18 ongelma

23

voiko hyvin kaunis t 18v ja p 23v toimia? hieman menin sitten ihastumaan, mutta en sitä mitenkään mennyt erityisesti paljastamaan. Tyttökin antoi kovasti ymmärtää ja sovittiinkin että tää ei jää tähän, mutta päivän jälkeen kaikki voi kääntyä näköjään päälaelleen... ärsyttää vaan vähän kun oli niin mukava likka ja tuli niin täydellinen u-käännös :((

???

5

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk349

ikäkö ongelma? mikä kääntyi päälaelleen? tyttökö antoi ymmärtää että ikä ongelma hänelle?

• 23

no kun en oikeen itekään tiiä mikä meni mönkään. Nähtiin useana viikonloppuna ja viimeisimpänä esitti erityisen suurta kiinnostusta, mutta päivän kuluttua illalla kiinnostus oli yhtä-äkkiä muuttunut kylmyydeksi ja kiinnostus kadonnut. Pistää ihmettelämään :(

• 76568568
        23 kirjoitti:

no kun en oikeen itekään tiiä mikä meni mönkään. Nähtiin useana viikonloppuna ja viimeisimpänä esitti erityisen suurta kiinnostusta, mutta päivän kuluttua illalla kiinnostus oli yhtä-äkkiä muuttunut kylmyydeksi ja kiinnostus kadonnut. Pistää ihmettelämään :(

Olet siis itse 18 ja muija 23? Toisin päin tuskin olisi ongelmaa, mutta tuon ikäisille muijille nuorempi tyyppi on kuin punainen vaate - ihan sama kuinka älykäs, komea tai mitään muutakaan olet jos vain satut olemaan nuorempi. Itselle sattunut aikoinaan ja olen kuullut muiltakin juttuja, että (vanhempi) nainen ollut ensin kiinnostunut, mutta sitten ikä tullut ilmi ja kiinnostus lakannut kuin seinään.

• Hannu.........

Ex-vaimoni oli 24 ja minä 18 kun tavattiin :P Se oli niin ihanan pieni "pupu", jota oli kiva halia ja paijata. Löytyykö vastaavaa enää =(

• Ex Pinp

Niin siis t 18 ... t niin kuin tyttö ja p niin kuin poika. Lukekaas nyt tarkkaan.

EI tuo ikä ole ongelma vaan se, että olit nynnerö etkä vienyt asioita eteenpäin silloin kun tyttö osoitti kiinnostusta. Tyttöjen kiinnostus lopahtaa hyvin herkästi. Saako sen takaisin? Yleensä ei.

Teit jonkun väärän eleen tai virheen. Mieti tarkkaan mitä teit ja mitä jätit ehkä tekemättä. Mitä hän teki.. jne..

Mitä enemmän kiusoittelen leikillisesti tyttöjä (ei tarvi olla yltiöseksuaalista mutta pientä flirttiä), sitä enemmän he pitävät minusta. Mitä vähemmän annan verbaalisia signaaleja kiinnostuksesta ja osoitan elein ja teoin sitä oikealla hetkellä ja vieden asioita eteenpäin niin, että naisen ei missään vaiheessa tarvitse ajatella että "no tässä vaiheessa sen pitäisi kysyä mun numero, tässä vaiheessa sen pitäisi suudella mua, tässä vaiheessa sen pitäisi saada mulle jännityksen tunne aikaan", sitä suuremmalla todennäköisyydellä homma onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      52
      3022
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2678
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2638
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      96
      2593
    6. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      30
      2577
    7. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      109
      2287
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    9. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    10. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      63
      1885
    Aihe