Moi.
Tutustuin pari kk sitten mukavan oloisen naiseen. Ollaan käyty muutaman kerran ulkona syömässä, baareissa yms.. Ollaan juteltu mesessa ja FB-ssa.
Nainen vaikutti aluksi todella kiinnostuneelta. Oli aina ekana kommentoimassa juttuja mitä lisäsin facebookkiin. Suuteli aina kiihkeästi takaisin kun suutelin häntä. Ja jopa myös hänen kaveri sanoi minulle että tämä nainen tykkää minusta ja olisi kiinnostunut. Eli ajattelin että kaikki on OK ja tästä voisi kehittyä jotain suhteen alkua...
Mutta... mulla sattuu olemaan sellainen vika että olen todella yli-innokas sillon kun olen ihastunut ja ihastukselta tulee jotain positiivista vastakaikua. Soiteltiin ja viestiteltiin tämän naisen kanssa päivittäin ja juteltiin mesessä.. Mutta sitten jossain vaiheessa yhteydenpito loppui kuin seinään ja nyt sitä on jatkunut jo noin viikon verran. Vaihdetaan muutama sana ja sitten hän taas häipyy jonneki.
Kun kysyin että onko hän jostaki suuttunut vai mikä mättää, niin hän sanoi että kaikki on OK, mutta hän ei ole varma pystyykö vastaamaan mun tunteisiin samalla tavalla. Ja että jos oltais vaan kavereitä.
Niin mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella? Voiko ihastus mennä yli ihan muutamassa päivässä? Vai haluaako vain ottaa pientä taukoa minusta ja miettiä asioita? Itse ajattelin että varmaan johtuu minun yli-innokuudesta. Ja hän kyllästyi minuun.
Entä jos hän haluaa olla vain kavereitä aluksi ja tutustua minuun paremmiin, niin onko siitä kaverisuhteesta sitten enää paluuta? Miten tässä kannattaisi edetä?
Törmättiin pari päivää sitten ja silloin hän tuli heti halaamaan ja kun oltiin juteltu vähän aikaan ja minun piti lähteä, han halas ja pussaili taas.
Ensi viikon loppuna ollaan kuitenki menossa baari iltaa viettämääm. Sanoin että otetaan rauhallisesti ja ei mitään paineita. Siihen hän suostui kuitenkin.
Nainen haluaa olla kaveri
11
3758
Vastaukset
- katsellarauhassa
sanoo vaan haluavansa olla kaveri ja sitten voi vähän seurata miten tilanteet kehittyy ja haluaako miehen sänkyyn asti ja kuin kauaks aikaa.
- Yli-innokas
Ok, no miten tässä tilanteessa kannattaisi sitten käyttäytyä?
Toki annan hänen olla muutaman päivän rauhassa enkä roiku koko ajan perässä. Mutta entäs sitten kun mennään viikonloppuna baariin, ryyppäämään/tanssimaan/pitämään hauskaa/what ever?
Jotenki minusta tuntuu että jos olen vain kaveri, niin siitä voi olla vaikea päästä pois.
Eli pitäisikö minun kuitenki yrittää lähestyä jotenki? Flirttailla yms... vaikka hän sanoi haluavansa olla vain kaveri. - Alfa Uros
Yli-innokas kirjoitti:
Toki annan hänen olla muutaman päivän rauhassa enkä roiku koko ajan perässä. Mutta entäs sitten kun mennään viikonloppuna baariin, ryyppäämään/tanssimaan/pitämään hauskaa/what ever?
Jotenki minusta tuntuu että jos olen vain kaveri, niin siitä voi olla vaikea päästä pois.
Eli pitäisikö minun kuitenki yrittää lähestyä jotenki? Flirttailla yms... vaikka hän sanoi haluavansa olla vain kaveri.Toisen perseessä on ihan turha roikkua ja naiset harvemmin kiinnostuvat roikkujista. Väsyttäminen on mielestäni maailman ehkä huonoin iskutyyli.
Pois voit lähteä koska vaan kun kyllästyy olemaan vain kaveri. Asiallisesti käy sanomassa, että sun on nyt lähdettävä ja tuli menoa. Samana iltana ei kannata vastata mihinkään puheluihin tai edes viesteihin (paitsi jos kutsu tulee jatkoille kahden kesken). Viihteellä jos jompikumpi on edes vähän pöhnässä niin mitään ei kannata ruveta selittämään kun todennäköisempää on saada aikaan joku ihme väärinymmärrysten soppa.
Jos toinen käyttäytyy mielestäsi ylimielisesti tai flifttailee muille miehille niin ei muutakuin lähdet samassa paikassa iskemään kaiken helpoimman oloista selkeästi hottia naista. Tarvittaessa aloitat kaamean kopeloinnin ja nuolemisen :D Ja jonkun ajan kuluttua jatkoille jos alkuperäinen kiinnostuksen kohde ei reagoi mitenkään. Sitten jos valitusta tulee, niin sanot suoraan että hänhän halusi olla vain kaveri. Miksikään varamieheksi ei kannata ruveta. - katsellarauhassa
Yli-innokas kirjoitti:
Eli pitäisikö minun kuitenki yrittää lähestyä jotenki? Flirttailla yms... vaikka hän sanoi haluavansa olla vain kaveri.Jos mä lähtisin tutustuun toiseen ja tietäsin sen haluavan sinä iltana seksiä naisen kanssa, niin jos mua ei mies sillain kiinnostais, niin lähtisin aika pian veke ja mies sais mahdollisuuden vielä saada seksiä sinä iltana. En siis haluis pilata miehen iltaa.
Mutta jos mua kiinnostais se mies silläkin tavalla, haluisin tietenkin flirttailla sen kanssa ja varmaan sanoisin jollaintapaa suoraan, että kiinnostais muutakin hommailla.
Vois olla sekin mahdollisuus, että olisin kiinnostunut miehestä kaikin tavoin, mutta haluisin edetä hitaammalla kaavalla. Mitenkähän seks. aktiivinen mies sellasessa tilanteessa toimis? Meniskö niin, että erottais hyvässä sovussa ja sovittais uusista treffeistä seuraavana päivänä, ja mies etsis vielä seksiseuraa sinä iltana?
- Alfa Uros
Älä ole liian tyrkky. Pidä vaikka viikko tai miksei vaikka parikin viikkoa väliä ette kommentoi oma-aloitteisesti hänelle mitään. Vastaat hänen kysymyksiinsä lyhyesti, mutta ystävälisesti (älä kuitenkaan pysy neutraalilla kannalla kuitenkin). Jos nainen ei tässä ajassa rupea kyselemään mitään perääsi ja on vieläkin liian vaikeasti tavoitelta niin a. häntä ei kiinnosta b. hän on ihan liian vaikeasti tavoiteltava
Noin kolmen päästä voit suoraa vaikka sanoa että että et halua olla pelkkä kaveri. Jos mitään säpinää ei tule niin ei muutakuin etsimään sellaista naista joka on kiinnostunut sinusta enemmänkin kuin ystävänä.
Oma kiinnostus kannattaa aina ilmaista ihan suoraa, mutta ei treffimarkkinoilta mitään kavereita olla hakemassa. Itse olen suoraan sanonut että en pysty olemaan vain kaveri ja thats it. Elämässä saa aina pakkeja, mutta jos ei yritä niin ei koskaan mitään saakkaan. - frost-free
"Voiko ihastus mennä yli ihan muutamassa päivässä? Vai haluaako vain ottaa pientä taukoa minusta ja miettiä asioita? Itse ajattelin että varmaan johtuu minun yli-innokuudesta. Ja hän kyllästyi minuun."
-kaikki nuo yhdessä.me ollaan monimutkaisia eiväthän ihmissuhteetkaan ole kovin helppoja...
Yleensä miehet taas kyllästyvät naisen valloitettuaan, me toimitaan hieman eri tavoin...
Anna sen naisen olla ja stay cool jos sä haluut sen. To bee cool ei tarkoita kuitenkaan stalkkaamista tai mustasukkaiseksi tekemistä jos nainen nyt jo epäröi. Miksi ei saa epäröidä..sehän on normaalia! :)- Yli-innokas
Nojoo... mutta, kun ollaan sovittu jo että mennään viikonloppuna ulos. Niin miten siellä baarissa pitäisi sitten käyttäytyä? Yritänkö kuitenkin pientä flirttiä, vai annanko hänen tehdä aloitteen - jos tekee.
Siihen asti ajattelin antaa hänen olla rauhassa. Yli-innokas kirjoitti:
Nojoo... mutta, kun ollaan sovittu jo että mennään viikonloppuna ulos. Niin miten siellä baarissa pitäisi sitten käyttäytyä? Yritänkö kuitenkin pientä flirttiä, vai annanko hänen tehdä aloitteen - jos tekee.
Siihen asti ajattelin antaa hänen olla rauhassa.täältä voi mitään valmista vastausta saada, joka 100%:n varmuudella tepsii. - Ole aito ja tee niin kuin parhaaksi tunnet. - Jos flirttailet, varaudu siihen, että nainen huomauttaa sulle teidän olevan vain ystäviä, nainen ei ole huomaavinaankaan flirttiäsi tai sit lähtee siihen mukaan. - Ja siinäkin tapauksessa joko siksi että tykkää flirttailusta tai siksi että tykkää sinusta enemmän kuin haluaa myöntää ;)
- Kerro sit kuinka kävi XD- Yli-innokas
xena-183 kirjoitti:
täältä voi mitään valmista vastausta saada, joka 100%:n varmuudella tepsii. - Ole aito ja tee niin kuin parhaaksi tunnet. - Jos flirttailet, varaudu siihen, että nainen huomauttaa sulle teidän olevan vain ystäviä, nainen ei ole huomaavinaankaan flirttiäsi tai sit lähtee siihen mukaan. - Ja siinäkin tapauksessa joko siksi että tykkää flirttailusta tai siksi että tykkää sinusta enemmän kuin haluaa myöntää ;)
- Kerro sit kuinka kävi XDJep... toisaalta en varmaan menetä yhtään mitään jos yritän vielä?
Kaveri en ehkä pysty olemaan ja katsomaan sivusta kun hän on jonkun muun kanssa... - reilusti rohkee
Yli-innokas kirjoitti:
Jep... toisaalta en varmaan menetä yhtään mitään jos yritän vielä?
Kaveri en ehkä pysty olemaan ja katsomaan sivusta kun hän on jonkun muun kanssa...Mummielestä mies joka osoittaa kunnolla olevansa kiinnostunut musta, madaltaa mun kynnystä lähtee sen kanssa treffeille.
- Yli-innokas
Noniin, viikonloppu on ohi ja meni ainaki mun mielestä hyvin.
Kun oltiin baarissa jo muutamat drinkit otettu, mentiin tanssimaan ja suutelin häntä tanssilattialla.
Siihen hän sanoi että tää ei ole oikein eikä hän halua satuttaa mua. En tiedä mitä tarkoitti sillä... Vastasin että ei tarvii ottaa mitään paineitä ja että mitään ei tarvii heti päättää. Pidetään vaan hauskaa...
Sen jälkeen nainen otti myös rennommiin. Tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Pientä flirttiä oli koko ajan eikä pussailukaan haitannut sen jälkeen.
Baarireissun jälkeen tultiin mun luo jatkoille ja täällä oltiin sunnuntain iltaan asti. Ja kun vein naisen illalla kotiin, sovittiin myös seuraava tapaminen. Suutelulle ja halailulle ei meinanut tulla loppua kun oltiin perillä ja hänen piti lähteä. Eli kai se sit meni ihan hyvin...?
Täytyy vaan tästä lähtien ottaa rauhallisesti, etten pilaa taas hätiköimällä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232