Niin, naiset: kumpaa käyttäisitte?
Tuossa alla on pitkä keskusteluketju SmartLipoa käyttäneistä. Luin alusta loppuun (huh :D). Pääasiassa valitetaan SmartLipon, eli aluksi laseroitavan, vain osittain rasvaimettävän tekniikan lähinnä olemattomista tuloksista - vaikea mennä sanomaan onko olennainen aihe, kun ei ole nähnyt "laseroitava-imettäviä".
Kuitenkin olen kuullut, että perinteisellä rasvaimulla se kuuluisa rasva lähtee, ja molemmilla tekniikoilla tulee kuoppia joten so what? Miksi ei perinteistä? Jos kerran rasva lähtee?
SmartLipo vs. perinteinen rasvaimu?
32
2463
Vastaukset
- 15
rasva lähtee tasaisesti, turvallisesti ja takuuvarmasti oikean ravinnon ja liikunnan yhdistelmällä. Tosin hidasta se on, mutta myös halvempaa ja oikeastaan kivempaakin. Olen sitä mieltä, että rahat kannattaa laittaa mieluummin personal trainerin palkkaamiseen!
- adele
Vai niin, minullapa oli PT yli puoli vuotta, jona aikana sekä lihoin että voin huonosti.
Myöhemmin selvisi että ruokavalio oli täysin minulle sopimaton, eli lisäsi painoa, lopputuloksena sain siis vatsamakkarat, leveämmän perän ja allit.Niin paljon otti kaaliin, että ois vaan pitänyt mennä rasvaimuun. Lähtötilanteessa painoin siis 60 kg ja kymmenen mokomaa tuli sulateltavaa. No nyt sitten juoksen niitä pois, ja pitkään olen juossutkin. Jos ois rahaa, niin takuuvarmasti menisin imuriin, sillä tässä iässä tämä painon lasku ja kiinteytys on tosi pitkän aikavälin hommaa. Ja ruokavalio, se pitäisi katsoa jokaiselle sopivaksi, eikä vaan pakottaa siihen muottiin, joka noin niinkuin yleispätee.
- Smartlipo on helppo
Kävin viime syksynä smartlipossa, ja pääsin eroon alleista, jenkkakahvoista ja vatsamakkaroista. Mihinkään näistä ei jäänyt monttuja. Hieman myöhemmin otettiin smartlipolla rasvaa pois myös reisistä. Ulkoreisiin ei jäänyt minkäänlaista monttua, mutta sisäreisissä, jos tarkkaan katsoo, pientä muhkuraa on. Toisaalta tämän ikäisellä - 54-vuotiaalla - sisäreidet eivät ole muutenkaan siloiset kuin vauvan poski, on sitten rasvaa poistettu tai ei. Myös leuka tuli paremman näköiseksi smartlipolla.
Se on totta, että smartlipo ei sovi valtavien rasvamäärien poistoon. Kaltaiselleni hoikalle ihmiselle se mielestäni sopii, sillä ongelmakohdista rasva ei todellakaan lähde vaikka kuinka jumppaisi. Perinteinen rasvaimu vaatii nukutuksen ja yöpymisen klinikalla. Sen sijaan smartliposta voi lähteä kävellen kotimatkalle miltei samantien. Se, että nukutusta ei tarvita, näkyy myös toimenpiteen hinnassa.- kesäksi harkitseva
Hinta! Hyvä kun muistutit. Niin kai se on; nukutus maksaa.
Muhkuroista; harmi kun kaikki tuntuvat sanovan, että sisäreidet hankala kohta poistaa; kaikille jäänyt kuhmuroita. Ja ne ovat reisissäni tällä hetkellä ainoa kuhmuraton alue! :D Ehkä sitten tasoitan ratsastushousut ja takareiden perunapellon :D
IHmettelen muuten, miksei toimenpiteen aikana saisi seistä? Eikö niin tulisi tasaisempi tulos, näkisi muhkurat siinä lääkärikin, että miten luonnon tilassa asettuvat.
Saanko vielä kysyä - jos luet tätä ketjua - että paljonko rasvaa sinusta grammoissa imettiin? - allieeva
Pääsit eroon alleista, hienoa!
Mistä kohti käsivarsia sinua imettiin, oliko siis ympäri olkavarren vai pelkästään alaosasta, ns alleista?
Oliko sinulla pitkään tukisidokset olkavarsissa ja mistä sinä tilasit, hankit ne. Miten olkavarsien iho kutistui ja suoreniko se ?
Paljon kysymyksiä, huh . Kiitos jos jaksat vastailla. Lähinnä nuo allit ovat minulla ongelmana. Olen sinun ikäisesi ja arveluttaa tämä rasvaimu juttu, kun on jo tuota löysyyttäkin hieman. - Oma valinta
kesäksi harkitseva kirjoitti:
Hinta! Hyvä kun muistutit. Niin kai se on; nukutus maksaa.
Muhkuroista; harmi kun kaikki tuntuvat sanovan, että sisäreidet hankala kohta poistaa; kaikille jäänyt kuhmuroita. Ja ne ovat reisissäni tällä hetkellä ainoa kuhmuraton alue! :D Ehkä sitten tasoitan ratsastushousut ja takareiden perunapellon :D
IHmettelen muuten, miksei toimenpiteen aikana saisi seistä? Eikö niin tulisi tasaisempi tulos, näkisi muhkurat siinä lääkärikin, että miten luonnon tilassa asettuvat.
Saanko vielä kysyä - jos luet tätä ketjua - että paljonko rasvaa sinusta grammoissa imettiin?Reiteni ovat kauempaa katsottuna huomattavasti paremman näköiset kuin ennen smartlipoa: sirot ja linjakkaat. Sisäreisien epätasaisuus on sen verran pientä, että esimerkiksi tiukkojen jumppatrikoiden alta ei erotu mitään. Minihameita en käytä, mutta jos käyttäisin, valitsisin sopivasti peittävät sukkahousut. "Tietyissä tilanteissa" stay up -sukat ovat nykyisin muotia. Uimahalleissa ja saunoissa käyn ihan normaalisti, ja sisäreiteni ovat ikäisiini naisiin verrattuna jopa harvinaisen sileät.
Smartlipossa kävin kolme eri kertaa, jolloin jokaisessa otettiin neljä aluetta. Sitten erikseen vielä leuka. Koska olen hoikka, imetyn rasvan kokonaismäärä jäi alle kahden litran, mutta kun nyt jälkikäteen ynnäilen, sanoisin että 1,5 litraa ylittyi. - Oma valinta
allieeva kirjoitti:
Pääsit eroon alleista, hienoa!
Mistä kohti käsivarsia sinua imettiin, oliko siis ympäri olkavarren vai pelkästään alaosasta, ns alleista?
Oliko sinulla pitkään tukisidokset olkavarsissa ja mistä sinä tilasit, hankit ne. Miten olkavarsien iho kutistui ja suoreniko se ?
Paljon kysymyksiä, huh . Kiitos jos jaksat vastailla. Lähinnä nuo allit ovat minulla ongelmana. Olen sinun ikäisesi ja arveluttaa tämä rasvaimu juttu, kun on jo tuota löysyyttäkin hieman.Ei imetty olkavarren ympäri, vaan ihan vain ne allit. Tukisidoksia en käyttänyt, mutta ohjeen mukaan hieroin käsiteltyjä alueita. Operaatio tehtiin viime syyskuussa, ja olkavarsi on sen ansiosta hoikistunut ja kiinteytynyt. Kyllä näillä kehtaa pukeutua hihattomiin vaatteisiin. Täydellisyyttä en tavoitellut, ja sain mitä halusinkin.
- kesäksi harkitseva
Hei kiitos, olen tuo alkuperäinen kyselijä. Minulla painoa on 8 kg normaaliin ja ihan kaikki ylimääräinen lasti lihaksia ja rasvaa myöten ikusiesti reisissä, eli imettävää olisi useampikin litra...
Aika on varattu ensi viikolle. Vähän hirvittää jos kuhmuraisuus PAHENEE kuten on kommentoitu. Tai tuskin tätä perunapeltoa pahempaa pystyy mikään kone synnyttämään... :D Mutta. No. Sisäreidet tosiaan AINUT paikka jossa hirveitä selluliittikuhmuroita EI VIELÄ ole ja juuri ne olen sit menossa pilaamaan.. /pienentämään.. Mahtava suunnitelma!
Mietin vähän, kun aikaa varatessa lääkäri kysyi "varataanko ainoastaan tarkastus vaiko samantien myös toimenpideaika" ja vastasin että otan toimenpideajan myös, niin ensi viikolla se on menoa sit. Voi herrajumala... Voipi olla että kuoritutan laserilla vain kasvot.
Nostan tämän ketjun siinä toivossa, että löytyisi smartlipossa reitensä/ peppunsa imettäneitä???
Yst
ap - Smartlipo 2011
Olin itse eilen smartlipossa jossa minulle tehtiin 4 aluetta elikkä koko vatsa,ylä ja ala vatsa.
Toimenpide aloitettiin puudutuksella joka jossain kohtaa ylävatsassa sattui hieman,sen jälkeen aloitettiin laserointi joka ei tuntunut oikein millekkään,ja sen jälkeen imettiin rasvaa pois jota tulikin 1.8 litra koko vatsasta,,huh mikä määrä ja eron kyllä huomasikin heti kun toinen puoli oli vielä tekemättä..eli oli kyllä tehokasta.
Lopuksi vielä lääkäri huuhteli sisältä ja laittoi tikit joita tuli ihan muutama.Tikit ovat itsestään sulavia.
Lääkäri kertoi koko toimenpiteen ajan mitä tapahtuu seuraavaksi ja oli muutenkin tosi mukava ja tarkka.
Kipulääkkeet ja antibiootit sain mukaani,sekä tukiliivin joka laitettiinkin jo heti toimenpiteen jälkeen.
Sitten lepäilin noin tunnin verran klinikalla jossa sain heti jo panadolin ja mehua.Muutenkin lääkäri kävi kyselemässä vointiani vähänväliä,joten hyvää huolta potilaasta pidettiin.
Kokotoimenpide maksoi yhteensä 2500 euroa tukiliiveineen,lääkkeet kuului hintaan.
Olin Clinic Esteticillä Helsingissä.
Viikon päästä alan hieromaan vatsaani 2 kertaa päivässä ja tukiliiviä pidän noin 5 viikkoa,hierontaa jatketaan noin 4-5 kuukautta jotta saadaan paras mahdollinen tulos.
Ilmoittelen vielä myöhemmin kun alan hieromaan vatsaani tuloksista :) - ent.vyölaukku
Minä olen käynyt Clinic Esteticillä 2009,ylä-ja alavatsa sekä vyötärö imettiin.
Vieläkin niin tyytyväinen,paljon on kyselty että miten tuon ikäinen on voinut pysyä noin hoikassa kuosissa.Ihana salaisuus..
Harkinnassa nyt sisäreisien imu samassa paikassa,muualle en mene.- FAKTAA, tämäkin
Sisäreisien imu kannattaa ehdottomasti jättää väliin. Ne ei tule onnistumaan.
- Vielä mietin
Itselläni myös semmoinen tilanne että vaikka olen kuinka paljon urheillut ja olen hyvin hoikka, niin nuo jenkka kahvat ei sitten millään tunnu lähtevän vaikka ovat pienentyneet. En kuitenkaan halua alipainoiseksi itseäni laihduttaa jotta saisin nuo jenkkikset pois ja mietin myös että olisikohan tuo smartlipo näihin hyvä ratkaisu vai rasvaimu? Onko tuo smartlipo sitten urheilijalle pysyvä vaihtoehto?
- Vielä mietin
Niin ja äskeiseen vielä lisäten että monta kertaa jouduitte käymään smartlipossa että tulokset pysyivät?
- terkkui
No mä kävin wal-rasvaimussa, lähti ala/ylävatsa,kyljet,lonkkien ulkosyrjät ja alaselkä.Jälkihoito on ollut hieman työlästä.Muuten lopputulos näkyy olevan melko perusteellinen.
- Smartlipo 2011
Minä ainakin kävin vaan yhden kerran smartlipossa jossa otettiin koko vatsa,eikä todellakaan tarvi toista kertaa mennä?Miksi menisin kun kerran rasva imettiin pois ekalla kerralla eikä mitään jäänyt,Olen kyllä tosi tyytyväinen.
- suunnitteilla
Mikä on tilanteesi nyt? Onko vielä turvotusta/kipuja/arkuutta ?
- Matthilde
Multa on otettu smartlipolla reisien sisäpuolet, ulkopuolet, polvien ylä- ja sisäpuolet. Sisäreidet ovat perunapeltoa enkä ole niihin tyytyväinen. Muutenkin tulokset olivat laihanlaiset. Ehkä koivet ovat linjakkaammat, mutta senttejä ei lähtenyt lainkaan. Olen nelikymppinen ja painoindeksin perusteella normaalipainoinen. Olin aika pettynyt lopputulokseen, koska odotin jotain todella konkreettista. Lääkäri ei edes ottanut jälkeen-kuvia, vaikka lupasi. Ehkä siksi, että huomasi itsekin, ettei tuloksia ole syntynyt. Tai sitten oli vain kiire ottaa sisään seuraava potilas. Ja ei kun rahat pois turhamaisilta naisilta. Helppoa rahaa.
- LPG rasvanpoistoon?
Toimiiko LPG rasvanpoistoon?
(esim alavatsalle ja selkään) - pummy
Olen myös tyytymätön rasvaimun tulokseen. Olen myös ns. normaalipainoinen.. Minulle ei tehty imua smart lipolla vaan eräällä toisella menetelmällä joka maksoi paljon. Kuvat kyllä otettiin, mutta tulos on epätasainen ja toispuoleinen. Tuli myös tunne, että olen vain "rahat pois"-asiakas. Luulin, että saisin laadukasta tulosta mutta toisin kävi. Huonoa mainostahan se yritykselle on, jos ei oteta todellista vastuuta työstä. Todellakin- Helppoa rahaa.
- myösimutettu
pummy kirjoitti:
Olen myös tyytymätön rasvaimun tulokseen. Olen myös ns. normaalipainoinen.. Minulle ei tehty imua smart lipolla vaan eräällä toisella menetelmällä joka maksoi paljon. Kuvat kyllä otettiin, mutta tulos on epätasainen ja toispuoleinen. Tuli myös tunne, että olen vain "rahat pois"-asiakas. Luulin, että saisin laadukasta tulosta mutta toisin kävi. Huonoa mainostahan se yritykselle on, jos ei oteta todellista vastuuta työstä. Todellakin- Helppoa rahaa.
Kävitkö jo lopputarkastuksessa? siis 6 kk:n kuluttua operaatiosta.Voit vaatia korjausta.
- Perinteinenrasvaimu?
Tehtiinkö sinulle "tavallinen"/perinteinen rasvaimu?
- Matthilde
SmartLipon jälkitarkastuksessa (6kk kuluttua toimenpiteestä) sanoin, että en ihan ole tyytyväinen. Lääkärin mielestä parempaa tulosta ei voisi saada minulle...ei ottanut kuvia, vaan homma oli paketissa 10 minuutissa. Ja ei kun pihalle. Myöskään sovittu aika ei pätenyt. Olin Helsingissä 2 tunnin junamatkan jälkeen ajoissa, mutta kun menin lääkärin luokse, oli hän toimenpiteessä ja käskettiin tulemaan 2 tunnin kuluttua uudelleen. Sitten menin uudelleen käveltyäni pari tuntia kaupungilla. Toimenpiteiden välissä lääkäri vilkaisi minua nopeasti ja kohteli erittäin tylysti. Tästä jäi todella paha maku suuhun - rahastuksen maku! Kävin pienessä paikassa Helsingin keskustassa.
- Smart vs Perinteinen
Minulle tehtiin perinteinen rasvaimu virossa 2009 (selkämakkarat), leikkauksen jälkeen oli isot mustelmat ja aika kipeä 3 viikkoa. Rasvaa ei otettu tarpeeksi ja jnkv makkaroita oli leikkausken jälkeen vielä jäljellä.
Myöhemmin minulle tehtiin kädet sisäreidet smart-lipo tekniikalla ja tulos on hyvän näköinen, paikat kiinteät, samalla poistettiin myös lisää rasvaa selästä ja tämäkin on nyt kunnossa.
Toipuminen smartin jälkeen oli minulle huomattavasti nopempi ja helpompi, pienemmät mustelmat ja vähemmän kipua kun perinteisen rasvaimun jälkeen, tulos myös parempi. - edellinen -lisäys
Smart vs Perinteinen kirjoitti:
Minulle tehtiin perinteinen rasvaimu virossa 2009 (selkämakkarat), leikkauksen jälkeen oli isot mustelmat ja aika kipeä 3 viikkoa. Rasvaa ei otettu tarpeeksi ja jnkv makkaroita oli leikkausken jälkeen vielä jäljellä.
Myöhemmin minulle tehtiin kädet sisäreidet smart-lipo tekniikalla ja tulos on hyvän näköinen, paikat kiinteät, samalla poistettiin myös lisää rasvaa selästä ja tämäkin on nyt kunnossa.
Toipuminen smartin jälkeen oli minulle huomattavasti nopempi ja helpompi, pienemmät mustelmat ja vähemmän kipua kun perinteisen rasvaimun jälkeen, tulos myös parempi.Lisään vielä että en tarvinut mennä LPGn toimenpiteen jälkeen (ei perinteisen eikä smartin jälkeen) hieroin hoidetut alueet itse.
- Lpg:stä
Sattuuko se LPG-hoito??
Mikä on hyvä Lpg-paikka? paljon maksaa 1 hoitokerta? - rdgwrbgarwg
Hei Vielä mietin, mietitkö vielä vai joko kävit imaseen jenkkakahvat? Kiinnostaisi yietää koska itse vakavasti harkitsen samaa toimenpidettä. Minä urheilen kanssa paljon ja on muutenkin terveet elämäntavat, eikä ylipainoa. Vatsan saan melko litteäksi, mutta jenkkakahvoille en mahda mitään. Ei auta karppaukset ei mitkään jumpat. Kiinnostaisi tietää saako smartlipolla luonnollisen näköisen lopputuloksen, jos vaan jenkat otetaan. Eli ei jäisi mitään muhkuroita ja iho jäisi normaalin näköiseksi. Olen 38v mies.
- wal-imutettu
Hei
Olen itse wal-imussa käynyt ja sain pois,jenkat,vatsat sekä vyötärön esiin.Jos sinulla on vain pelkät jenkat,sopii smartlipo varmaan hyvin,pyydä myös imemään sitä rasvaa pois.Perusteellisin on tämä wal-imu ja pelkät jenkat imettäessä ei ollenkaan hankala jälkikäteen.
- rdgwrbgarwg
Koetin hakea tietoa tuosta wal-imusta, esim missä sitä tehdään Suomessa ja hintatasoa, mutta en oikein löytänyt muuta kuin tuon Tilkan. Onko muita paikkoja ja onko hinnoista tietoa?
- asdfghjklöä'
En suosittele tilkkaa.
Wal-imuja (vesi avustettu rasvaimu) tehdään useammassakin paikassa. Esim. Klinikka 22, Asko Salmen putiikki Ludwig jne. - walimutettu
Pohjoismaiden parasta laatua KL-klinikka Hilkka P,hinnat netissä
- wallia
walimutettu kirjoitti:
Pohjoismaiden parasta laatua KL-klinikka Hilkka P,hinnat netissä
Paikkoja yli 20 Suomessa, jossa tehdään WAL-systeemillä. Ei oikeasti juuri poikkea perinteisestä, ainoastaan rasvojen keräys tehty samaan järjestelmään. Ei ole kiinteyttävä tai tiivistävä, mutta niinkuin kaikilla perinteisillä tekniikoilla oikeissa käsissä ja sopivalla kohteella saadaan hyvä tulos. Turvotusta alkuun hieman enemmän, johtuen kohtalaisesta nestemäärästä.
Paikkoja mm Helsinki: Tilkka, KL, 22, varmaan muutkin, Tampere: Terveystalo, KC (taitaa olla siirtynyt Bodytiteen), Mehiläinen?, muualla: kannattaa kysyä paikallisesta plastiikkakirurgisesta yksiköstä.
- Tarkkana
Hei kesäksi kuntoon,minulla meni koko vatsan smart lipon lopullisten tulosten näkymiseen puoli vuotta,joten kannattaa käydä hyvissä ajoin jos joku määränpää päivämäärä.Vatsa on pysynyt poissa,mutta saa nähtävästi olla tosi tarkka tuon painon kanssa,jenkkoihin nimittäin nyt kertyy erittäin helposti ylimääräinen.Johonkinhan se rasva kertyyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823