Kuka tietää montako levyä ja minkä nimisiä on
Eternal Erection tehnyt??
Voi jee...olen kuullut Groove Fm-kanavalla muutamia niiden biisejä...ei kyllä uskoisi, että kyseessä on suomipojat.... ;)
kuka tietää?
7
892
Vastaukset
- Funky Hippo
Vaan pari levyä eli Family Tree -98 ja No funk about it -2000.Kova live bändi, suosittelen:)!.
- funkylady
Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;) - Funky Hippo
funkylady kirjoitti:
Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;)Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.
- e.e.
Funky Hippo kirjoitti:
Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.
Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.
- örmy körmy
e.e. kirjoitti:
Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.
www.cdon.com
Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levy - funkylady
örmy körmy kirjoitti:
www.cdon.com
Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levyNiinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)
Mutta, kysymys teille funkistit:
Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla! - Funky Hippo
funkylady kirjoitti:
Niinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)
Mutta, kysymys teille funkistit:
Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla!Ai vähän niin kuin ruotsalainen huumori?!.Palle Ramsted & Pankaka show;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984