onko mimmonen paikka , oon kuullu et koijari, pitäs huoltaa kaaraa , kaverit käski kiertää kaukaa , kävin tänään ei siellä ollu ketään , joku äijä sano siinä pihalla että ei oo ketään näkyny vähään aikaan, saaneet häädön kun ei oo kuulemma maksanu ees vuokriaan .onko turus jotain muita asiallisia paikkoja
usa power shop
14
2243
Vastaukset
- chevy-41
on power shoppi saanut häädön,ei uskois ,niinkin huoletonta ja väliinpitämätöntä touhua kun niilläkin on ollut.
mutta asiaan,kannattaa käydä kysymässä sitä huolto hommaa "kustulta" eli us autokorjaamo j & J ,paja on siinä verstaskadulla eli ihan lähellä power shoppia.- hommakäy/onnistuu!
Nesteen hallin päässä Kujalan huolto.
- erotetaan Turku Suom
Fiattia vai? Vitsi vitsi. eikö nuita kaiken merkin huoltoja ole tämä peräpohjola täynnä?
Ei niistä kukaan tiedä ennekuin itse käy, muiden puheisiin ei aina voi luottaa, varsinkaan Turkulaisen, Raisiolaisen ehkä, toinen vitsi.- tsekka öyverdraivilt
luulis Turun alueelta olevan kyselevän sen alueen Jenkkihuollon ammattilaisista.Kyllä näistä viidakkorumpu
ilmoittelee,kandee pysyä oikealla foorumilla www.overdrive.fi
- jontte8222
Onks tää lafka toiminnassa? Kuka siellä vastaa asioista?
- jouni jkl
Vieläkö tämä pulju on pystyssä? Eikö ole paikallisia turkulaisia harrastajia jokka vois heittää kommenttii?
- :)
jouni jkl kirjoitti:
Vieläkö tämä pulju on pystyssä? Eikö ole paikallisia turkulaisia harrastajia jokka vois heittää kommenttii?
Kyllä mesta on vielä pystyssä, uusissa tiloissa kylläkin.
Omalla kohdalla toimitukset / asenne on ollut aina kohdallaan.
- MV
Tsekkaa myös Pasin Auto ja Kone Orikedolla. Asia kaveri.
- t-bird?
US Parts? http://www.usparts.locomail.com/?page=55
- ???
Kuka siellä US-Partsilla huoltaa autoja? Tuntuvat vaan tietävän mutta kuka korjaa?
- Holley
Missäs tää kauppa nykyään on(power shop)?
- minkä taakseen jättä
omistajaa on vaikea saada kiinni erinäisistä syistä
- 5700 Vortec,350,383
No jo nyt on perkele.
Komeat nettisivut mainostaa "muuttoa uusiin tiloihin" (koska lienee tapahtunut) mutta puhelinnumeroon kun soitat niin numero ei ole voimassa. Sama faksin kanssa.
No eipä tartte tonne vaivautua. - kusettaajokaasiassa
en suosittele missään nimessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222