hakkaa päälle puska poika ettei meitä rusakot voita
puskapeliittojen tunnuslause
9
121
Vastaukset
- crocuta_crocuta
Niin. Jotkut ovat käyttäneet lempinimestäni muunnosta Rusakko. En oikein ole siihen niin kiintynyt.
Toi lisänimi tosin on ehkä muutenkin jäänyt... Sitten yläasteen tai jtn.- crocuta_crocuta
monte24 kirjoitti:
ku rusakoksi sanotaan???
Töpöhäntä ja sillei. Enemmän silti pidän Jäniksestä.
crocuta_crocuta kirjoitti:
Töpöhäntä ja sillei. Enemmän silti pidän Jäniksestä.
eli massiivisen kauniita
- bluikkis..
kun palkkaa puutarhuri jollet muuten puskille mitään pysty :) Ei ole ennekään puskat ihmisiä kunnioittanu, silti ihmisissä on aina ollu puunhalaajia ja puskien rakastajia..moro!
Minäpä olin ilkeä rusakoille. - Ne söivät viime talvena mun uuden kääpiöomenapuuni ja luumupuun pilalle, kun oli niin paljon lunta, että ne maata röhnöttivät lumivallin ja kanaverkon päällä ja söivät siitä kaiken mihin ylettyivät. - No luumupuu kuoli ja omenapuustakin lähti kyllä keväällä pieni verso, mut se on villiverso eli täytyy vaihtaa sekin puu. - Täksi talveksi en sit laittanut mitään suojia puitten ympärille. - Rouskuttakoot niitä kuolleita keppejä sydämensä kyllyydestä ! Istutan keväällä uudet puut ja suojaan ne entistä paremmin pitkäkorvilta :)
jotta ne ei syö istutuksia, selkee vinkki siulle et rouskuttivat luumupuun hengiltä.
ikääväähän se toki on mut voi noille näteille otuksille antaa talvipurtavaa, kyl ne mielummin heinää söisivät jos saisivat.monte24 kirjoitti:
jotta ne ei syö istutuksia, selkee vinkki siulle et rouskuttivat luumupuun hengiltä.
ikääväähän se toki on mut voi noille näteille otuksille antaa talvipurtavaa, kyl ne mielummin heinää söisivät jos saisivat.mun takaterassin alla. Silloin kun se ei vielä loikkinut vaan vasta ryömi, niin se oli usein korvat luimussa "piilossa" keskellä nurmikkoa kun leikkasin ruohoa ja tein sit lenkkiä sen ympärillä niin kauan kuin pystyin, ennen kuin mun piti ohjata se sivuun. - Juttelin sille, että tehdään diili; se saa syödä maukkaat voikukat mun nurmikolta, mutta ei sit koske perennapenkkiin. - No yhtenä iltana myöhemmin kesällä mulle kävi vahinko, kun kastelin letkulla marjapensaita enkä huomannutkaan, että hän oli karviaispensaan juurella. - Saatuaan kylmän vesisuihkun niskaansa hän loikki kiroillen terassin alle ja mulkoili minua sieltä pahasti. - Silloin meidän keskusteluyhteys katkesi enkä nähnyt häntä enää. - Enkä saa tähän hätään heiniä, mutta muksujen lumiukkojen porkkananenät ovat tainneet mennä parempiin suihin tänä talvena ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627