Onko tämä normaalia? miten voi haista samalle, kuin pöntön tuotokset?
Henki haisee pierulle?
9
2736
Vastaukset
- safdafzsadfs
Ikäväkseni kärsin vaivasta, enkä tiedä mistä johtuu. Harjaan hampaat kahdesti päivässä ja lankaan hampaat melko usein, en syö maitotuotteita melkein lainkaan. En vain ymmärrä mistä johtuu! Tuntuu että ihan sama mitä teen, haju on ja pysyy. Noh, onneksi on kurkkupastilleja.
- raikas hengitys
Henki haisi pieruakin pahemalle. Pesin hampaat kaksi kertaa päivässä. Kieli valkoista plakkia, jonka myös harjasin. Kaikesta huolimatta vaiva oli ja pysyi. Sitten kuulin Ruotsista serkun vaimolta, että kun perhe alkoi syödä FitLine All-in-1000-jogurttia, koko perheen hengitys muuttui. Olin 55-vuotias kun aloin syömään samaa jogurttia ja kuinka ollakaan, hengitys raikastui. Olin aina inhonnut sitä, että ihmiset tulivat juttelemaan puoli metriä lähemmäksi, ajattelin että joku suojamuuri pitäisi säilyttää hengityshajun vuoksi. Vuodesta 2004 olen syönyt uskollisesti kyseistä jogurttia. Sekin hyvä puoli siitä on ollut, etten ole saanut flunssaa sen jälkeen. Nyt sain tietää myös hammasharjan desinfiointiaineesta (Suomessa uusi), jolla olen pari kertaa viikossa desinfioinut hammasharjani. Enemmän tietoa osoitteista : www.5100672.well24.com ja www.bonyf.fi
Olen erittäin tyytyväinen- enshätään kielipesu
Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.
- hdjsak
enshätään kielipesu kirjoitti:
Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.
Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.
- asfasdagdfsa
hdjsak kirjoitti:
Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.
Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?
- NAURATTAAA
asfasdagdfsa kirjoitti:
Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?
nauran kaikille joilla haisee henki ns. pierulle! pikkuveljällä oli myös (hajuhenki).Johtuu baktereista. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA!
- rapeet
asfasdagdfsa kirjoitti:
"raikkaat" ruoat haisee sulatuksessa melkoisen pahalta ...
vai onko kukaan kehunut oksennusta hyvänhajuiseksi oli syönyt mitä tahansa??
- talvimimmi
Jos hammaskiille on kulunut, tarttuu hampaan pintaan likaa ja pöpöt omaa elämäänsä ja aiheuttavat hajua. Eli heti kun ekan kerran syöt hampaiden pesun jälkeen, hajua tuottavat pöpöt alkavat taas toimia. Markkinoilla on hammashuuhde nimeltä Eroosiosuoja Elmex, joka luo jonkinlaisen kalvon hampaaseen ja vahvistaa hammaskiillettä. Olen saanut tästä apua omaan hajuhaittaani.
Huomaa, että ostat ElmexEroosiosuojaliuosta = läpinäkymätön pullo, ei Kariessuojaa, joka on läpinäkyvässä pullossa. Kariessuoja ei ainakaan minulla auttanut hajuun. Kaikissa apteekeissa ei ole tuota eroosiosuojaa, joten he mielellään möisivät kariessuojaa.
Onnea matkaan kaikille suunhajuongelmaisille. Tiedän kokemuksesta, miten kurjasta vaivasta on kyse, ja miten ihanaa on, kun monien kokeilujen jälkeen löytää tepsivän avun. - Anonyymi
Elmex hammashuuhde suojaa hammakivelt kariekselta ja vahvistaa hammaskiillettä olen 2013 vuodesta käyttänyt ja ihan hammaslääkärit ja suuhygienisti on kehunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019