Henki haisee pierulle?

Kysyjä?

Onko tämä normaalia? miten voi haista samalle, kuin pöntön tuotokset?

9

2349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safdafzsadfs

      Ikäväkseni kärsin vaivasta, enkä tiedä mistä johtuu. Harjaan hampaat kahdesti päivässä ja lankaan hampaat melko usein, en syö maitotuotteita melkein lainkaan. En vain ymmärrä mistä johtuu! Tuntuu että ihan sama mitä teen, haju on ja pysyy. Noh, onneksi on kurkkupastilleja.

    • raikas hengitys

      Henki haisi pieruakin pahemalle. Pesin hampaat kaksi kertaa päivässä. Kieli valkoista plakkia, jonka myös harjasin. Kaikesta huolimatta vaiva oli ja pysyi. Sitten kuulin Ruotsista serkun vaimolta, että kun perhe alkoi syödä FitLine All-in-1000-jogurttia, koko perheen hengitys muuttui. Olin 55-vuotias kun aloin syömään samaa jogurttia ja kuinka ollakaan, hengitys raikastui. Olin aina inhonnut sitä, että ihmiset tulivat juttelemaan puoli metriä lähemmäksi, ajattelin että joku suojamuuri pitäisi säilyttää hengityshajun vuoksi. Vuodesta 2004 olen syönyt uskollisesti kyseistä jogurttia. Sekin hyvä puoli siitä on ollut, etten ole saanut flunssaa sen jälkeen. Nyt sain tietää myös hammasharjan desinfiointiaineesta (Suomessa uusi), jolla olen pari kertaa viikossa desinfioinut hammasharjani. Enemmän tietoa osoitteista : www.5100672.well24.com ja www.bonyf.fi
      Olen erittäin tyytyväinen

      • enshätään kielipesu

        Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.


      • hdjsak
        enshätään kielipesu kirjoitti:

        Kielen perusteellinen putsaaminen on yhtä tärkeää kuin hampaiden pesu. Kannattaa kokeilla sellaista harjaa, jossa on toisella puolella kielenputsaaja. Onnistuu toki myös tavallisella harjalla tai jollain muulla apuvälineellä.

        Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.


      • asfasdagdfsa
        hdjsak kirjoitti:

        Juu, ja sitten vielä hammasharjaa on vaihdettava riittävän usein. Valitettavasti pahanhajuinen hengitys ei aina johdu hampaista vaan hyvin usein ruuansulatuksesta. Eli ellei hampaiden pesu riitä on syytä tarkastella ruokailutottumuksia.

        Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?


      • NAURATTAAA
        asfasdagdfsa kirjoitti:

        Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?

        nauran kaikille joilla haisee henki ns. pierulle! pikkuveljällä oli myös (hajuhenki).Johtuu baktereista. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAA!


      • rapeet
        asfasdagdfsa kirjoitti:

        Alan epäillä että tämä oma löyhkäni johtuu ruuansulatuksesta. En syö mausteisia tai ns. haisevia ruokia, vaan aika paljolti raikkaita ruokia, enkä käytä maitotuotteita lainkaan. Niiden olen huomannut olevan melkoista myrkkyä hengitykselle. Miten sitten voisin omalla ruokavaliolla tähän vaikuttaa? Tietääkö kukaan? Juon tosi vähän vettä, voiko sillä olla vaikutusta?

        "raikkaat" ruoat haisee sulatuksessa melkoisen pahalta ...
        vai onko kukaan kehunut oksennusta hyvänhajuiseksi oli syönyt mitä tahansa??


    • talvimimmi

      Jos hammaskiille on kulunut, tarttuu hampaan pintaan likaa ja pöpöt omaa elämäänsä ja aiheuttavat hajua. Eli heti kun ekan kerran syöt hampaiden pesun jälkeen, hajua tuottavat pöpöt alkavat taas toimia. Markkinoilla on hammashuuhde nimeltä Eroosiosuoja Elmex, joka luo jonkinlaisen kalvon hampaaseen ja vahvistaa hammaskiillettä. Olen saanut tästä apua omaan hajuhaittaani.

      Huomaa, että ostat ElmexEroosiosuojaliuosta = läpinäkymätön pullo, ei Kariessuojaa, joka on läpinäkyvässä pullossa. Kariessuoja ei ainakaan minulla auttanut hajuun. Kaikissa apteekeissa ei ole tuota eroosiosuojaa, joten he mielellään möisivät kariessuojaa.

      Onnea matkaan kaikille suunhajuongelmaisille. Tiedän kokemuksesta, miten kurjasta vaivasta on kyse, ja miten ihanaa on, kun monien kokeilujen jälkeen löytää tepsivän avun.

    • Anonyymi

      Elmex hammashuuhde suojaa hammakivelt kariekselta ja vahvistaa hammaskiillettä olen 2013 vuodesta käyttänyt ja ihan hammaslääkärit ja suuhygienisti on kehunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe