Viileänpuoleista

-33C mittarissa.

18

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä vain - 27*C

      varjossa.

      • hah,haa.

        Varjossa -23

        Pimeetä on vielä.


      • Eipäs vaan hämärää.
        hah,haa. kirjoitti:

        Varjossa -23

        Pimeetä on vielä.

        Täällä ainakin. Tulee poutapäivä.


    • body-love

      työnnä sinne, minne ei aurinko paista

      • Ei paista vielä puoleen tuntiin.


      • pudding-love
        buddy-love kirjoitti:

        Ei paista vielä puoleen tuntiin.

        .


      • pudding-love kirjoitti:

        .

        http://www.kansanopisto.fi/englanti___32__.html


    • -28 C oli aamulla sarastuksen aikaan. Nyt jo lämmennyt -26.

    • crocuta_crocuta

      onneks toi 10 astetta helpottui jo aamuisista lukemistaan täällä. Vaan on se yhä aika viileä töihin taaperrus matka. Eilen illalla siinä kymmenen jälkeen oli mukava kävellä kotio... No ei mulla hirveen kylmä tullu... Verkkopaita on kerrospukeutumisen kaunotar...

      Joo kohta taas kävelemään. Tällainen humoristinen 14-18 työaika tänään.

    • tyksin just tällaisista ilmoista ku aurinko paistaa ja kirpeetä, vois elää koko loppuelämän vastaavassa ilmastossa, sitte ku alkais vielä lumet sulamaan :)

      • lumi-herra.

        kelkkamäessä ollut ja rakennellut lumiakkoja tänään ?




        :D


      • lumi-herra. kirjoitti:

        kelkkamäessä ollut ja rakennellut lumiakkoja tänään ?




        :D

        ku en oo vielä kerinny ku töistäki vasta päässy, mut onhan tässä koko vkl taas aikaa jos lumiki antaa myötä, seuraki kelpaa :P tosin tämän paikan kelkkarinteetki on niin rupusia ettei niistä saa mitään iloa irti mitä tahtois mutta aina lie tyhjää parempi, möh.


      • lumi-herra
        LaRito kirjoitti:

        ku en oo vielä kerinny ku töistäki vasta päässy, mut onhan tässä koko vkl taas aikaa jos lumiki antaa myötä, seuraki kelpaa :P tosin tämän paikan kelkkarinteetki on niin rupusia ettei niistä saa mitään iloa irti mitä tahtois mutta aina lie tyhjää parempi, möh.

        kelkkamäkeä voi ollakaan:( Tee nyt töitten jälkeen edes limi-akka, se on ukkoa helpompaa tehdä, kun tarvitaan vain yksi porkkana:)


      • lumi-herra kirjoitti:

        kelkkamäkeä voi ollakaan:( Tee nyt töitten jälkeen edes limi-akka, se on ukkoa helpompaa tehdä, kun tarvitaan vain yksi porkkana:)

        sinä ja sun porkkanas :D ja soosoo onhan täälä mut ku niissä parhaimmissa on aina tyyliin vino pino kirkuvia ja töllääviä kakaroita niin mieluummin sitä vaanii jossain lähistöllä ja oottaa milloinka sais omittua itelleen koko paikan. mutta ok, katotaan mitä saan aikaiseksi, lähen taas liikkeelle joten hyvät vkloput sulle! :)


      • lumi-herra
        LaRito kirjoitti:

        sinä ja sun porkkanas :D ja soosoo onhan täälä mut ku niissä parhaimmissa on aina tyyliin vino pino kirkuvia ja töllääviä kakaroita niin mieluummin sitä vaanii jossain lähistöllä ja oottaa milloinka sais omittua itelleen koko paikan. mutta ok, katotaan mitä saan aikaiseksi, lähen taas liikkeelle joten hyvät vkloput sulle! :)

        http://www.youtube.com/watch?v=GJN-svYa4so


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe