KOMMENTOIKAA TÄHÄN!!

Rosie

Moi!
Kommentoikaa tähän miehet ja naiset koska kärsin hiljaa...Tykkääkö se vai ei????

En tiedä haluanko seurustella, enkä tiedä uskallankokaan (ed.muija petti viim syksynä)
- sanoo mun tapailemani jätkä (21w)...
Miten etenen? Tiedän että kysymys ei ole ulkonäöllinen juttu vaan jotain aivan muuta! Mitä? Kertokaa miehet!

Haluan tämän miehen omaksi!! Mitä teen?? Päästän irti? :(

Enkä kaipaa nyt mitään v_ttuilua koska sattuu...

Kiitos, Rosie 24w

4

716

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnonsusi

Heips.

Ajattelin tässä sanoa, että aina kannattaa antaa aikaa. Missään nimessä ei saa painostaa.

Voit vaikka jutella mukavista asioista ja kertoa, että kaikki eivät ole sellaisia kuin hänen edellinen oli. Ilmaise, että kaipaat häntä, mutta et aio painostaa.

Pienet katsekontaktit ja ilmeet ovat tärekitä, myös rauhalliset liikkeet/eleet. Näin saat hänen olonsa ainakin turvalliseksi kanssasi.

Miehetkin osaavat olla herkkiä ja ujoja. Anna hänelle niin kauan aikaa kuin hän tarvitsee ja yritä erilaisia tapoja välillä jos et huomaa minkäännäköistä muutosta hänen ajatuksissaan. Muista; Luota itseesi, älä luovuta!

• satu82

Heips!

Mulla on ollut samanlaisia tunteita itsellänikin;uskallanko luottaa ja aloittaa uuden suhteen,kun edellinen petti ja jätti...
      Joten...mä itse tarvitsin aikaa ajatella, ilman painostusta, ilman, että multa kyseltiin, että joko nyt, entä nyt, ootko jo valmis?! Me tapailtiin puolivuotta mun nykysen poikakaverin kanssa, ennen kuin olin varma, uskallanko taas luottaa. Se ei painostanut mua, se vaan oli lähellä ja kuitenkin anto mulle tilaa hengittää. Sitten yks päivä mä olin vaan valmis sanomaan sille, että mä haluan oikeasti jakaa mun elämän sun kanssa, aikusten oikeesti =)
      Joten, anna ajan kulua, ota iisisti äläkä ole liian innokas, ettei juttu mene ihan höpöx painostuksen vuoksi. Mä oon ihan varma, että teidän jutusta tulee jotain, jos on tullakseen. Ketään ei kuitenkaan voi pakottaa rakastamaan eikä seurustelemaan, eikä todellakaan luottamaan. Luottamus toista kohtaan on kuitenkin kaiken AjaO =)
      Toivottavasti teidän juttu onnistuu!

• Lippe

Jos on juuri saanut pahasti takkiinsa eikä ole päässyt asiasta vielä yli, niin eipä siinä ole muuta tehtävissä kuin kelata asiaa ja elää elämäänsä eteenpäin niin kauan, että on taas ehjä ja valmis kokeilemaan uutta sitoutumista.
      Sä ulkopuolisena voit tukea kaveria siinä eheytymisprosessissa olemalla hälle luotettava ja pyyteetön ystävä, jolle hän voi puhua ja uskoutua jos niin haluaa. Ystävyydestä on moni rakkaussuhdekin saanut alkunsa...
      Mitkään sanalliset vakuuttelut oman uskollisuutesi puolesta tuskin häneen tehoavat. Kun hän on valmis aloittamaan uuden suhteen, tullaan luottamus punnitsemaan ennen kaikkea tekoina.

Eli kun toisen tunteita ei voi pakottaa, joudut nyt vaan odottelemaan kärsivällisesti "vuoroasi".

• oletko muka 24v?

14-vuotias teini? Et kai tosissasi ole 24vuotias ja noin naiivi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      334
      2285
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      60
      1954
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1692
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1415
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1353
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      73
      1324
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      26
      1305
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1257
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1207
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1026
    Aihe