staffpoint...kannattaako?

Tuula81

onko muilla kokemusta staffpointin kautta kaupan-alalle..?
itellä on kokemusta myyjänä olosta noin 7 vuotta (huolto-asemalla) nyt ois ens viikolla haastattelu että jos pääsis kauppaan staffpointin kautta.. tietääkö kukaan minkälaista palkkaa siellä saa? asun keskipohjanmaalla. entä tunneista,tiedetäänkö ne yleensä etukäteen vai soitetaanko sieltä sitte että nyt töihin jne.. en voi lasta saada samana päivänä hoitoon vaan pitäis tietää etukäteen tunteja...ja sekin laskea meneekö heti koko palkka hoitokuluihin..

4

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta Staffpointista

      Hei!

      Minulla on kokemusta Staffpointilla työstä, ei kuitenkaan myyntityöstä. Staffpoint (kuten muutkin vuokrafirmat) käyttävät TES:sin määräämää vähimmäispalkkaa. Ei ainakaan pitäisi huono olla.

      Olen ollut kaksi kertaa Staffpointilla töissä. Leipomolla sekä metsäteollisuudessa. Molemmat työt tulivat todella nopeaa (leipomotyöstä soitettiin aamulla ja iltapäivällä alkoi työt)
      Toisessa työpaikassa Staffilta soitettiin n.puoli tuntia haastattelun jälkeen ja työt alkoivat seuraavana maanantaina. (silloin oli torstai) Sopimuksen kävin kirjoittamassa perjantaina.

      Tämä leipomotyö oli ns. tarvittaessa töihin kutsuttava työ, joten staffilta tuli päivittäin tekstiviesti, jossa kysyttiin, tulenko iltavuoroon töihin.

      Kannattaa sanoa haastattelussa, että tarvitset varoaikaa. Kyllähän he ymmärtävät. Sopimuksen luonteestahan selviää, kuinka usein vuoroja on. (viikkotyöaika)

      Haastatteluun vain ja tsemppiä.
      Staffpoint on minulla ehdottomasti ollut paras vuokratyöfirma jossa olen ollut. Nyt parin viikon päästä jatkuu työt metsäteollisuusalalla, tällä kertaa vain asiakasyrityksen kirjoilla :)

    • puokijuhgv

      Sama juttu, että Staffpointin kautta tehnyt teollisuuden töitä jonkin verran ja on ollut ehdottomasti paras noista vuokrafirmoista. Ei kyllä vuosiin ole kokemusta muista, ja teen keikkoja oman työn ohessa staffin kautta.
      Olin turussa ja juuri tuo että ottavat huomioon ihmisten jutut ilman että tulee mitään sanktioita on todella hieno juttu niiltä!
      Joten sinne vaan!

    • Staffista

      Uusimpia kokemuksia Staffpointista Turussa? Palkanmaksu toimii yms?

    • Staffilainen

      Olen ollut töissä Staffin kautta numeropalvelussa Turussa kaksi vuotta. Homma toimii hyvin. Palkat tulee aina ajallaan, staffin yhteyshenkilöni on todella mukava ja työterveyshuolto pelittää ainakin näin peruslyhyissä saikuissa (muista ei ole kokemusta). Voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe