kuka tietää?

funkylady

Kuka tietää montako levyä ja minkä nimisiä on
Eternal Erection tehnyt??
Voi jee...olen kuullut Groove Fm-kanavalla muutamia niiden biisejä...ei kyllä uskoisi, että kyseessä on suomipojat.... ;)

7

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funky Hippo

Vaan pari levyä eli Family Tree -98 ja No funk about it -2000.Kova live bändi, suosittelen:)!.

• funkylady

Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
        Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;)

• Funky Hippo
        funkylady kirjoitti:

Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
        Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;)

Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.

• e.e.
        Funky Hippo kirjoitti:

Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.

Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.

• örmy körmy
        e.e. kirjoitti:

Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.

www.cdon.com

Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levy

• funkylady
        örmy körmy kirjoitti:

www.cdon.com

Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levy

Niinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)

Mutta, kysymys teille funkistit:

Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla!

• Funky Hippo
        funkylady kirjoitti:

Niinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)

Mutta, kysymys teille funkistit:

Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla!

Ai vähän niin kuin ruotsalainen huumori?!.Palle Ramsted & Pankaka show;).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      801
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      636
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      619
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe