Laihduttaja, varo kateellisia pulleroita!

normaalipainossa

Varokaa laihduttajat kateellsiia kanssasisaria! Kun ite aloin laihduttaa se joilla olisi ollut enemmänkin tarvetta siihen yritti torpedoida mun hankkeen. Töissä kahvitunnilla aina joku yritti saada mut syömään pullaa tms. Sain kuulla että: "ei se nyt yks pala haittaa", "Täytyy sun elämässä olla iloja" .
Kaikenlaisin lausunnoin tutut ja vähemmän tutut koettaa saada vesitettyä toisen hankkeen! Syy on kateus !Toisen hoikistuva vartalo ja hyvä olo pakottaa pullerot ajattelemaan omaa huonoa oloaan. Kun itellä ei ole kanttia ja itsekuria tehdä omille asioille jotain niin koetetaan saada toinen takasin samaan suohon.
Et syötäs taas yhdessä pullaa ja oltas mukavan pulskeita. Ihmiset joita pidin kavereinani sanovat:
""etköhän ota nyt liian vakavasti tän?" "Ei sun tartte enää yhtään pudottaa" "et sä mikkän lihava ole" ja "lopeta jo". Ihmiset tulee todella epävarmoiksi kun joku muuttuu ja ne ite haluais et asiat pysyy samoina. Mun yks lihava kaveri, joka ei ite haluu laihtua ei nykyään käy kylässä kun en syö enää leivoksia. Ennen se tuli mun luo joku pullapitko kainalossa kylään, mut kun lopetin sellaset niin ei se enää tule.
Oon kuullu et monien naimisissaolevan puoliso voi torpetoida toisen uuden elämäntavan yrityksen mustasukaisuuttaan. Ostaa herkkuja kotiin et toinen pysys pyöreenä kotosalla eikä alkas kiinnittää vastakkaisen sukupuolen huomiota. Vaikka jos rakastaa, eikö toisen terveys ja hyvä olo ole tärkeintä?Sanotaan monesti et lihavia ei saa haukkua ja syrjiä mut Lihavat ite on tosi ilkeitä ja kateellsia.

23

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihuttelija

      Mulla emäntä kantaa kotiin joka päivä pizzaa, karkkia ja mitä milloikin. Pöydät notkuu herkkuja ja jääkaappi on täynnä juustoja ja leikkeleitä. Kaverit houkuttelee jatkuvasti juomaan ja syömään. Välillä menen kavereiden kanssa baariin kattomaan ku ne vetää kaksin käsin keittoa. Itse juon yhden tai kaksi kahvia mustana=)

      Oon täysnutrannu noin 4 viikkoa ja murustakaan en ole ottanut mistään. Pelkät 5 suklaapussia päivässä ja vettä.Silti olen päättänyt että 16viikkoa putkeen nutraan ja thats it. Mikään ei tule murtamaan minua=)

      Kohta oon laiha jee!!!

      • Tjtjtjtj

        Samanlaisia kokemuksia minullakin. Minusta kuitenkin pahimpia nämä kanssasisaret, joilla on omasta mielestään muutama kilo liikaa (oikeasti ovat hoikkia tai normaalipainoisia) Ei millään jaksaisi kuunnella heidän laihdutusunelmiaan. Laihuttelija: sulla on tosi tiukka kuuri. Muistathan, että voit halutessasi syödä vihanneksia. Paljonko olet laihtunut kuukaudessa? Varmasti ainakin 10 kiloa. Onnea!


      • kuntoon
        Tjtjtjtj kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia minullakin. Minusta kuitenkin pahimpia nämä kanssasisaret, joilla on omasta mielestään muutama kilo liikaa (oikeasti ovat hoikkia tai normaalipainoisia) Ei millään jaksaisi kuunnella heidän laihdutusunelmiaan. Laihuttelija: sulla on tosi tiukka kuuri. Muistathan, että voit halutessasi syödä vihanneksia. Paljonko olet laihtunut kuukaudessa? Varmasti ainakin 10 kiloa. Onnea!

        sekä ne, jotka pitää koko ajan jotain ylipainosaarnoja, että ne, jotka ekan kirjoittajan kokemuksen mukaan yrittää vesittää hankkeen. Sitte mun lähipiiristä löytyy vielä molempien yhdistelmiäki! Eli normaalisti nalkuttaa, vihjailee ja keljuilee mun ylipainosta, mutta auta armias, jos alan tekemään jotain asialle!! Sillo alkaa just se herkkujen tuputus ja "ei sun tartte noin tiukalla dieetillä olla, kerta oot liikkunu, saat nyt syödä määrättömästi ja ota nyt."

        Siks oonin tuuminu. että on parempi, etten sano tuttaville halaistua sanaa siitä, että oon laihiksella! ;)


      • RV1979
        kuntoon kirjoitti:

        sekä ne, jotka pitää koko ajan jotain ylipainosaarnoja, että ne, jotka ekan kirjoittajan kokemuksen mukaan yrittää vesittää hankkeen. Sitte mun lähipiiristä löytyy vielä molempien yhdistelmiäki! Eli normaalisti nalkuttaa, vihjailee ja keljuilee mun ylipainosta, mutta auta armias, jos alan tekemään jotain asialle!! Sillo alkaa just se herkkujen tuputus ja "ei sun tartte noin tiukalla dieetillä olla, kerta oot liikkunu, saat nyt syödä määrättömästi ja ota nyt."

        Siks oonin tuuminu. että on parempi, etten sano tuttaville halaistua sanaa siitä, että oon laihiksella! ;)

        Minä laihdutin viime vuonna 30kiloa. Koin että jotkut ihmiset (myös ylipuoliset tyttavani)olivat huolissani kun laihduin,kommentteja tuli ja paljon. usein kuulin sen että mun persoonallisuus on kadonnu,helvetti soikoon eihän mun persoonallisuus ole mihinkään kadonnu vain ulkomuoto on muuttunut radikaalisti! Olen siis aina ollut ylipainoinen,elikkä tuttavani ovat nähneet minut pullukkana.Suunnattomasti ärsyttää kommentin että älä nyt vaan enään laihduta kun sun naamas on noin hoikkana,noh enhän mä sille mitään voi mistä ne kilot karisee,mä niin mielusti ottaisin ne tosta vattan seurulta. Ja tietenkään unohtammatta kommenttia....KYLLÄ SE DIETILLÄ OLO HELPPOA ON MUTTA VAIKEUDET ALKAA KUN OLET PÄÄSSYT TAVOITTEESEEN AARRRGG!


      • Tjtjtjtj
        RV1979 kirjoitti:

        Minä laihdutin viime vuonna 30kiloa. Koin että jotkut ihmiset (myös ylipuoliset tyttavani)olivat huolissani kun laihduin,kommentteja tuli ja paljon. usein kuulin sen että mun persoonallisuus on kadonnu,helvetti soikoon eihän mun persoonallisuus ole mihinkään kadonnu vain ulkomuoto on muuttunut radikaalisti! Olen siis aina ollut ylipainoinen,elikkä tuttavani ovat nähneet minut pullukkana.Suunnattomasti ärsyttää kommentin että älä nyt vaan enään laihduta kun sun naamas on noin hoikkana,noh enhän mä sille mitään voi mistä ne kilot karisee,mä niin mielusti ottaisin ne tosta vattan seurulta. Ja tietenkään unohtammatta kommenttia....KYLLÄ SE DIETILLÄ OLO HELPPOA ON MUTTA VAIKEUDET ALKAA KUN OLET PÄÄSSYT TAVOITTEESEEN AARRRGG!

        Kyllä minäkin yritän pitää matalaa profiilia mutta väkisinhän tuttavat ja työkaverit huomaavat, että syön erilailla ja kieltäydyn herkuista. 20 kiloa olen painoa pudottanut ja ainakin 10 vielä pudotan. Onneksi tosiystävät ovat kannustavia ja tärkein syy minulla laihduttamiseen on terveys.


      • uteliasullamummo

        Saako nuilla nutrilet jutuilla vatsan täyteen? Miten voitat mieliteot tai nälän?


      • Laihuttelija
        Tjtjtjtj kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia minullakin. Minusta kuitenkin pahimpia nämä kanssasisaret, joilla on omasta mielestään muutama kilo liikaa (oikeasti ovat hoikkia tai normaalipainoisia) Ei millään jaksaisi kuunnella heidän laihdutusunelmiaan. Laihuttelija: sulla on tosi tiukka kuuri. Muistathan, että voit halutessasi syödä vihanneksia. Paljonko olet laihtunut kuukaudessa? Varmasti ainakin 10 kiloa. Onnea!

        2 viikon jälkeen oli lähtenyt n.9kg ja sen jälkeen en ole puntarilla edes käynyt. Tiukka on kuuri, mutta erittäin tehokas. Kerran tuo 5 pussia riittää niin pitäydyn niissä enkä syö edes niitä kasviksia. Kaupassa ei tarvitse käydä , kun shampoot ja hammastahnat yms. ostamassa. Nutrit tilaan netistä kotiinkuljetuksella ja vettä tulee hanasta=)

        Nyt siis tosiaan aion tuon 16viikkoa nutrata ja jos se ei riitä niin sitten vaan jatkan nutrausta, kunnes olen kilot pudottanut.


      • Laihuttelija
        uteliasullamummo kirjoitti:

        Saako nuilla nutrilet jutuilla vatsan täyteen? Miten voitat mieliteot tai nälän?

        Ei nutreilla maha täyty, mutta nälkä menee kyllä ohitse ekan viikon jälkeen. Aina jos nälkä vaivaa niin juo vettä mahan täyteen.

        Päättäväisyyttä vain ja homma sujuu.


      • fasasfasfasf
        Laihuttelija kirjoitti:

        Ei nutreilla maha täyty, mutta nälkä menee kyllä ohitse ekan viikon jälkeen. Aina jos nälkä vaivaa niin juo vettä mahan täyteen.

        Päättäväisyyttä vain ja homma sujuu.

        Ja parin kuukauden päästä alkaa tukka tippua päästä. Ihan oikeasti, nuo ei ole terveellisiä touhuja ollenkaan. Kroppa tarvii tietyn määrän rasvaa ja liekö noissa pussijauheissa muitakaan ravintoaineita tarpeeks...


      • Laihuttelija
        fasasfasfasf kirjoitti:

        Ja parin kuukauden päästä alkaa tukka tippua päästä. Ihan oikeasti, nuo ei ole terveellisiä touhuja ollenkaan. Kroppa tarvii tietyn määrän rasvaa ja liekö noissa pussijauheissa muitakaan ravintoaineita tarpeeks...

        Tietoa näyttää löytyvän=) Jos ei ole yhtään mitään käsitystä koko tuotteesta olisi parempi pitää omat ajatukset omana tietonaan=)


      • Nutraaja...
        fasasfasfasf kirjoitti:

        Ja parin kuukauden päästä alkaa tukka tippua päästä. Ihan oikeasti, nuo ei ole terveellisiä touhuja ollenkaan. Kroppa tarvii tietyn määrän rasvaa ja liekö noissa pussijauheissa muitakaan ravintoaineita tarpeeks...

        Älä höpäjä puppua. Käyppä vilasemassa Nutrilettin sivuilta mitä pussit sisältävät ja yllätyt.


      • ADHYODTUS
        Nutraaja... kirjoitti:

        Älä höpäjä puppua. Käyppä vilasemassa Nutrilettin sivuilta mitä pussit sisältävät ja yllätyt.

        No eiköhän tuo nyt ole vilasemattaki selvää että jauhepusseilla laihuttaminen on hullujen hommia. Se läskinhävitysprosessi kun pitäs olla elämäntapamuutos, eikä mikään hullu kuuri. Tai tämähän nyt toki on vain minun mielipiteeni, eipä se sinänsä minulle kuulu miten kukin ne läskinsä hävittää. Sitä vaan luulis jotta helpoin tapa olis opetella syömään oikein, eikä kituuttaa jauheilla ensiksi kuukauskaupalla ja sitten alkaa opetella syömätapoja. Usein nuo kitukuurit tuppaa johtamaan siihen että sen jälkeen palataan vanhoihin tapoihin ja jojoksihan se menee.


      • Nutraaja.
        ADHYODTUS kirjoitti:

        No eiköhän tuo nyt ole vilasemattaki selvää että jauhepusseilla laihuttaminen on hullujen hommia. Se läskinhävitysprosessi kun pitäs olla elämäntapamuutos, eikä mikään hullu kuuri. Tai tämähän nyt toki on vain minun mielipiteeni, eipä se sinänsä minulle kuulu miten kukin ne läskinsä hävittää. Sitä vaan luulis jotta helpoin tapa olis opetella syömään oikein, eikä kituuttaa jauheilla ensiksi kuukauskaupalla ja sitten alkaa opetella syömätapoja. Usein nuo kitukuurit tuppaa johtamaan siihen että sen jälkeen palataan vanhoihin tapoihin ja jojoksihan se menee.

        Ok, eli tiedät siis kaiken ja kokemustakin on yli 30 kilon ylipainosta. Onneksi olkoon, olet täydellinen ihminen. Yritämme me tyhmät ottaa sinusta mallia.


      • ADHYODTUS
        Nutraaja. kirjoitti:

        Ok, eli tiedät siis kaiken ja kokemustakin on yli 30 kilon ylipainosta. Onneksi olkoon, olet täydellinen ihminen. Yritämme me tyhmät ottaa sinusta mallia.

        En ole väittänyt tietäväni kaikkea, taisin mainitakin että kyseessä oli minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus. En ole väittänyt olevani täydellinen tai että te muut olisitte tyhmiä, miksi sinä tuohdut noin kovasti? Kokemusta minulla kyllä on sairaalloisesta ylipainosta ja omista kokemuksistani minä puhunkin. Mikäli sinulla nuo jauheet toimivat, niin anna toki mennä, taisin minä kerran jo mainitakin että eipä se sinänsä minulle kuulu miten kukin laihduttaa. Itse pääsin kiloistani elämäntapamuutoksen avulla, vaikka tulihan noita dieettivalmisteitakin kokeiltua.


      • Nutraaja.
        ADHYODTUS kirjoitti:

        En ole väittänyt tietäväni kaikkea, taisin mainitakin että kyseessä oli minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus. En ole väittänyt olevani täydellinen tai että te muut olisitte tyhmiä, miksi sinä tuohdut noin kovasti? Kokemusta minulla kyllä on sairaalloisesta ylipainosta ja omista kokemuksistani minä puhunkin. Mikäli sinulla nuo jauheet toimivat, niin anna toki mennä, taisin minä kerran jo mainitakin että eipä se sinänsä minulle kuulu miten kukin laihduttaa. Itse pääsin kiloistani elämäntapamuutoksen avulla, vaikka tulihan noita dieettivalmisteitakin kokeiltua.

        En toki ole tuohtunut vaan huvittunut. Sinusta on hullujen hommaa ja jopa tukkakin lähtee. Suosittelen edelleen tutustumaan, mitä pussit sisältävät. Kyllä jokainen tietää, että elämäntapojen on muututtava. Ei se kaikilta onnistu mutta se ei ole nutrauksen syy.


      • Laihuttelija
        ADHYODTUS kirjoitti:

        En ole väittänyt tietäväni kaikkea, taisin mainitakin että kyseessä oli minun mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus. En ole väittänyt olevani täydellinen tai että te muut olisitte tyhmiä, miksi sinä tuohdut noin kovasti? Kokemusta minulla kyllä on sairaalloisesta ylipainosta ja omista kokemuksistani minä puhunkin. Mikäli sinulla nuo jauheet toimivat, niin anna toki mennä, taisin minä kerran jo mainitakin että eipä se sinänsä minulle kuulu miten kukin laihduttaa. Itse pääsin kiloistani elämäntapamuutoksen avulla, vaikka tulihan noita dieettivalmisteitakin kokeiltua.

        Minulle riittää se, että itse laihdun nutreilla ja voin hyvin. Nutrilett laihduttaa 100% varmasti ja turvallisesti, koska se sisältää kaikki tarvittavat vitaminit ja hivenaineet. Tietysti olettaen, että sitä käytetään oikeasti runsaan ylipainon hoitoon.

        Laihdutuksessa on kuitenki kyse itsekurista. Nopea painon putoaminen motivoin reilusti ylipainoista enemmän ja antaa hyvän alku buustin laihdutukseen, kuin 500g viikossa tahti.

        Luultavasti se paino on helpompi pitää tasaisena, sitten kun alkaa paino olla lähempänä tavoitetta.

        Enkä minä puhu mistään alle 10kilon pudotuksista, vaan oikeasti reilusta pudotuksesta(20-40kg)

        Onhan noita tyylejä laihduttaa ja pitää paino: pillerit, vhh, lautasmalli, vege, anoreksia, bulimia, hankkii kunnon masikset, jäniksenkäpälä taskussa, 5 päivässä kumarrus mekkaan päin, puurokuuri, paasto, käsilläseisonta yms.=) Se on jokaisen oma asia miten sen tekee. Pääasia lienee, että on itse tyytyväinen tuloksiin.

        ps. mielipiteet ovat minun omia ja minulle on ihan sama miten kukin itse laihtuu tai lihoo=)


    • minö

      Ihmiset koettaa manipuloida toisiaan tälläkin elämän alueella. Mutta täytyy myöntää että olen itekin syyllistynyt tuohon samaan. Monesti varmaan ihmiset puhuu tuollasia ihan tiedostamatta omia syitään.

      Helpommin ruoditaan myös laihtuneen ulkonäköä mutta lihavalle ei usein kehdata sanoa mitään. Siksi varmaan että Lihavaa kohtaan tuntee sääliä ja myötähäpeää, mutta hoikistuvaa kaveria puhtaasti vain kadehtii.
      Pysykäämme siis lujina päätösissämme, kannustetaan ja annetaan toistenkin onnistua!

      • Tjtjtjtj

        Ei lihavaa kohtaan tarvitse tuntea sääliä, saatikka myötähäpeää. On myös ylipainoisia, joille paino ei ole ongelma. Itse en niihin kuulu mutta tiedän montakin ylipainoista, jotka kantavat uljaasti kilonsa. Ei tulisi mieleenikään tuntea myötähäpeää.


    • kaveri on

      muuttunut täydelliseksi "terveysnatsiksi" minua kohtaan laihduttuaan ylipainoisesta normaalipainoon suht lyhyessä ajassa. (Olen itse normaalipainoinen.) Kaverini vahtii syömisiäni ja kehottaa liikkumaan enemmän. Oon ollut että ihanko tosi, kauheen kiva kun itse yritin hyvällä kannustaa kaveria tässä elämäntapaprojektissa. En ennen enkä jälkeen haukkunut häntä elämäntavoista, hän on hyvä sellaisena kuin itsellään on hyvä olla. Miksi itse saan sitten jatkuvaa kuittailua osakseni? Viimeksi tänään, kun en enää käy kuntosalilla ja minun pitäisi vähentää karkinsyöntiä.

      • sussu1984

        Mie oon ihan järkyttyny, en oo osannu koskaan ajatella asiaa mutta mieheni, aina kun aloitan karkki lakon tai laihduttamisen alkaa syömään karkkia jäätelöä ja suklaata ja mie repeän olin noin 86kg painava kun aloimme seurustelemaan mutta nyt meni 110 rikki hiljaa on 8vuoden aikana kertynyt, ja välillä kun onnisyuin laihduttamaan 20kg olin mielestäni paremman näköinen mies alkoi kuljettamaan minua autolla kauppaan...
        En ole ikinä osannut ajatella sitä yritykseni torpedoimisena mutta niinhän se on koska hän ei syö karkkia milloinkaan muulloin.


      • Laihuttelija
        sussu1984 kirjoitti:

        Mie oon ihan järkyttyny, en oo osannu koskaan ajatella asiaa mutta mieheni, aina kun aloitan karkki lakon tai laihduttamisen alkaa syömään karkkia jäätelöä ja suklaata ja mie repeän olin noin 86kg painava kun aloimme seurustelemaan mutta nyt meni 110 rikki hiljaa on 8vuoden aikana kertynyt, ja välillä kun onnisyuin laihduttamaan 20kg olin mielestäni paremman näköinen mies alkoi kuljettamaan minua autolla kauppaan...
        En ole ikinä osannut ajatella sitä yritykseni torpedoimisena mutta niinhän se on koska hän ei syö karkkia milloinkaan muulloin.

        Voi olla noinkin, mutta laihduttaessa myös huomaa kaikki puolison syömiset huomattavasti helpommin ja siihen kiinnittää huomiota=) Sillon kun itsekkin syö kaikkea, niin siihen ei kiinnitä samalla tavalla huomiota.

        Minustakin tuntuu että emäntä syö nyt paljon enemmän kaikkea roskaa, kuin ennen laihariani. Voi johtua juuri tästä, että nyt kiinnitän vaistomaisesti siihen enemmän huomiota. Ehkä me vaan yhdessä ollaan aina syöny noin paljon kaikkea mässyy=)

        Mut onneks en ite oo sortunut kertaakaan enkä sorru=) Pudotan painon kerralla tavoitteeseen. 5 viikko menossa täysnutrausta.


      • Anonyymi
        sussu1984 kirjoitti:

        Mie oon ihan järkyttyny, en oo osannu koskaan ajatella asiaa mutta mieheni, aina kun aloitan karkki lakon tai laihduttamisen alkaa syömään karkkia jäätelöä ja suklaata ja mie repeän olin noin 86kg painava kun aloimme seurustelemaan mutta nyt meni 110 rikki hiljaa on 8vuoden aikana kertynyt, ja välillä kun onnisyuin laihduttamaan 20kg olin mielestäni paremman näköinen mies alkoi kuljettamaan minua autolla kauppaan...
        En ole ikinä osannut ajatella sitä yritykseni torpedoimisena mutta niinhän se on koska hän ei syö karkkia milloinkaan muulloin.

        Tuskimpa se miehesi edes ilahtuu noista sinun laihiksistasi. Ei ole sinua laihana nähnytkään.

        Luultavasti haluaisit kuihduttaa kymmeniä kiloja. Ensin lähtee rinnat, sitten takamuksesta ja reisistä. Laihduttaneen tissit ovat yleensä kuin vanha kurttuinen kahden litran pakastepussi, jossa on kahvikupillinen vettä. Todennäköisesti olet laihiksella vielä ärtyinen ja kiukkuinenkin.


    • Anonyymi

      Siks kateelliset inisee ku ne eivät itse pysty laihduttaa ollenkaan... Jos ei pysty asialle tekemään mitään niin silloin pitää olla hiljaa.. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe