Kotimaiset radioasemat pitävät meidät loistavasti pimennossa r&b-uutuuksista. Kokosin tähän joitakin linkkejä, josta voi katsella uusien biisien promovideoita.
Charlie Wilsonin You are on huippuballadi. Saa nähdä laittaako kukaan paremmaksi koko vuonna… http://www.charliewilsonmusic.com
R.Kellyn sivuilla on useita upeita videoita, mm. Sign of a victory. http://www.r-kelly.com
Faith Evans laulaa edelleen upeasti, mutta uusimmat singlet ovat jotenkin kolkon kuuluisia (mm. Right here; http://video.search.yahoo.com/search/video;_ylt=A0oG7k6Vy15NhTEAvVVXNyoA?ei=UTF-8&p=faith evans&fr2=tab-web&fr=ush1-music
Keyshia Colen uusimmilla singleillä autotunen käyttö kuulostaa pahalta. http://www.keyshiacole.com –sivulta löytyvät myös aiemman Different me-albumin laatubiisit You complete me ja Playa cardz right
Toni Braxtonin uuden Pulse –levyn videoita (Make my heart, Hands tied, Yesterday) voi katsella osoitteesta http://www.tonibraxton.com
R&b-uutisia
4
319
Vastaukset
Lisää valoa r&b-pimennykseen löytyi äskettäisen Grammy-gaalan sivuilta http://www.grammy.com/nominees . R6b-puolen mieslaulajan esityksen voitti Usherin There goes my baby
Usherin kotisivu: http://www.ushernow.com .
Naisissa voiton vei Fantasian upea Bittersweet
http://www.fantasiaofficial.com
Ehdokkaana oli muitakin hienoja biisejä, mm. Monican Love all over me
http://www.monica.com
ja Jaheimin Finding my way back
http://www.jaheimmusic.com
Vielä eilisistä: Charlie Wilsonin You are on kirjoitushetkellä ollut 7 viikkoa USA:n r&b-listan ykköstilallaJaa, ei se ajan tasalla pysyminen olekaan niin vaikeaa, kun hoksaa katsoa oikeasta paikasta. Osoitteesta
http;//www.billboard.com
löytyy välilehti, jolla on voimassa oleva USA:n r&b-lista. Listalta voi klikata kaiuttimen kuvaa ja kuunnella kyseisen biisin.Krahina kirjoitti:
Jaa, ei se ajan tasalla pysyminen olekaan niin vaikeaa, kun hoksaa katsoa oikeasta paikasta. Osoitteesta
http;//www.billboard.com
löytyy välilehti, jolla on voimassa oleva USA:n r&b-lista. Listalta voi klikata kaiuttimen kuvaa ja kuunnella kyseisen biisin.Lloydin Lay it down on yksi tämän hetken parhaita biisejä:
http://www.youtube.com/watch?v=FSkRBCPRf8Q
R&b-musiikkiin keskittyvä nettilehtikin löytyi:
http://www.singersroom.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429