herttainen

hertta____

Millainen nainen on mielestäsi herttainen?Jos mies sanoo naista herttaiseksi ja suloiseksi tarkoittaako se enemmän luonteenpiirteitä kuin ulkonäköä?Haluaisitko,että oma ihannenaisesi olisi herttainen?

10

5009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfa Uros

Herttainen on synonyymi epäseksuaaliselle olennolle. Esimerkiksi mummo tai lapsi.

• öslbtrkm

naiset ovat kuolemassa sukupuutton.
      Herttainen nainen herättää miehessä rakkauden ja suojeluvietn, herttainen nainen viedään nopeasti alttarille jonka jälkeen vietetään onnellista perhe elämää hyvinhoidetussa kodissa jossa tuokuu puhdas pyykki ja lämmin päivällinen,
      herttaista naista rakastellaan kuumasti joka yö ja kotiin on ihana tulla töistä ja suudella pitkään eteisessä.
      Herttaisen naisen lapset kasvavat tasapainoisessa kodissa jonne on ihana tulla aikuisenakin.
      Herttainen nainen on ulkonäöltään pehmeä, luonnollinen, sievä, söpö, hän tuoksuu aina suihkunraikkaalle.
      Herttainen nainen osaa vanhanaikaiset käytöstavat, hän ottaa kanssaihmiset huomioon, hän on uskolllinen, luotettava, kunnioittaa itseään ja elämää.

• sinkkuäityli

Mua on sanottu herttaiseksi, lempeäksi, tasapainoiseksi, äidilliseksi, naiselliseksi ja iloiseksi. Oon rauhallinen, kotona viihtyvä romantikko. Otan muut ihmiset huomioon mutta olen enempi omiin oloihin vetäytyvä pohdiskelija, en kaipaa jatkuvasti toisten seuraa. Olen myös hyvin aistillinen ja seksuaalinen.

• hertta__

Ihanaa analysointia

• 41234234234

Kuulostaa juuri siltä ihmiseltä joka pyrin olemaan :) Ja hyvän miehenkin sain. Nyt vaan rakkaudentäytteistä kotia perustamaan!

• Mies 28v

Miellän herttaisen sellaiseksi lämmöllä ja viattomuudella hurmaavaksi kauneudeksi. Tuosta sanasta tulee mieleen myös sellainen vähän vanhahtava käsitys ns. kunnollisesta naisesta, eli joku Elovena-tyttö vähemmän-ihonmyötäisissä vaatteissa.

• sälli(kö)

Mulle herttainen nainen olis se,jonka veisin vihille.Hyvännäköstä ja seksikästä pannaa,mutta herttainen ja suloinen nainen on sitä vaimomatskuu.Harmi kun ne tuntuu vaan olevan katoamassa sukupuuttoon.Herttainen ja söpö menee kauniin edelle,myös sisäisesti katsottuna.

• voihan itki
        sälli(kö) kirjoitti:

Mulle herttainen nainen olis se,jonka veisin vihille.Hyvännäköstä ja seksikästä pannaa,mutta herttainen ja suloinen nainen on sitä vaimomatskuu.Harmi kun ne tuntuu vaan olevan katoamassa sukupuuttoon.Herttainen ja söpö menee kauniin edelle,myös sisäisesti katsottuna.

Ai eikö muka hyvännäköinen ja seksikäs nainen voi olla herttainen? Mielestäni herttaisuus on luonteenpiirre ja kauniskin voi olla herttainen...

Toisaalta jos hyvännäköistä ja seksikästä vain "pannaan eikä oteta vaimoksi" selittää ehkä sen, ettei kukaan mies uskalla minua lähestyä ja olen sinkku koska en suostu "pantavaksi". Voi voi, kauneus taitaa olla kirous, herttainen mielestäni olen ja lapseni saisivat takuu varmasti paljon äidin rakkautta ja tasapainoisen kodin, jos minulla lapsia olisi

• tässäpohdinvaan
        voihan itki kirjoitti:

Ai eikö muka hyvännäköinen ja seksikäs nainen voi olla herttainen? Mielestäni herttaisuus on luonteenpiirre ja kauniskin voi olla herttainen...

Toisaalta jos hyvännäköistä ja seksikästä vain "pannaan eikä oteta vaimoksi" selittää ehkä sen, ettei kukaan mies uskalla minua lähestyä ja olen sinkku koska en suostu "pantavaksi". Voi voi, kauneus taitaa olla kirous, herttainen mielestäni olen ja lapseni saisivat takuu varmasti paljon äidin rakkautta ja tasapainoisen kodin, jos minulla lapsia olisi

Mun mielestä herttaisuus on nimenomaan sisäistä,voit olla kaunis,seksikäs,ruma,lihava tms. ja silti herttainen.Herttaisuus on sellainen käsite,jonka määrittelee joku muu.Jos sä kuvailet ittees "No mä oon tällanen herttainen ja suloinen" ni se kuulostaa lähinnä itserakkaalta ja oudolta.Herttainen nainen on lämpöinen ja empaattinen,ajattelee myös muiden ihmisten tunteita.Mut se ei tarkota että hän olisi lattiamatto.Herttaisuus on olemus,johon liittyy suloiset eleet ja ilmeet ja hieman ujoutta.

• voihan pyhäsylvi
        tässäpohdinvaan kirjoitti:

Mun mielestä herttaisuus on nimenomaan sisäistä,voit olla kaunis,seksikäs,ruma,lihava tms. ja silti herttainen.Herttaisuus on sellainen käsite,jonka määrittelee joku muu.Jos sä kuvailet ittees "No mä oon tällanen herttainen ja suloinen" ni se kuulostaa lähinnä itserakkaalta ja oudolta.Herttainen nainen on lämpöinen ja empaattinen,ajattelee myös muiden ihmisten tunteita.Mut se ei tarkota että hän olisi lattiamatto.Herttaisuus on olemus,johon liittyy suloiset eleet ja ilmeet ja hieman ujoutta.

"Jos sä kuvailet ittees "No mä oon tällanen herttainen ja suloinen" ni se kuulostaa lähinnä itserakkaalta ja oudolta"

No ompas sinulla suppea maailmankatsomus!

Kyllähän aikuinen, itsensä tunteva ihminen, jota pyydetäänn kuvailemaan omaa luonnettavaan voi sanoa olevansa mukava, empaattinen, herttainen ym. positiivisiä piirteitä joita itsessään tunnistaa olevan, olematta itserakas ja outo!

Kyllähän jokaisessa työhaastattelussakin pyydetään kertomaan omasta luonteesta ja siinä pitää uskaltaa sanoa myös ne positiiviset piirteet!

Aikuisen ihmisen tulee tuntea itsensä ja oma luonteensa. Herttainenkin ihminen suuttuu joskus ja vihaa jotakin asiaa, herttaisuus on yksi piirre monien joukossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe