Elikäs kysymys kuuluu, mikä on biisin nimi, missä Sepi Kumpulainen laulaa Dippadai dappadai ja niin edelleen?
Kiitos!
Dippadai dappadai.....
6
2652
Vastaukset
- Eipä mittään
Armotonta menoa.
- Eipä mittään
olikos sittenkin Sepillä sellainenkin biisi, joka oli pelkkää dippadaata? Vastatkoon ja korjatkon hän, ken muistaa.
- Sepifani..
Oon kattonut ton pätkän jo monta kertaa youtubesta, eikä pidä paikkaansa. Pystytkö linkittään oikeen version?
- hguyolju
Sepifani.. kirjoitti:
Oon kattonut ton pätkän jo monta kertaa youtubesta, eikä pidä paikkaansa. Pystytkö linkittään oikeen version?
Oisko sellainen piisi olemassa kuin Dippadai dappadai? Tjs.
- 2 for the show
esim. http://www.youtube.com/watch?v=4I8Zz8_S9EU
Outoa, että 1) Miten tätä ei itse löydetä, & 2) MITEN PALJON TULEE VÄÄRIÄ VASTAUKSIA- Sepifani...
Tuhannet kiitokset 2 for the show! Kaikki muut kipaleet youtubesta kuuntelin, mut ton nimen vuoks en just tota. Mutta kuten näky ei se ihan pala kakkua muillekaan ollut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223