Henki haisee pierulle?

Kysyjä?

Onko tämä normaalia? miten voi haista samalle, kuin pöntön tuotokset?

9

2894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safdafzsadfs

Ikäväkseni kärsin vaivasta, enkä tiedä mistä johtuu. Harjaan hampaat kahdesti päivässä ja lankaan hampaat melko usein, en syö maitotuotteita melkein lainkaan. En vain ymmärrä mistä johtuu! Tuntuu että ihan sama mitä teen, haju on ja pysyy. Noh, onneksi on kurkkupastilleja.

• raikas hengitys

Henki haisi pieruakin pahemalle. Pesin hampaat kaksi kertaa päivässä. Kieli valkoista plakkia, jonka myös harjasin. Kaikesta huolimatta vaiva oli ja pysyi. Sitten kuulin Ruotsista serkun vaimolta, että kun perhe alkoi syödä FitLine All-in-1000-jogurttia, koko perheen hengitys muuttui. Olin 55-vuotias kun aloin syömään samaa jogurttia ja kuinka ollakaan, hengitys raikastui. Olin aina inhonnut sitä, että ihmiset tulivat juttelemaan puoli metriä lähemmäksi, ajattelin että joku suojamuuri pitäisi säilyttää hengityshajun vuoksi. Vuodesta 2004 olen syönyt uskollisesti kyseistä jogurttia. Sekin hyvä puoli siitä on ollut, etten ole saanut flunssaa sen jälkeen. Nyt sain tietää myös hammasharjan desinfiointiaineesta (Suomessa uusi), jolla olen pari kertaa viikossa desinfioinut hammasharjani. Enemmän tietoa osoitteista : www.5100672.well24.com ja www.bonyf.fi
      Olen erittäin tyytyväinen

• enshätään kielipesu

Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.

• hdjsak
        enshätään kielipesu kirjoitti:

Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.

Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.

• asfasdagdfsa
        hdjsak kirjoitti:

Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.

Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?

• NAURATTAAA
        asfasdagdfsa kirjoitti:

Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?

nauran kaikille joilla haisee henki ns. pierulle! pikkuveljällä oli myös (hajuhenki).Johtuu baktereista. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA!

• rapeet
        asfasdagdfsa kirjoitti:

"raikkaat" ruoat haisee sulatuksessa melkoisen pahalta ...
        vai onko kukaan kehunut oksennusta hyvänhajuiseksi oli syönyt mitä tahansa??

• talvimimmi

Jos hammaskiille on kulunut, tarttuu hampaan pintaan likaa ja pöpöt omaa elämäänsä ja aiheuttavat hajua. Eli heti kun ekan kerran syöt hampaiden pesun jälkeen, hajua tuottavat pöpöt alkavat taas toimia. Markkinoilla on hammashuuhde nimeltä Eroosiosuoja Elmex, joka luo jonkinlaisen kalvon hampaaseen ja vahvistaa hammaskiillettä. Olen saanut tästä apua omaan hajuhaittaani.

Huomaa, että ostat ElmexEroosiosuojaliuosta = läpinäkymätön pullo, ei Kariessuojaa, joka on läpinäkyvässä pullossa. Kariessuoja ei ainakaan minulla auttanut hajuun. Kaikissa apteekeissa ei ole tuota eroosiosuojaa, joten he mielellään möisivät kariessuojaa.

Onnea matkaan kaikille suunhajuongelmaisille. Tiedän kokemuksesta, miten kurjasta vaivasta on kyse, ja miten ihanaa on, kun monien kokeilujen jälkeen löytää tepsivän avun.

• Anonyymi

Elmex hammashuuhde suojaa hammakivelt kariekselta ja vahvistaa hammaskiillettä olen 2013 vuodesta käyttänyt ja ihan hammaslääkärit ja suuhygienisti on kehunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe