Tosi ihana mies, mutta..

ninni19

Olen tavannut tosi ihanan miehen muutama kuukausi sitten. Hän on kaikin puolin täydellinen - huomaavainen, romanttinen, luotettava, komea, hyväkroppainen, huumorintajuinen ja paljon muuta. Tosin on muutama huonokin puoli, nimittäin hän on melko tyytymätön itseensä mitä sänkypuuhiin tulee. Varovaisuutta on aika paljon, tosin hän on kertonut olevansa melko kokematon - ikää on vasta 18.

Olemme harrastaneet seksiä jo muutaman kerran, ja olen senkin laittanut merkille että hänellä on "pienehkö" penis.. Sain luvan mittailla sitä pienen suostuttelun jälkeen. Mittoja löytyy siis 16,5cm pituutta, paksuutta noin 3,8cm ja ympärysmittaa hieman yli 11cm.. Tosin hän on itsekin suht pitkä ja laiha mies - rapiat 180cm pitkä ja painoa noin 66kg. Mietin vain, että onko tuo nyt kovin pieni - en ole itsekään harrastanut seksiä kuin yhden miehen kanssa aiemmin? Tuolloin oli mielestäni paljon lyhyempi mutta paksumpi.

Eli nykyisen paksuus ei oikein säväytä, mutta kokemattomuudesta huolimatta ihan hyvä nuolemaan - ja nuolee oikein mielelläänkin! Tahtoisin vain paksuutta lisää, ja avot - täydellinen mies. Onko mitään keinoja saada lisää paksuutta - ilman kirurgisia keinoja? Ja onko se nyt tavallista pienempi penis?

Asiallisia vastauksia, kiitos!

25

2528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdjkls

      Huoh, ehkä olis parempi jos jättäisit sen miehen jollekkin oikeelle naiselle...

      • ihmettelijä11

        Anna hyvä mies hyvälle naiselle ja ota se viinipullo.. tai tilaa/osta dildo mikä tyydyttää sut.


    • paksu on paras

      Itse käytän tyydytyksessä viinipulloa. Se on on paksu, ja tekee hyvää. Voin suositella.

      • Anonyymi

        Hierova suihku.


      • Anonyymi

        Kumman pään sä työnnät värkkiisi, eiks niissä oo se pullon kaula aika lyhyt joten ....
        Ei mulla muuta.


    • sentti-antti

      Ja tämä on asiallinen viesti!
      Koolla ei oo väliä. Kuljetko mittanauhan kanssa ja sen mukaan valitset miehen?
      Älä edes kysele tollasia, ole aikuinen!

      • kyllä sillä

        koolla sittenkin on väliä.

        Eteen on tullut kaksi ääripäätä eli hirveen iso ja tosi pieni. Täytyy sanoa, että se pieni ei kyllä tuntunut missään = yhtä tyhjän kanssa.


    • ..on vaikea antaa kun alkuperäinen kirjoitus on vajakin tekemä. Sorry..

    • Ongelma ratkeaa!

      Suosittelen sinulle joko lantionpohjan lihasten harjoituksia tai aivoimplanttia itsellesi.

    • löööl

      Selvä provo tuohan on..

      • Dr. Watson

        Taidat itse vaan provota.


    • lkjlkhjk

      Väitätkö todella, että 19 vuotias nainen ei tiedä, että voiko penistä kasvattaa ?

    • 19.6cm

      Vai on sulla pieni penis. Muistaakseni 16 cm oli jossain missä lie vertailussa todettu keskikokoiseksi.

      Sille koolle ei mahda oikein mitään, varsinkana paksuudelle, mutta pituutta voi kirurgisesti lisätä. Peniksen juuresta katkaistaan tukikudokset ja koko systeemi työntyy eteenpäin. En suosittele.

      Eiköhän jokainen mies toivoisi itselleen sentin tai kaksi lisää, vähän paksuutta lisää. Tosiasia on kuitenkin, etteivät naiset koosta välitä. Muut asiat ovat tärkeämpiä. Siksikin on selvää, ettei kysyjä ole nainen.

      • Anonyymi

        Onks miehillä penis kateutta.


    • Erikoisasiantuntija

      Paksuus on myös hyvin normaali. Jollei koko riitä, olet itse löysä. Joo, olen lievästi tuota isompi ja minua on useimmiten sanottu isoksi. Jos jätkä muuten miellyttää, mikset voisi laittaa lisää täytettä? Kaalimato kaveriksi ja silleen?

    • HAHhahahahh

      Saisitko nuo luvut tarkempana, millin kymmenysten kanssa? Hitto kun mua naurattaa... Ihan asiallisesti sanottuna jos kuulisin naiselta lähellekään tuollaista läppää, niin lentäisi kuin leppäkeihäs... Kaikenlaisia sitä on... :D)) Hahahahahahahahahahhahahahaha tää oli kyllä paras pitkään aikaan hohohohoho

      • Anonyymi

        Hitsi jos noi muijat löytää mul..... haku reissulla miehen sopivan kokosella värkillä ja loppupelissä sil ei laukeekkaan. OMG. Ei vois muuta ku nauraa.


    • no ei taatusti ole

      Tutkimusten mukaan peniksen keskipituus on 14,5 cm ja yli 16 cm penis on vain 1% miehistä, joten sinun mittapuusi mukaan pienellä peniksellä varustettuja miehiä on sitten melkein jokainen mies.

      http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml

      "Yli 16-senttinen on harvinainen

      Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse."

      Ja suomalaisilla keskimitta on vain 13,52 cm.

      http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/763246
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

    • haha naurattaa

      sun täytyy olla tosi pinnallinen jos et tykkää miehensä munasta vaikka miehesi on täydellinen muuten

    • ............

      Onko tää trolli. 16,5 senttiä on aivan normaali penis, oikeastaan jo keskimääräistä pidempi. Lantionpohjalihasten treeniä vaan.

    • pirkkolandia

      herää kysymys,onko tavarasi mega kokoa,miehessä ole mitään vikaa.harjoittelitko 1.5 litran pullolla jos ei miehen koko riitä..en kyllä viittis tulla enää tänne itseäni nolaamaan tuollaisilla...

    • Anonyymi

      Ei se koko vaan se tekniikka.

    • Anonyymi

      Kuka antaa mittailla omaa vehettään, antaisikko jonku mitata pienen suostuttelun jälkeen, esim mahtuuko sulle jonkin mittanen kurkku?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe