Vanhempiensa kanssa asuvat naiset!

miten on?

Usein puhutaan ns. peräkammarin pojista joilla tarkoitetaan vanhempansa tai vanhempiensa kanssa
asuvaa aikamiestä. Nämä peräkammarin pojat ovat monestikin täysin kokemattomia seksi- ja seurustelu
asioissa.
Harvemmin puhutaan naisista jotka ovat jääneet vanhempiensa luokse asumaan, mutta heitäkin
on varmaan olemassa. Oletko sellainen tai tiedätkö ketään sellaista?

23

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES

      En tod. asu lapsuudenkodissani ja kaukana siitä asunkin. Lähdin ehti kun voin. Mutta olishan se tavallaan kiva... jos olisi koti, vanhemmat, kaikkea. En ikinä lähtisi pois.

      Aika absurdi ajatus minulle, että joku aikuinen asuisi vanhempiensa luona, mutta kai niitä syystä tai toisesta on. Esim. mukavuus- laiskuus- tai taloudellisuussyistä.

    • On niitä tiedän parikin tapausta, vanhaksi piiaksi jäivät. Yksi on minua reilu 20v vanhempi ja toisen ikää minä en muistakaan. Tosin en tiedä onko tämä toinen enää sellainen, mutta toisen tiedän varmasti että ei ole ikinä muuttanut mihinkään.

    • takakammarintyttö

      Kyllä meitä on olemassa :)

      • ES

        Kuka siellä hihittelee kammarista? Ei kai se vaan ole...


      • takakammarintyttö
        ES kirjoitti:

        Kuka siellä hihittelee kammarista? Ei kai se vaan ole...

        Minä se vain täällä hymyilen itsekseni ... asumiseni ei näy minusta päällepäin!


    • also_sprach_jungfrau

      Minä en asu vanhempani kanssa, mutta minun vanhempani asuu kyllä minun kanssani.

      • ES

        Hmmm. Se on eri asia.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Hmmm. Se on eri asia.

        Huomattava ero!


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Huomattava ero!

        Mietinkin kerran että ei se "vaarallinen" tabletti ollut koiralle eikä sullekaan.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Mietinkin kerran että ei se "vaarallinen" tabletti ollut koiralle eikä sullekaan.

        Hyvin päätelty, rakas Watson... ei ollutkaan.

        (Onpa täällä hiljaista tänä iltana. Kaikki on vissiin panopiiritansseissa.)


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hyvin päätelty, rakas Watson... ei ollutkaan.

        (Onpa täällä hiljaista tänä iltana. Kaikki on vissiin panopiiritansseissa.)

        Watsonia on kiva leikkiä!

        Ei me ihan kahdestaan olla - joku oli pannut miinukset kaikkiin sun ja mun kommentteihin mutta plussalla nollasin ne.

        Panopiiritanssit... Sinne en menis/kunpa riekkuis keskellä.


      • :D
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hyvin päätelty, rakas Watson... ei ollutkaan.

        (Onpa täällä hiljaista tänä iltana. Kaikki on vissiin panopiiritansseissa.)

        No onhan se lauantai..

        Oot sit säkin päässyt palstan häriintyneisiin termeihin sisälle kun keksit jo uusia ;)


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Watsonia on kiva leikkiä!

        Ei me ihan kahdestaan olla - joku oli pannut miinukset kaikkiin sun ja mun kommentteihin mutta plussalla nollasin ne.

        Panopiiritanssit... Sinne en menis/kunpa riekkuis keskellä.

        Sinä plussaveijari!

        Kuvittelen panopiiritanssin sellaisena Jane Austen -henkisenä rivitanssina. Partnerille kuuluu aina niiata tai kumartaa, ennen ja jälkeen.


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Sinä plussaveijari!

        Kuvittelen panopiiritanssin sellaisena Jane Austen -henkisenä rivitanssina. Partnerille kuuluu aina niiata tai kumartaa, ennen ja jälkeen.

        "Kuvittelen panopiiritanssin sellaisena Jane Austen -henkisenä rivitanssina. Partnerille kuuluu aina niiata tai kumartaa, ennen ja jälkeen."

        Jotenkin hyvin lohdullinen ajatus. Haluan ajatella että panopiiritanssit ovat tuollaisia.

        Mut kun vanhempasi asuvat sun kans niin et sä kuitenkaanihan yksin ole, kuten mä.


      • ................
        ES kirjoitti:

        "Kuvittelen panopiiritanssin sellaisena Jane Austen -henkisenä rivitanssina. Partnerille kuuluu aina niiata tai kumartaa, ennen ja jälkeen."

        Jotenkin hyvin lohdullinen ajatus. Haluan ajatella että panopiiritanssit ovat tuollaisia.

        Mut kun vanhempasi asuvat sun kans niin et sä kuitenkaanihan yksin ole, kuten mä.

        Tai sit haluaisit olla yksin...
        Tai asiat on vaan niin kuin ne on.


      • also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hyvin päätelty, rakas Watson... ei ollutkaan.

        (Onpa täällä hiljaista tänä iltana. Kaikki on vissiin panopiiritansseissa.)

        "Kaikki on vissiin panopiiritansseissa."
        Mä kävin sellaisissa äsken :)

        Mutta joo ykskään ei ollut kiinnostava tai siis oli mutta varattu, no ehkä mä olen yhteen iskenyt silmäni mutta se ei ole ollut musta kiinnostunut :( ainakaan vielä.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        "Kuvittelen panopiiritanssin sellaisena Jane Austen -henkisenä rivitanssina. Partnerille kuuluu aina niiata tai kumartaa, ennen ja jälkeen."

        Jotenkin hyvin lohdullinen ajatus. Haluan ajatella että panopiiritanssit ovat tuollaisia.

        Mut kun vanhempasi asuvat sun kans niin et sä kuitenkaanihan yksin ole, kuten mä.

        Niin, noh, asun yhden eikä kahden vanhemman kanssa. Mutta joo. Onhan täällä koirakin.

        Yksinäisyyttäkin on monenlaista... minulle yksinäisyys edustaa vapautta, monenlaista. Sitäkin, ettei tarvitsisi olla vastuussa kuin omasta itsestään. Toisaalta ei minulla mitään valittamista ole.


    • ...

      Onhan niitä mutta ei heistä puhuta, koska yleisellä tasolla siinä ole mitään noloa jos nainen asuu vanhempien luona.
      Miehen täytyy olla itsenäinen, naisen ei.

      • wäääääääääääääääääää

        Wääwäääwääwää!
        Aina vain tuota samaa joidenkin miesten itsesäälistä paskaa.


    • ........

      Aikoinani olin ehta peräkammarin tyttö. Asuin kotona pitkälti yli 20 vuotiaaksi. 90-luvulla se ei ollut niin suuri peikko kuin nyt, mutta kyllä joku työpaikalla yritti viritellä asian tiimoilta kiusaamistakin. En kokenut häpeää tai jääneeni mistään paitsi. Todistaako tuo sitten, että olen outo tyyppi? Ehkäpä. Muutin omilleni saatuani riittävät rahat kasaan.

      Tiedän joitakin "aikalaisiani" peräkammarityttöjä. Heistä osa on maaseudulla hoitamassa kotitilaansa tai huolehtivat vanhemmistaan palkkatyön ohessa. Useimmat tietysti muuttivat työpaikan perässä kuka minnekin. Suurin osa on löytänyt miehenkin ja elää oman näköistään elämää ilman suurempia traumoja.

    • jos nainen on yli 25

      Itse olen lapsuuteni 80- ja 90-luvuilla maaseudulla viettänyt ja eikä ainakaan siellä paljoa noita kotona asuvia yli 20 vuotiaita naisia ollut, vain muutaman oman ikäiseni/vanhemman tapauksen muistan ja he kaikki asuivat kotona joko siksi että voisivat huolehtia sairaista vanhemmistaan tai hoitaa maatilaa. Itsekin muutin kotoa heti pois kun pääsin armeijasta. Kotoa poismuutto oli helppoa kun asunnot olivat meillä päin hyvin edullisia ja lähellä (alle 60km) oli Oulun kaupunki, jossa asunnot olivat (ainakin vielä tuolloin) edullisia ja siellä oli sekä työpaikkoja että korkeakouluja. Muutama poikamies jäi kyllä vanhempien nurkkiin tuosta kaikesta huolimatta asumaan, syynä olivat lähinnä joko oma laiskuus tai pihi luonne, useimmiten he olivat näitä lukion keskeyttäneitä tai ammattikoulun käyneitä, joilla ei ollut mitään kovin suuria tavoitteita elämässä.

      Kotona asuvan yli 20 vuotiaan naisen kohtasin ensimmäistä kertaa treffeillä vasta yliopiston jälkeen kun muutin Vantaalle ja kyllähän se aluksi vähän oudolta tuntui, mutta ei se nyt mitenkään kovin paljoa naisen "arvoa" minun silmissäni laskenut, sillä kyllähän sen kotona asumisen ymmärtää kun asuntojen hinnat ovat täällä mitä ovat ja opiskelijana vaihtoehdot ovat joko soluasuminen tai sitten kotona vanhempien luona. Mutta töissä käyvää ja koulunsa jo päättäneet yli 25 vuotiaat vanhempiensa luona yhä asuvat naiset ovat kyllä jo vähän kummallinen tapaus, varsinkin jos siihen ei ole enää mitään oikeaa syytä. Kyllä sitä tuossa iässä pitäisi jo jokaisen sen verran pystyä tienaamaan että jonkin pikku yksiön saa ja omaa elämää elää.

    • MaalaisJuntti87

      Mitä muistan/tiedän kotiseudultani niin ei noita kotona asuvia 20v. naisia kovin montaa ollut, suurin osa lähti joko opiskelemaan tai töihin toiselle paikkakunnalle ja ne loput löysivät sitten jonkin paikallisen ukon jonka kanssa yhteen muuttivat.

      Ainot jotka jäivät suuremmissa määrin kotiin asumaan yli 20v ikäisinä olivat juurikin noita yläasteelle opiskelunsa päättäneitä tai sitten amiksen käyneitä/keskeyttäneitä joilla ei ollut mitään oikeaa työpaikkaa. Kotona asuivat äidin helmoissa ilmaiseksi ja kylällä ryypiskelivät ja autolla rallia ajoivat silloin tällöin kun heitä näki.

      Itse lähdin kotoa jo lukion alussa kun lukio sijaitsi sen verran kaukana.

      Ehkä tuon kotona vielä aikuisena asumisen ymmärtää jos asuu isossa kaupungissa jossa vuokrat ovat korkeat, mutta ei tuota oikein muuten ymmärtää.

      • Reipas Poikamies

        Ei haittaa, kyllä sellainen nainen minun asuntooni mahtuu ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      431
      13417
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2634
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2602
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      156
      2594
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2087
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2048
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1535
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      63
      1500
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1470
    Aihe