citymaasturi voi olla oikeasti hyvä valinta

Fiat Albea

Ainaskin Hesassa ne kaipaa nyt maastureita, kun niillä piisaa lunta siellä ytimessä. Neliveto on turha bensasyöppö ja tavallisessa perhefarmarissa ei ole tarpeeksi maavaraa. Täytynee harkita citymaasturia, kun eksyy autokaupoille seuraavan kerran.

1

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tossa meidän kadulla on niin syvät raiteet ettei normi henkilöautolla tarvi edes unta nähdä ajamisesta. Yleensä parkkipaikoista on pulaa mut kolmisen viikkoa siinä on seissyt vaan neljä kateellisten paljon parjaamaa cittaria. Päivällä hinasin taksin pois kun oli ajatellut vauhdilla pääsevänsä. Paha päästä kun ei pyörät yltä maahan. Siinä se oli kun tatti mahastaan kiinni.
      Maalla on helppo sanoa ettei Helsingissä osata ajaa kun jatkuvasti jossain rytisee ja ruuhkat on himppasen suurempia. Eivät älyä että Helsingin pinta-ala on n. 200 km2. Johon sovitettu teitä n. 1100 km, pyöräteitä n. 1200 km. Eipä niitä ihan heittämällä aurata ja kuskata lunta pois.
      Helppohan se on jossain kylässä missä on kaksi tietä ristissä ja saadaan neljällä autolla ruuhka. Näitä on nimittäin nähty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe