ei voi ymmärtää moista
miks genio leikkii jazzulia??
27
490
Vastaukset
- Jazu vai Genio
tai Jazuli Geniota :)
- palstapäivä.
Jos tuo pitää paikkansa. Voisko Jazuli ja Genio sopia kiistansa.
- palstapäivä.
monte24 kirjoitti:
eihän niillä käsittääkseni ole kiistaa.
Sen sijaan blukkista ja geniota apinoivalla kirjoittajalla on oltava (omassa mielessään).
- florencie
Kun hän on samaistunut jazuliin.
- '
tai kana on samaistunut Genioon :)
- 15+19
' kirjoitti:
montelle, kanalle ja muille minuun samaistumisessa. Tulevat tarvitsemaan sitä pyrkimyksissään...
- florencie
' kirjoitti:
Mies haluaa olla nainen palstalla?
- 16+11
florencie kirjoitti:
Mies haluaa olla nainen palstalla?
sittenkin kukko?
- '
15+19 kirjoitti:
montelle, kanalle ja muille minuun samaistumisessa. Tulevat tarvitsemaan sitä pyrkimyksissään...
pyrkimys on huvi :)
- 15+20
' kirjoitti:
pyrkimys on huvi :)
näin niinku sivusta seurattuna...
http://www.youtube.com/watch?v=zu5aHtcI9UQ - palstapäivä.
16+11 kirjoitti:
sittenkin kukko?
saisi tarkistettua tuon varsin yksinkertaisesti, mistä ipstä viestit tulevat. Annetaanko niiden sitten olla vaan sen takia, että "palsta pysyy pinnalla" - mene ja tiedä.
- '
15+20 kirjoitti:
näin niinku sivusta seurattuna...
http://www.youtube.com/watch?v=zu5aHtcI9UQomaa käsialaa?
- 13+10
palstapäivä. kirjoitti:
saisi tarkistettua tuon varsin yksinkertaisesti, mistä ipstä viestit tulevat. Annetaanko niiden sitten olla vaan sen takia, että "palsta pysyy pinnalla" - mene ja tiedä.
Mitä väliä sillä lopulta on? Mulle ainakin riittää se, että tiedän mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä en.
- 15+6
' kirjoitti:
omaa käsialaa?
biisikö? Heh, muunnos My Way:sta se on. Ja se on sen verran vanha biisi, etten silloin vielä edes haaveillut soittamisesta...Itseasiassa tämän bändin kautta kiinnostuin joskus Ramonesistakin, oikeastaan sain tietää siitä...
Oi niitä kultaisia nuoruusaikoja... - palstapäivä.
13+10 kirjoitti:
Mitä väliä sillä lopulta on? Mulle ainakin riittää se, että tiedän mitä olen kirjoittanut tänne ja mitä en.
monelle mielipahaa. Ja se on agreessiivista käyttäytymistä: Sohlata kaikkien viestien sisältöä kaikkiin, et saa mahdollisimman paljon aikaan hämmennystä. Jotain mielihyvää siitä voi saada, mut joku kerta olin huomaavinani, ettei monikaan välittänyt kommentoida tänne mitään päiväkausiin. En minäkään. Joudut vielä jäämäänän yksin. Entä sitten? Voisin veikata, ettei sekään ole sun tarkoitus. Vai kuinka?
15+6 kirjoitti:
biisikö? Heh, muunnos My Way:sta se on. Ja se on sen verran vanha biisi, etten silloin vielä edes haaveillut soittamisesta...Itseasiassa tämän bändin kautta kiinnostuin joskus Ramonesistakin, oikeastaan sain tietää siitä...
Oi niitä kultaisia nuoruusaikoja...siittimensä mitat
- '
15+6 kirjoitti:
Oi niitä kultaisia nuoruusaikoja... - 12+19
palstapäivä. kirjoitti:
monelle mielipahaa. Ja se on agreessiivista käyttäytymistä: Sohlata kaikkien viestien sisältöä kaikkiin, et saa mahdollisimman paljon aikaan hämmennystä. Jotain mielihyvää siitä voi saada, mut joku kerta olin huomaavinani, ettei monikaan välittänyt kommentoida tänne mitään päiväkausiin. En minäkään. Joudut vielä jäämäänän yksin. Entä sitten? Voisin veikata, ettei sekään ole sun tarkoitus. Vai kuinka?
halut vähenee aina radikaalisti, kun näen joidenkin nimimerkkien hyökkäävän silmille joka paikasta. En siis kommentoi, kun halut kommentoida vähenee. Jos joku taas yrittää esiintyä minuna, niin mikäs siinä. Siinäpähän esiintyy, mutta luulisi silti lukijoiden erottavan minut ja minuna esiintyvän tai matkivan kirjoittajan. Ja jos ei erota, niin olkoon sitten erottamatta ja eläköön omassa onnelliseksi tekevässä illuusiossa. En minä kenenkään onnea tai onnellisuutta ole täällä tavoittelemassa. Mulle riittää mainiosti omanikin. Tarkemmin ajateltuna, siitä riittää mainiosti muillekin...
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa... - 17+5
12+19 kirjoitti:
halut vähenee aina radikaalisti, kun näen joidenkin nimimerkkien hyökkäävän silmille joka paikasta. En siis kommentoi, kun halut kommentoida vähenee. Jos joku taas yrittää esiintyä minuna, niin mikäs siinä. Siinäpähän esiintyy, mutta luulisi silti lukijoiden erottavan minut ja minuna esiintyvän tai matkivan kirjoittajan. Ja jos ei erota, niin olkoon sitten erottamatta ja eläköön omassa onnelliseksi tekevässä illuusiossa. En minä kenenkään onnea tai onnellisuutta ole täällä tavoittelemassa. Mulle riittää mainiosti omanikin. Tarkemmin ajateltuna, siitä riittää mainiosti muillekin...
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa...Miksi itse olet täällä?
- 10+13
17+5 kirjoitti:
Miksi itse olet täällä?
Nasty habbit, niinkuin röökaaminenkin.
- 17+5
10+13 kirjoitti:
Nasty habbit, niinkuin röökaaminenkin.
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa..
Joukkoon mahtuu.....:;) - 9+18
17+5 kirjoitti:
Mutta oletko miettinyt sitä, että miksi täällä viihtyy mt-ongelmaiset ja jopa kenties kroonisesti mielisairaat? Tästä palstasta on tullut sellainen paikka, ettei missään muualla niitä näe yhtä monta samassa paikassa yhtä aikaa..
Joukkoon mahtuu.....:;)Tällä voi pipipäätkin kuvitella olevansa terveitä.
Mut tosissaan. Etkö tosiaan huomaa täällä sitä, että todella moni on oikeastikin ammattiavun tarpeessa ja joidenkin tapauksissa ei ole enää mitään tehtävissä?
- chikanita
pelleilläkseen varaan sillon kun leikkii..mutta siirtäsin nyt katseeni erääseen toiseen joka näkyy unohtuneen aikojen saatossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924