miks genio leikkii jazzulia??

ei voi ymmärtää moista

27

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazu vai Genio

tai Jazuli Geniota :)

• mitä iloa se tuottaa???

• palstapäivä.

Jos tuo pitää paikkansa. Voisko Jazuli ja Genio sopia kiistansa.

• eihän niillä käsittääkseni ole kiistaa.

• palstapäivä.
        monte24 kirjoitti:

eihän niillä käsittääkseni ole kiistaa.

Sen sijaan blukkista ja geniota apinoivalla kirjoittajalla on oltava (omassa mielessään).

• florencie

Kun hän on samaistunut jazuliin.

• '

tai kana on samaistunut Genioon :)

• 15+19
        ' kirjoitti:

montelle, kanalle ja muille minuun samaistumisessa. Tulevat tarvitsemaan sitä pyrkimyksissään...

• florencie
        ' kirjoitti:

Mies haluaa olla nainen palstalla?

• 16+11
        florencie kirjoitti:

Mies haluaa olla nainen palstalla?

sittenkin kukko?

• '
        15+19 kirjoitti:

montelle, kanalle ja muille minuun samaistumisessa. Tulevat tarvitsemaan sitä pyrkimyksissään...

pyrkimys on huvi :)

• 15+20

• palstapäivä.
        16+11 kirjoitti:

sittenkin kukko?

saisi tarkistettua tuon varsin yksinkertaisesti, mistä ipstä viestit tulevat. Annetaanko niiden sitten olla vaan sen takia, että "palsta pysyy pinnalla" - mene ja tiedä.

• '

• 13+10
        palstapäivä. kirjoitti:

saisi tarkistettua tuon varsin yksinkertaisesti, mistä ipstä viestit tulevat. Annetaanko niiden sitten olla vaan sen takia, että "palsta pysyy pinnalla" - mene ja tiedä.

Mitä väliä sillä lopulta on? Mulle ainakin riittää se, että tiedän mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä en.

• 15+6
        ' kirjoitti:

omaa käsialaa?

biisikö? Heh, muunnos My Way:sta se on. Ja se on sen verran vanha biisi, etten silloin vielä edes haaveillut soittamisesta...Itseasiassa tämän bändin kautta kiinnostuin joskus Ramonesistakin, oikeastaan sain tietää siitä...

Oi niitä kultaisia nuoruusaikoja...

• palstapäivä.
        13+10 kirjoitti:

Mitä väliä sillä lopulta on? Mulle ainakin riittää se, että tiedän mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä en.

monelle mielipahaa. Ja se on agreessiivista käyttäytymistä: Sohlata kaikkien viestien sisältöä kaikkiin, et saa mahdollisimman paljon aikaan hämmennystä. Jotain mielihyvää siitä voi saada, mut joku kerta olin huomaavinani, ettei monikaan välittänyt kommentoida tänne mitään päiväkausiin. En minäkään. Joudut vielä jäämäänän yksin. Entä sitten? Voisin veikata, ettei sekään ole sun tarkoitus. Vai kuinka?

• 15+6 kirjoitti:

biisikö? Heh, muunnos My Way:sta se on. Ja se on sen verran vanha biisi, etten silloin vielä edes haaveillut soittamisesta...Itseasiassa tämän bändin kautta kiinnostuin joskus Ramonesistakin, oikeastaan sain tietää siitä...

siittimensä mitat

• '
        15+6 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=DaT8is6b3QA

• 12+19
        palstapäivä. kirjoitti:

monelle mielipahaa. Ja se on agreessiivista käyttäytymistä: Sohlata kaikkien viestien sisältöä kaikkiin, et saa mahdollisimman paljon aikaan hämmennystä. Jotain mielihyvää siitä voi saada, mut joku kerta olin huomaavinani, ettei monikaan välittänyt kommentoida tänne mitään päiväkausiin. En minäkään. Joudut vielä jäämäänän yksin. Entä sitten? Voisin veikata, ettei sekään ole sun tarkoitus. Vai kuinka?

halut vähenee aina radikaalisti, kun näen joidenkin nimimerkkien hyökkäävän silmille joka paikasta. En siis kommentoi, kun halut kommentoida vähenee. Jos joku taas yrittää esiintyä minuna, niin mikäs siinä. Siinäpähän esiintyy, mutta luulisi silti lukijoiden erottavan minut ja minuna esiintyvän tai matkivan kirjoittajan. Ja jos ei erota, niin olkoon sitten erottamatta ja eläköön omassa onnelliseksi tekevässä illuusiossa. En minä kenenkään onnea tai onnellisuutta ole täällä tavoittelemassa. Mulle riittää mainiosti omanikin. Tarkemmin ajateltuna, siitä riittää mainiosti muillekin...

Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa...

• 17+5
        12+19 kirjoitti:

halut vähenee aina radikaalisti, kun näen joidenkin nimimerkkien hyökkäävän silmille joka paikasta. En siis kommentoi, kun halut kommentoida vähenee. Jos joku taas yrittää esiintyä minuna, niin mikäs siinä. Siinäpähän esiintyy, mutta luulisi silti lukijoiden erottavan minut ja minuna esiintyvän tai matkivan kirjoittajan. Ja jos ei erota, niin olkoon sitten erottamatta ja eläköön omassa onnelliseksi tekevässä illuusiossa. En minä kenenkään onnea tai onnellisuutta ole täällä tavoittelemassa. Mulle riittää mainiosti omanikin. Tarkemmin ajateltuna, siitä riittää mainiosti muillekin...

Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa...

Miksi itse olet täällä?

• 10+13
        17+5 kirjoitti:

Miksi itse olet täällä?

Nasty habbit, niinkuin röökaaminenkin.

• 17+5
        10+13 kirjoitti:

Nasty habbit, niinkuin röökaaminenkin.

Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa..

Joukkoon mahtuu.....:;)

• 9+18
        17+5 kirjoitti:

Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa..

Joukkoon mahtuu.....:;)

Tällä voi pipipäätkin kuvitella olevansa terveitä.

Mut tosissaan. Etkö tosiaan huomaa täällä sitä, että todella moni on oikeastikin ammattiavun tarpeessa ja joidenkin tapauksissa ei ole enää mitään tehtävissä?

• chikanita

pelleilläkseen varaan sillon kun leikkii..mutta siirtäsin nyt katseeni erääseen toiseen joka näkyy unohtuneen aikojen saatossa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      210
      4861
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      21
      3998
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      220
      3717
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      129
      3041
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      157
      3005
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      61
      2935
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      15
      2561
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2502
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2315
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2125
    Aihe