ei voi ymmärtää moista
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 27
Vanhimmat
tai Jazuli Geniota :)
mitä iloa se tuottaa???
Jos tuo pitää paikkansa. Voisko Jazuli ja Genio sopia kiistansa.
eihän niillä käsittääkseni ole kiistaa.
Sen sijaan blukkista ja geniota apinoivalla kirjoittajalla on oltava (omassa mielessään).
Kun hän on samaistunut jazuliin.
tai kana on samaistunut Genioon :)
montelle, kanalle ja muille minuun samaistumisessa. Tulevat tarvitsemaan sitä pyrkimyksissään...
Mies haluaa olla nainen palstalla?
sittenkin kukko?
pyrkimys on huvi :)
näin niinku sivusta seurattuna...
http://www.youtube.com/watch?v=zu5aHtcI9UQ
saisi tarkistettua tuon varsin yksinkertaisesti, mistä ipstä viestit tulevat. Annetaanko niiden sitten olla vaan sen takia, että "palsta pysyy pinnalla" - mene ja tiedä.
omaa käsialaa?
Mitä väliä sillä lopulta on? Mulle ainakin riittää se, että tiedän mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä en.
biisikö? Heh, muunnos My Way:sta se on. Ja se on sen verran vanha biisi, etten silloin vielä edes haaveillut soittamisesta...Itseasiassa tämän bändin kautta kiinnostuin joskus Ramonesistakin, oikeastaan sain tietää siitä...
Oi niitä kultaisia nuoruusaikoja...
monelle mielipahaa. Ja se on agreessiivista käyttäytymistä: Sohlata kaikkien viestien sisältöä kaikkiin, et saa mahdollisimman paljon aikaan hämmennystä. Jotain mielihyvää siitä voi saada, mut joku kerta olin huomaavinani, ettei monikaan välittänyt kommentoida tänne mitään päiväkausiin. En minäkään. Joudut vielä jäämäänän yksin. Entä sitten? Voisin veikata, ettei sekään ole sun tarkoitus. Vai kuinka?
siittimensä mitat
http://www.youtube.com/watch?v=DaT8is6b3QA
halut vähenee aina radikaalisti, kun näen joidenkin nimimerkkien hyökkäävän silmille joka paikasta. En siis kommentoi, kun halut kommentoida vähenee. Jos joku taas yrittää esiintyä minuna, niin mikäs siinä. Siinäpähän esiintyy, mutta luulisi silti lukijoiden erottavan minut ja minuna esiintyvän tai matkivan kirjoittajan. Ja jos ei erota, niin olkoon sitten erottamatta ja eläköön omassa onnelliseksi tekevässä illuusiossa. En minä kenenkään onnea tai onnellisuutta ole täällä tavoittelemassa. Mulle riittää mainiosti omanikin. Tarkemmin ajateltuna, siitä riittää mainiosti muillekin...
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa...
Miksi itse olet täällä?
Nasty habbit, niinkuin röökaaminenkin.
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa..
Joukkoon mahtuu.....:;)
Tällä voi pipipäätkin kuvitella olevansa terveitä.
Mut tosissaan. Etkö tosiaan huomaa täällä sitä, että todella moni on oikeastikin ammattiavun tarpeessa ja joidenkin tapauksissa ei ole enää mitään tehtävissä?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9677507/48197752
niin
pelleilläkseen varaan sillon kun leikkii..mutta siirtäsin nyt katseeni erääseen toiseen joka näkyy unohtuneen aikojen saatossa :)