Eli haluaisin sellaisen värjäyksen jossa hiukset vaalenevat latvaa kohti asteittain. En kuitenkaan ihan merkittävää sävyeroa halua niihin. Hiukset ovat ruskeat.
Miten tehdään liukuvärjäys?
28
21069
Vastaukset
- 8
please?
- mininnnii
en valitettavasti osaa vastata muuta kuin että se on helvetin ärsyttävä tehdä koko päähän. folioiden kanssa tappelua voisin kuvitella....
- professionality
otat kuppiin tummaa ja toiseen kuppiin vaaleaa väriä(millä sävyillä haluat värin tehdä)Laitat tyveen pelkästään sillä tummalla ja tummaan väriin lisäät vähitellen vaaleaa väriä kunnes lopuksi sulla on se vaalea väri latvassa.Vaatii kyllä ammattitaitoa hieman
- niinkin helppoa.
otat neljä astetta vaaleempaa väriä ja hierot latvoihin, sitten sen jälkeen alat kammata tavallaan kolmen minuutin jälkeen ylös ja silleen. ite tein ainakin noin
- kamppaaja
Voi jestas näitä neuvoja"neljä astetta vaaleampaa"?????????????entäs kun väri ei vaalenna väriä?Nämä maallikkoneuvojat pitäisi lailla kieltää täältä.Ei tule kun lisää ongelmia ongelman päälle.
- keijjddd13
Eli liukuvärjäyksen voi tehdä niin, että värjää hiukset tietyllä värillä, ja jättää latvasta noin 10cm värjäämättä, miten itese tykkää. Sen jälkeen häivyttää värin hinkaamalla hoitoainetta värirajaan:)
- tgdrdfyy
mitäs sitten kun pohjaväri on jo vaalea ja haluis vaan tummalla vetästä juuren? häivytetäänkö se raja sit silti vaan hoitoaineella?
- kampaaja99
Ei hyvää päivää mitä hommaa! Menkää ammattilaiselle älkääkä pilatko hiuksianne kotona!
- XDXDXDXDXDXDXDXd
miks nauroin kampaaja99 :DDDDDD vittu yritä ees olla uskottava
- 99 ?
XDXDXDXDXDXDXDXd kirjoitti:
miks nauroin kampaaja99 :DDDDDD vittu yritä ees olla uskottava
Joo mäkin lueskelin:) , toi on varmaan sitä lapsityövoimaa:)
- Pa-Ka
Menkää kampaajalle, vaatii hieman ammattitaitoa tuo eikä siihen yksin pysty...
Ei se mitään avaruusteknologiaa ole mutta kaupan väreillä jne, lopputulos voi olla vähintäänkin mielenkiintoinen. Puhumattakaan siitä mitä värikerroksia hiustenne latvoissa jo on ja luultavasti itsekseen ilman koulutusta, hiuksiin tulee lievästi sanottuna töks vaikutelma.
Ammattilainen tietää ja osaa, siis luottakaa siihen. Liukuvärjäystä on sitäpaitsi erittäin helppo ylläpitää kun tarvitsette vain tyvivärin milloin haluatte ja ehkä hopeashampoon latvoihin,mikäli haluttu lopputulos latvaa kohden on vaalea. Suosittelen sävytettä ja mikäli lähellä omaa väriä tämä tumma, ette tarvitse tyviväriäkään kovin usein.
Muutenkin puhun asiakkailleni mieluummin sävyjen puolesta ellei asiakkaalla ole harmaa tukka, myös hiusnaamiot ovat loistavia antamaan kiiltoa ja hehkua väriin
On vähintäänkin typerää värjätä koko pää joka kerta, esim. kaupan musta kestoväri 10 kerrosta (arrgh).
Eli pointti oli, luottakaa ammattilaiseen jos haluatte hienon lopputuloksen, Toheloinnin korjailu tulee mahdollisesti kalliimmaksi kuin kerralla kunnolla tehty liukuvärjäys. Hyviä jouluja :) - hdsjkhfbviözaud
vitun kampaajat älkää tulko tänne huutelee jos toinen va kysyy etttä miten sen vois tehä kotona ni kai se ymmärtää et ei tarvii mennä kampaajalle tuhlaaa rohojaan kiitos vaa oon itekki knmpaaja ni tiiän et ei s kampaaja tee yhtää paremmi ku amatööri .... urpot...
- JesusFuckinChrist
Oot itekin kampaaja? Ja oot sitä mieltä ettei kannata mennä kampaajalle tuhlaamaan rahojaan? Olet siis kouluttautunut alalle turhaan, koska et ole oppinut mitään ammattikoulusi aikana ja/tai olet itse amatöörin tasolla?
Mainosalalle sun olis pitäny hakea, aika hyvin nimittäin just promosit itseäs kampaajana.
- Ja kampaaja
ei kampaaja tee yhtään paremmin kun amatööri? :D Anteeks, mutta saanko nauraa tähän väliin? Kuinka moni ammattiin kouluttamato tietää hiusten tummuusasteista sun muista mitään? Eiväthän "amatöörit" edes välttämättä näe mitään eroa tummanruskean ja mustan välillä.
- yksi toive tää
Yksi toive olisi parturi-kampaajille aiheesta poiketen, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis älkää kohottako asiakkaan hiuksia tyvestä föönatessa jos asiakas vielä niin pyytää, todella tympeää lähteä parturista häpeillen kun pää on föönattu kuumailmapalloksi, JUMALIUTE!!!!!!!!!!!!! Siis oikeesti...
Siinä on mun syy miksi niin usein käsittelen hiuksiani itse kotonani... - paka123
Jos sinun suurin syy siihen että et käy kampaamossa, on hiusten föönaus, sano jeesus sentään suoraan se, että haluat että ne on lytyssä kuin pannukakku.. muodikasta tai ei, its up to you
- 11w Yks tyyppi
Juuh, liukuvärjäys, itsekkin teen niin ja olen tehnyt monesti, folioilla!
- yks tapa
Ainakin itse olen tehnyt niin, että ensin "dippaa" latvat hiusvärissä (sekoittaa sen siis jossain muovikupissa) ja laittaa sen jälkeen loppuun väriin hoitoainetta ja laittaa värjätyn yläpuolelle ja jatkaa samalla tavalla ylöspäin. Haaleimpaan kohtaan hiuksia (missä väri vaihtuu) kannattaa ensin laittaa sitä hoitoainetta ja sitten vasta värihoitoaine sekoitusta :) ei mikään "oikeaoppinen" tapa, mutta toimii ainakin itsellä :D
en tiedä toimiiko tosin latvojen vaalentaminen samalla tavalla.. - 6644
Värjäsin kaverin hiukset.. Ei ole niin rakettitiedettä. Hän halusi kirkkaan violetit hiukset ja kirkkaan pinkit latvat.. Ja tuli helvetin hyvät. Ei mulla ollut mitään muuta kuin värjäyssuti ja taiteellista silmää. Itselle tuo tosin voi luultavasti olla aika vmäistä tehdä.
- perus tallaaja
on tää hauskaa kun tulin itse lukemaan tietoa aiheesta kun olen värjäämässä hiukseni KOTONA koska mielestäni ihminen tekee hiuksilleen mitä haluaa missä haluaa.. mutta kun lukee kommentteja niin täällä on pelkkä riita päällä ja yks tai kaks hauskaa neuvoa. jos ihminen pyytää neuvoa niin eikö sitä voi antaa eikä ruveta riitelemään.
- määvaaaaa
Se on joka keskustelu-ketjussa AINA sama homma. Riidellään vaan ja harvoin saa kunnon vastausta. Onko ihan pakko tulla kommentoimaan, jos ei ole muuta sanottavaa, kun veetuilu tms!!!
- engren
Olen itse kampaaja, ja juuri tuossa tänäiltana äsken värjäsin itselleni liukuvärin. Teen itse ammattiväreillä, mutta kaikki tehköön omille tai muiden hiuksille ihan mitä vain jos vaan saa luvan. Mutta, itse aloitan itselleni (ja myös asiakkaalle) tehdessä tyvestä. Levitän haluttua väriä noin 10 cm alueelle, riippuen toiveista. Sen jälkeen vain levitän halutun latvavärin latvoihin, ja ei haittaa vaikka värit sekoittuisivat keskenään hieman. Minusta liukuvärin tekeminen on parasta värjäystä, kun tavallaan ei tarvitse miettiä mihin saakka tyvivärin levittää, toisesta kohdasta tummaa voi olla vaikka 10 cm ja toisesta kohdasta 5 cm. Mutta älkää nyt ottako hyvät ihmiset tätä niin ettenkö olisi ammattitaitoinen. Kouluni olen käynyt :) Ja siihen vielä, että siinä olen kyllä sitä mieltä, että "amatöörit" ei tiedä kaikkia asioita hiusväreistä mitä pitäisi tietää kun lähdetään toisen tai omia hiuksia värjäilemään, vaikka kuinka ottaisi selvää asioista. En usko että "amatöörit" tietävät hirveästi esimerkiksi juuri tummuusasteista tai kehitteistä, tai mitä hiusväreissä numerot tarkoittavat (esim 6/75, tai riippuen firmasta kuinka haluavat värin sävyn ilmoittaa 6.75 vai 6/75 vai miten onkaan). Tai sekoitussuhteista, vaikka kaupan väreissähän ei tarvitse niitä miettiäkkään. Että sellaista täältä suunnalta. En tarkoita missään nimessä tätä loukkauksena kenellekkään, olen vaan tälläinen ihminen, joka ilmaisee mielipiteensä. :)) Olen pahoillani jos joku loukkaantui. Olen vähän höpsö. Kai.
- minäfiksu12v.tyttö
Näin täs eilen mainoksen telkkarissa sellasesta liukuväristä, ni siin se naine harjas vaan sitä värii latvoihin. :D
- viisasmäoon
haluaisin liukuvärjätä latvani punaisella sävytteellä ... en oikee tiedä miten saan sen onnistumaan. värjäisin kotona jotain 5-7cm latvoista..:D oikea hiusten värini on maantienruskee.. miten saisin sen onnistumaan ja näyttämään hyvältä?:o nopeasti ammatti vastauksia kiitos :)
- ??!!
Tarkoitat varmaan liukuvärjäystä, sinuna katsoisin ohjeita joiltain muotisivustoilta.
- Eisitpahalla heh
IDIOOTIT :D Täs tulee oikee neuvo nimim. kokemusta on
1. Ei tarvii kampaajaa jos tekee niinku sanon..
Ite ostin halppiksesta 10,50e maksavan Loreal parisin Féria LIUKUVÄRIN ei normi värillä onnistu, tos pakkauksessa on selkeät ja tarkat ohjeet, sekä semmone harja ymym tarvikkeet. Aivan onnetonta normivärillä yrittää, ostakaa suosiolla tommone pakkaus, vitu vajukit :) - Susku
Pitääkö latvat vain värjätä vaaleaksi että saa liukuvärjäyksen?
- emmi1
http://www.youtube.com/watch?v=maVFnZGEL7w
Jos osaa yhtään englantia niin esim tuossa tuto jos omat hiukset ovat tummat/tummaksi värjätyt. Tarvitset siis värinpoiston/vaalennusaineen joka poistaa väriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058