sain taas palkankorotuksen

pienipalkkainen

esimies sanoi kehityskeskustelussa pyytämättä, että nyt katsotaan henkilökohtainen palkanosa korkeammalle, se on esimiehen päätettävissä. nosti palkkaani vähän vajaalla sadalla eurolla. kyllä tällaisesta tulee hyvälle mielelle. nyt tienaan siisteissä sisähommissa yli 2500 euroa kuussa. tähän tulee kohta vielä ammattiliiton korotus päälle. silloin palkka on jo lähes 2600 euroa / kk. olen iloinen ja palkkaani tyytyväinen.

4

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bvbvvbvdfhbfvhbhfhfv

      sisähommaa ja tienaan siitä tasan 2000 euroa enemmän kk kuin sinä. Eikö hävetä tehdä töitä noin halvalla?

      • grgr454

        Mitäs syytä sulla on vittuilla älykääpiö, onko paha olla?


      • pienipalkkainen

        Ei hävetä, jos olisin noin huonokäytöksinen kuin sinä niin sitten hävettäisi.

        Pärjään oikein mainiosti 2600 eurolla kuussa ja säästöönkin jää vielä reilusti joka kuukausi.


    • 7546546

      Onnea vain - omaakin kehityskeskustelua odotellessa..

      "Siistit sisähommat" on muuten yliarvostettu työmiljöö, en menisi sillä kehumaan. Mulle pitäisi maksaa vielä enemmän palkkaa jos siirtyisin toimistoon tekemään hommia, sen verran ikävää siellä on istuskella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe