Oli Rauhanlahdessa 21-22.01.2011. Hyviä laulajia oli,mutta tais tuomarit valita omia tuttuja sillä parhaat eivät voittaneet sarjojaan!!!.Katsokaahan Tähtiartistien sivuilta voittajien esitykset!.
TÄHTIARTISTI KILPAILUN FINAALI
16
1214
Vastaukset
- modulaatio
Niin olin minäkin Rauhanlahdessa ja samaa totesin,parhaat ei pärjänneet!Ja ihmetellä täytyy ettei Tornion semifinaalista muutama tosi hyvä laulaja päässyt jatkoon!
No, tuomarit tais pitää omat tutut etusijalla,semmoistahan se nykyään on,suhteilla pääsee pitkälle,taidoilla ei pärjää!!! - kalle-kailottaja
kanssa kanarialle niin olisit pärjännyt !.
- Ei kaikki oo kultaa
Kanarialla ja 70 muuta, enkä silti pärjänny.
- En ollut paikalla
Kiitos vihjeestä, kuuntelin voittajat. Miehet suht hyviä, mutta naisvoittajat! Millainen taso siellä nyt oli, kun tässä lauloivat "parhaat"!
- Laulajien ystävä
Olin yleisönä paikalla, mielestäni parhaat naislaulajat jäivät palkitsematta. En sitten tiedä, miten hyvin lauloivat alkukisan ja semifinaalin laulut, sillä nekin pistemäärät huomioitiin, mutta myös ne yleisön puhelinäänet taisivat antaa hyvät pisteet. Kun on kyse laulukilpailuista, niin ne puhelinäänet ei pitäisi niin paljon vaikuttaa, niitähän saa, kun kaverit ja itsekin soittaa, siis maksaa, saa sitä "yleisön kannatusta".
Muuten on erittäin hyvä kisa, mutta niin pienellä pilataan. - ...jatkan
Laulajien ystävä kirjoitti:
Olin yleisönä paikalla, mielestäni parhaat naislaulajat jäivät palkitsematta. En sitten tiedä, miten hyvin lauloivat alkukisan ja semifinaalin laulut, sillä nekin pistemäärät huomioitiin, mutta myös ne yleisön puhelinäänet taisivat antaa hyvät pisteet. Kun on kyse laulukilpailuista, niin ne puhelinäänet ei pitäisi niin paljon vaikuttaa, niitähän saa, kun kaverit ja itsekin soittaa, siis maksaa, saa sitä "yleisön kannatusta".
Muuten on erittäin hyvä kisa, mutta niin pienellä pilataan.Ai että oli parempiakin. Ja minä jo ehdin ajatella, että tässä kisa, jossa minäkin voisin pärjätä. Kyllä järjestäjien ja tuomarien pitäisi olla tarkkana. Valta tuo tässäkin myös vastuun mukanaan. Kisan arvostus ei esimerkiksi tuttujen palkitsemisesta tai äänten ostamisesta parane.
- lekottelija
Nuo videot kyllä kertovat kaiken kilpailun tasosta, yksi mies oli hyvä, sorry. Ja uskon, että parempia on jätetty rannalle, siis pakko olla!
- MIES POHOJOSESTA
JA TOSI ON ,ETTÄ TAITAA OLLA VAAN JOKU HUUHAA KILPAILU!. TOSIAANKIN PARHAAT EIVÄT VOITTANEET. aINOASTAAN KUNUNGATARSARJAN VOITTAJA OLI SARJANSA PARAS.
- Toinen mielipide
MIES POHOJOSESTA kirjoitti:
JA TOSI ON ,ETTÄ TAITAA OLLA VAAN JOKU HUUHAA KILPAILU!. TOSIAANKIN PARHAAT EIVÄT VOITTANEET. aINOASTAAN KUNUNGATARSARJAN VOITTAJA OLI SARJANSA PARAS.
Näinkö oli mielestäsi? Kyllä falskisti lauloi tämä tyttönen, mutta olihan hän nuori ja nätti, jollaisista miehet tykkää.
- keikkailija 68
Toinen mielipide kirjoitti:
Näinkö oli mielestäsi? Kyllä falskisti lauloi tämä tyttönen, mutta olihan hän nuori ja nätti, jollaisista miehet tykkää.
KRAAKKUU,miten tolla äänellä ja taidolla voi voitaa?. Eikö tosiaan ollut tässä sarjassa parempia laulajia????. Saisko paikanpäällä olleilta arvosteluja!!!.
- mikäsmikäääää
Siis saatteko te näkymään kaikki nuo -11 kuninkaallisten videot näkyviin?
Minulla ei lähde pyörimään kuin tuo kuninkaan video....ihan kuin muissa ie olisi videoa ollenkaan??
Mikäs mättää?- odotellaan
Mullakaan ei näy videot, mutta sain kuulla, että ne päivittävät sivujaan ja tietävät ongelman, jota korjaillaan.
- itoli
odotellaan kirjoitti:
Mullakaan ei näy videot, mutta sain kuulla, että ne päivittävät sivujaan ja tietävät ongelman, jota korjaillaan.
Ihan hirvee esitys toi Kreivitär!!!!.
- Mut ei näy
Heiii, mikä noissa videoissa nyt on kun ei niitä saa tosiaankaan näkymään?! Miten te saatte, joilla näkyy???????
- donna 61
käykää rundi mukana ,niin näette miten hyväveli kilpailu toimii ..En ikinä enää mukana!
- joklaaja-jori
Tämä kilpailu on varmaan tarkoitettu huonoille laulajille,jotka eivät muuten pääsis finaaliin.Mutta tässä kilpailussa pääsee finaaliin kun vaan äänestää itseään. Äänestyshän tapahtuu puhelin äänestyksellä,puhelun hinta n.90 senttiä. Voiskohan tätä sanoa itseään äänestäjien kisaksi!!!!!. HEH,HEH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019