Hei,
Seurustelin ihanan naisen kanssa 10 vuotta. Rakastin tätä naista koko sydämestäni ja mukavaa oli. Hän oli todella rakas ja ajattelin,että olemme aina yhdessä. Yhtenä päivänä hän lähti vain toisen matkaan. Vuoden olemme olleet erossa ja tämä nainen haluaa palata. Hänen suhteensä päättyi ja nyt hän haluaa tulla takaisin. Olen aivan sekaisin ja enkä tiedä mitä tehdä. Hän sanoo, ettei koskaan lähde/petä/valehtele enää. On kuulemma oppinut läksynsä ja huomannut, että minun kanssani elämä on sitä mitä hän haluaa. Mitä mieltä olette? Haluaanko hän tulla takaisin, kun hänen ihmissuhteensa päättyi. Tätä olen toivonut hullun lailla. Nyt en olekaan varma haluanko hänet takaisin. Mielipiteitä..mitä mieltä olette?
Otanko takaisin
12
3137
Vastaukset
- nnn
...takaisin tämän kerran, mutta tekisin selväksi, että jos vielä tapahtuu vastaavaa, niin paluuta luokseni ei ole.
Kun anteeksi pyydetään, niin pitää antaa. Onko
hän pyytänyt anteeksi? Jos ei, en ottaisi takaisin.
Joskus ihmiset todella oppivat läksynsä ja arvostavat enemmän koettua jotain vastaavaa.- Kiitollinen
Onhan hän pyytänyt anteeksi ja itkenytkin. Mutta kaikki varmaan siksi, että hän pelkää jäädä yksin. Pelottaa jos teen vääriä päätöksiä, että taas tulee sattumaan minuun. Tämän enempää ei kai voi ihminen olla sekaisin. Serustelen tällä hetkellä toisen kanssa, joka vain odottaa päätöstäni. Tämä nainen on tosissaan kanssani. Mutta tunteita on tätä entistäkin kohtaan. Nyt en tunne itseäni. Miksi en hypi onnesta, kun olisi mahd. palata yhteen. Voiko näin käydä ihmiselle, joka antoi kaikkensa suhteelle.
- nnn
Kiitollinen kirjoitti:
Onhan hän pyytänyt anteeksi ja itkenytkin. Mutta kaikki varmaan siksi, että hän pelkää jäädä yksin. Pelottaa jos teen vääriä päätöksiä, että taas tulee sattumaan minuun. Tämän enempää ei kai voi ihminen olla sekaisin. Serustelen tällä hetkellä toisen kanssa, joka vain odottaa päätöstäni. Tämä nainen on tosissaan kanssani. Mutta tunteita on tätä entistäkin kohtaan. Nyt en tunne itseäni. Miksi en hypi onnesta, kun olisi mahd. palata yhteen. Voiko näin käydä ihmiselle, joka antoi kaikkensa suhteelle.
... älä petä sen ihmisen luottamusta, joka on tosissaan sinun suhteen ja aidosti kanssasi. Muuten olet itse samanlainen kuten entinen vaimosi.
Aloita uusi ehjä elämä uuden rakkautesi kanssa.
PS Olen itse nainen. - hmm
Kiitollinen kirjoitti:
Olit ensin kymmenen vuotta suhteessa ja jo vuoden sisään uudessa? Meitä on moneen junaan, mutta itselläni meni nelivuotisesta suhteesta _kokonaan_ ylipääsemiseen kaksi vuotta. Siitä ajasta seurustelin 4 kk:ta toisen mutta eihän se toiminut, ja nyt vasta ex ei enää riso/aiheuta ikävää. Sinkkuna olen ollut yli puolitoista vuotta ja yhä tämä on hyvinkin ok-olotila, suosittelen kaikille eronneille kunnolla omaan itseen tutustumista.
Pointti on se, että jos olisit täysin yli entisestäsi ja täysin sitoutunut nykyiseen, sinun ei tarvitsisi miettiä otatko exää takaisin vai et. Epäilet että hän haluaa palata siksi ettei hän uskalla olla yksin, mikä voi hyvinkin osaksi pitää paikkansa, mutta miten on itsesti laita? Uskallatko/osaatko olla yksin vai onko nykyinen suhteesi myös osittain yksinäisyyden karkoittamista?
Mitä tahansa teetkin, älä ainakaan ryntää saman tien nykyisesi luota exän luo. Ehkä parasta olisi pitää taukoa molemmista naisista ja miettiä mitä itse todella haluat? - Kiitollinen
hmm kirjoitti:
Olit ensin kymmenen vuotta suhteessa ja jo vuoden sisään uudessa? Meitä on moneen junaan, mutta itselläni meni nelivuotisesta suhteesta _kokonaan_ ylipääsemiseen kaksi vuotta. Siitä ajasta seurustelin 4 kk:ta toisen mutta eihän se toiminut, ja nyt vasta ex ei enää riso/aiheuta ikävää. Sinkkuna olen ollut yli puolitoista vuotta ja yhä tämä on hyvinkin ok-olotila, suosittelen kaikille eronneille kunnolla omaan itseen tutustumista.
Pointti on se, että jos olisit täysin yli entisestäsi ja täysin sitoutunut nykyiseen, sinun ei tarvitsisi miettiä otatko exää takaisin vai et. Epäilet että hän haluaa palata siksi ettei hän uskalla olla yksin, mikä voi hyvinkin osaksi pitää paikkansa, mutta miten on itsesti laita? Uskallatko/osaatko olla yksin vai onko nykyinen suhteesi myös osittain yksinäisyyden karkoittamista?
Mitä tahansa teetkin, älä ainakaan ryntää saman tien nykyisesi luota exän luo. Ehkä parasta olisi pitää taukoa molemmista naisista ja miettiä mitä itse todella haluat?Erostani tulee nyt vuosi täyteen ja itkut ei ole vielä itketty. En olisi selvinnyt tästä yhtään mitenkään, jos ei olisi toista ihmistä vieressä. Uusi kumppani on kokenut saman ja se onkin ollut parasta tässä. On lupa itkeä kun itkettää ja puhua avoimesti missä ehkä tuli tehtyä väärin edellisessä suhteeessa. Molemmilla on kaipausta edelliseen, mutta huomaamme, että tässä suhteessa on eväitä johonkin kestävään. On ollut vaikea ajatella, että voikin ehkä rakastaa toista, eikä sitä ihmistä kenen kanssa luuli jakavansa loppuelämän. Rakkauteni ei lopu koskaan exääni, mutta haluan kyetä elämään ilman häntä. Kaikki ihmiset eivät ole hyväksi, se täytyy myöntää. Ehkä nykyiseni nähdessäni sydämessäni sykähtää jokin. Niikuin 10 v. jälken exäni nähdessäni tunsin ylpeyttä ja rakkautta. Joku kysyi miten olemme onnistuneet exäni kanssa olemaan niinkin pitkään yhdessä. Sanoin, että rakastun siihen naiseen aina uudestaan. Kiitos kaikille vastauksista. Sain niistä ajateltavaa. KIITOS!
- Kokenut jotain samaa
Olet pääsemässä kuiville,älä missaa sitä.
Jos otat petturin takaisin et voi enää arvostaa itseäsi.Vaikka kuinka sattuisi,ei se tapa.Vahvistaa vain.Ei tarvitse selitellä kellekään,omaa polkua vain ja aina löytyy uutta.
Tsemiä!! - odeon
mul on semmonen teoria, että ku suhde on loppunut kerran tommosen jutun takia, ei kannata aloittaa uudestan. Koska se sun ex-nainen luultavasti pelkää jäävänsä yksin vain. Se on sit eri juttu jos se ois ollut syrjähyppy, joka taphahtui esim. kovassa kännissä. Mut jos hän lähti toisen matkaan, hän ei luultavasti rakasta sua. Hän ei ollut onnellinen sun kaa ja lähti siksi. Nyt hän kuvittelee että hän kyllä rakastaa sua, mut jonkin ajan jälkeen hän rupee ihan varmasti taas miettimään, että ootkohan nyt se oikea.
Ja sulle voi olla vaikeaa unohtaa tota eroa. Mietit koko ajan, että tapahtuukohan se taas, mitä hän tekee baarissa tyttöjen kaa ja silleen. Ne ajatukset syövät sielusi ja rakkautesi.
Been there, done that. Parille kaverille on käynyt myös samoin. Ku aloitetaan uudestaan, on usein kyse turvallisuuden tunteesta ja siitä että pelkää jäävän yksin.
Mut poikkeuksia tietysti on. - minzu
Ei vältist ol kannattavaa ottaa sitä takaisin... jos kerta se teki ton kerran,niin ei oo mikään ihme ettei se tee sitä toistamiseen. Voihan olla et se haluaa sut siks aikaa kunnes löytää taas uuden. Mut sun täytyy vaan itse ratkaista tää... tee siin niin miten sun sydämes sanoo:)
- jannu
itse ottaisin exän takas jos saisin,erottiin 3 vuoden suhteesta noin 4kk sitten ja hänellä on jo joku uusi poikaystävä kun kuulemma on tottunut että joku on lähellä..
nyt 4kk jälkeen kaksi kertaa nähty ja itketty ja oltu sängyssä..itselläni ollut muutama yhdenyön juttu,mutta mikään ei tunnu miltään, haluisin tän exän takas.ei taida oikee onnistuu,kun tytön vanhemmat eivät pitäneet mua oikeen unelma vävynä.exä väitti viälä rakastavansa sun muuta..
meikäläinen nyt vaa ryypiskelee,käy baaris ja elää eteenpäin ilman minkäänlaista päämäärää ,et ei tämäkä elämä aina niin hienoo oo. - nainen
Muista, se elämä jonka elitte yhdessä 10 -vuotta, se ei koskaan enää palaa. Ja jos hänet huolit takaisin, niin sinulla on ikuinen pelko siitä, että jospa hän tekee sinulle "samat" uudelleen. Minä naisena en ottaisi vastaavan tehnyttä miestä ikinä takaisin, hän meni "onnensa ohi" ja se olkonn hänelle opiksi, että ihmisten tunteilla ei leikitä.
- sama tilanne
EI MISSÄÄN NIMESSÄ TAKAISIN,LYÖT KÄTESI PASKAAN!!JOKA KERRAN PETTÄÄ,SE TOISTUU JOSSAKIN VAIHEESSA.TIEDÄN MISTÄ PUHUN!!!!!
NAINEN ON KÄÄRME! - zeep
Älä ota. Nimimerkillä kokemusta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855