rakennekynnet kotona

mintui

Ajattelin ostaa tuollaisen aloitus pakkauksen rakennekynsien tekoa varten. Jäin vain miettimään, että mistä ihmiset ovat sitten ostaneet tarvikkeet kun aloituspakkauksen tarvikkeet ovat loppuneet ja missä hinnoissa ne ovat?
Löysin huutonetistä rakennekynsisetin joka tulee saksasta ja hinnaksi tulee 85e, onko kellään kokemusta?
Kuin myös jäin miettimään, että millä ihmiset ovat ottaneet kynnet pois kun huoltavat. Ammattilaisethan viilaavat/poraavat sähköviilalla/poralla kynnet pois eli pitäisikö heti myös ostaa tuollainen sähköinen vempain?
Entä jos vain haluaisi tuollaisen kestävän lakkauksen, eli geelilakkaus. Onko niitä sellaisia jotka kuivuvat ilman UV-lamppua?
Kiitos etukäteen

11

3062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni tilaa esim. Nail design euro discountilta ja sitä minäkin suosittelen kotitekijöille. Halvat hinnat ja tuotteet on ihan laadukkaita. Sieltä saa sitten tilattua semmosia täydennyspaketteja kun geelit pääsee loppumaan. Huutonetistä en lähtis osteleen semmosia paketteja missä tulee geelit mukana, kun ne geelit voi olla ihan mitä tahansa. Menee heti alkuun into kynsien tekemisestä, kun geelit on huonoja eikä pysy.

      Huollossa ei ole ideana poistaa koko rakennekynttä vaan pelkästään osa. Osa ammattilaisistakin käyttää ihan tavallista viilaa huoltojen teossa eli sähköviilaa ei todellakaan tarvitse hankkia. Geelien viilaaminen onnistuu ihan mainiosti tavallisellakin viilalla, mutta tarvii vaan tarpeeksi karkean viilan ja voimaa geelin viilauksessa saa käyttää uskomattoman paljon.

      Geelilakat on kaikki uv-kovetteisia.

      • nail_design

        Itse myyn huutonetissä geelikynsitarvikesettiä uuneineen koska en niitä enää tarvitse, ne on tilattu eurodiscountilta ja ovat olleet todella kestäviä, eli ei se välttämättä tarkota että huutonetissä olisi huonoa tavaraa tarjolla...


      • nail_design kirjoitti:

        Itse myyn huutonetissä geelikynsitarvikesettiä uuneineen koska en niitä enää tarvitse, ne on tilattu eurodiscountilta ja ovat olleet todella kestäviä, eli ei se välttämättä tarkota että huutonetissä olisi huonoa tavaraa tarjolla...

        Juu ei tietenkään, mutta luulen aloitusviestissä olevan kyseessä jonkun yritysmyyjän tuote. Ja noita yritysmyyjien tuotteita ainakin itse tarkoitin tuossa ylemmässä viestissäni. Huutonetistä voi saada ihan kelpo tuotteitakin halvalla sellaisilta ketkä myyvät pois rakennekynsitarvikkeensa tai vaihtavat sarjaa.


      • hellouuh

        Onko Nail design euro discountilla takuita? en löytänyt niitä sivuilta:/


      • Kannanotto

        Kaikki geelit ovat ovat UV-kovetteisia, mutta kaikki geelilakat eivät.


    • annipanni

      www.looksdesign.fi
      suosittelen!!

    • Maj Len

      Täältä sain erittäin hyvää palvelua ja nopeasti tuli perille. www.kynsikauppa.com

    • kokeile ja petyt.

      saksan ndedistä ei saa laadukasta tavaraa vaikka nettisivusto näyttääkin asialliselta. pakkaukset ovat hyvin ammattimaisen oloisia mutta sisältö ei. olen ihan omakohtaisesti kokeillut. myöskään vikatuotteita ja asiakaspalvelua ei ko paikasta saa. itse kävin yli melkein vuoden sekä suomen että saksan kuluttajasuojelijoiden avustuksella taistoa ndediä vastaan jotta sain rahani takaisin. helpolla se eikäynyt.en voi suositella. rahaasi haaskaat.

    • toinen kotitekijä

      Paras hinta/laatusuhde aloituspaketissa kun tilaat sen Virosta Mereneidiltä tai Viis.ee:sta. Turhaa laitat rahojasi p**skakamppeisiin, menetät hermosi ja myyt huonot seuraavalle kun haluatkin laadukkaampaa. Hintaero ei ole oleellinen.

      Lisäksi kannattaa liittyä FB.ssa esim. Rakennekynnet -ryhmään. Sieltä saat asiallisia neuvoja, vinkkejä, linkkejä, youtube-soittolistat valmiina ja mikä parasta, yhteishenki on mukava ja lämmin :-)

    • gelnails

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe