"Pelimiehen kivitys" II

einoherjar

Naiset eivät pidä einosta kunhan tutustuvat häneen. He huomaavat keskitason ulkokuoren sisältä paljastuvan hulttion ja jättävät alkoholistin sohvannurkkaan pullo kainalossa. Hänen itsevarmuutensa ja egonsa ensivaikutelmat painavat naisen sisäistä nappulaa, alfauros on paikalla. Itsevarmuus on rakentunut lähinnä peniksen mittojen varaan eikä einosta muuta iloa ollut kuin yöllinen hekumointi. Eino itse kuvittelee kaiken johtuvan hänen lyhyydestään. Aviomies tavara ei ole lyhyttä, Eino on selittänyt asian itselleen. Palstan kokemattomat naiset edustavat parasta parisuhde materiaalia miehille, muillekin kuin Einolle, ja Eino onkin huomannut kuinka palstan naiset liehittelevät hänen ympärillään ja tykkää. Eino on ttanut tehtäväkseen imagonsa kiillottamisen hulppeana pelimiehenä, jotta joku näistä nuorista neidoista hänen syliinsä lankeasi, mutta yrittää hieman liikaa jatkuvasti mainostaessaan itseään, ei taida itsekkään uskoa satuihin joihin verhoutuu. Hänen temppunsa on yksinkertainen, "'pelimies' einolla menee välikaiaisesti huonosti, *väliaikaisesti* hänen itsetuntonsa on kolhiintunut - nyt olisi kokemattomalla palstan neitsyellä tilaisuus napata Eino talutusnuoran jatkoksi." Eino taitaa tietää että kyrpiintyneistä insinööreistä olisi naiselle enemmän iloa, kuin alkoholisoituneesta itseään huijaavasta naisten narraajasta.

15

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffghfghtrtyryttu

      Alkeellista mustamaalausta.
      Ja naisethan tietenkin ovat aivan aivottomia ja tahdottomia...

      Onko Eino sun pakkomielle?

      • es56rtyhes

        Ei naiset nyt aivottomia ja tahdottomia tietenkään ole, mutta aika helppo niitä on manipuloida kun vähän harjoittelee.


    • sir_eino

      Olen hämmentynyt siitä montako kirjoitusvirhettä sait mahtumaan muutamaan lauseeseen.

    • lksjdlfdskjl

      Onko aloittaja kyrpiintynyt insinööri?

    • einoherjar

      Laaa laaa...kyrpiintynyt? HÄH HÄ!

    • "kyrpiintyneistä insinööreistä"
      Mikä on kyrpiintynyt insinööri ?

      Minä vai? No insinööri olen, mutta en mä koe olevani mitenkään turhautunut.

    • ---.--.-.-

      vähän turhan katkeraa tekstiä ja liioittelun makua.. en sano että väärässä..

    • Mixed bag

      Olet oikeassa.
      Oikeastaan einon ongelma on se että hän on päälle 30-vuotias 15-vuotiaan teinin tunne-elämällä ja ajattelukyvyllä varustettu poika. Mieheksi häntä ei voi kutsua. Se olisi loukkaus oikeita miehiä kohtaan.

      Monet teinit ovat tunnetusti narsisteja joiden ainut puheenaihe ovat he itse ja mitä he tekevät tai kokevat. Suurin osa einon jutuistahan on ihan täyttä paskaa, mutta onpahan mukava jauhaa sitä täällä kun joku edes hänet huomaa.

      Onneksi tänne palstalle osallistuminen on vapaaehtoista. Kaveriporukassa vetäisin einoa turpaan kun hänen narsismiaan ei enää jaksaisi yhtään.

      Varmaan facebook päivityksetkin ovat tätä luokkaa:
      "aukaisin jääkaapin oven".
      "minua jännitti mitä sieltä löytyy".
      "se oli tyhjä".
      "se harmittaa mua kovasti"
      "otin leipäviipaleen".
      "minä tykkään siitä leivästä"
      "ei ollut voita joten masturboin tietysti ensin leivälle"
      "haukkasin palan ja maiskutin kielellä"
      "tykkään oman spermani mausta vaikka se on hieman imelä"
      "moni tyttö on kehunut sitä".

      Tätä jatketaan sitten vittu ikuisesti.

      • atewawtawt

        Kaikkein vittumaisinta tässä on tietysti että Eino saa valtavat kiksit juuri tällaisista anti-Eino purkauksista. Oikeastaan kaikki huomio ruokkii hänen narsismiaan, oli se huomio sitten negatiivista tai positiivista.


      • sir_eino
        atewawtawt kirjoitti:

        Kaikkein vittumaisinta tässä on tietysti että Eino saa valtavat kiksit juuri tällaisista anti-Eino purkauksista. Oikeastaan kaikki huomio ruokkii hänen narsismiaan, oli se huomio sitten negatiivista tai positiivista.

        Miksi oletat että nettiprovoilu, oli se sitten omaani tai muiden, liikuttaisi minua sen suuremmin mihinkään suuntaan?


      • Mixed bag
        atewawtawt kirjoitti:

        Kaikkein vittumaisinta tässä on tietysti että Eino saa valtavat kiksit juuri tällaisista anti-Eino purkauksista. Oikeastaan kaikki huomio ruokkii hänen narsismiaan, oli se huomio sitten negatiivista tai positiivista.

        Juuri näin.
        Se on kuin musta aukko, joka kasvaa sitä mukaa kun sinne jotain syötetään.

        Samalla tavoin kuin negatiivinen ihminen kääntää kaiken negatiiviseksi kuinka positiivista olisikaan niin narsistinen kuten eino kääntää kaiken koskemaan itseään tapahtui mitä hyvänsä.

        Itseasiassa en yhtään ihmettele että tuon viestini mukaisesti hän olisi toiminut juuri noin ja hän saa todennäköisesti tästäkin stondiksen kun lukee näitä rivejä ja kirjaimia juuri nyt.


      • 4q35tw5t2qa
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi oletat että nettiprovoilu, oli se sitten omaani tai muiden, liikuttaisi minua sen suuremmin mihinkään suuntaan?

        Sen takia että jaksat aina vastata jokaiseen provoon ja vielä erikseen aloittaa ketjuja joissa valittelet niitä (vaikka nautitkin huomiosta ja haluat sitä vielä lisää!).


    • hsghxvxvxvv

      Eino... Teitsä tuon aloituksen ite?

      • sir_eino

        En. Kyseessä voi olla mukahauska trolli. Mukahauska siksi että aloituksessa ei ollut mitään erityisen nokkelaa, mutta siihen olisi voinut teoriassa saada hauskan reaktion jos joku kirjoittaja olisi vaivautunut aloituksen ottamaan tosissaan.

        Kyseessä voi olla myös joku palstan lukija jolla oikeasti vippaa päästä eli jolle on oikeasti kehittynyt joitain negatiivisia tunteita Einoa kohtaan. Heh.


      • Mixed bag
        sir_eino kirjoitti:

        En. Kyseessä voi olla mukahauska trolli. Mukahauska siksi että aloituksessa ei ollut mitään erityisen nokkelaa, mutta siihen olisi voinut teoriassa saada hauskan reaktion jos joku kirjoittaja olisi vaivautunut aloituksen ottamaan tosissaan.

        Kyseessä voi olla myös joku palstan lukija jolla oikeasti vippaa päästä eli jolle on oikeasti kehittynyt joitain negatiivisia tunteita Einoa kohtaan. Heh.

        Nämä eivät ole trolleja tai provoja vaan tosiasioita sinusta.
        Tiedän että todellisuus pakenee sinulta.

        Kaikkia ei ole luotu aikuisiksi. Osa on jäänyt Peter pano asteelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe