Pienirintaiset naiset, onko tietoa?

Mini Me

Alusvaate-palstalle jo tämän kirjoituksen laitoin, mutta eipä taida vastauksia tulla, jotenka laitan siis tänne myös...

Oulun naiset, onko teillä kellään tietoa, että mistä löytyisi todella -siis todella pieniä rintaliivikokoja Oulusta? Markettien valikoimat ovat poissa laskuista, sillä niistä en löydä mitään yleensä. Muutaman kerran olen löytäny marketeista ja H&M:ltä kääpiökokojakin, mutta se on harvinaista. Minulle siis sopii mallista riippuen AA-A 70 -kokoiset liivit, ja tuo ympärysmittakin on vähän liiallinen noissa, sillä olen 68 cm rintojen alta. Yleensä nämäkin liivit, joita olen löytänyt ovat jotain lasten liivejä, niissä on sarjakuvahahmojen kuvia yms. "kivaa" ja olisi mukavaa, jos liivit näyttäisivät aikuisen ihmisen vaatteilta, kun kuitenkin aikuinen olen. Tai sitten jos löytyy sellaiset jotka näyttää aikuisten vaatteilta, niin niissä on kupin sisälle ommeltu jos jonkinlaista taskua lisätäytteille, ja kupit siis ovat korkeita ja paksuja saumoja täynnä, jotka painavat rintoihin kipeästi. Tällaiset liivit tuntuvat päällä lähinnä kidutusvälineiltä, enkä muutenkaan halua mitään lisätoppauksia. Siis onko olemassa mitään liikettä josta kääpiökokoiset tissit omaava nainen löytää toppaamattomia, tai erittäin kevyesti topattuja liivejä? Mielellään vielä sen näköisiä, että niitä ei tarvitse hävetä, mutta olen valmis hyväkysmään muumit ja mikki hiiret yms. "koristeena" kunhan vain koko olisi oikea, eikä tuntuisi pahalta päällä.

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qkew

Kyllähän minä ainakin joka paikasta löydän ihan hienoja, vaikka sama koko onkin..

• Mini Me

Ihanko totta? Taidat olla sitten A 70, vai mitä? Kyllä sen kokoisena monesti onkin nättejä ja aikuisten vaatteen näköisiä -jopa toppaamattomia liivejä. Mutta, mutta... Ne on yleensä minulle liian isoja. Olen tosi pienitissinen, ja lähinnä H&M:lta olen löytänyt A 70 -kokoisena liivejä jotka "täytän", mutta kun niissä on sitten niitä saumoja kupit täynnä toppauksille tehtyjen taskujen takia. Toisista liikkeistä joskus löydän AA 70 -kokoisia, jotka ovat suurin piirtein sopivia, mutta ne on niitä lasten liivejä, eli todella karsean näköisiä sarjakuvahahmoineen. :D Tarvitsisin kai sellaiset, joissa olisi ympärysmittakin alle 70, sillä ne on minulle liian isoja, mutta mistään en ole pienempää ympärysmittaa olevia liivejä löytänyt. Olen kyllä lukenut, että on olemassa sellaisiakin joiden ympärys on 65 -se voisi olla oikea koko minulle, ja tietysti sitten tosi pienet kupit vielä.

• asdfg7158257230ryhds

Lindexiltä. 65AA oli kai pienin mitä oon nähny. Ja ihan perus valkoset oli :) oli siis myös 65A, 70AA, 70A

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe