Sinkkuuden hyvät puolet

vaihteeksi näin päin

Tällä palstalla on niin paljon ollut puhetta sinkkuuden miinuspuolesta. Tähän ketjuun olisi kiva jos kukin laittaisi yhden sinkkuuden hyvän puolen vaikka niitä ei kyllä paljoa ole.

17

503

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjun aloittaja

      Ei tarvitse tuntea riittämättömyyttä.

    • asdgsadg

      rypeä itsesäälissä niin paljon eikä kukaan tuu potkimaan perseelle.

    • t5t5t5t5t5

      Saa vikitellä kaikkia naisia ilman että joku suuttuu.

    • rikquu

      -Saa järjestää tavarat/sisustaa kuten tahtoo
      -Ei tarvitse kuunnella nalkutusta eikä kestää mustasukkaisuuskohtauksia
      -Kämpän siisteys voi olla aina vähän niin ja näin
      -Voi mennä vaikka joka viikonloppu bilettämään tmv. jos haluaa
      Ainiin, ja säästyy rahaa kun ei tarvitse ostaa lahjoja :D

    • Hyviä puolia:

      - Ei tarvitse olla kenellekkään tilivelvollinen tekemisistään.
      - Jos on töissä voi painaa pitkää päivää jos kiinnostaa, rahaa tulee. Kerran olin töissä ollessani vuorokauden putkeen, lähdin vain nukkumaan ja tulin takaisin (48 tunnin sisään reilu 30 tuntia töissä).
      - Voi katsella aivan reilusti kaikkia naisia sillä silmällä, jos kiinnostaa.
      - Asunnon siisteys/järjestys voi olla mitä vaan kunhan itse siitä pitää.
      - Voi lähteä milloin vaan matkoille ja tapahtumiin kunhan itse haluaa.
      - Ennen kaikkea huolehtii vain itsestään.

    • Nainen aikuinen

      - ei tarvitse riidellä . Riittää, että kahden nuoren kanssa välillä vääntää rautalangasta...
      - saa olla niin rennosti kuin haluaa, pukeutua miten vaan eli ei tarvitse esittää muuta kuin on (viittaan monen miehen naisille asettamiin ulkonäköpaineisiin)

      Siinä ne hyvät puolet sitten olivatkin :)

      P.S. Ois niiiin ihanaa, että olis mies, jonka kainaloon käpertyä ja jolle kertoa huolet ja murheet kuten ilotkin... Mies, jonka kanssa nukahtaa ja herätä samasta sängystä.

    • ellastella

      Saa lusmuilla rauhassa.
      Saa olla siivoamatta.
      Saa tehdä mitä huvittaa milloin huvittaa.
      Ei kukaan kuorsaa vieressä yöllä (jotkut miehet kai kuorsaa?)

      • "jotkut miehet kai kuorsaa?"
        Mainitsen vain että olen rasittava tuossa suhteessa kuorsaan nimittäin, siksi minua ei paljon kukaan kestäkään.


    • sir_eino

      Sunnuntaina krapulassa saa netata rauhassa, juoda appelsiinimehua rauhassa ja katsella Entouragea dvd:ltä rauhassa. Katsoako eilinen jakso boksilta vai siirtyä suoraan dvd:n pariin? Vaikea valinta...

    • puhdas poikamiesboxi

      että ole naista sotkemassa lakanoita eritteillään ja vessaa irtohiuksillaan

      • Me

        Viihtyisin sun puhdassa poikamiesboksissa, hih! ;)))


    • .

      Kukaan ei painosta tekemään mitään mitä ei halua.
      Ketään ei tarvitse mielistellä/palvella/tyydyttää jne.
      Saa olla rauhassa.
      Ei ole tilivelvollinen kenellekään.
      Saa nukuttua paremmin yksin, ei ole häiriötekijöitä.
      Kukaan ei sotke kotona kun olet poissa, tulet siistiin kämppään, siivoat vain omat sotkusi. Kotitöihin menee yksin eläessä vähemmän aikaa.
      Wc pysyy puhtaana ilman miehisiä roiskeita.
      Kukaan ei hauku. Voi rauhassa vaikka vetäistä suklaata ilman että joku huomauttelee sinun pian lihoavan muodottomaksi.
      Ei tarvitse koko ajan laittautua. Voi olla vaikka virttyneessä paidassa kotona.
      Saa vanheta ilman jatkuvaa huomauttelua "rupsahtamisesta".

      Kyllä,miehet on pinnallisia,usein vielä ilkeitä.

      • -

        Keneltäkään.


    • Sanoisin

      Sinkkuudessa on todellakin paljon hyviä puolia. Olen elänyt suurimman ajan elämästäi suhteessa, joten nyt näen todellakin paljon hyviä puolia yksinolemisessa.
      - kukaan ei ole odottamassa, että tulet kotiin työpäivän jälkeen, voit jäädä shoppailemaan, kahvilaan, kyläilemään ym.
      - kukaan ei tenttaa missä olet ollut, mitä olet tehnyt, kun vihdoin saavut kotiin, saat rauhassa lukea päivän postit, lähteä lenkille, katsoa telkkaria tai lukea, eikä tarvitse kertoa päivän tapahutmista tai muista tyhjänpäiväsistä jutusta, saan tarpeekseni puhumisesta päivisin.
      - saat ihan vapaasti päättää mihin käytät rahasi, kukaan ei ole valittamassa, että menee liikaa vaatteisiin tai sisustamiseen, ja saa sisutaa kotinsa juuri niin kuin itse haluaa ja koti pysyy juuri haluamasi järjestykessä.
      - en pidä nukkumisesta toisen vieressä, makuuhuone on ihanan hiljainen, pimeä eikä kukaan kuorsaa eikä pyöri vierelläsi koko ajan.
      - saa syödä mitä haluaa ja koska haluaa, ei tarvitse ruveta vääntämmän hienoja aterioita jos ei huvita.
      - saa siivota silloin kuin sattuu huvittamaan
      - saa nukkua viikonloppuisin ja lomalla niin pitkään kuin haluaa, kukaan ei kolistele aikaisin.
      -saa kesälomalla tehdä juuri niitä asioita josta pitää, ei pakkokyläilyjä, tylsiä lomamatkoja jossa riidellään mistä milloinkin
      -oppii todellakin omatoimiseksi, kun kaikista asioista pitää itse ottaa selvää

    • hei haloo

      - Kukaan ei häiritse vieressä yöunta, kierimällä, kuorsaamalla ja haisemalla.
      - ei tarvitse siivota ja pyykätä toisen jälkiä
      - tietää mistä omat tavarat löytyy
      - ei tarvitse tehdä tiliä menemisistään (tämä on ehkä parasta)
      - saa hoitaa itse omat raha-asiat
      - ei tarvitse kärsiä toisen tyhmistä sukulaisista (miehen siskon kummin kaiman muistamiset, JES)
      - ei tule asuntoon tyhmiä miehisiäleluja. esim. pelikonsolit, lätkäkamat, ym.
      - saa katsoa telkusta mitä itse haluaa
      - ei tarvitse harrastaa seksiä silloin kuin ei OIKEASTI huvita

      Ja varmasti paljon muutakin.

    • realismus

      Sinkkuudessa on valtavasti hyviä puolia. Saa pitää kotinsa niin siistinä tai sotkuisena kuin haluaa, saa syödä mitä ja milloin haluaa, ei tarvitse kinata wc-renkaan asennosta, ei tarvitse piilotella viidensadan euron kenkien kuittia ja valehdella hinnaksi 50 e, kukaan ei pelleile tv:n kaukosäätimellä ellet itse, kukaan ei katsele formuloita tai muuta soopaa kotonasi ellet itse ole joutunut mielenhäiriöön... Eikä tarvitse valvoa öitä jos toinen kuorsaa...

      • Se rauha

        Eikä tarvitse kuulostella, millä tuulella toinen sattuu milloinkin olemaan ja sietämään piilohattuilua. Itsen ei tarvitse tarvitse esittää innostunutta, jotta toisella ei olisi tylsää. Onhan sinkkuna oleminen kuin alituista hermolomaa, kun ei tiedä, miten rasittava toinen ihminen voi olla kotioloissa pyörimässä ja mulkoilemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe