Onko kellään tietoa mistä sais autoon ns. valehälyttimen, eli vilkkuvan punaisen valon, ilman oikeeta hälytintä. Onko kokemuksia sen tehokkuudesta (jättääkö varkaat tällaisen auton väliin?)
valevilkkuvalo-hälytin
4
1397
Vastaukset
- autotarvikeliike
Ainakin autotarvikeliikkeistä noita saa ja ei maksa kuin muutaman euron. Edellisessä autossa sellainen oli ja ei siihen ainakaan kukaan käynyt murtautumassa... toki enhän mä tiedä, että oliko vilkkuvalossa syy ;) No kuiteskin mä vahvasti uskon, että laadukkaan näköinen vilkku toimii yhtä hyvin kuin oikea hälytin ennalta ehkäisevänä ratkaisuna. Tuskin varas koittaa että onko hälytin oikea vai ei, vaan mielummin siirtyy seuraavaan vilkuttomaan autoon. Nykyiseenkin autoon meinaan sellaisen laadukkaan ledin laittaa, joka ottaa virtansa ajoneston ledin johdoista, jolloin valevilkku välkkyy sitten auton oman ajoneston vilkun kanssa.
- manki
Ei kannata hommata valehälytintä. Ammattimainen varas tunnistaa jo kaukaa feikkihälyn ja "keikkaa" auton. Se feikkihälyhän on vain merkki siitä, että auton omistaja on niin pihi, ettei hanki oikeaa hälyä. Autossa saattaa olla jotain arvokasta, jonka omistaja luulee feikkihälyllään suojaavansa.
- eepi
..ainakin Prisma möi moisia..
Mukana tuli vielä ikkunaan liimattavat hälyttimestä varoittavat tarrat, ja hinta taisi olla vanhaa rahaa alle 20mk. - Kiki
www.biltema.fi
VALEHÄLYTIN
Mainio tapa hämätä autovarkaita. Vilkkuva valodiodi, jotka liitetään 12 V:n virtaan. Asennetaan tuulilasin sisäpuolelle kaksipuolisen teipin avulla. Mukana 2 m kaapelia sekä varoitustarrat.
Tuotenro
43159 2,85 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693