Suurimmalla osalla kilpakehonrakentajista on sellanen ongelma, että niillä ei ole lihaksia. Kehonrakennuslavoilla tarvittaisiin just niitä lihaksia. En ymmärrä miksi sinne menee lihaksia joilta puuttuu lihakset käytännössä kokonaan niinku vaikka Arnold tai Paul Dillet. Ne tuomarit arvostelee lihaksia ja kaikkee sellasta niihi liittyvää, ei uimapukuja tai kuinka esim. kumartaa. Muistakaa siis jos meinaatte mennä bodykisoihin, että siellä pitää olla lihasta, lihaksilla sitä pelataan sitä peliä eikä millään tuomariston kosiskelemisella.
Suurimmalla osalla!
3
189
Vastaukset
- shut the f up
aika rimanalitus jopa sulta
- Zetor Agnus
Totta puhut, olis hyvä mainita myös Coleman. En ymmärrä miksi se osallistuu kehonrakennuskisoihin vaikka kärsii luukadosta ja lihassurkastumataudista. Oon samaa mieltä tuosta tosiaankin, että kehonrakennus tuomarit arvostelee lihaksi, hyvä mutta usein unohdettu pointti ja sit kaikenmaaiman Jay Cutlereita tulee sinne uimapöksyissä. Cutlerinki vartalolla pärjäis varmasti tosi hyvin juuripa vaikka uinnissa, mutta ei kehonrakennuksessa jossa tuomarit arvostelevat lihaksia eikä mitään kumarruksia.
- tyrt
Jotenkin surullista, että joudut tällaisilla postauksilla hakemaan huomiota, kun oikeassa elämässä olet niin olematon oskari ja jäät kaiken huomion ulkopuolelle. =(
Ei vielä riittänyt se, että postasit tämän huomiohakuisuuden jo ennestään kahteen ketjuun. Piti vielä tehdä oma ketjun aloitus. Lisäksi surullisuutta lisää se, että jouduit itse vielä vastaamaan omaan postiisi. =(
Varmaan olet koko illan raiskannut F5 näppäintä ja seurannut tuleeko postiisi uusia vastauksia. Kaiken lisäksi olet varmasti tuijotellut omaa postiasi ja lukenut sitä läpi useita kymmeniä kertoja. =(
Tämä on oikeasti surullista, kun ihminen jo esiteini-iässä vajoaa noin alas pelkästään sen takia, että saisi huomiota.
Varmasti tämänkin postauksen jälkeen tunnet syvää iloa, kun joku on jollain tavalla noteerannut postisi.
=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514