Olen 19-vuotias opiskelija, ja elän keskellä riitahelvettiä. Vanhempani erosivat viimekesänä, ja muutimme 15-vuotiaan siskoni ja äitini kanssa omakotitalosta pieneen kerrostalo asuntoon. Myöskin poikaystäväni (21v) muutti samalla luoksemme, joten jaamme hänen kanssaan yhden huoneen. Minulla ei ole koskaan ollut näin paljon stressiä; lukion kolmas vuosi tuo kirjotuspaineita yms. koulutehtäviä, pienempi asunto ja tilan vähyys ahdistavat, äiti alkanut "elämään omaa elämäänsä" ( muun muassa käy joka päivä pubissa ja kerskailee kuinka monta miestä tällä kertaa olisi saanut sieltä mukaan ) ja saanut kontolleen firman, jonka pyörittäminen on kuulemma niin raskasta, että hänellä on oikeus jättää kotityöt tekemättä ja aukoa päätään 24/7 (delegoi kaiken nykyään minulle ja avomiehelleni ja jos emme toimi hänen haluamallaan tavalla niin vain luoja tietää mitä siitä seuraa).