Onko tää palsta aina ollut tällainen?

ghferertyfgvggjg

Miten kauan olet täällä käynyt edes satunnaisesti? Onko täällä aina ollut tällaista, trollinikit jylläävät, naisvihaa yms?

11

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keneenkään ei parane uskoa. Enintään joihinkin nikillisiin, joilla on pidemmältä ajalta tekstejä. Ja ei tää sinkut osio oo ainoa. Pitäisi olla pakolliset nikit kaikille.

      • fghfghsdfghft

        Trollailua on monenlaista.

        Tämän palstan trollailijoiden tavoitteena lietso naisvihaa (ja ajaa jotain ihmeen ATM-aatetta).

        Rekisteröityminen ja valvonta ois hyvät.


      • opdygchhfetttww

        Painu kusiainen äitis pilluun.


      • Asenteesta, niin silti olen samaa mieltä kuin eATMe. Pakkorekisteröityminen olisi hyvä. Trollailu olipa se ketä vastaan tahansa, se on aina perseestä. Jos on selkeesti vaikka sitten vastaankin, niin peli on kuitenkin reilua. Vituttaa trollit! Itse en tee eroa trollin ja trollin välille.


      • Että olen pakkorekisteröitymistä täällä vongannu uudestaan ja uudestaan. Ja äskenkin tein vetoomuksen sen puolesta ja ei nää saa sitä aikaan koskaan. Kai Suoli24:sen johtajilta puuttuu ajattelukyky tai jotain.

        Trollia vertaisin Kataiseen ja Katainen on LUIKERO! Lapamato.


    • Jonkun aikaa ja hankalaa on välillä erottaa viestiä todesta. Trolleja on jonkun verran, mutta kun sitä näkee niin silmä harjaantuu välttämään ne. Mitkä todella eivät ole oikeaa tekstiä.

      • jaripilli

        Niin laatisin lain jolla pakotettaisiin nikit keskusteluihin. Tämä kuitenkin rauhoittaa tilanteen.

        Ja mitä sanon ATM:n mahdollisesta naisvihasta... Kai sitä saa mielipiteitä olla suuntaan ja toiseen? Itse en ole naisten vihaaja, päin vastoin. Silti antaisin naisten vihaajankin palstalla olla. Jättäkää omaan arvoonsa sen tekstit.


      • Reipas Poikamies
        jaripilli kirjoitti:

        Niin laatisin lain jolla pakotettaisiin nikit keskusteluihin. Tämä kuitenkin rauhoittaa tilanteen.

        Ja mitä sanon ATM:n mahdollisesta naisvihasta... Kai sitä saa mielipiteitä olla suuntaan ja toiseen? Itse en ole naisten vihaaja, päin vastoin. Silti antaisin naisten vihaajankin palstalla olla. Jättäkää omaan arvoonsa sen tekstit.

        Ihmisten luokittelu on ihmisvihaa.


      • ES
        jaripilli kirjoitti:

        Niin laatisin lain jolla pakotettaisiin nikit keskusteluihin. Tämä kuitenkin rauhoittaa tilanteen.

        Ja mitä sanon ATM:n mahdollisesta naisvihasta... Kai sitä saa mielipiteitä olla suuntaan ja toiseen? Itse en ole naisten vihaaja, päin vastoin. Silti antaisin naisten vihaajankin palstalla olla. Jättäkää omaan arvoonsa sen tekstit.

        Joku yksittäinen mies voi vihata jotakuta yksittäistä naista syystä tai toisesta. Ja joku mies voi tuntea jossain syvällä kaunaa koko naissukupuolta kohtaan, mutta pystyy kuitenkin yleensä järjelliseen ajatteluun ja toimintaan.

        Mutta systemaattinen naisviha - se on eri asia. Sellaiset miehet vihaavat kaikkia naisia ihan vain koska he ovat naisia ja jotkut heistä pyrkivät levittämään "sanomaansa" esim. internetissä. Itse asiassa yllyttäminen vihaan jotain ihmisryhmää kohtaan on laissa kielletty.


    • 10+10

      Air Finland ja If maksavat maltaita mainostilastaan, tuskin maksavat kun ymmärtävät millaisessa yhteydessä mainokset esitetään (vakuutusyhtiön mainos sellaisen viestin vieressä, missä kehotetaan hakkaamaan naisen naama tohjoksi)

      • .....

        Olen If:in asiakas ja minua kyllä häiritsee palstalla mellastavat miesvihaajanaiset, jotka syyttelevät mieskirjoittajia milloin mistäkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      450
      14041
    2. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      164
      3148
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2772
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2662
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2137
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2098
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1987
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1585
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1557
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      23
      1512
    Aihe