R&b-uutisia

Kotimaiset radioasemat pitävät meidät loistavasti pimennossa r&b-uutuuksista. Kokosin tähän joitakin linkkejä, josta voi katsella uusien biisien promovideoita.

Charlie Wilsonin You are on huippuballadi. Saa nähdä laittaako kukaan paremmaksi koko vuonna… http://www.charliewilsonmusic.com

R.Kellyn sivuilla on useita upeita videoita, mm. Sign of a victory. http://www.r-kelly.com

Faith Evans laulaa edelleen upeasti, mutta uusimmat singlet ovat jotenkin kolkon kuuluisia (mm. Right here; http://video.search.yahoo.com/search/video;_ylt=A0oG7k6Vy15NhTEAvVVXNyoA?ei=UTF-8&p=faith evans&fr2=tab-web&fr=ush1-music

Keyshia Colen uusimmilla singleillä autotunen käyttö kuulostaa pahalta. http://www.keyshiacole.com –sivulta löytyvät myös aiemman Different me-albumin laatubiisit You complete me ja Playa cardz right

Toni Braxtonin uuden Pulse –levyn videoita (Make my heart, Hands tied, Yesterday) voi katsella osoitteesta http://www.tonibraxton.com

4

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää valoa r&b-pimennykseen löytyi äskettäisen Grammy-gaalan sivuilta http://www.grammy.com/nominees . R6b-puolen mieslaulajan esityksen voitti Usherin There goes my baby
      Usherin kotisivu: http://www.ushernow.com .
      Naisissa voiton vei Fantasian upea Bittersweet
      http://www.fantasiaofficial.com
      Ehdokkaana oli muitakin hienoja biisejä, mm. Monican Love all over me
      http://www.monica.com
      ja Jaheimin Finding my way back
      http://www.jaheimmusic.com
      Vielä eilisistä: Charlie Wilsonin You are on kirjoitushetkellä ollut 7 viikkoa USA:n r&b-listan ykköstilalla

      • Jaa, ei se ajan tasalla pysyminen olekaan niin vaikeaa, kun hoksaa katsoa oikeasta paikasta. Osoitteesta

        http;//www.billboard.com

        löytyy välilehti, jolla on voimassa oleva USA:n r&b-lista. Listalta voi klikata kaiuttimen kuvaa ja kuunnella kyseisen biisin.


      • Krahina kirjoitti:

        Jaa, ei se ajan tasalla pysyminen olekaan niin vaikeaa, kun hoksaa katsoa oikeasta paikasta. Osoitteesta

        http;//www.billboard.com

        löytyy välilehti, jolla on voimassa oleva USA:n r&b-lista. Listalta voi klikata kaiuttimen kuvaa ja kuunnella kyseisen biisin.

        Lloydin Lay it down on yksi tämän hetken parhaita biisejä:

        http://www.youtube.com/watch?v=FSkRBCPRf8Q


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe