Oikein hyvää ystävänpäivää ja isot halaukset kaikille sinkkupalstan vakituisille kirjoittajille eli Jungfraulle, Ellastellalle, eATMe:lle, Vauhdille, Sir Einolle, työtön ATM/Älymiehelle, Naisasialooserille, Glammielle, Murmelille, Realismukselle, Mies 1985:lle, Reippaalle poikamiehelle, Me-nimimerkille, Hämärän rajamaille, Lord Boredomille (missä on?), m30:lle, Caalebille, sekä myös epäsäännöllisemmille kirjoittajille, joiden kaikkien nimimerkkiä en nyt muista. http://www.elisanet.fi/minna.taka/kissanpennut.jpg
Hyvää ystävänpäivää, sinkut!
7
321
Vastaukset
- ES
Lutuisia!
Oiskohan ystävänpäivämaanantai sellainen päivä kun ei tapella tällä palstalla... Ei lutkittelua, ei tylytystä jos joku mies vinkaisee kokemattomuudesta jne... Toivoa sopii. Katsokaa ihmiset enemmän Disneyn piirrettyjä! - fffffgdfdddsf
Ja kuka sä ap olet?
- ap
Teidän kaikkien ystävä!
- työtön ATM
Kiitos ja samaa sinulle :-)
- Reipas Poikamies
Epäilen kyllä että Lordilla voisi olla natsannut?
Nöösipoika??
Oikein lämmintä Ystävän Päivää, ja virtuaali hali kaikille :) :)
(käytän uutta vitamiini valmistetta, otin riskin ja vaihdoin multitabsit) jotenkin oloni on muuttunut hiljattain...
Pystyn ajattelemaan Einon halausta, pystyn ajattelemaan Jungraun jalkoja ja alusvaate settiä. Katsoin Kungfu Panda-animaation onnellisena. Olin sukulaiseni tenavan synttäreillä ihan onnessani enkä baarissa kyhjöttämässä lasini kanssa enää.
Olenko menossa kohti henkistä valaistumista?!? - Me
Reipas Poikamies kirjoitti:
Epäilen kyllä että Lordilla voisi olla natsannut?
Nöösipoika??
Oikein lämmintä Ystävän Päivää, ja virtuaali hali kaikille :) :)
(käytän uutta vitamiini valmistetta, otin riskin ja vaihdoin multitabsit) jotenkin oloni on muuttunut hiljattain...
Pystyn ajattelemaan Einon halausta, pystyn ajattelemaan Jungraun jalkoja ja alusvaate settiä. Katsoin Kungfu Panda-animaation onnellisena. Olin sukulaiseni tenavan synttäreillä ihan onnessani enkä baarissa kyhjöttämässä lasini kanssa enää.
Olenko menossa kohti henkistä valaistumista?!?Kiitos ja samoin :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584