Jäljet vatsassa

gg...g...

Olen 24-vuotias nainen ja olen viimein saanut pudotettua kaikki ylimääräiset kilot. Mutta koska noin 10 vuoden ajan minulla oli hirmuiset vatsamakkarat ja istuin päivät pitkät, minulla on nyt vatsan navan korkeudella punainen viiva painauma/jälki.. :(

Onko mitään keinoa millä siitä pääsee eroon (ei ole ajankaan kuluessa lähtenyt) vai tuleeko jälki pysymään tuossa aina muistutuksena?

7

2412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punajälki

      toivon todella että lähtee, koska itselläni on samanlainen :/

      • Anonyymi

        Minullakin on ja olen vasta 14v. Haluaisin ne todellakin pois :(


    • Anonyymi

      mulla on 2 sellasta ja oon 14v :(

    • Anonyymi

      Hei, nuori nainen! Jos ärsytän sinua, niin sano heti ja jään pois aloituksestasi!
      Sovitaanko niin?

      Olet saanut pudotettua monia kg:tä. Onneksi olkoon siitä! 💐
      Etkö voi pitää sitä punaista viivaa muistutuksena itsellesi onnistuneesta laihdutuksestasi ja vähän taputella sitä punaista viivaa - tyytyväisesti! 😘

      Eikö se oikein riitä? Jotain, mitä voit tehdä on googlata neuvoja.
      Tiedän, että on tuotteita arpien poistoon. Olen saanut sairaalasta.
      Mutta en jaksanut sellaista silikoonia hieromista, vai mikä se oli, minkä sain.

      Toinen mitä olen tehnyt on hieron ut hiukan enemmän oliiviöljyä leikkausten jälkeisiin arpeihin pesun yhteydessä saunassa. Mutta se on vähän rasvaista touhua.

      Sitten on tietysti kaiken maailman laserhoidot ja mitä niitä nimiä löytyy.
      Niissäkin tapaa olla riskinsä ja poropeukaloita antamassa hoitoa.
      Ilman mitään vastuuta työnsä seurauksista.

      Sinulle, nuori nainen haluaisin vain sanoa, että opettele arvostamaan kehoasi!
      Ihmiskeho on todellinen mestarityö ja taideteos. Pidä siitä hyvää huolta. ❣️
      Toivottavasti en ärsyttänyt sinua neuvoillani, joista nyt ei ollut apua.

      Minerva 🧜‍♀️

      • Anonyymi

        Onneksi tuo aloittaja ei ehkä ole enää lukemassa melkein 11VUOTTA myöhemmin purkaustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tuo aloittaja ei ehkä ole enää lukemassa melkein 11VUOTTA myöhemmin purkaustasi.

        Tosiaan! Sain ottaa suurennuslasin avukseni nähdäkseni aloituksen.
        Mutta, kuten huomaat, niin monilla on sama ongelma ja pulma on nostettu esiin!
        Purkauksen voi lohduttaa monta nuorta naista, jotka ovat alkaneet säännöstelemään karkin syömistä ja kokan juomista.
        Vai luuletko ylipainoisten nuorten naisten loppuneen 11 vuotta sitten!?

        Minerva 🧜‍♀️


      • Anonyymi

        Sanon heti! Sinä ärsytät minua, joten jää nyt heti pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe