvä kisa, mutta niin pienellä pilataan.


      • ...jatkan
        Laulajien ystävä kirjoitti:

        Olin yleisönä paikalla, mielestäni parhaat naislaulajat jäivät palkitsematta. En sitten tiedä, miten hyvin lauloivat alkukisan ja semifinaalin laulut, sillä nekin pistemäärät huomioitiin, mutta myös ne yleisön puhelinäänet taisivat antaa hyvät pisteet. Kun on kyse laulukilpailuista, niin ne puhelinäänet ei pitäisi niin paljon vaikuttaa, niitähän saa, kun kaverit ja itsekin soittaa, siis maksaa, saa sitä "yleisön kannatusta".
        Muuten on erittäin hyvä kisa, mutta niin pienellä pilataan.

        Ai että oli parempiakin. Ja minä jo ehdin ajatella, että tässä kisa, jossa minäkin voisin pärjätä. Kyllä järjestäjien ja tuomarien pitäisi olla tarkkana. Valta tuo tässäkin myös vastuun mukanaan. Kisan arvostus ei esimerkiksi tuttujen palkitsemisesta tai äänten ostamisesta parane.


    • lekottelija

      Nuo videot kyllä kertovat kaiken kilpailun tasosta, yksi mies oli hyvä, sorry. Ja uskon, että parempia on jätetty rannalle, siis pakko olla!

      • MIES POHOJOSESTA

        JA TOSI ON ,ETTÄ TAITAA OLLA VAAN JOKU HUUHAA KILPAILU!. TOSIAANKIN PARHAAT EIVÄT VOITTANEET. aINOASTAAN KUNUNGATARSARJAN VOITTAJA OLI SARJANSA PARAS.


      • Toinen mielipide
        MIES POHOJOSESTA kirjoitti:

        JA TOSI ON ,ETTÄ TAITAA OLLA VAAN JOKU HUUHAA KILPAILU!. TOSIAANKIN PARHAAT EIVÄT VOITTANEET. aINOASTAAN KUNUNGATARSARJAN VOITTAJA OLI SARJANSA PARAS.

        Näinkö oli mielestäsi? Kyllä falskisti lauloi tämä tyttönen, mutta olihan hän nuori ja nätti, jollaisista miehet tykkää.


      • keikkailija 68
        Toinen mielipide kirjoitti:

        Näinkö oli mielestäsi? Kyllä falskisti lauloi tämä tyttönen, mutta olihan hän nuori ja nätti, jollaisista miehet tykkää.

        KRAAKKUU,miten tolla äänellä ja taidolla voi voitaa?. Eikö tosiaan ollut tässä sarjassa parempia laulajia????. Saisko paikanpäällä olleilta arvosteluja!!!.


    • mikäsmikäääää

      Siis saatteko te näkymään kaikki nuo -11 kuninkaallisten videot näkyviin?
      Minulla ei lähde pyörimään kuin tuo kuninkaan video....ihan kuin muissa ie olisi videoa ollenkaan??
      Mikäs mättää?

      • odotellaan

        Mullakaan ei näy videot, mutta sain kuulla, että ne päivittävät sivujaan ja tietävät ongelman, jota korjaillaan.


      • itoli
        odotellaan kirjoitti:

        Mullakaan ei näy videot, mutta sain kuulla, että ne päivittävät sivujaan ja tietävät ongelman, jota korjaillaan.

        Ihan hirvee esitys toi Kreivitär!!!!.


      • Mut ei näy

        Heiii, mikä noissa videoissa nyt on kun ei niitä saa tosiaankaan näkymään?! Miten te saatte, joilla näkyy???????


    • donna 61

      käykää rundi mukana ,niin näette miten hyväveli kilpailu toimii ..En ikinä enää mukana!

      • joklaaja-jori

        Tämä kilpailu on varmaan tarkoitettu huonoille laulajille,jotka eivät muuten pääsis finaaliin.Mutta tässä kilpailussa pääsee finaaliin kun vaan äänestää itseään. Äänestyshän tapahtuu puhelin äänestyksellä,puhelun hinta n.90 senttiä. Voiskohan tätä sanoa itseään äänestäjien kisaksi!!!!!. HEH,HEH.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe