Laihdutuslääkkeistä!

Onneton pulla

Nyt siis tarkoitan reseptilääkkeitä...
Olen 18-vuotias nuori nainen ja painan 54,5 kg ja pitutta minulla on 163cm. Olisiko minun mahdollista saada lääkäriltä lääkkeitä laihdutukseen?
Entäpä miten reseptivapaat lääkkeet tai kaupan tuotteet/netistä tilattavat tuotteet? Toimiiko vai onko ihan humpuukkia? Jos toimii kerro kuinka nopeasti ja mistä saa ja millä hinnalla!

En halua kuulla mitään "Et ole edes ylipainoinen niin miksi valitat?" paskaa. Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg.

18

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -39 kg

      ole kuin yksi reseptilaihdutuslääke, rasvasieppari Xenical. Kaikki muut on vedetty vaarallisina markkinoilta.

      Xenicalia puolet miedompi, muutoin sama, on ALLI, reseptivapaa.

      http://www.yliopistonapteekki.fi

      Reseptiä et noilla mitoin X:n saa....ja en ALLILLAKAAN menisi mahaani sekoittamaan jos olisin sinä (rasvaripulia jne.;((
      ALLIKIN toki on tarkoitettu ylipainoisille.

    • Miksi onneton?

      Reseptilääkkeitä ei kukaan sinulle kirjoita, ne (harvat) kun on tarkoitettu huomattavasta ylipainosta kärsivillä.

      Millä lailla syömällä ja liikkumalla pysyit 45 kiloisena?
      Ala elää samoin, ja olet taas 45 kiloinen.

      Mutta olitko silloin onnellinen, ja oliko syöminen ja liikkuminen kivaa ja normaali (ei liian suuri) osa päivää?

      Mikä oikeasti ahdistaa?
      Miksi tietty numero saisi onnelliseksi?
      Mitä tekisit, miten käyttäytyisit ja pukeutuisit 5 tai kymmenen kiloa hoikempana? Mikä olisi silloin toisin kuin tänään?
      Mikset tekisi ja pukeutuisi jo tänään niin?

      "Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg."
      - olen pahoillani, mutta kymmenen kilon pudotus ei tuo onnea.
      Tutustu itseesi, ja selvitä, mikä oikeasti ahdistaa ja masentaa.

      • Onneton pulla

        "Reseptilääkkeitä ei kukaan sinulle kirjoita, ne (harvat) kun on tarkoitettu huomattavasta ylipainosta kärsivillä."
        - Niin arvelinkin. :/

        "Millä lailla syömällä ja liikkumalla pysyit 45 kiloisena?
        Ala elää samoin, ja olet taas 45 kiloinen."
        - Syömällä vähän ja olemalla välillä pitkiäkin aikoja syömättä. Se on hieman hankalaa, sillä alipainoon normaalipainosta on vaikea päästä. Etenkään kun pidän syömisestä. :D Tuolloin myös oksentelin ruokaa pois. En ihannoi tuota elämää, vain sitä painoa.

        "Mutta olitko silloin onnellinen, ja oliko syöminen ja liikkuminen kivaa ja normaali (ei liian suuri) osa päivää?"
        - En liikkunut kuin koulussa liikuntatunneilla, en ole koskaan harrastanut mitään vapaa-ajallani. En osaa sanoa olinko onnellinen sillä minulla oli silloin vaikeaa masennusta. Mutta painoni takia olin onnellinen.

        "Mikä oikeasti ahdistaa?
        Miksi tietty numero saisi onnelliseksi?
        Mitä tekisit, miten käyttäytyisit ja pukeutuisit 5 tai kymmenen kiloa hoikempana? Mikä olisi silloin toisin kuin tänään?
        Mikset tekisi ja pukeutuisi jo tänään niin?"
        - En ennen välittänyt painostani tai painoni noususta, mutta kun mieheni on aloittanut painostamisen painoni suhteen: kehutaan kavereiden naisia, ulkonäköäni vähätellää, välillä haukutaan läskiksi, sanotaan ettet ansaitse ruokaa... yms. Olisi mukava ainakin saada paino siihen 50kg paikkeille. :) En pyydä siis itseltäni kuin 4,5kg:n pudotusta.

        "Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg."
        - olen pahoillani, mutta kymmenen kilon pudotus ei tuo onnea.
        Tutustu itseesi, ja selvitä, mikä oikeasti ahdistaa ja masentaa. "
        - Ei välttämättä mutta ulkonäköpaineet ovat suuret ja uskon että painonpudottamisella on minun kohdallani vaikutusta.


      • lihava ja ihana
        Onneton pulla kirjoitti:

        "Reseptilääkkeitä ei kukaan sinulle kirjoita, ne (harvat) kun on tarkoitettu huomattavasta ylipainosta kärsivillä."
        - Niin arvelinkin. :/

        "Millä lailla syömällä ja liikkumalla pysyit 45 kiloisena?
        Ala elää samoin, ja olet taas 45 kiloinen."
        - Syömällä vähän ja olemalla välillä pitkiäkin aikoja syömättä. Se on hieman hankalaa, sillä alipainoon normaalipainosta on vaikea päästä. Etenkään kun pidän syömisestä. :D Tuolloin myös oksentelin ruokaa pois. En ihannoi tuota elämää, vain sitä painoa.

        "Mutta olitko silloin onnellinen, ja oliko syöminen ja liikkuminen kivaa ja normaali (ei liian suuri) osa päivää?"
        - En liikkunut kuin koulussa liikuntatunneilla, en ole koskaan harrastanut mitään vapaa-ajallani. En osaa sanoa olinko onnellinen sillä minulla oli silloin vaikeaa masennusta. Mutta painoni takia olin onnellinen.

        "Mikä oikeasti ahdistaa?
        Miksi tietty numero saisi onnelliseksi?
        Mitä tekisit, miten käyttäytyisit ja pukeutuisit 5 tai kymmenen kiloa hoikempana? Mikä olisi silloin toisin kuin tänään?
        Mikset tekisi ja pukeutuisi jo tänään niin?"
        - En ennen välittänyt painostani tai painoni noususta, mutta kun mieheni on aloittanut painostamisen painoni suhteen: kehutaan kavereiden naisia, ulkonäköäni vähätellää, välillä haukutaan läskiksi, sanotaan ettet ansaitse ruokaa... yms. Olisi mukava ainakin saada paino siihen 50kg paikkeille. :) En pyydä siis itseltäni kuin 4,5kg:n pudotusta.

        "Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg."
        - olen pahoillani, mutta kymmenen kilon pudotus ei tuo onnea.
        Tutustu itseesi, ja selvitä, mikä oikeasti ahdistaa ja masentaa. "
        - Ei välttämättä mutta ulkonäköpaineet ovat suuret ja uskon että painonpudottamisella on minun kohdallani vaikutusta.

        Ukko vaihtoon. Anteeksi nyt vaan!
        Sä olet normaalipainoinen. Katso itseäsi peilistä, et voi olla lihava!
        Sun BMI on 20! Se oli ennen normaalin alaraja, sitten laskettiin 18, joka on mielestäni jo aivan liian alhaalla. Terve ihminen = painoindeksi yli 20!

        Älä miehen takia laihduta hyvä ihminen, sä et onneksi sillä tule! Jos ukko ei sua tuommoisena siedä, niin kyllä sillä viiraa päässä ja pahasti! Haluatko sinä olla ihmisen kanssa, joka määrittelen sun sopivuuden painosi perusteella???


      • pimeetä
        Onneton pulla kirjoitti:

        "Reseptilääkkeitä ei kukaan sinulle kirjoita, ne (harvat) kun on tarkoitettu huomattavasta ylipainosta kärsivillä."
        - Niin arvelinkin. :/

        "Millä lailla syömällä ja liikkumalla pysyit 45 kiloisena?
        Ala elää samoin, ja olet taas 45 kiloinen."
        - Syömällä vähän ja olemalla välillä pitkiäkin aikoja syömättä. Se on hieman hankalaa, sillä alipainoon normaalipainosta on vaikea päästä. Etenkään kun pidän syömisestä. :D Tuolloin myös oksentelin ruokaa pois. En ihannoi tuota elämää, vain sitä painoa.

        "Mutta olitko silloin onnellinen, ja oliko syöminen ja liikkuminen kivaa ja normaali (ei liian suuri) osa päivää?"
        - En liikkunut kuin koulussa liikuntatunneilla, en ole koskaan harrastanut mitään vapaa-ajallani. En osaa sanoa olinko onnellinen sillä minulla oli silloin vaikeaa masennusta. Mutta painoni takia olin onnellinen.

        "Mikä oikeasti ahdistaa?
        Miksi tietty numero saisi onnelliseksi?
        Mitä tekisit, miten käyttäytyisit ja pukeutuisit 5 tai kymmenen kiloa hoikempana? Mikä olisi silloin toisin kuin tänään?
        Mikset tekisi ja pukeutuisi jo tänään niin?"
        - En ennen välittänyt painostani tai painoni noususta, mutta kun mieheni on aloittanut painostamisen painoni suhteen: kehutaan kavereiden naisia, ulkonäköäni vähätellää, välillä haukutaan läskiksi, sanotaan ettet ansaitse ruokaa... yms. Olisi mukava ainakin saada paino siihen 50kg paikkeille. :) En pyydä siis itseltäni kuin 4,5kg:n pudotusta.

        "Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg."
        - olen pahoillani, mutta kymmenen kilon pudotus ei tuo onnea.
        Tutustu itseesi, ja selvitä, mikä oikeasti ahdistaa ja masentaa. "
        - Ei välttämättä mutta ulkonäköpaineet ovat suuret ja uskon että painonpudottamisella on minun kohdallani vaikutusta.

        Jaktan vielä, minä siis kirjoitin tuosta psykologista. Nyt vasta luin edell. tekstissi. Miehes on pimee. Ihan sairas tyyppi. Laita se käveleen ja sassiin. Sen verran pitää naisella olla itsekunnioitusta, ettei tuollaista siedä. Olet tosin kamalan nuori, ehkä siksi epävarma. Kuten sanottu, lopeta tuollaisen paskiaisen kuuntelu, ja vanhene muutamalla vuodella ennen kuin alat taas seurustella.


      • läski ja ihana
        Onneton pulla kirjoitti:

        "Reseptilääkkeitä ei kukaan sinulle kirjoita, ne (harvat) kun on tarkoitettu huomattavasta ylipainosta kärsivillä."
        - Niin arvelinkin. :/

        "Millä lailla syömällä ja liikkumalla pysyit 45 kiloisena?
        Ala elää samoin, ja olet taas 45 kiloinen."
        - Syömällä vähän ja olemalla välillä pitkiäkin aikoja syömättä. Se on hieman hankalaa, sillä alipainoon normaalipainosta on vaikea päästä. Etenkään kun pidän syömisestä. :D Tuolloin myös oksentelin ruokaa pois. En ihannoi tuota elämää, vain sitä painoa.

        "Mutta olitko silloin onnellinen, ja oliko syöminen ja liikkuminen kivaa ja normaali (ei liian suuri) osa päivää?"
        - En liikkunut kuin koulussa liikuntatunneilla, en ole koskaan harrastanut mitään vapaa-ajallani. En osaa sanoa olinko onnellinen sillä minulla oli silloin vaikeaa masennusta. Mutta painoni takia olin onnellinen.

        "Mikä oikeasti ahdistaa?
        Miksi tietty numero saisi onnelliseksi?
        Mitä tekisit, miten käyttäytyisit ja pukeutuisit 5 tai kymmenen kiloa hoikempana? Mikä olisi silloin toisin kuin tänään?
        Mikset tekisi ja pukeutuisi jo tänään niin?"
        - En ennen välittänyt painostani tai painoni noususta, mutta kun mieheni on aloittanut painostamisen painoni suhteen: kehutaan kavereiden naisia, ulkonäköäni vähätellää, välillä haukutaan läskiksi, sanotaan ettet ansaitse ruokaa... yms. Olisi mukava ainakin saada paino siihen 50kg paikkeille. :) En pyydä siis itseltäni kuin 4,5kg:n pudotusta.

        "Olen onneton tälläisenä eikä se tule muuttumaan, etenkään kun mietitään että 1,5v sitten painoin 45kg."
        - olen pahoillani, mutta kymmenen kilon pudotus ei tuo onnea.
        Tutustu itseesi, ja selvitä, mikä oikeasti ahdistaa ja masentaa. "
        - Ei välttämättä mutta ulkonäköpaineet ovat suuret ja uskon että painonpudottamisella on minun kohdallani vaikutusta.

        - En ennen välittänyt painostani tai painoni noususta, mutta kun mieheni on aloittanut painostamisen painoni suhteen: kehutaan kavereiden naisia, ulkonäköäni vähätellää, välillä haukutaan läskiksi, sanotaan ettet ansaitse ruokaa..

        SUN oma teksti! Et ansaitse ruokaa? Olet läski?

        Onko tuo henkilö, kenen kanssa SINÄ haluat elää lopunelämäsi???

        Ala tyttö arvostamaan itseäsi semmoisena kuin olet, se tärkein ei ole ulkonäkö vaan sisäinen kauneutesi. Jostain löydät kyllä miehen joka hyväksyy sinut normaalipainoisena. Itse asiassa MIES hyväksyy sinut myös lihavana! Luuletko että nykyisesi jäisi rinnallesi jos vaikka sairastuisit?

        Tuli ihan mieleen se american idolsin yksi koelaulajista, se mies jonka kihlattu sai aivovamman... mietipä sitä!


    • syvältä peestä

      Sori vaan, mutta kysymyksesi on totaalisen absurdi. Jos elämäsi on pilalla painosi takia, niin hakeudu nyt kiireesti joko opiskelija- tai terveyskeskuspsykologille. Jos olet onneton, siihen tarvit apua muista keinoista.

    • mikkepikke

      onko hyviä vinkkejä laidutuslääkkeista.. Ei jaksa käydä salilla

    • nasupuh

      Hei Onneton pulla, ikävä kyllä pakko myöntää että ymmärrän sinua hyvin! Painoin itsekin vielä vuosi takaperin noin 6kg vähemmän (48-->54kg), elämäntilanne oli sallivampi ja hieman riuduttavampi kuin mitä nyt, mutta olen hyvin ahdistunut painostani. Ihanat merkki vaatteenikaan eivät enää tunnu mahtuvan, enkä halua niistä luopua koska haluan painooni takaisin. Aion alottaa hyvillä uudenvuoden lupauksilla, mm tipattomalla, sekä uudella ruokavaliolla ja aion alkaa taas hieman urheilemaan enemmän. MUTTA lisäksi markkinoille on tullut nyt uusi reseptivapaa laihdutuslääke kuin Orlistat Sandoz, jota suositellaan ruokavalion ja liikunnan lisäksi rasvan polttamiseen. Kyseinen tuote on aika samanlainen kuin pari vuotta sitten markkinoille tullut alli, mutta huomattavasti edullisempi. Hankin sen, eikä minulle ainakaan mitään sivuvaikutuksia ole tullut josta peloteltiin. Muutama sanonut hulluksi kun vedän moista, mutta vetäväthän muutkin viinaa ja tupakkaa, jotka ovat kaikkea muuta kuin terveellisiä.
      Suosittelen kokeilemaan ja tsemppia

    • Fenix

      Itsekkin olen kokeillut tuota Orlistat Sandozia ja toimi yhtä hyvin kuin aikaisemmin kokeilemani Alli. OS:än käyttöä jatkan, koska on huomattavasti halvempi kuin Alli, ja tätähän saa pienemmissäkin annospakkauksissa. Onneton Pulla, musta syödä terveellisesti, liikkua 2-3kertaa viikossa, ja ota lisäksi Orlistat Sandoz, niin varmasti alkaa jo kuuden viikon jälkeen olemaan näkyviä tuloksia. Ruokavaliolla voi laihtua, mutta jos haluat olla hoikka ja timmi, niin LIIKUNTAA! Oikotietä hyvään kuntoon ei ole, joten se vaatii sitoutumista. :) Onnea matkaan kohti tavoitetta.

    • jos873

      Täällä myöskin OS:n pitkäaikainen käyttäjä. Minulla on toiminut todella hyvin, kaikki 20 ylimääräistä raskauskiloa ovat lähteneet. Ensimmäisen raskauden jälkeen kilot vain jämähtivät ja toisen jälkeen meinasi sama toistua. Tottakai liikuin ja katsoin mitä söin, mutta kyllä tuo Orlistat myös vaikutti positiivisesti. :)

    • hiphei87

      Ostin tänään tuota Orlistat Sandozia, katsotaan mitä tuloksia saa aikaan. Ilmoittelen tasaisin väliajoin tuloksista ;)

    • hiphei87

      Heissan, nyt on muutama päivä kokeiltu OS:ää eikä ainakaan mitään sivuvaikutuksia ole ilmaantunut :)

    • PelleP

      Mitä sivuvaikutuksia voisi tulla reseptivapaasta lääkkeestä? Eikö ne nyt yleensä ole jotain kolmiolääkkeitä joista tulee huimausta ja autoilua ym. pitää välttää.

      • .

        No reseptivapaista voi tulla vaikka mitä sivuvaikutuksia, luehan vaikka Buranan sivuvaikutuslista...


    • six17

      Niinpä, ei mulle ole tullut reseptivapaista lääkkeistä koskaan mitään sivuoireita. Suomessa ollaan kyllä hyvin tarkkoja lääkkeiden suhteen, joten luotan tähän Orlistat Sandoziin.

    • normaalipainoinen

      ensinnäkin (onneton pulla) olet normaalipainoinen, laihdutus lääkkeet jota netissä myydään ovat humpuukia. Lisäksi lääkärin määräämiä laihdutus lääkkeitä määrätään vasta kun kyseessä vakavasta ylipainosta esim. sinun pituinen painaa reippaasti yli 100 kiloa. Tyksissä tutustuessani työhön anorektisten nuorten kanssa sanon , että älä leiki terveytesi kanssa ,sillä on tulevaisuuttasi nähden huonot vaikutukset, luustoon ym. minusta tuntuu, että sinulla on itsetunto ja muita henkisiä ongelmia kun et ole itseesi tyytyväinen. Jos olet onneton normaalipainoisena niin mitä olet sitten jos laihdutus ryöstäytyy kädestä ja olet jossain sairaalassa.

    • nasupuh_02

      hihii paino on pudonnut likimain alkuperäiseen painoon, hieman kyllä kiittelen tuota orlistat sandozia, ainakin mun mielestä se on jos ei muuta niin motivoinut pysymään terveellisissä ruokavalioissa ja kun olo on hyvä ja energinen niin urheilemaankin tekee paremmin mieli :)
      Voin kyllä suositella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe