Jäljet vatsassa

gg...g...

Olen 24-vuotias nainen ja olen viimein saanut pudotettua kaikki ylimääräiset kilot. Mutta koska noin 10 vuoden ajan minulla oli hirmuiset vatsamakkarat ja istuin päivät pitkät, minulla on nyt vatsan navan korkeudella punainen viiva painauma/jälki.. :(

Onko mitään keinoa millä siitä pääsee eroon (ei ole ajankaan kuluessa lähtenyt) vai tuleeko jälki pysymään tuossa aina muistutuksena?

7

2751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punajälki

toivon todella että lähtee, koska itselläni on samanlainen :/

• Anonyymi

Minullakin on ja olen vasta 14v. Haluaisin ne todellakin pois :(

• Anonyymi

mulla on 2 sellasta ja oon 14v :(

• Anonyymi

Hei, nuori nainen! Jos ärsytän sinua, niin sano heti ja jään pois aloituksestasi!
      Sovitaanko niin?

Olet saanut pudotettua monia kg:tä. Onneksi olkoon siitä! 💐
      Etkö voi pitää sitä punaista viivaa muistutuksena itsellesi onnistuneesta laihdutuksestasi ja vähän taputella sitä punaista viivaa - tyytyväisesti! 😘

Eikö se oikein riitä? Jotain, mitä voit tehdä on googlata neuvoja.
      Tiedän, että on tuotteita arpien poistoon. Olen saanut sairaalasta.
      Mutta en jaksanut sellaista silikoonia hieromista, vai mikä se oli, minkä sain.

Toinen mitä olen tehnyt on hieron ut hiukan enemmän oliiviöljyä leikkausten jälkeisiin arpeihin pesun yhteydessä saunassa. Mutta se on vähän rasvaista touhua.

Sitten on tietysti kaiken maailman laserhoidot ja mitä niitä nimiä löytyy.
      Niissäkin tapaa olla riskinsä ja poropeukaloita antamassa hoitoa.
      Ilman mitään vastuuta työnsä seurauksista.

Sinulle, nuori nainen haluaisin vain sanoa, että opettele arvostamaan kehoasi!
      Ihmiskeho on todellinen mestarityö ja taideteos. Pidä siitä hyvää huolta. ❣️
      Toivottavasti en ärsyttänyt sinua neuvoillani, joista nyt ei ollut apua.

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Onneksi tuo aloittaja ei ehkä ole enää lukemassa melkein 11VUOTTA myöhemmin purkaustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tuo aloittaja ei ehkä ole enää lukemassa melkein 11VUOTTA myöhemmin purkaustasi.

Tosiaan! Sain ottaa suurennuslasin avukseni nähdäkseni aloituksen.
        Mutta, kuten huomaat, niin monilla on sama ongelma ja pulma on nostettu esiin!
        Purkauksen voi lohduttaa monta nuorta naista, jotka ovat alkaneet säännöstelemään karkin syömistä ja kokan juomista.
        Vai luuletko ylipainoisten nuorten naisten loppuneen 11 vuotta sitten!?

Minerva 🧜‍♀️

• Anonyymi

Sanon heti! Sinä ärsytät minua, joten jää nyt heti pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6593
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3948
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3146
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2816
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2216
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1978
    8. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      41
      1938
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1918
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1766
    Aihe