Ainaskin Hesassa ne kaipaa nyt maastureita, kun niillä piisaa lunta siellä ytimessä. Neliveto on turha bensasyöppö ja tavallisessa perhefarmarissa ei ole tarpeeksi maavaraa. Täytynee harkita citymaasturia, kun eksyy autokaupoille seuraavan kerran.
citymaasturi voi olla oikeasti hyvä valinta
1
562
Vastaukset
Tossa meidän kadulla on niin syvät raiteet ettei normi henkilöautolla tarvi edes unta nähdä ajamisesta. Yleensä parkkipaikoista on pulaa mut kolmisen viikkoa siinä on seissyt vaan neljä kateellisten paljon parjaamaa cittaria. Päivällä hinasin taksin pois kun oli ajatellut vauhdilla pääsevänsä. Paha päästä kun ei pyörät yltä maahan. Siinä se oli kun tatti mahastaan kiinni.
Maalla on helppo sanoa ettei Helsingissä osata ajaa kun jatkuvasti jossain rytisee ja ruuhkat on himppasen suurempia. Eivät älyä että Helsingin pinta-ala on n. 200 km2. Johon sovitettu teitä n. 1100 km, pyöräteitä n. 1200 km. Eipä niitä ihan heittämällä aurata ja kuskata lunta pois.
Helppohan se on jossain kylässä missä on kaksi tietä ristissä ja saadaan neljällä autolla ruuhka. Näitä on nimittäin nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151