Tapailemani mies asuu exänsä kanssa

annaleena.r

Hei!

Olen tavannut ihanan miehen. Olemme tapailleet vasta vähän aikaa ja kaikki on oikein hyvin välillämme. Ainoa ongelma on se, että mies asuu entisen tyttöystävänsä kanssa. En tiedä mitä ajattelisin tästä. Mies kertoo suhteen olevan ohi ja heidän asuvan yhdessä vain taloudellisista syistä. Kun sanon mies, tarkoitan 20 vuotiasta poikaa. Tavallaan ymmärrän sen, että noin nuorena on ehkä vaikeaa löytää asunto ja saatetaan jäädä nyhväämään toisen kanssa pitkäänkin.. mutta onko tämä nyt oikein minua kohtaan?

Miehen kanssa on tosiaan mennyt hyvin, mutta tänä viikonloppuna hänestä ei ensimmäiseen kertaan kuulunut paljoa mitään. Hän otti kuitenkin äsken yhteyttä ja kertoi, että on riidellyt exänsä kanssa. Koska exä on mustasukkainen.

Pitäisikö minun olla loukkaantunut, vihainen vai välinpitämätön?

Ensinäkin kahden päivän hiljasuus vitutti. Ja seuraavaksi hän selittää sitä, että hänen täytyy miellyttää kämppistään eli exäänsä.. miten tämä asia mulle kuuluu ja mitä mun pitäis tehdä?

Onko se hyvä merkki että exä on mustasukkainen? Mutta mitä hän edes tietää suhteestamme, mistä hän on saanut tietää.. onko hän huomannut kun olemme tapailleet vaikka se on ollut aika vähäistä?

Ja seuraavaksi, miksi miestäni kiinnostaa se että exä on vihainen tai ei. Ovatko he sittenkin yhdessä?

Ann

31

4826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaijais

      Minulla on sama tilanne, mutta niin että itse asun sen exän kanssa myös taloudellisista syistä. En halua enää exää, en rakasta häntä. Kärsin tästä järjestelystä. Minusta tuntuu, ettei tämä ole oikein.

      Jos itse olisin toisena osapuolena tai sinuna vastaavassa tilanteessa, epäilisin kyllä vahvasti puhuuko toinen totta että onko edes eronnut ja oletko vain salarakas ja he olisivatkin yhä yhdessä. Juuri siksi tämä tuntuukin pahalta, tiedän totuuden omassa tilanteessa, mutta tuntuu väärältä toista kohtaan, koska tämä on kyllä tosi erikoinen järjestely ja mietityttää, uskooko toinen minua, koska en tiedä uskoisinko itse toisena osapuolena. Tämä on kuitenkin mahdollista siis.

      Oletko varma, että he eivät ole yhdessä? Miten tapaamasi miehen tulee kämppistä miellyttää? Onko hän puhunut aikooko jossain vaiheessa etsiä oman asunnon? Minusta pikemminkin noin nuorena olisi helpompi hankkia oma asunto, koska tuskin heillä on vielä yhteistä omistusasuntoa, vai onko?

      • Turha vakuutella

        Ei silloin asuta saman katon alla.Kyllä sen tietää että joskus vähän lipsahtaa jos yhdessä asuu vaikka muuta väitetään.


      • exeexexe
        Turha vakuutella kirjoitti:

        Ei silloin asuta saman katon alla.Kyllä sen tietää että joskus vähän lipsahtaa jos yhdessä asuu vaikka muuta väitetään.

        Minulla sama juttu eronnut olen jo vuosi sitten mutta asun ex.n kanssa tosin erihuoneissa kuten jo asuimme kun naimisissakin oltiin.Ja ei tulisi ikinä sitä päivää et edes hipastaisi vahingossakaan toisiamme,ja taloudellinen tilanne on tähän ratkaisuun syy ja muutankin heti kun varat sallivat.


      • huono tekosyy
        exeexexe kirjoitti:

        Minulla sama juttu eronnut olen jo vuosi sitten mutta asun ex.n kanssa tosin erihuoneissa kuten jo asuimme kun naimisissakin oltiin.Ja ei tulisi ikinä sitä päivää et edes hipastaisi vahingossakaan toisiamme,ja taloudellinen tilanne on tähän ratkaisuun syy ja muutankin heti kun varat sallivat.

        Jos ei ole tuloja niin on asumistuet yms eikä laskut mene enää exän piikkiin jos koeaika on ohi! Ei heti tarvitse omakotitaloon muuttaa on niitä vuokra asuntojakin ja kaupungin piikkiin.


      • annaleena.rrr

        Hei

        Kiva kuulla, että on ihmisiä jotka ovat juurikin siinä tilanteessa että asuvat exän kanssa taloudellisista syistä. En ole käynyt heidän kotonaan mutta tiedän missä he asuvat ja heillä on kaksi kissaa. Ei ilmeisesti muuta omaisuutta. Miten tiedän, että he eivät ole yhdessä. No olemme tapelleet tästä asiasta jo niin monta kertaa, että alan pikku hiljaa uskomaan häntä.

        He ovat facebookissa molemmat ja mies ei millään tavalla esimerkiksi estä minua kirjoittelemasta mitä haluan hänelle julkisesti vaikka siis tämä exä näkee. Ja sanoin tein sellasenkin ikävän tempun että uhkasin miestä sillä, että kirjoitan exälle meijän puuhista. Eikä se oikeestaan ollut siitä moksiskaan mutta päätin olla pilaamatta heidän välejään koska ei mun ja tän miehen välinen suhde oikeestaan kuulus en exälle yhtään.

        Hän on puhunut, että hankkii jossain vaiheessa oman asunnon. Alun perin ymmärtääkseni mieheni on muuttanut tähän asuntoon vuosi sitten ja kuukausia myöhemmin exä on kerännyt kimpsunsa sinne, yhdessä he olivat muutaman vuoden mutta suhdetta ei saman katon alla kuitenkaan kestänyt kuin syksyyn asti.

        Kuulostaa ehkä hullulta,mutta ajatus siitä että se exä on siellä ns. tyrkyllä. Mä en halua uskoa,että mun mies siihen koskisi koska tietääkseni mieheni juuri on suhteen pannut poikki ja siihen on ilmeisesti joku painava syykin mutta kun en tiedä mitä siellä tapahtuu.

        Ja nyt tilanne on muuttunut vieläkin vaikeammaksi.. mies on käyttäytynyt monta päivää oudosti kuulemma sen exän takia.. koska sitä vituttaa se valittaminen ja mustasukkasuus. Ja nyt se ei ole varma miten meijän kannattais jatkaa, ehkä ystävinä hän sanoi.

        En tiedä mistä tuulee, onko exällä tekemistä asian kanssa vai onko niin että mä en vaan ole tarpeeksi kiinnostava. Tänään se oli taas tosi kiinnostunut mun asioista mut eilen jotain ihan muuta.

        Vaikee tietää käyttääkö se exää peräti tekosyynä vai onko tosiaan niin että se nainen sekoittaa sen pään.


      • annaleena.rrr
        exeexexe kirjoitti:

        Minulla sama juttu eronnut olen jo vuosi sitten mutta asun ex.n kanssa tosin erihuoneissa kuten jo asuimme kun naimisissakin oltiin.Ja ei tulisi ikinä sitä päivää et edes hipastaisi vahingossakaan toisiamme,ja taloudellinen tilanne on tähän ratkaisuun syy ja muutankin heti kun varat sallivat.

        musta vähän tuntuu, että se exä haluis kuitenkin tätä mun miestä mutta tunne ei ole molemminpuoleinen. mut ne tekee kuitenkin kaikkee yhessä, kokkailee, käy kaupassa.. ennen kuin tavattiin ne vietti joulunkin jossain sotkamossa.. eli tuntuu et ei ne ihan täysin irtikään ole toisistaan.

        voiko toisen läsnöolo vaikuttaa niin paljon kaikkeen? silloin kuin olemma kahdestaan me ei edes puhuta siitä exästä mutta arkena mies viettää paljon aikaa kanssani, jos ei livenä niin netissä ja siis tuntikausia saatetaan viestitellä. mut sit kun se yks on paikalla niin alkaa se ihme valitus.

        mies kyllä pyytelee anteeksi paljon käytöstään ja soittelee ja huomio mutta onko se tarpeeksi?


      • Älä usko kaikkea
        annaleena.rrr kirjoitti:

        musta vähän tuntuu, että se exä haluis kuitenkin tätä mun miestä mutta tunne ei ole molemminpuoleinen. mut ne tekee kuitenkin kaikkee yhessä, kokkailee, käy kaupassa.. ennen kuin tavattiin ne vietti joulunkin jossain sotkamossa.. eli tuntuu et ei ne ihan täysin irtikään ole toisistaan.

        voiko toisen läsnöolo vaikuttaa niin paljon kaikkeen? silloin kuin olemma kahdestaan me ei edes puhuta siitä exästä mutta arkena mies viettää paljon aikaa kanssani, jos ei livenä niin netissä ja siis tuntikausia saatetaan viestitellä. mut sit kun se yks on paikalla niin alkaa se ihme valitus.

        mies kyllä pyytelee anteeksi paljon käytöstään ja soittelee ja huomio mutta onko se tarpeeksi?

        Kuules nyt. Tuo on aivan tavallista pettämistä. Oman vaimon (tyttöystävän) kanssa menee muka huonosti, ei ole parisuhdetta yms... Sua taidetaan viedä ihan 6-0, kuten tyttöystävääkin. Sinuna kysyisin tytöltä, mikä heidän suhteensa on ja kerro sinun ja miehen väleistä ja miehen sanomisista. Sen jälkeen tilanteesta selviää aika paljon.


    • ja yksiselitteisellä

      tavalla sanottuna: he ovat edelleen yhdessä, sinä olet jotain salasuhteen ja kakkosen väliltä. Valitettavasti todennäköisesti sinä vain helpotat heidän yhdessäoloaan, parannat ja paikkaat heidän parisuhdettaan. Jos haluat jatkaa tuossa, niin mikä ettei, mutta se tulee tekemään kokoajan vain kipeämpää. Sinulle, ei kellekään muulle.

    • OmShantiShivaShakti

      Selvittää muuten aika paljon. Elikkäs reippaasti vaan kylään kukkapuskan ja suklaarasian kanssa molempien luokse kahveelle. Jos tapaamista ei millään saa aikaan, syystä tahi tuhannesta, on varmaan JOTAIN salamyhkäistä tekeillä.

    • oleps

      Hei,

      minusta sinun kannattaisi miettiä tarkkoin mihin soppaan olet sotkeutumassa. Jos mies/poika asuu vielä exänsä kanssa, herättää se ainakin minussa kysymyksiä:

      - Onko suhde todella ohi?
      - Onko käytössä "friends with benefits" -menetelmä, vai ovatko he todella puhtaasti kämppiksiä?
      - Taloudelliset syyt: onko mies varaton? Vai hänen exänsä? Mikäli mies, tarkoittaa hänen asumisensa exän kanssa sitä, että se jatkuu kunnes te kaksi muutatte yhteen. Hän vaikuttaa siipeilijältä, oletko varma että haluat riesaksesi saamattoman miehen? Mikäli hänen exänsä on varaton, ei hän tule päästämään miestä helposti otteestaan. Tästä voi kehkeytyä pahakin draama, varattomat, mustasukkaiset naiset ovat valmiita tekemään alhaisiakin temppuja.

      Kuulostaa myös oudolta että mies ei soittele tms. sillä eikö hänen juuri pitäisi vakuuttaa sinut että hänen kanssaan on hyvä olla? HÄN se asuu exänsä kanssa, hänen kuuluisi tehdä hieman enemmän suhteenne eteen. Lisäksi tuo seikka että exä on mustasukkainen on huono juttu. Jos he eivät pian muuta erilleen, ei ole tiedossa kuin elämää suurempaa sotkua.

      Pidä huoli itsestäsi, äläkä lankea lurjuksiin.

      Kunnollisia miehiä löytyy maastamme kyllä vaikka millä mitalla. Tsemppiä!

      • annaleena.rrr

        Hei!

        Kitoos vastauksestasi. Herättää minussakin samoja kysymyksiä.. kuin sinussa.

        Suhde on miehen mukaan ohi. Itseasiassa exä on mustasukkainen minusta ja minä exästä jolloin mies on ollut aika kovilla viime aikoina kun olemme molemmat raivonneet. Kuulemma he ovat puhtaasti kämppiksiä mutta nyt mies haluaa olla luultavasti vain kaveri kanssani- hän sanoi että ei tiedä mitä haluaa minusta. Ja tottakai tämä aiheuttaa enemmän kysymyksiä.

        Mies on töissä ja opiskelee, mutta rahasta ei ole erityisesti pulaa. Exäkin on töissä, en usko että hän on varaton.

        En halua langeta lurjuksiin ja tällä hetkellä en tiedä mihin koko juttu on menossa. Kai tässä vaan kavereita ollaan. Haluaisin kyllä enemmän. Joku pidättelee häntä, hän on ajoittain epävarma meijän jutusta vaikka mielestäni olen tehnyt selväksi että en halua painostaa tai mitään.

        Miehelläni tuntuu olevan jonkinlainen huolehtimisvietti exäänsä kohtaan. Suurimman osan ajasta exä kuitenkin valittaa facebookissa sitä, että mies ei pidä hänelle seuraa ikinä vaan keskittyy mielummin kämpillä kitaran soitteluun ja nettaamiseen..

        Annaleena


      • olet vara-
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Hei!

        Kitoos vastauksestasi. Herättää minussakin samoja kysymyksiä.. kuin sinussa.

        Suhde on miehen mukaan ohi. Itseasiassa exä on mustasukkainen minusta ja minä exästä jolloin mies on ollut aika kovilla viime aikoina kun olemme molemmat raivonneet. Kuulemma he ovat puhtaasti kämppiksiä mutta nyt mies haluaa olla luultavasti vain kaveri kanssani- hän sanoi että ei tiedä mitä haluaa minusta. Ja tottakai tämä aiheuttaa enemmän kysymyksiä.

        Mies on töissä ja opiskelee, mutta rahasta ei ole erityisesti pulaa. Exäkin on töissä, en usko että hän on varaton.

        En halua langeta lurjuksiin ja tällä hetkellä en tiedä mihin koko juttu on menossa. Kai tässä vaan kavereita ollaan. Haluaisin kyllä enemmän. Joku pidättelee häntä, hän on ajoittain epävarma meijän jutusta vaikka mielestäni olen tehnyt selväksi että en halua painostaa tai mitään.

        Miehelläni tuntuu olevan jonkinlainen huolehtimisvietti exäänsä kohtaan. Suurimman osan ajasta exä kuitenkin valittaa facebookissa sitä, että mies ei pidä hänelle seuraa ikinä vaan keskittyy mielummin kämpillä kitaran soitteluun ja nettaamiseen..

        Annaleena

        Täähän on niin pässinlihaa niin pässinlihaa.
        Kakskybänen mies ja vauhtia piisaa. Miehellä on hyvin pullat uunissa, sekä kotona että sinun kotonasi.

        Älä ole tyhmä. Roisto ei ole exä, en ole varma, onko mieskään roisto. Mies on tutkimusmatkalla ...


      • annaleena.rrr
        olet vara- kirjoitti:

        Täähän on niin pässinlihaa niin pässinlihaa.
        Kakskybänen mies ja vauhtia piisaa. Miehellä on hyvin pullat uunissa, sekä kotona että sinun kotonasi.

        Älä ole tyhmä. Roisto ei ole exä, en ole varma, onko mieskään roisto. Mies on tutkimusmatkalla ...

        En usko.. että se on tutkimismatkalla. Tuntuu siltä että se tietää tarkkaan mitä se haluaa.

        Ja mua vituttaa koko paska tilanne. Niin paljon että en enää tiedä mitä sanoisin.


      • annaleena.rrr
        annaleena.rrr kirjoitti:

        En usko.. että se on tutkimismatkalla. Tuntuu siltä että se tietää tarkkaan mitä se haluaa.

        Ja mua vituttaa koko paska tilanne. Niin paljon että en enää tiedä mitä sanoisin.

        Eilen yöllä lähetin viestin miehelle, että missä olet? Hän tuli pian viestin jälkeen nettiin juttelemaan.. juttelusta ei tullut mitään. Se oli aivan kusipää, se oli vissiinkin vähän humalassa. Ja yksin, koska sen kämppis oli lähtenyt reissuun. Yritin ehdottaa näkemistä yms. mut ei sitä huvittanut. Joten mietin ja mietin.. mitä tekisin.

        Sitä saa mitä tilaa. Jos se haluaa pelata jotain peliä, niin täältä pesee.

        Kirjoitin exälle tai nykyiselle, mikä se nyt todellisuudessa onkaan.

        Kirjoitin pitkän ja exän kannaltaan ikävän viestin jossa kerroin totuuden koko tilanteesta. Ja sanoin sille sellaisia törkeitä yksityiskohtia, että siel on varmaan kohta sota menossa. mm. kerroin miten sen ns. poikaystävä panee ja minkälainen molo sillä on ja miten se osaa esimerkiksi sormittaa. Ei varmaan jäänyt epäselväks, että olisin keksinyt koko jutun.

        Aivan oikein. Mun kanssa ei pelleillä. Tollanen kakara yrittää pelata mua 6-0, mä näytän sille.

        Jos se pistää välit poikki niin asia on selvä. Mut ainaskin se nainen ansaitsee kuulla totuuden. Ja sitäpaitsi sillä ei ole mitään oikeutta tulla meijän väliin ja valittaa siitä että ollaan yhteydessä.

        Tollastaa paskaa kukaan jaksa.

        Mä en koskaan kadu mitään mitä teen, koska mietin tarkkaan aina mitä sanon. Olen edelleen sitä mieltä että aivan oikein se viesti. Kuulemma sen entinen vihaa jo mua nyt, kohta varmaan enemmän.


      • annaleena.rrr
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Eilen yöllä lähetin viestin miehelle, että missä olet? Hän tuli pian viestin jälkeen nettiin juttelemaan.. juttelusta ei tullut mitään. Se oli aivan kusipää, se oli vissiinkin vähän humalassa. Ja yksin, koska sen kämppis oli lähtenyt reissuun. Yritin ehdottaa näkemistä yms. mut ei sitä huvittanut. Joten mietin ja mietin.. mitä tekisin.

        Sitä saa mitä tilaa. Jos se haluaa pelata jotain peliä, niin täältä pesee.

        Kirjoitin exälle tai nykyiselle, mikä se nyt todellisuudessa onkaan.

        Kirjoitin pitkän ja exän kannaltaan ikävän viestin jossa kerroin totuuden koko tilanteesta. Ja sanoin sille sellaisia törkeitä yksityiskohtia, että siel on varmaan kohta sota menossa. mm. kerroin miten sen ns. poikaystävä panee ja minkälainen molo sillä on ja miten se osaa esimerkiksi sormittaa. Ei varmaan jäänyt epäselväks, että olisin keksinyt koko jutun.

        Aivan oikein. Mun kanssa ei pelleillä. Tollanen kakara yrittää pelata mua 6-0, mä näytän sille.

        Jos se pistää välit poikki niin asia on selvä. Mut ainaskin se nainen ansaitsee kuulla totuuden. Ja sitäpaitsi sillä ei ole mitään oikeutta tulla meijän väliin ja valittaa siitä että ollaan yhteydessä.

        Tollastaa paskaa kukaan jaksa.

        Mä en koskaan kadu mitään mitä teen, koska mietin tarkkaan aina mitä sanon. Olen edelleen sitä mieltä että aivan oikein se viesti. Kuulemma sen entinen vihaa jo mua nyt, kohta varmaan enemmän.

        Joo taisin jäädä kakkokseks. Nimittäin kuten epäilinkin tää mies veti kilarit. Sehän kertoo kaiken. Sitä kiinnostaa enemmän tän ns. exänsä tunteet kuin mun. Sen mielestä menin liian pitkälle lähettämällä sen viestin.

        Oikeestaan tämä oli testi. Jos ne ei olis yhessä niin se ei olis mennyt näin. Mutta koska niillä on vielä jotain niin tää on se mihin tultiin.

        Otin riskin lähettäessäni sen viesin mutta mietin, että tapahtui mitä tapahtui niin tän naisen on hyvä tietää missä mennään.

        Ajattelin että jos ne on eronnut, niin sen naisen pitäis tajuta päästää irti koska sen mies panee muita. Ja jos ne ei ole eronnut, niin sen naisen pitää ehdottomasti saada tietää että sen mies panee muita.

        Joka tapauksessa se ei ole vielä laittanut välejä poikki. Se uhkas tehdä niin.

        Ehkä se ymmärtää vielä joku päivä sen, että muiden ihmisten tunteilla ei voi leikkiä. Koska siitä voi joutua ehkä itsekin maksamaan.

        Jos se nainen hyväksyy pettämisen ja jatkaa niitten paskaa suhdetta niin olen hyvin surullinen sen puolesta koska kenenkään ei kuuluisi hyväksyä pettämistä.

        Enkä halua olla kenenkään miehen kakkonen.


      • väärä puu
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Eilen yöllä lähetin viestin miehelle, että missä olet? Hän tuli pian viestin jälkeen nettiin juttelemaan.. juttelusta ei tullut mitään. Se oli aivan kusipää, se oli vissiinkin vähän humalassa. Ja yksin, koska sen kämppis oli lähtenyt reissuun. Yritin ehdottaa näkemistä yms. mut ei sitä huvittanut. Joten mietin ja mietin.. mitä tekisin.

        Sitä saa mitä tilaa. Jos se haluaa pelata jotain peliä, niin täältä pesee.

        Kirjoitin exälle tai nykyiselle, mikä se nyt todellisuudessa onkaan.

        Kirjoitin pitkän ja exän kannaltaan ikävän viestin jossa kerroin totuuden koko tilanteesta. Ja sanoin sille sellaisia törkeitä yksityiskohtia, että siel on varmaan kohta sota menossa. mm. kerroin miten sen ns. poikaystävä panee ja minkälainen molo sillä on ja miten se osaa esimerkiksi sormittaa. Ei varmaan jäänyt epäselväks, että olisin keksinyt koko jutun.

        Aivan oikein. Mun kanssa ei pelleillä. Tollanen kakara yrittää pelata mua 6-0, mä näytän sille.

        Jos se pistää välit poikki niin asia on selvä. Mut ainaskin se nainen ansaitsee kuulla totuuden. Ja sitäpaitsi sillä ei ole mitään oikeutta tulla meijän väliin ja valittaa siitä että ollaan yhteydessä.

        Tollastaa paskaa kukaan jaksa.

        Mä en koskaan kadu mitään mitä teen, koska mietin tarkkaan aina mitä sanon. Olen edelleen sitä mieltä että aivan oikein se viesti. Kuulemma sen entinen vihaa jo mua nyt, kohta varmaan enemmän.

        Mä en nyt oikein ymmärrä miks sä kostat vieraalle naiselle. Ethän sä voi tietää siitä muuta kuin mitä tämä p-pää miehenne on kertonut. Onko tullut mieleen, että nainen voi olla täysin tietämätön koko teiän stoorista?
        Miks sä sanot esim. näin:
        "Ja sitäpaitsi sillä ei ole mitään oikeutta tulla meijän väliin ja valittaa siitä että ollaan yhteydessä. "

        Sinähän se olet tullut yhdessä asuvan parin väliin. Ja sun tietosi ovat kotoisin tältä m-n miekkoselta.
        Herää jo, pahvi.


      • annaleena.rrr
        väärä puu kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä miks sä kostat vieraalle naiselle. Ethän sä voi tietää siitä muuta kuin mitä tämä p-pää miehenne on kertonut. Onko tullut mieleen, että nainen voi olla täysin tietämätön koko teiän stoorista?
        Miks sä sanot esim. näin:
        "Ja sitäpaitsi sillä ei ole mitään oikeutta tulla meijän väliin ja valittaa siitä että ollaan yhteydessä. "

        Sinähän se olet tullut yhdessä asuvan parin väliin. Ja sun tietosi ovat kotoisin tältä m-n miekkoselta.
        Herää jo, pahvi.

        Eihän se ole mun syy, että se mies on paska. Ei se ole sen exänkään syy mutta kun se mies sanoo että se exä estää sitä meijän suhteessa. Ja että se exä on se ongelma ja mustasukkanen. Mä tiedän, että se mies on kertonut sille exälle musta jotain koska sen exä vihaa mua. Näin se sano mulle, että asiat olis.

        Ja mun mielestä se vihaa nyt väärää henkilöä. Ei se ole mun syy, että sen mies kertoi niitten eronneen ja se tulee panemaan mua. Halusin vähän valasta sitä että miten asiat on.

        En mä ole pahvi. Mä olen uhri. Yhdessä asuva ex pariskunta on se mitä mulle kerrottiin. Ja jos se mies ei olis valehdellut mulle niin tätä ongelmaa ei olis.

        Mä en ala ajattelemaan sen miehen exän tunteita koska mulle on yks hailee miltä siitä tuntuu. Mun mielestä on oikein että se mies saa maksaa virheistään.

        Jos se mies olisi ajatellut sen exän tunteita alun perin se ei olis sekaantunut muhun.

        Se oli sen oma valinta. Mä olen täysin vapaa ja voin tehdä mitä mä haluun.

        Ikävää,että joku satutti ittensä tässä mutta niin käy kun menee vieraille vesille ja vielä kusettaa näköjään- meitä molempia.

        Kyl mä nyt mielestäni ansaitsen pikkusen popsit siitä että oon rehellinen ihminen enkä suostu pelailemaan mitään pelejä.


      • et ole uhri
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Eihän se ole mun syy, että se mies on paska. Ei se ole sen exänkään syy mutta kun se mies sanoo että se exä estää sitä meijän suhteessa. Ja että se exä on se ongelma ja mustasukkanen. Mä tiedän, että se mies on kertonut sille exälle musta jotain koska sen exä vihaa mua. Näin se sano mulle, että asiat olis.

        Ja mun mielestä se vihaa nyt väärää henkilöä. Ei se ole mun syy, että sen mies kertoi niitten eronneen ja se tulee panemaan mua. Halusin vähän valasta sitä että miten asiat on.

        En mä ole pahvi. Mä olen uhri. Yhdessä asuva ex pariskunta on se mitä mulle kerrottiin. Ja jos se mies ei olis valehdellut mulle niin tätä ongelmaa ei olis.

        Mä en ala ajattelemaan sen miehen exän tunteita koska mulle on yks hailee miltä siitä tuntuu. Mun mielestä on oikein että se mies saa maksaa virheistään.

        Jos se mies olisi ajatellut sen exän tunteita alun perin se ei olis sekaantunut muhun.

        Se oli sen oma valinta. Mä olen täysin vapaa ja voin tehdä mitä mä haluun.

        Ikävää,että joku satutti ittensä tässä mutta niin käy kun menee vieraille vesille ja vielä kusettaa näköjään- meitä molempia.

        Kyl mä nyt mielestäni ansaitsen pikkusen popsit siitä että oon rehellinen ihminen enkä suostu pelailemaan mitään pelejä.

        Ikävä sanoa, että sinä se peluri olet. Ja sinä olet se, joka näyttää ottaneen kilarit.
        Miten niin että exä vihaa sinua ja on ansainnut kohtalonsa eli huonon olon? Onko nimenomaan exä niin sanonut? Vai oletko kuullut asian epärehelliseltä mieheltä?

        Kuinka nuori olet, kun et ymmärrä, että sinä olet sekaantunut "pariskunnan" elämään. Ei kukaan aikuinen ole niin naivi, ettei tietäisi yhdessä asuvan parin olevan pari kaikkine ihanine ja ikävine päivineen.


      • annaleena.rrr
        et ole uhri kirjoitti:

        Ikävä sanoa, että sinä se peluri olet. Ja sinä olet se, joka näyttää ottaneen kilarit.
        Miten niin että exä vihaa sinua ja on ansainnut kohtalonsa eli huonon olon? Onko nimenomaan exä niin sanonut? Vai oletko kuullut asian epärehelliseltä mieheltä?

        Kuinka nuori olet, kun et ymmärrä, että sinä olet sekaantunut "pariskunnan" elämään. Ei kukaan aikuinen ole niin naivi, ettei tietäisi yhdessä asuvan parin olevan pari kaikkine ihanine ja ikävine päivineen.

        Mä olen 26-vuotias nainen. Ymmärtääkseni en ole erityisen naiivi. Ei ne ole pari. Mies on nyt vaan vihanen koska sen mielestä yritin sabotoida niiden välejä.

        Mun mielestä exä ansaitsee totuuden. Eikä se totuus ole mikään mun mielikuvitus vaan totuus tästä miehestä. Sattui sitä tai ei niin se on oikein.

        Kun mua petettiin, toivoin että joku olisi kertonut ennen kuin ite sain sen selville.

        Ja koska ne ei edelleenkään ole yhdessä niin en näe tässä mitään väärää.


      • annaleena.rrr
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Mä olen 26-vuotias nainen. Ymmärtääkseni en ole erityisen naiivi. Ei ne ole pari. Mies on nyt vaan vihanen koska sen mielestä yritin sabotoida niiden välejä.

        Mun mielestä exä ansaitsee totuuden. Eikä se totuus ole mikään mun mielikuvitus vaan totuus tästä miehestä. Sattui sitä tai ei niin se on oikein.

        Kun mua petettiin, toivoin että joku olisi kertonut ennen kuin ite sain sen selville.

        Ja koska ne ei edelleenkään ole yhdessä niin en näe tässä mitään väärää.

        Taisin nyt kuule sekaantua ihan pentuun. Olishan se pitänyt alusta pitäen tajuta. Se on nyt katkaissut välit muhun. Koska mä oon kuulemma huora. Kun sanoin sille, että millä oikeudella se huorittelee niin sen vastaus oli "koska sä ärsytät mua niin paljon". Jaahas.

        Mua vituttaa koko paska tilanne mut ei voi mitään.


        Eiköhän tää ollut tässä.

        Ainoastaan erittäin sivistymätön mulkku alkaa huorittelemaan tässä tilanteessa.


      • kaada ittelles vaan
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Taisin nyt kuule sekaantua ihan pentuun. Olishan se pitänyt alusta pitäen tajuta. Se on nyt katkaissut välit muhun. Koska mä oon kuulemma huora. Kun sanoin sille, että millä oikeudella se huorittelee niin sen vastaus oli "koska sä ärsytät mua niin paljon". Jaahas.

        Mua vituttaa koko paska tilanne mut ei voi mitään.


        Eiköhän tää ollut tässä.

        Ainoastaan erittäin sivistymätön mulkku alkaa huorittelemaan tässä tilanteessa.

        Et sitten viitsinyt yhtään lukea, mitä muut sinulle kirjoittivat.
        "Eivät ole yhdessä..."
        Kuka senkin tiennee...


      • annaleena.rrr
        kaada ittelles vaan kirjoitti:

        Et sitten viitsinyt yhtään lukea, mitä muut sinulle kirjoittivat.
        "Eivät ole yhdessä..."
        Kuka senkin tiennee...

        Ei ei, kyse ei ole mistään edellisistä suhteista. Ne on menneitä. En ole kostonhimoinen.

        Mä pyysin nyt anteeks sen exältä. Vaikka eihän se mitään muuta. Pahottelin jos oon jotenkin loukannut sitä mutta tarkoitukseni ei ollut se.

        Ja ennen kaikkea tarkoitukseni ei ollut menettää tää mies. Mut se on liian myöhästä alkaa mitään pillittää.

        Mä nimenomaan luin mitä muut kirjtotivat, sieltä tuli monenlaista vastausta, esim mene ovelle tai kysy siltä naiselta suoraan. Niinhän mä tein. Mut enhän mä saanut vastausta siltä.- Joten.-agh.


      • äiti kahdelle
        annaleena.rrr kirjoitti:

        Mä olen 26-vuotias nainen. Ymmärtääkseni en ole erityisen naiivi. Ei ne ole pari. Mies on nyt vaan vihanen koska sen mielestä yritin sabotoida niiden välejä.

        Mun mielestä exä ansaitsee totuuden. Eikä se totuus ole mikään mun mielikuvitus vaan totuus tästä miehestä. Sattui sitä tai ei niin se on oikein.

        Kun mua petettiin, toivoin että joku olisi kertonut ennen kuin ite sain sen selville.

        Ja koska ne ei edelleenkään ole yhdessä niin en näe tässä mitään väärää.

        Sä olet niin naiivi ettet edes itse sitä tajua. Nuo sun juttusi kuulostaa ihan teinihommilta. Kuulostat lapsellisemmalta kuin teinit, ihan oikeasti.
        Ehkä sun ei kuitenkaan pitäisi alkaa leikkimään kotileikkejä ennenkuin kasvat vielä muutaman vuoden, henkisesti.Ei kaikki kehity samaan malliin ja sun henkinen kehitys ei todellakaan vastaa ikääsi, sori vaan.
        Ei tuon ikäinen normaalilla ällillä varustettu nainen käy edes säätämään nuorempien miesten kanssa.
        Et vissiin ymmärrä lukemaasi? Sinä menit pariskunnan väliin eikä sinulla ole mitään oikeutta arvostella miesystäväsi (vai poikaystäväsi) entistä (tai siis nykyistä) naista. Kyllä se sitä panee, usko vaan. On pojalla pullat hyvin uunissa, kahdelta saa, akat tappelee verissäpäin. Naiivi saa kyllä olla ihminen mutta tyhmyys ei ole suotavaa.


    • ota aikuisempi mies

      Joo.Olen vanhempi nainen ja monet suhteet läpikäynyt ja kyllä täytyy sanoo, että sua on vedetty, kuin pässiä narussa.. :(
      Kyllä se mies olisi alkanut sitä kämppää katsoon muualta heti sut tavattuaan, jos olisi sua vakavammasti ajatellut..
      Olit siinä vähän niinkuin "viihdyke", kun pojalla oli vähän tylsää kumppaninsa kanssa ja halusi pitää vain hauskaa vanhemman naisen kanssa ja SEKSIÄ, joka on tuon ikäisellä koko ajan mielessä.
      Olen 100% varma, että on koko ajan naida napsutellut emäntäänsäkkin sinun ohella...miehet nyt on sellaisia.
      Hyvä, että kerroit sille naiselleen totuuden, poika varmaan valehdellut omat stoorinsa sillekkin, joten teit naiselle palveluksen, nyt tietää, missä mennään.
      Ota opiksesi ja älä ala suhteeseen varatun miehen kanssa, ne on pahimpia valehtelijoita ja etsivät vain piristystä elämäänsä oman parisuhteensa muuttuessa arkipäiväiseksi ja tylsäksi...
      Ei ne erota halua tutusta kumppanista, ovat napanuorastaan kiinni passaajastaan ja miehille koko rakkaus-käsite meinaa ihan muuta kuin naiselle.
      Kun mies sinuun rakastuu oikeasti, se ei jää entisen eukkonsa nurkkiin päiväksikään...Tsemppiä jatkoon, miehet ei maailmasta lopu!
      ..ja aivan pentuhan tuo oli koko kossi.. :)))

    • n

      100% varmasti harrastavat sexiä. Älä usko sitä. Jos se välittää susta nii miks sen pitäis miellyttää exää jos ne oikeasti ovat kämppixiä. HEI HALOOOOO!!!!!!!!!

      Ei mitään pahaa sulle, mutta anna sen kundin mennä, ansaitset parempaa!

    • symppaan!

      Wau, rohkeutta tossa kyllä tarvitaan että menit sen viestin laittamaan ja hyvä niin! Oon kyllä ihan sun puolella vaikka totta on ettei se oikeasti toisen naisen vika ole että mies on idiootti.

      Ite olin täysin samanlaisessa tilanteessa viime vuonna ja voin kertoa ettei se herkkua ollut. Luulin että asiat kääntyis parempaan suuntaan naisen muutettua pois jo kuukausia sitten mutta ei. Ei vaan osaa päästää irti. Soittelee ja tekstailee silti vielä miehen perään ja jos tää ei kohta lopu, aion kyllä itse ottaa häneen yhteyttä. Mieskään ei näihin viesteihin ole vastaillut ja tajuan kyllä itse pahoja eroja kokeneena ettei pitkästä suhteesta äkkiä toivu. Mutta rajansa kaikella..

    • srhyhty

      minulla sama ongelma, asuu äitinsä kanssa.

      • viiskööt7

        tuo onkin sellainen kuvio, ettei ihan jokainen jää katsomaan miten käy. Tietysti riippuu pitkälti siitä minkä ikäinen mies on kysessä: 17, ok, 27, ehkä, ehkä ei, 37 juokse, 47, JUOKSE!


    • ÄkkiäKARKUUN

      Meillä oli vähän tuollainen tilanne... Siis että mies asui ex:n kanssa (eli minun) samassa osoitteessa "taloudellisten" juttujen takia ja seurusteli toisessa kaupungissa asuvan tytön kanssa. Tosin mies ei ollut muistanut mainita minulle, että olimme eronneet ja olin hänen ex:ä. Kovasti se oli häitä järjestämässä ja nautti täysipäiväisesti muistakin eduista vaikka "ex:ä" olinkin.

      Sitten kun suhde toiseen paljastui, miehestäni tuli todellakin ex:ä ja sen kamat lensi aika nopeasti pihalle! Tosin muutaman mutkan kautta päädyttiin taas "kämppiksiksi".

    • Jeppps

      Täähän on vanha viesti kuin mikä....mutta on meitä muitakin. Valitettavasti. Mä olen jo pitkän aikaa yrittänyt olla yhdessä miehen kanssa joka jakaa kodin exän kanssa. Niillä ei ole seksiä, sen tiedän yhdestä syystä varmasti, mutta se nyt ei kuulu tänne. Sen sijaan jakavat kaiken muun...ja minä olen salaisuus. On se kumma kun on erottu ( paperit oon nähnyt ym ) niin sitten kun tavataan uusi ja rakastutaan....ei päästä sieltä exän luota pois. Raha näitä sitoo. Mutta sitten tää mies raivoaa mulle kun olen tilanteesta ahdistunut ym....uhkailee erolla jne. ' mene sitten jos ei kelpaa, hän ei voi muuta' ' etsi sitten parempi mies, ihan sama ' ym

      Nyt juuri hiljan sanoin että tuo uhkailu ei enää toimi, sinähän se sen exän kanssa olet, ja jos en kerran ole enemmän arvoinen sinulle kuin sivussa pidettävä ' joku' jota käydään silloin tällöin tapaamassa....niin eiköhän ole parempi että vihdoin etsin miehen jolle minä olen se tärkein. Enkä istu täällä yksin odottamassa....

      • Angelina2016

        Minulla tilanne on se, että olen miehestäni virallisesti eronnut, mutta asumme vielä yhdessä. Hän tosin yläkerrassa ja minä alhaalla. Minkäännäköistä fyysistä kontaktia ei välillämme ole, ei henkiselläkään tasolla. Välit ovat suht viileät, mutta asialliset. Asunto on myytävänä ja kun kaupat on tehty lähdemme omille teillemme. Mikään kiire tällä ei ole, vaan mukavasti aikaa myydä ylimääräisiä tavaroita pois, jotka eivät paljon pienempään kotiin kuitenkaan mahtuisi.

        Todella toivon, että hänellä olisi joku nainen kiikarissa....luultavasti onkin kun joskus yöpynyt muualla. En ole kysynyt, ei kiinnostusta. Sen verran kunnioitamme toisiamme, että ketään ulkopuolista ei kotiimme tuoda. En liioin halua hänen tietävän, että minulla on deittiprofiili treffipalstalla. Jos se hänelle selviää kun olemme muuttaneet erillemme, ei enää haittaa mitenkään.

        Muuttaminen on sen verran uuvuttavaa puuhaa, että miksi pitäisi väliaikaisesti hilata kamansa jonnekin ja jäädä odottaman kodin myyntiä, jonka jälkeen ostaa uusi ja taas muuttaa? Ei kiitos kun ei pakkoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe