Maailman paras Rock-bändi!

fanittaja

Enpä usko,että maa päällään kantaa tällä hetkellä yhtäkään parempaa rock bändiä, kuin Muse. Kuunneltavaa, ihanaa ja niin Rokkia =)

http://www.muse.mu/
ja
Hyvät fanisivut
http://museandamuse.com/

ja nauttimaan...........hyvästä musiikista.

Ps. laulaja Matthewkin on ihan syötävän hyvän näköinen, mikä ei sekään ole pahitteeksi. On harvinaista, että näissä nykyajan rock-bändeissä enään laulajat ovat minkään näköisiä.

Toivottavasti rantautuvat pian taas tänne Suomeenkin.

54

2459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • placebofreak

      Onhan muitakin erittäin hyviä rockbändejä mm.Placebo,joka on ihan Musen tyylistä musiikkia ja tietysti myös Queen...Brian Molko,Placebon solisti on kaunis mies,ei voi muuta sanoa...

      • jepulis

      • hanabanana

        PiXIES


      • nahkakolo

        ooh, Brian


    • Dani

      MUSE on kaunista musiikkia ja kaunis on myös Matthew. Ei niinkään komea, enemmänkin söpö. En ole kellään vokalistilla kuullut yhtä suloista ääntä kuin Mattilla joka laulaa korkeaa ja kovaa sekä ihmeellisen itsevarmasti. Bändissä on myös erikoista se että rumpali Don ei jää taka-alalle.

      Kerrassaan nautittavaa musiikkia, kaikki kokeilemaan.

      Ps. Fanittaja, kyllä hyvännäköisiä laulajia löytyy. Kuten Anthony Kiedis. ;)

      • Dani

        *Dom.. Dominic. Mitenkähän se n sinne tuli.. ò_O


      • Paapapaaa

        Miten artistin/bändin jäsenten ulkonäkö vaikuttaa musiikkiin?


      • öbliss

        Minua häiritsee Matt Bellamyn laulussa se jatkuva hengenhaukkominen.


    • Noddy Holder

      SLADE tietty

      • tarkoitit

        SCORPIONS


      • Dani
        tarkoitit kirjoitti:

        SCORPIONS

        varmasti Red Hot Chili Pepperseistä, se on rock.


      • Geavy Hlow
        Dani kirjoitti:

        varmasti Red Hot Chili Pepperseistä, se on rock.

        olen samaa mieltä. erittäin samaa mieltä.


      • Slade

        SLADE RULETTAA


      • oioihbou
        Dani kirjoitti:

        varmasti Red Hot Chili Pepperseistä, se on rock.

        Ei mitenkään erityisen rock, enempikin funk tai hiphop tjs.


      • oioihbou
        oioihbou kirjoitti:

        Ei mitenkään erityisen rock, enempikin funk tai hiphop tjs.

        ... mutta siis ennekaikkea ihan paska.


      • gtluxclu
        Dani kirjoitti:

        varmasti Red Hot Chili Pepperseistä, se on rock.

        RHCP on täyttä sontaa.


    • Rocky

      ...paskaa. Se on Hurriganes joka jyrää ja rulettaa.

    • Black F.

      Maailman paras rokkibändi on The Pixies, joka on jälleen kasattu.

      • Francis B.

        Jåå Pixies on paras!!! :D


      • HANABANANA

        sepä se. muse on poppia tähän verrattuna. aäåiyyyyh


      • MONIKONIPONI

        sonic youth on vielä hiukka parempi, vaikka pixies elikin hohdokasta vaihetta silloin 1980-1990 -luvun vaihteessa.
        uudelleen kasauksen järkevyydestä en kyllä menisi takuuseen, jälki voi jäädä keskinkertaiseksi uuden materiaalin osalta.


    • rokkimimmi

      ei kait toi bändi oo niin rokkii?
      meikäläisen mielestä ne skulaa enemmän sellast poppimeininkii ja meitsin mukaan se olis niinku luokiteltu sellaseks teinibändiks ja sellaseks mikä skulaa niinku sellast vähä lällärimusaa,tä?
      ootexte samaa mieltä,hä?

    • Dave Hill

      Kyl se paras on slade

      • dsjflkjsfdljsldf

        Muse on paras, se on niin ihanaa musaa, ja Matthew on todellakin söpö. :D Semmoisen kun sais. ;)


    • ögläöbyy

      Se on Hanoi Rocks

      • NIRVANA ON

        EDELLEEN PARAS KAIKISTA!


      • *qq*
        NIRVANA ON kirjoitti:

        EDELLEEN PARAS KAIKISTA!

        The 69 Eyes


      • hevisuomiparassuomi
        *qq* kirjoitti:

        The 69 Eyes

        Ikimuistoisin orkesteri meille suomalaisille on täysin kyseenalaistamatta purplehiippisapattiseppeliini. Ihan sama, mitä sitä orkesteria ennen on ollut tahi jälkeen tullut ja tulevakaan. Se se on vaan meille suomalaisille se ylittämätön ykköstykittäjä vailla minkäänlaista luovan nerouden rajallisuutta. Tekemisen tinkimättömyydestä nyt puhumattakaan...!!!
        Tämmöiset kyselyt, gallupit tahi mitkään muutkaan selvitykset on nyt lopetettava tarpeettomina. Mitä sitä suotta kyselemään kun oikean vastauksen kaikki kuitenkin tietävät.


      • Jon ja Paul forever
        hevisuomiparassuomi kirjoitti:

        Ikimuistoisin orkesteri meille suomalaisille on täysin kyseenalaistamatta purplehiippisapattiseppeliini. Ihan sama, mitä sitä orkesteria ennen on ollut tahi jälkeen tullut ja tulevakaan. Se se on vaan meille suomalaisille se ylittämätön ykköstykittäjä vailla minkäänlaista luovan nerouden rajallisuutta. Tekemisen tinkimättömyydestä nyt puhumattakaan...!!!
        Tämmöiset kyselyt, gallupit tahi mitkään muutkaan selvitykset on nyt lopetettava tarpeettomina. Mitä sitä suotta kyselemään kun oikean vastauksen kaikki kuitenkin tietävät.

        Paras yhtye on ilman muuta aluperin Saksasta kotoisin oleva The Beatles Band. He aloittivat vaatimattomasti Saksassa, soittelivat Reeberbanilla ja Hannoverissa ja ylenivät amerikkalaiselle huippu hitti listalle aivan kärki kahinoihin. Jon Lennonin ja Paul Gartneyn veroista roch musiikkisäveltäjää ei ole ollut ennen eikä jälkeen.


      • öppilöömi
        Jon ja Paul forever kirjoitti:

        Paras yhtye on ilman muuta aluperin Saksasta kotoisin oleva The Beatles Band. He aloittivat vaatimattomasti Saksassa, soittelivat Reeberbanilla ja Hannoverissa ja ylenivät amerikkalaiselle huippu hitti listalle aivan kärki kahinoihin. Jon Lennonin ja Paul Gartneyn veroista roch musiikkisäveltäjää ei ole ollut ennen eikä jälkeen.

        se on aina vaan purplehiippisapattiseppeliini -orkesteri, joka on kotoisin oiroopasta. se on ollut täällä meidän Suomessa näissä kahnauksissa jo kait yli neljän vuosikymmenen ajan ja aina vaan ottaa uusia eriä. tyrmäystä ei mikään eikä kukaan ole vielä koskaan onnistunut saamaan aikaan, ei edes lähelle sitä.
        nyt sitten vaan taas perusasioitten ääreen tykittämään ämyreistä näitä kaikkien suomalaisten ylimestareita...


      • Dirt Cocain
        NIRVANA ON kirjoitti:

        EDELLEEN PARAS KAIKISTA!

        " in the eighties we had Mötley Crüe,Van Halen and Kiss...but then came Kurt Cobain and ruined it all...what was so wrong with having FUN ?"

        Amen.

        ..Muse on ihan ok..mutta en mä sitä ROCK_bändiksi heti mieltäis...jotain muuta


      • Anonyymi

        Ensinkään, ei mitään soittotaitoja ja laulaja äänetön paska.


    • niinpäå

      AC/DC vie kaikki ja teillä ei ole ei ole siihen mitään sanomista!

    • <3Ms.Howard

      Dominic Howard on ainakin miun mies!

    • Mikkefanialways
      • beissi jahva

        niin totta.. vaikka hanoi rocksia ei enää ole niin sen musiikki elää.
        ja monroe on onnistunut soolourallaan tekemään niin erittäin massiivisen hienon upeaa musiikkia ettei sanoja tahdo löytää!!


      • Anonyymi

        Monroe säälittävä reppana ilman ääntä.


    • toduuus

      Kuunnelkaa Liquid Tension Experimenttiä, siinä on talentit kohdallaan.

    • Ringo Starr <3

      Anteeksi vain mutta minusta Muse ei ole kovinkaan _mahtava_, koska laulajalla on niin samanlainen ääni joka biisissä ja ehkä vähän liiankin omaperäinen (tai ainakaan minä en jaksais yhtä niiden levyä kuunnella putkeen). Tämähän on tietenkin vaan mun mielipide.

      Itse tykkään ja rakastan vanhoja legendoja kuten The Beatles ja Led Zeppelin.
      Nirvana kuuluu myös mun suosikkeihin.

    • Guaranteen

      Lovex on paras. Ääni, aah, ja se musikki on musiikkia korville ;)

    • her o no herne

      jos taitoja mitataan niin aikas paras on GENTLE GIANT ! !

      et pysty kuunteleen.

    • 7H3P0L1C3

      The police

    • progeilija

      En harrasta elitismiä, mutta sanonpahan vain että 70-luvun Pink Floydissa on semmoista tunnelmaa että en ole vastaavaa kuullut. Mutta mää oon kyl puolueellinen 'progeilija'.

    • Jos multa kysytään, niin tällä hetkellä paras rockbändi on mulle Judas Priest (no, se on oikeastaan heavybändi, mutta lasken heavyn käsitteen rock alle). Muita hyviä esim. Free, Bad Company, Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Twisted sister, Slade, Iron Maiden(heavya sekin), Queen, The Beatles.

    • Ainiin ja olin unohtaa, Rush.

    • Ja myös tosi hyvää musaa syntyi Ronnie James Diolta kuten esim. Rainbowssa ja Black Sabbathissa.

      • Anonyymi

        Dio on kyllä kova, mutta bändinä tällä hetkellä mulla led zeppelin vielä..


    • Nyt oon useiden päivien ajan aikana kuunnellu sellaista brittipoppoota kuin Smokie. Olen ihastunut tänä bändin musiikkiin paljon. Bändillä paljon iskelmä-ja countrytyylistä musiikkia, mutta myös rockinmpaakin osastoa. Joillekin, jotka pitävät enemmän hard rockimmasta osastosta tää saattaa olla liian kevyttä. Bändin alkuperäinen laulaja Chris Norman oli nuorena todella hyvä laulaja, mun mielestä yksi kaikkien aikojen rocklaulajista tai ylipäätään laulajista, koska soolourallaan on laulanut paljon esim. balladeita (soolourallaankin on laulanut hyvin ja hänellä on vielä ääni aika hyvin tallella).

      • Ja nyt olen kuunnellut myös sellaista poppoota kuin Status Quo (brittiläinen tämäkin). Hyvää musiikkia. Tykkään paljon.


    • Ja jos pitää harmonialaulannasta, niin Smokielta sitä löytyy (bändin pojat aikoinaan ihan yhtä hyviä harmonioissa kuin Bee Geesin pojat).

    • Nyt menossa bändin levy "Midnight cafe" vuodelta 1976. Mestariteos.

    • Anonyymi

      Foo Fighters on paras.

    • Musea olen joskus kuunnellut, mutta ei kuulu mun suosikkeihin.

    • Anonyymi

      Muse on paskaa. Justin Bieberin vastine rockille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe