Armeijamiehelle yllätystä kehiin!

inttileski :)

Elikkäs, ollaan oltu kimpassa nyt pari vuotta ja tää mun poikaystävä on tällähetkellä armeijan hoivissa. Jotenkin kummasti on alkanu tuntumaa ku olis kiva järjestää jotain kivaa yllätystä kun rakas pääsee lomille renotutumaan, kun harvoin mitään kovin erikoista tehdään. Itsellä ollu mielessä tämmönen jo pitemmän aikaa, mutta en ole vieläkään saanut päähän mitään TODELLA kivaa ja yllätyksellistä! (mielikuvitus heikohko, myönnetään..)

Joten, olisin kovin kiitollinen jos saisin jonkinlaista vinkkiä, omakohtaisia kokemuksia tai jotain mikä ehkä auttais tässä mun järjestelyssä ja aikaansaamisessa! :)
Mutta, ihan ennen kaikkea täytyy kertoa, että tää mun jörö nallekarhu on todellakin _jörö_.. eli kynttilä, suitsukematskut ei ehkä pure häneen kun on tämmönen.. ei niin romanttinen miäs. Tai no romantiikkaa löytyy mutta sitä saa kyllä kaivella ja ettiä... :)

Eikun ideoita tai omakohtasta kokemusta rustaamaan, niin tämä tyllerö on oikeen kiitollinen avunannostanne, ja saahaan murukin yllätettyä oikeen kunnolla!! :)

6

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sainntwidow

      Hommaudu paksuksi,käy panemassa jotain halukasta baarituttavaa..
      Inttipoju saa sen suuren yllätyksen,kun sanot ei se oo sun pentus.

      • inttileski :)

        jeps, pidetään mielessä!


      • hiu
        inttileski :) kirjoitti:

        jeps, pidetään mielessä!

        Tiiäkkö mikä on varmaan parasta!?

        Kannattee ostaa jokku kivat hepenet ja lyöttäytyä niihin ja kynttilöitä ja ruokaa ja ehkä jotaki alkomahoolipitosta ja sauna tietty jos mahollista. ;)

        Jokanen jöröjukka tykkää saunasta ja seksistä ;) :DDDDDDD


      • inttileski :)
        hiu kirjoitti:

        Tiiäkkö mikä on varmaan parasta!?

        Kannattee ostaa jokku kivat hepenet ja lyöttäytyä niihin ja kynttilöitä ja ruokaa ja ehkä jotaki alkomahoolipitosta ja sauna tietty jos mahollista. ;)

        Jokanen jöröjukka tykkää saunasta ja seksistä ;) :DDDDDDD

        nojoo, totta :D pitääpä pitää mielessä tuo, simppeli mutta varmaan toimiva, tänks! :)


    • Mukava yllätys

      Tyttöystävälläni oli vuosi sitten sama tilanne. Armeijan keskivaihe olin ollut 2 viikonloppua kiinni putkeen.

      Perjantaina lomille, tyttöystävävä pyysi luokseen. Lähdettiin "jonnekkin" saavuttiin aulangon kylpylään, josta varattu huone 2 yöksi kylpyläsetti. Ehkä paras asia joka intin aikana jäi mieleen. Taivaallinen viikonloppu. En ole hetkeäkään katunut että olen ollut tyttöystäväni kanssa jo 4 vuotta. nyt olemme 19v.

    • ertyuik

      itse odottelin yhden kaksiviikoisen jälkeen hellua intistä suihkun raikkaana ja alasti.. oli ilahtuneen näköinen naama oviaukossa kun mies tuli kotio.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe