kiltti mies vs. kusipää mies.

Miksi useimmat naiset haluavat kusipäisiä vittupäämiehiä ja ne mukavat ei sitten kelpaa. Sitten ollaan kusipää vittupään kanssa ja valitetaan, että miksi miehet on ihan kusipää vittupäitä. Mutta sitten ei kelpaa ne mukavat ja kiltimmät ja ehkä sinuakin arvostavat, koska ne on sitten vittu liian lössöjä. että mitä vittua teikäläiset naiset oikein haluatte!??

41

4637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooohälfweitheer

      jos on tarpeeksi komea. Miehessä pitää olla jotain joka sykähdyttää oli se sitten ulkonäkö, vahva asenne tai lahjakkuus. Mukavuus ei kuitenkaan ole tällainen asia.

      • ....................

        Mikä voi olla kilttiä ja komeaa miestä sykähdyttävämpää? Ja siis tästä kombosta juuri se kiltteys itseäni juuri sykähdytti. Miksi tyytyä rakastamaan kun voi rakastaa, kunnioittaa ja ihailla kumppaniaan ihmisenä?

        Kusipäämäisyyshän ei tarkoita vahvaa asennetta. Eihän sellasella ihmisellä, jonka tarvitsee olla kusipäämäinen vapaa-aikanaankin, voi olla kaikki kunnossa. Sen sijaan mies, jolla elo ja pää terveellä pohjalla eikä siten tarvitse olla kusipää, itsekeskeinen ja hankala vaan ihan oikeasti onnellinen ja haluaa tehdä kumppaninsakin onnelliseksi, niin avot. Ja täytyy sanoa, että se on ihan oma lämpönen tunteensa, kun tietää että on onnistunut löytämään elämäänsä ihmisen, joka oikeasti arvostaa ja kohtelee mua niin hyvin. Ainoa hankaluus oli se, että uskalsi alkaa oikeasti nauttimaan siitä eikä kokenut huonoa omatuntoa, kun on noin hyvän ja kiltin saanut. Ja ehkä hän muuttanut muakin kiltimmäksi ja huomioivammaksi.

        En kyllä alkuperäisen tavoin tajua, että minkälainen lahjakkuus, ulkonäkö jne. voi korvata sen, että kun sulla on mukava, rehti ja kiltti mies kumppanina. Sellainen joka haluaa oikeasti elämästänne onnellista ja on valmis tekemään sen eteen sen minkä pystyy. Osallistuu arkeen, kuuntelee sua ja tuo omat mielipiteensä vastavuoroisesti esiin. Kertoo tunteensa. Ei hauku tai loukkaa. Pitää yllä romantiikkaa sen kaiken arjen ja kakkavaippojenkin keskellä. Elämässä voi muutenkin tulla vaikka mitä ikävää vastaan. Jos kotona odottaisi aikuinen ihminen, joka kehtaa olla kusipää, niin eihän sitä sellaista jaksaisi. Musta kiltti mies ei siis yhtään kuulostaa nysvältä, päinvastoin kunnon mieheltä, jolla ei ole tarvetta pelleilyihin!

        Kait sitten tosiaan jotkut luulevat kiltteyttä ja huomiointikykyä nysvynä, nössönä, lössönä tai mitälie. Sehän on ikävää, koska mä en itse henk.koht. tiedä miten parisuhde voi vuosikymmeniä nykyään kestää, jos kummatkin eivät ole kilttejä ihmisiä toisilleen ja osaa huomioida toistakin osapuolta.

        Ja ap:n kysymys: En halua "mitään vittua", kiitos vain. Olen tyytyväinen.


    • drum

      se on se asenne, ei kukaan nysvöä miestä halua. "Kilttejä" usein pidetään nyssyinä.
      Nämä ns. kusipää vittupäät, heidän viehätysvoimansa piilee asenteessa, he eivät epäröi vaan toimivat.
      Siis, ei tarvitse olla joko-tai, mies voi olla kiltti ja silti itsevarma vahva-asenteinen.
      Ja sitten ulkonäöstä: "kiltit" usein yhdistetään harmaaseen massaan sulautuvaan hiljaiseen joukkoon, kun taas nämä ns. viehättävät kusipäät ovat valtavirrasta erottuvia. Get the point? Asenne saa näkyä!

      • Clockwork Orange

        Nyt lopetankin kylmästi kaikki kulttuurilliset harrastukset, sekoitan pääni aineilla, kasvatan pitkän rastatukan ja alan kulkemaan kaikkialla kokopitkässä mustassa nahkatakissa, jonka paino suurimmaksi osaksu koostuu niiteistä ja ketjuista. Jos haluan tehdä tosi hyvän vaikutuksen, poltan pari kirkkoa ja uhraan ihmisiä saatanalle. Naisilta en enää kysele, haluavatko antaa, sillä totta kai he haluavat kun jätkällä on asennetta. Jos aukovat päätä, irrotan pään ja vaihdan hiljaisemman tilalle. Vaikka joutuisin vankilaaan, löytäisivät kiimaiset naiset minut sieltäkin. Rakkauskirjeistä valitsisin ainoastaan mallit ja teollisuussukujen perijättäret. Malleja panisin ja perijättäriltä veisin rahat. Molemmat olisivat onnellisia minusta.


      • realisti mies
        Clockwork Orange kirjoitti:

        Nyt lopetankin kylmästi kaikki kulttuurilliset harrastukset, sekoitan pääni aineilla, kasvatan pitkän rastatukan ja alan kulkemaan kaikkialla kokopitkässä mustassa nahkatakissa, jonka paino suurimmaksi osaksu koostuu niiteistä ja ketjuista. Jos haluan tehdä tosi hyvän vaikutuksen, poltan pari kirkkoa ja uhraan ihmisiä saatanalle. Naisilta en enää kysele, haluavatko antaa, sillä totta kai he haluavat kun jätkällä on asennetta. Jos aukovat päätä, irrotan pään ja vaihdan hiljaisemman tilalle. Vaikka joutuisin vankilaaan, löytäisivät kiimaiset naiset minut sieltäkin. Rakkauskirjeistä valitsisin ainoastaan mallit ja teollisuussukujen perijättäret. Malleja panisin ja perijättäriltä veisin rahat. Molemmat olisivat onnellisia minusta.

        Yksi vaihtoehto on että rupeat vetämään kannabista, lopetat suihkussa käynnin ja rupeat toistamaan asioita katkopuheella. Olet niin hemmitin hot kun naurat omille jutuille ja haiset ummehtuneelle.

        Steroidit ja kännissä väkivaltainen sekoilukin vetoaa naisiin. Olet mielenkiintoinen ja tulinen kun läpsit välillä naisiakin naama punaisena lasittunein silmin.

        Panemalla kaikkia sukupuolesta riippumatta ja vetämällä trendinkäästi nimettyjä "Designer" huumeita saat myös naisia. Ei haittaa vaikka olet pikavippikierteessä ja oma perseesi on maailman tärkein asia.


    • :D

      mä olen kusipäämies, mutta naista en saa sitten millään.. johtuisko sitten ulkokuoresta tai köyhyydestä, en tiedä.

      • emmie A

        kusipäisyydestä, kenties?

        Ei kaikki naiset halua kusipäämiestä, ei todellakaan.


    • moni nainen

      on itsekin vittumainen kusipää.

    • 5+3

      Lässyn lässyn lää. Itse olen aina ihastunut kiltteihin, normaaleihin miehiin. Mitkään itseään täynnä olevat kusipäät ei kiinnosta tippaakaan, oli ulkonäkö sitten kuinka houkutteleva tahansa. Pahiten kuitenkin sydämeni ovat särkeneet nämä kiltinoloiset miehet. Minua on vain käytetty hyväksi, niin paljon henkistä väkivaltaa olen suhteissani kokenut etten enää jaksa tätä. Joten lopettakaa nyt jumalauta se lässytys kilteistä miehistä, todellisuudessa 99% on pinnallisia, itsekeskeisiä kusipäitä.

    • miss liberty

      Kyllä sinä ymmärrät mistä on kyse kun kasvat ja vuodet tuovat enemmän elämänkokemusta.
      Kyllä siperia opettaa niitä naisiakin ymmärtämään hyvän päälle, usko pois.
      Tsemppia

    • fhg

      Eiköhän valtaosa pariutuneista naisista ja miehistä ole ihan TAVALLISIA vikoineen ja avuineen. Ei erityisen kusipäitä eikä erityisen kilttejäkään. Tai jos lasketaan miehen kusipäisyydeksi kyvyttömyys ottaa osaa arjen askareisiin niin sitten kyllä suurin osa taitaa olla kusipäitä. Arvostuksen puutteestahan sekin toki kielii. Tosin olen ollut huomaavinani että minua nuorempien keskuudessa tämäkin asia alkaa olla muuttumaan päin. Hyvä pojat! :-)

    • ilari31

      .. ihan sama vaikka olis niin kiero kusipää että pipokin pitää ruuvata päähän ja paskat housussa päivästä toiseen tai onko hellan ja nyrkinvälissä ja tekee kaikki niin kun parempi puolisko haluaa jne.
      Se on tänä päivänä raha mikä ratkasee ! Uskokaa pois !

      Nim. n. 150 naista " läpi käynyt "

    • -särmä-

      Nyt vastaan vain omasta puolestani, kaikkien naisien mielipidettä en osaa edustaa... Itselläni on ongelma että yleensä alkuun ihastun niihin kiltteihin, mutta homma lopahtaa siihen, että miehessä ei ole särmää tai luonnetta, ihan miksi sitä nyt voi sanoa. Kyse ei ole siitä että haluaisin kusipään, ei todellakaan. Arvostusta aina vaadin ja sen on oltava molemmin puolista. Mutta se että toisella on luonnetta, välillä voi olla erimieltäkin ja tehdä juttuja välillä oman pään mukaan. Toinen voi ottaa ja pitää ottaa omaa aikaa. Välillä ei siis tarkoita aina. Monet asiat on pienestä kiinni.

    • En ole ikinä ihastunut kusipäähän. Kiltteys ja mukavuus ei tarkoita ettei ole jämäkkä tai että on nössö. Aidosti kilttejä, omanarvon tuntevia ihmisiä on harvassa, ja olen onnellinen kun löysin sellaisen. Mukava mies > kusipäämies.

      PS. Rahalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mieheni on tällä hetkellä köyhä opiskelija, enkä silti ole pettämässä saati jättämässä häntä.

      • Paljon kokenut

        Kyllähän se on tosi asia. että naiset tykkää rahamiehistä, jotka useimmiten ovat särmikkäitä kavereita.
        toisin sanoen; rahalla saa ja hevosella pääsee.


      • SA
        Paljon kokenut kirjoitti:

        Kyllähän se on tosi asia. että naiset tykkää rahamiehistä, jotka useimmiten ovat särmikkäitä kavereita.
        toisin sanoen; rahalla saa ja hevosella pääsee.

        Se kiltti mies on toisinaan epätoivoinen ripustautuja ja mustasukkainen kyttääjä kun ei ole omaa elämää laisinkaan.Siinä oikeastaan se kiltteys on = avuttomuus.


      • Paljon kokenut kirjoitti:

        Kyllähän se on tosi asia. että naiset tykkää rahamiehistä, jotka useimmiten ovat särmikkäitä kavereita.
        toisin sanoen; rahalla saa ja hevosella pääsee.

        Tulen itse suht varakkaasta perheestä ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että raha EI tuo onnea, vaikka se tekisikin kurjuudesta hieman mukavampaa.

        Kerrankin baarissa törmäsin kaverini kanssa kahteen jätkään jotka juottivat meitä; tarjosivat koko illan. Heidän puheistaan kävi ilmi että heillä rahaa riittää - olisimme "päässeet" heidän sviittiinsä jatkoille. Ei kiitos. Yökötti tuollainen "Mulla on rahaa, ime mun munaa" -mentaliteetti. Paljon mukavampaa oli mennä köyhän mieheni syliin kyseisen baari-illan jälkeen kuin katsella mokomia pinnallisia paskoja.


      • SA kirjoitti:

        Se kiltti mies on toisinaan epätoivoinen ripustautuja ja mustasukkainen kyttääjä kun ei ole omaa elämää laisinkaan.Siinä oikeastaan se kiltteys on = avuttomuus.

        Kuulehan, se kiltti mies EI ole mikään epätoivoinen ripustautuja saati mustasukkainen. Enkö juuri sanonutkin ettei aito kiltteys sulje pois jämäkkyyttä EIKÄ tarkoita että olisi nössö? Päinvastoin, kiltillä miehelläni oli munaa sanoa minulle että meidän näkemisemme ovat tässä jos tapailen muita kun olin hokenut etten halua suhdetta, joten yhtäkkiä huomasinkin haluavani suhteen - hänen kanssaan. Olin päättänyt olla sinkku seuraavat viisi vuotta, enkä onnistunut siinä kuin puoli vuotta, mutta en valita. Mieheni, joka on kiltti, huomaavainen ja todellakin osaa käyttäytyä ja ymmärtää muita, on harvinaislaatuinen, täyttä kultaa.


      • juomat
        Carablea kirjoitti:

        Tulen itse suht varakkaasta perheestä ja voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että raha EI tuo onnea, vaikka se tekisikin kurjuudesta hieman mukavampaa.

        Kerrankin baarissa törmäsin kaverini kanssa kahteen jätkään jotka juottivat meitä; tarjosivat koko illan. Heidän puheistaan kävi ilmi että heillä rahaa riittää - olisimme "päässeet" heidän sviittiinsä jatkoille. Ei kiitos. Yökötti tuollainen "Mulla on rahaa, ime mun munaa" -mentaliteetti. Paljon mukavampaa oli mennä köyhän mieheni syliin kyseisen baari-illan jälkeen kuin katsella mokomia pinnallisia paskoja.

        "Kerrankin baarissa törmäsin kaverini kanssa kahteen jätkään jotka juottivat meitä; tarjosivat koko illan."

        kuitenkin kelpasivat hyvin. Annat ymmärtää mutta et kuitenkaan anna ymmärtää. En tajua mistä näitä varattuja löytyy mutta sinkut loistaa poissaolollaan baareissa. Aina baarissa on joku varattu kärkkymässä ilmaisia paukkuja tai tulee perse edellä eteen tanssimaan. Ehkä olen sen verran hyväuskoinen, että kerran voin mennä lankaan mutta sitten en. kaikki mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta ei ole sitä.


    • 3423441213

      Voisiko johtua siitä että kusipää-miehet tekevät enemmän aloitteita ja pyörivät useammin baareissa iskemässä tyttöjä kuin ne kiltit nöpönassut? Onneksi minä sain hyvän miehen.

    • rtwetwert

      Nainen tykkää huomiosta ja ns. kusipää mies härnää naisia vaikka ärsyttääkin. Myöhemmin nainen muistaa kusipäämiehen kun se kiusaa. Hiljainen ja järkevä mies ei ole kiinnostava, koska ei tee mitään.

      Vittu että naiset on yksinkertaisia.

      • edellinen

        Naiset on huomiohuoria ja se joka antaa eniten huomiota (on naisen mielestä kiinnostunut naisesta) On ihgumies ja saa naisen nauramaan ja pitää peliä naisen kanssa, kiusaa ja pelailee. Tällaisista miehistä naiset kiinnostuu.


      • thertyetye
        edellinen kirjoitti:

        Naiset on huomiohuoria ja se joka antaa eniten huomiota (on naisen mielestä kiinnostunut naisesta) On ihgumies ja saa naisen nauramaan ja pitää peliä naisen kanssa, kiusaa ja pelailee. Tällaisista miehistä naiset kiinnostuu.

        Eli naismaailmassa menestyy mies joka härnää ja kiusoittelee useita naisia peräkkäin, ÄO:lla ei ole mitään merkitystä, vain röyhkeä käytös ja rohkeus ratkaisee. Juttujen taso saa olla mitä vain, kunhan pitää kovaa ääntä.

        Kaikki tämän voi myöntää jos vähän mietitte...


      • Kysyn vaan
        edellinen kirjoitti:

        Naiset on huomiohuoria ja se joka antaa eniten huomiota (on naisen mielestä kiinnostunut naisesta) On ihgumies ja saa naisen nauramaan ja pitää peliä naisen kanssa, kiusaa ja pelailee. Tällaisista miehistä naiset kiinnostuu.

        Mielenkiintoinen tämä huomiohuora. Onko siis nykyään negatiivista että pitää siitä että saa huomiota?


      • Jos joku

        mies on ihan hiljaa, katsetta vältellen, niin mistä pitäisi tietää, että se on kiinnostunut?


    • toivekass

      Mitä komeampi mies, sitä enemmän sillä on valtaa pompotella (tiettyjä) naisia. Samaa pätee myös naisiin. Jos vielä se komea, itsestään huolehtiva mies on korkeasti koulutettu, rikas ja/tai sillä on joku erityistaito, se lisää viehättävyyttä (ja dominointivaltaa).
      Kyllä se kiltti mies on se kenen kaa seurustellaan vakavasti ja perhe perustetaan :) ainakin mä aion tehdä niin, kunhan sopivan löydän, mutta en ole vielä ihastunut kilttiin ja sopivaan...

      • 212121121

        tuo enemmänkin koskee köyhiä, - kehitysmaita. Tottakai onnenonkijoita on en sitä väitä mutta, enemmän saat ulk.näöllä kuin rahalla.


    • Haluan..

      Kiltti mies, jossa on kuitenkin ns. munaa tarvittaessa, on ihana.

      Kiltti, huomaavainen, hyväkäytöksinen ja miehekäs, joka pitää asioistaan huolta. Mitä muuta nainen voisi edes toivoa?

    • *****

      Miehessä pitää olla jotain, mikä sytyttää ja miehen pitää osata ja voida tehdä aloite. Ts hänellä pitää olla sen verran hyvä itsetunto tai sitä "munaa". Omien kokemusteni mukaan nämä em. kaltaiset tyypit saattavat suurella todennäköisyydellä olla kusipäitä, jotka ottavat mitä haluavat ja sitten jatkavat matkaa, eivätkä kykene normaaliin parisuhteeseen. Liian kiltit miehet eivät välttämättä uskalla tehdä aloitetta ja jäävät sitten ilman naista. Toisaalta, näiden kusipäämiesten kanssa löytyy jotain kummallista kemiaa ja kipinää heti alusta, mitä taas ei välttämättä löydy kiltimmän miehen kanssa, ainakaan heti.

      Tämmöinen teoria ja edelleen sinkku : )

      • Kysyn vaan

        En voi käsittää miksi aloitteen tekeminen voi olla NIIN vaikeaa? Ja ei kai kiltti ole yhtä kuin pelkuri?


      • jos olet
        Kysyn vaan kirjoitti:

        En voi käsittää miksi aloitteen tekeminen voi olla NIIN vaikeaa? Ja ei kai kiltti ole yhtä kuin pelkuri?

        nainen niin et voikaan käsittää miksi aloitteen tekeminen on vaikeaa.


    • gfhjhkj

      Nämä "kiltit" miehet tuppaavat olemaan yleensä nyhviä itsetunto-ongelmien kanssa painiskelevia reppanoita, jotka tarvitsevat hillitöntä määrää keittiöpsykologiaa, vakuutteluja ja kaikkea muuta. Vaihtoehtoisesti alistavat ja latistavat älyttömän paljon. Juuri tämmöisiä AP:n kaltaisia aikapommeja jotka vain turhautuvat "kaikkiin naisiin" ja joiden päällä vilkkuu punainen valo: kierrä kaukaa.

      Kiltti tarvittaessa, kyllä. "Kiltti" ja muutenkin nyhvö, ei.

    • sinkku 35

      Tunnen monta naista jotka seurustelee kusipäisten vittupää miesten kanssa.
      Ja ne miehet kohtelee naista tosi huonosti. Jopa suorastaan väkivaltaisesti. Siltin ne ei haluu erota. Sittenon minä joka olen kiltti ja kohtelen naisia hyvin mut olen sinkku ja on tosi vaikeeta löytää naista rinnalle. Kai sitten naiset tykkäävät kun mies lyö ja haukku huoraksi ja lumpuksi ja käskee tekemään kaikki mitä mies haluaa. Pelkääkö nainen jäävänsä yksin kun ei uskalla erota semmosesta kusipäisestä vittupää miehestä vai mikä siinä on.

    • semmone kiltti mies

      kyl nää kusipää miehet on sit tosi ihanii, ainakin viikolla. Mut odotas
      kun tulee viikonloppu ja kusipää mies saa vähän viinaa kurkusta alas nii eikös sit tän ihanan kusipää miehen tyttöystävä/ vaimo olekkin yhtäkkiä
      huora ja lumppu joka ei tee mitään miehen hyväksi. ei siivoo ei laita ruokaa
      ja pillukaan ei saa tarpeeksi.
      Seurustelin nuorena yhen tosi kauniin tytön kaa ja meil oli kaik hyvin mut sit
      tää tyttö halus erota ja vähän aikaa meni kun näin mun exäni yhen ihanan
      kusipää miehen kaa joka käytti aineita ja joi viinaa niin paljon kun
      käsiinsä sai. lopputulos oli se et tää ihana kusipää puukotti exäni ryyppyillan
      päätteeksi kuoliaaksi. Alibista luin koko jutun ja alusta saakka niillä oli
      ollut riitaa ja ongelmia. Et kyl nää kusipää miehet on sit ihanii. Kannattaa seurustella vaan sellasen kaa ennemmin kuin kiltin mihen kanssa.

    • historiasta kiinni

      miehenä vastaan että mies on ollut aina perheen pää ja määrännyt asiat vaikka ei siihen ois resussit riittäneetkään ,niinpä naiset ovat tottuneet että mies määrää
      oli mies mikä on.

      nykyään kun naisen asema on parantunut ja vapautunut niin nainen ei olekkaan
      henkisesti valmis että saa päättää asioita eikä pysty edes tasaarvoon sillä nainen tuntee itsensä tasaarvoisen miehen kanssa epävarmaksi..

      historiasta se on kiinni että kusipäät ym. ovat tänä päivänä suosittuja mutta eiköhän se aika ole meidän kilttien puolella ja naisetkin oppivat arvostamaan meitä vaikka muutokset tapahtuvat hitaasti.

    • n31..

      kiltti = tylsä seksi

      tuhma= uuuh

      • historiasta kiinni

        tässähän tuli heti todiste naisen epävarmuudesta


    • 34

      Mullon kiltti mies, just sellanen kun pitääkin. Mutta ei siinä kaverissa ole mitään nössöä.

    • hihhhihhhiih

      aina ovat nämä kiltit miehet osoittautuneet olevansa yhtä kusipäitä, kuin pelimiehetkin. Varsinkin miehet, jotka yleistävät että naiset haluavat vain kusipäitä, ovat 100% varmuudella pahimmasta päästä.
      kuten monesti on jo mainittu. Ei se ole kiltteys mitä naiset haluavat, vaan asenne. Eikä tässä tapauksessa tarvii ääripäähän mennä, kai sentään olet ihan järkevä ihminen, vai onko sittenkin AO niin pieni, ettei ajattelukyky ylety peniksenkokoasi pidemmälle?

      eli ei siis kovinkaan pitkälle

      eivät ne miehetkään halua sellaisia ujoja nössötyttöjä. monesti ne miehet rakastuu yhtälailla niihin naisiin, joilla on ASENNE.

    • Anonyymi

      Niin no aikalailla ite vastasit. "Kiltit hyvät miehet" ei tiedä mitä haluaa. Kaikki pitää tehä ite lopulta. Ehkä ne kiltit miehet todellisuudessa on lopulta yhtä kusipäitä. mun mielestä rehellisyys ja avoimuus veis aika pitkälle. Ei sitä naimisiin heti tartte mennä. Niinku moni mies luulee varmaan olevan ainoa asia naisen mielessä jos on kiinnostusta. Ei sitä rakkautta tartte heti julistaa, mutta voi sitä faktoista puhua faktoina. Ja ite kyllä odotan mieheltä tietynlaisia käytöstapoja. Ei senkään ällöks tarvii mennä. Riittää että on kohtelias ja huomaavainen. Samaa kyllä nainen sais ite tehä kans. Miehet haluaa että naisilla on mielipiteitä, mut sitten kun niitä on niin saattaa olla liian pelottavaa. Monet miehet tekee asioista hankalaa ihan ite. Ei oo kyllä pelkästään naisten ongelma. Ja todellisuudessa ite en ainakaan mitään mukamas tosimiehiä kaipaa. Paljon miehekkäämpää on uskaltaa olla omaitsensä ilman turhia pullisteluja. Miehet voi pullistella keskenään toisille jos kokee sen tarpeelliseksi. Arvostan myös pieniä juttuja arjessa, miten näyttää että välittää toisesta. Jonkinlaiset keskustelutaidot on varmaa hyvä myös olla. Se on vaan faktaa että niistä tunteista joutuu parisuhteessa puhumaan jollakin tasolla. Yhteisiä ja omia asioita pitää myös olla. Ehkä sellasia miehiä voi jossain olla vielä.

    • Anonyymi

      Kjäh kjäh, me kusipäiset vittupäämiehet olla miehiä. Eihän kukaan nainen teidän kaltaisista etanoista ja torakoista välitä. Ne haluaa miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe