-33C mittarissa.
Viileänpuoleista
18
287
Vastaukset
- Täällä vain - 27*C
varjossa.
- hah,haa.
Varjossa -23
Pimeetä on vielä. - Eipäs vaan hämärää.
hah,haa. kirjoitti:
Varjossa -23
Pimeetä on vielä.Täällä ainakin. Tulee poutapäivä.
- body-love
työnnä sinne, minne ei aurinko paista
- pudding-love
buddy-love kirjoitti:
Ei paista vielä puoleen tuntiin.
.
- mudding-love
buddy-love kirjoitti:
-28 C oli aamulla sarastuksen aikaan. Nyt jo lämmennyt -26.
- crocuta_crocuta
onneks toi 10 astetta helpottui jo aamuisista lukemistaan täällä. Vaan on se yhä aika viileä töihin taaperrus matka. Eilen illalla siinä kymmenen jälkeen oli mukava kävellä kotio... No ei mulla hirveen kylmä tullu... Verkkopaita on kerrospukeutumisen kaunotar...
Joo kohta taas kävelemään. Tällainen humoristinen 14-18 työaika tänään. tyksin just tällaisista ilmoista ku aurinko paistaa ja kirpeetä, vois elää koko loppuelämän vastaavassa ilmastossa, sitte ku alkais vielä lumet sulamaan :)
- lumi-herra.
kelkkamäessä ollut ja rakennellut lumiakkoja tänään ?
:D lumi-herra. kirjoitti:
kelkkamäessä ollut ja rakennellut lumiakkoja tänään ?
:Dku en oo vielä kerinny ku töistäki vasta päässy, mut onhan tässä koko vkl taas aikaa jos lumiki antaa myötä, seuraki kelpaa :P tosin tämän paikan kelkkarinteetki on niin rupusia ettei niistä saa mitään iloa irti mitä tahtois mutta aina lie tyhjää parempi, möh.
- lumi-herra
LaRito kirjoitti:
ku en oo vielä kerinny ku töistäki vasta päässy, mut onhan tässä koko vkl taas aikaa jos lumiki antaa myötä, seuraki kelpaa :P tosin tämän paikan kelkkarinteetki on niin rupusia ettei niistä saa mitään iloa irti mitä tahtois mutta aina lie tyhjää parempi, möh.
kelkkamäkeä voi ollakaan:( Tee nyt töitten jälkeen edes limi-akka, se on ukkoa helpompaa tehdä, kun tarvitaan vain yksi porkkana:)
lumi-herra kirjoitti:
kelkkamäkeä voi ollakaan:( Tee nyt töitten jälkeen edes limi-akka, se on ukkoa helpompaa tehdä, kun tarvitaan vain yksi porkkana:)
sinä ja sun porkkanas :D ja soosoo onhan täälä mut ku niissä parhaimmissa on aina tyyliin vino pino kirkuvia ja töllääviä kakaroita niin mieluummin sitä vaanii jossain lähistöllä ja oottaa milloinka sais omittua itelleen koko paikan. mutta ok, katotaan mitä saan aikaiseksi, lähen taas liikkeelle joten hyvät vkloput sulle! :)
- lumi-herra
LaRito kirjoitti:
sinä ja sun porkkanas :D ja soosoo onhan täälä mut ku niissä parhaimmissa on aina tyyliin vino pino kirkuvia ja töllääviä kakaroita niin mieluummin sitä vaanii jossain lähistöllä ja oottaa milloinka sais omittua itelleen koko paikan. mutta ok, katotaan mitä saan aikaiseksi, lähen taas liikkeelle joten hyvät vkloput sulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
