Keskustelkaamme m30:stä. Kuka tämä salaperäinen mies oikeastaan on? Mikä tekee hänestä juuri m30:n? Onko m30 vain yksi m30 vai onko m30:iä enemmänkin? Mitkä ovat m30:n suurimmat toiveet ja pelot? Mistä aivolokeroiden syövereistä pursuilevat m30:n suurimmat ristiriitaisuudet? Onko m30:n äiti lumoava mutta etäinen nainen?
m30-ketju
42
1028
Vastaukset
- joo ja
Niin ja kuinka monta vuotta m30 on oikein ollut 30 vuotias? Yhtä kauan kuin älytönmies23 on ollut 23v? ;)
- sir_eino
En tiedä mutta se on naisten vika.
- 17+1
eino tuli vaan mollaa kun nyt ei puhuta hänestä.
- o-o-h-carrie
Trendikkäät,aina laittautuneet pissisprinsessat(alle25)eivät huoli sitä,siitä masennus.
- Reipas Poikamies
Olen aina miettinyt onkohan Jungfraulla isot tisut?
- also_sprach_jungfrau
Reipas Poikamies kirjoitti:
Eipä juuri. Mutta keskity, kloriittifarkkumies! Aiheena on m30, eikä jungfraun tissit.
- cvvbvbtrtrtrvvv
Joku myös taitaa haluta huomiota...
- Reipas Poikamies
also_sprach_jungfrau kirjoitti:
Eipä juuri. Mutta keskity, kloriittifarkkumies! Aiheena on m30, eikä jungfraun tissit.
En voi kohta enää hillitä itseäni! Kloriittifarkkumies sisälläni haluaa Einon inspiroimana vapauteen! ps. ostin just tosi makeet sellaiset housut taas.
- Gordon Gekko
En voi kohta enää hillitä itseäni! Kloriittifarkkumies sisälläni haluaa Einon inspiroimana vapauteen! ps. ostin just tosi makeet sellaiset housut taas.
napit lennellä tuolla menolla!
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
napit lennellä tuolla menolla!
Niin. Mieti. Joku kundi tunnustaa että saa erektion kun se miettii minua.
- Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Niin. Mieti. Joku kundi tunnustaa että saa erektion kun se miettii minua.
Taidat saada itsekin erektion miettiessäsi tuota juttua. Olethan palstan Virallinen Narsisti. :D
- Reipas Poikamies
Gordon Gekko kirjoitti:
Taidat saada itsekin erektion miettiessäsi tuota juttua. Olethan palstan Virallinen Narsisti. :D
Hyvät herrat, tarkoitin tuota henkistä inspirointia, mutta okei ;)
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
No kai se virtuaalikikkeli vähän keulii.
- Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
No kai se virtuaalikikkeli vähän keulii.
Mun mielestä on aika huolestuttavaa, että m30:a koskevassa ketjussa kaikilla miehillä stondaa. Itse asiassa... no enpä taidakaan sanoa.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Mun mielestä on aika huolestuttavaa, että m30:a koskevassa ketjussa kaikilla miehillä stondaa. Itse asiassa... no enpä taidakaan sanoa.
Aika homoa. Myönnän. Ehkä m30 vetoaa paremmin miehiin?
- also_sprach_jungfrau
Gordon Gekko kirjoitti:
POIKIEN RYHMÄHALI!!!
- Reipas Poikamies
sir_eino kirjoitti:
Aika homoa. Myönnän. Ehkä m30 vetoaa paremmin miehiin?
Mustaa nahkaa ja bootseja...Grrrrr
- sir_eino
Mustaa nahkaa ja bootseja...Grrrrr
Innostuukohan se sellaisesta?
- m30.
sir_eino kirjoitti:
Innostuukohan se sellaisesta?
Kerran joku yli kymmenen vuotta sitten, kun oltiin bileissä ja olin ottanut ekstaasia, yksi tuttu mies suuteli suulle. Ei se nyt niin kamalalta tuntunut, mutta ei ole tullut kokeiltua toiste. Ja täytyy varmaan Clinton-maisesti todeta, että en vetänyt henkeen. Ekstaasin käyttökin jäi sinne historiaan, mutta kyllä se kiinnostavampaa oli kuin miesten pussailu.
Niille, jotka eivät ole ikinä nähneet ekstaasia nauttinutta ihmistä, tämä seuraava clippi saattaa avata tuota pussailukokemustakin: http://www.youtube.com/watch?v=zHXi8h8H2VA - Reipas Poikamies
m30. kirjoitti:
Kerran joku yli kymmenen vuotta sitten, kun oltiin bileissä ja olin ottanut ekstaasia, yksi tuttu mies suuteli suulle. Ei se nyt niin kamalalta tuntunut, mutta ei ole tullut kokeiltua toiste. Ja täytyy varmaan Clinton-maisesti todeta, että en vetänyt henkeen. Ekstaasin käyttökin jäi sinne historiaan, mutta kyllä se kiinnostavampaa oli kuin miesten pussailu.
Niille, jotka eivät ole ikinä nähneet ekstaasia nauttinutta ihmistä, tämä seuraava clippi saattaa avata tuota pussailukokemustakin: http://www.youtube.com/watch?v=zHXi8h8H2VALondon Boys, Philadelphia '69 ;)
Ehkä todellakin kemikaalit olisi oikea keino vapauttaa sisäinen yyber-mieheni?
- ES
M30:n mysteeriä olen pohtinut minäkin. Mikä hän on? Miksi kaunaa, miksi haluaa kostaa, miksi postaa Tunteellinen siili-runon. Miksi kysyi multa yhtäkkiä kerran yhessä keskustelussa "Milloin sinua on viimeksi halattu?", tuntui melkein kuin mua ois halattu. Miksi toivoi mulle mieheksi uskovaista pokerinpelaaja-vuoristokiipeilijää? Siinä on nimenomaan tiettyä osuvuutta, siitä huolimatta etten ole uskovainen ja vaikka pelkään kaikkea. Miksi m30:lle on niin tärkeää, mitä musiikkia nainen kuuntelee ja lukeeko nainen Seiskaa yms... Käyttääkö muita nikkejä?
Kuka hän on?- also_sprach_jungfrau
Juuri samoja mietin minäkin. Tuo "Tunteellinen siili" -runo varsinkin toi kyyneleet silmiini (se tosin johtui ehkä osittain siitä, että se oli lapsuuden lempirunoni, ja kaikki lapsuudesta muistuttava saa minut tunteelliseksi). ja nuo kaikki muutkin asiat... juuri niin. Tuota juuri tarkoitin, m30:n ristiriitaisuutta. Pehmeitä puolia.
KUKA HÄN ON? - ES
Juuri samoja mietin minäkin. Tuo "Tunteellinen siili" -runo varsinkin toi kyyneleet silmiini (se tosin johtui ehkä osittain siitä, että se oli lapsuuden lempirunoni, ja kaikki lapsuudesta muistuttava saa minut tunteelliseksi). ja nuo kaikki muutkin asiat... juuri niin. Tuota juuri tarkoitin, m30:n ristiriitaisuutta. Pehmeitä puolia.
KUKA HÄN ON?Mulle tulee usein m30:n kommenteista jotenkin pettynyt olo. Että ihan kuin olisi luullut, että tuohan on ihan kiva mies, niin sitten tuleekin jotain ihan paskaa. Siis ei mitään muhun kohdistunutta, sen kommentit ylipäätään antavat hänestä todellakin ristiriitaisen kuvan. Naiskäsitykset raivostuttavan pinnallisia. Ja sit yhtäkkiä se siilirunoilee tai jotain, soittaa kaunista musiikkia.
PIIKKIMIES TULE ESIIN! - also_sprach_jungfrau
ES kirjoitti:
Mulle tulee usein m30:n kommenteista jotenkin pettynyt olo. Että ihan kuin olisi luullut, että tuohan on ihan kiva mies, niin sitten tuleekin jotain ihan paskaa. Siis ei mitään muhun kohdistunutta, sen kommentit ylipäätään antavat hänestä todellakin ristiriitaisen kuvan. Naiskäsitykset raivostuttavan pinnallisia. Ja sit yhtäkkiä se siilirunoilee tai jotain, soittaa kaunista musiikkia.
PIIKKIMIES TULE ESIIN!Pettynyt olo! Se se on. Toisaalta m30 tuntuu myös itse pettyvän vähän liian helposti. Esimerkiksi hän oli minulle aiemmin ihan ystävällinen, mutta suhtautuminen muuttui jotenkin, kun kerroin jossain ketjussa, etten halua koskaan lapsia. Sen jälkeen olen ollut kylmäkuorinen jäänarttu.
Ehkä m30:n ristiriitaisuuden salaisuus on se, että hän pettyy kovin helposti. Aamu nousee hyvänä, mutta universumin pahuus ilmenee heti ensiminuuteilla, kun hammastahna tuhrii ainoan puhtaan paidan. - ES
Pettynyt olo! Se se on. Toisaalta m30 tuntuu myös itse pettyvän vähän liian helposti. Esimerkiksi hän oli minulle aiemmin ihan ystävällinen, mutta suhtautuminen muuttui jotenkin, kun kerroin jossain ketjussa, etten halua koskaan lapsia. Sen jälkeen olen ollut kylmäkuorinen jäänarttu.
Ehkä m30:n ristiriitaisuuden salaisuus on se, että hän pettyy kovin helposti. Aamu nousee hyvänä, mutta universumin pahuus ilmenee heti ensiminuuteilla, kun hammastahna tuhrii ainoan puhtaan paidan.Yritin kerran jutella m30:n kanssa pettymyksestä (nimellä sdfghjjkhgf tai jotain). Ei se tajunnut.
PIIKKIPOSSU!
Miksi kostit Jungfraulle tissiketjulla. Aika keljua.
Onko tää sun mielestä vaan vittuilua sulle?? - also_sprach_jungfrau
ES kirjoitti:
Yritin kerran jutella m30:n kanssa pettymyksestä (nimellä sdfghjjkhgf tai jotain). Ei se tajunnut.
PIIKKIPOSSU!
Onko tää sun mielestä vaan vittuilua sulle??Toivottavasti se ei luule vittuiluksi. Oikeasti haluaisin tietää, mikä m30 on miehiään. Mysteerin ratkaisu.
- m30.
Toivottavasti se ei luule vittuiluksi. Oikeasti haluaisin tietää, mikä m30 on miehiään. Mysteerin ratkaisu.
Mikä tissiketju? Nyt on mennyt jotenkin ohi.
- ES
Toivottavasti se ei luule vittuiluksi. Oikeasti haluaisin tietää, mikä m30 on miehiään. Mysteerin ratkaisu.
Usko se, m30.
Mutta eihän sun tietenkään tarvi kommentoida mitään jos et halua. Ok. - ES
m30. kirjoitti:
Mikä tissiketju? Nyt on mennyt jotenkin ohi.
Ai sä tulit!
Meidän söpö piikkis... - m30.
ES kirjoitti:
Usko se, m30.
Mutta eihän sun tietenkään tarvi kommentoida mitään jos et halua. Ok.En ole ollut tässä koneen äärellä muutamaan tuntiin. Ja äsken tuli taas tauko kun mummi soitti. Mummi on kipeenä ja mun piti mennä sitä katsomaan huomenna, mutta mummi tuumasikin että hän mieluummin nukkuu vaan.
En kyllä muutenkaan niin välitä omasta ketjusta; olen jotenkin tottunut etten kauheasti puhu itsestäni, ja täällä palstalla sitä vielä lisää se, että yritän säilyttää anonyymiuden. Kun te nyt niin kovasti kyselette millainen olen, kerrotaan nyt jotain sitten. Liittyy tuohon, etten tarvitse omaa ketjua.
Jotain minusta...
Nykyään monien nuorten tai nuorten aikuisten unelma olisi olla julkkis tai tähti, josta puhuttaisiin kaikkialla ja jonka kaikki tietäisivät. Minulle se olisi jotakuinkin yhtä toivottava tulevaisuus kuin työ lappuliisana.
Jotain lisää.. minulla on aika kova nälkä juuri nyt, ja jääkaappi on tyhjä. Taidan lähteä ostamaan falafelia tai kebabbia vielä kun ehtii. - also_sprach_jungfrau
m30. kirjoitti:
En ole ollut tässä koneen äärellä muutamaan tuntiin. Ja äsken tuli taas tauko kun mummi soitti. Mummi on kipeenä ja mun piti mennä sitä katsomaan huomenna, mutta mummi tuumasikin että hän mieluummin nukkuu vaan.
En kyllä muutenkaan niin välitä omasta ketjusta; olen jotenkin tottunut etten kauheasti puhu itsestäni, ja täällä palstalla sitä vielä lisää se, että yritän säilyttää anonyymiuden. Kun te nyt niin kovasti kyselette millainen olen, kerrotaan nyt jotain sitten. Liittyy tuohon, etten tarvitse omaa ketjua.
Jotain minusta...
Nykyään monien nuorten tai nuorten aikuisten unelma olisi olla julkkis tai tähti, josta puhuttaisiin kaikkialla ja jonka kaikki tietäisivät. Minulle se olisi jotakuinkin yhtä toivottava tulevaisuus kuin työ lappuliisana.
Jotain lisää.. minulla on aika kova nälkä juuri nyt, ja jääkaappi on tyhjä. Taidan lähteä ostamaan falafelia tai kebabbia vielä kun ehtii.Kiitos kutkuttavista tiedonjyväsistä, anonyymi mysteerimies. Toivottavasti mummi paranee pian... menet kai kuitenkin katsomaan jokin toinen päivä?
Toivottavasti falafel/kebabkin maistui. Itse menen iloisena nukkumaan, koska tissiketju poistettiin! Se ei siis ollutkaan kostoketju, vaan kurjan kloriittifarkunketaleen aloittama. Grrr. - ES
m30. kirjoitti:
En ole ollut tässä koneen äärellä muutamaan tuntiin. Ja äsken tuli taas tauko kun mummi soitti. Mummi on kipeenä ja mun piti mennä sitä katsomaan huomenna, mutta mummi tuumasikin että hän mieluummin nukkuu vaan.
Jotain minusta...
Jotain lisää.. minulla on aika kova nälkä juuri nyt, ja jääkaappi on tyhjä. Taidan lähteä ostamaan falafelia tai kebabbia vielä kun ehtii.Senkin anonyymeilija.
Hyvää yötä. - m30.
Kiitos kutkuttavista tiedonjyväsistä, anonyymi mysteerimies. Toivottavasti mummi paranee pian... menet kai kuitenkin katsomaan jokin toinen päivä?
Toivottavasti falafel/kebabkin maistui. Itse menen iloisena nukkumaan, koska tissiketju poistettiin! Se ei siis ollutkaan kostoketju, vaan kurjan kloriittifarkunketaleen aloittama. Grrr.Falafeliä ostin, mutta edelleen jäi vähän nälkä. Olisi pitänyt ostaa yksi falafel ja yksi kebab, mutta piheys iski. Joo menen katsomaan mummia varmaan viikonloppuna.
Eikö tissiketju kuitenkin ollut aika egoa hivelevä? Osuiko kloriittifarkkumiehen arvaukset oikeaan? - m30.
ES kirjoitti:
Yritin kerran jutella m30:n kanssa pettymyksestä (nimellä sdfghjjkhgf tai jotain). Ei se tajunnut.
PIIKKIPOSSU!
Onko tää sun mielestä vaan vittuilua sulle??"Yritin kerran jutella m30:n kanssa pettymyksestä (nimellä sdfghjjkhgf tai jotain). Ei se tajunnut."
Minäkin yritin kerran jutella treffeistä ellan kanssa, mutta ei se tajunnut. Tai ehkä se ei vaan halunnut tajuta. - sddfghjgfggghES
m30. kirjoitti:
"Yritin kerran jutella m30:n kanssa pettymyksestä (nimellä sdfghjjkhgf tai jotain). Ei se tajunnut."
Minäkin yritin kerran jutella treffeistä ellan kanssa, mutta ei se tajunnut. Tai ehkä se ei vaan halunnut tajuta.Nokun musta tuntuu ettei mua voi hyväksyä, ja pelottaa.
- pirun sosiaalistajat
ES kirjoitti:
PIIKKIPOSSU!
Onko tää sun mielestä vaan vittuilua sulle??M30:ntä on satutetettu. Satutetuista ihmisistä tulee usein piikikkäitä, helposti pettyviä ja mustavalkoisia.
- Me
han on yhä ihanan kaunis kun Debussyn "Clair De Lune" :)
http://www.youtube.com/watch?v=-LXl4y6D-QI- Gordon Gekko
M30 asu hesassa kuten sinä...
- Me
Gordon Gekko kirjoitti:
Tässä sitten kulttuuriero tuli esille :)
Kuvailin "m30" sielunmaailma :)
Kyllä, tiedän hänen olevan piikikäs, mutta se on vaan suojakypärä, hih :) - fgewrvbnjj
Gordon Gekko kirjoitti:
Kerran kommenteista tajusin niin ettei m30 asuisi Hesassa... Missä siis?
- m30.
Gordon Gekko kirjoitti:
Suunta on Helsingistä suunnilleen luoteeseen, mutta käyn kyllä Helsingissä usein ja siksi siitä tulee puhuttakin. Ehkä siitä on voinut jäädä ajatus, että asuisin siellä.
- einoherjar
einoki vaa lyhyt alkkis. palstan m:t luulee et siinä on jotain hohtoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1473992On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211797Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711117Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101