Uusia bändejä!!

Clotildé

Elikkäs voisitte suositella jotain tunnetuja ja tuntemattomia bändejä.. Itse minua ainakin kiinnostaisi "löytää" joitain uusia bändejä...

19

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babyface

      Kokeile huvikses vaikka Sonic Youth -nimistä bändiä, jos ei oo muutakaan tekemistä. :-)

    • Candidate

      (Uusia..Hmm. Mitkäköhän sitten mahtaa olla sulle ennestään tuttuja..)
      Mistä mä tykkään,niin the Velvet Underground on mahtava, Suede on hyvä, The Stoogesia kannattaa kokeilla..Hmm hmm. Ja voihan sitä Wigwamiinkin tutustua jos jaksaa. Tosin kaikki nämä taitaa olla suhteellisen tunnettuja,joten saattaapa olla sullekkin jo tuttuja.

    • Falmer

      Vähän tuntemattomia bändejä joita kannattaa katoo on, May I cry http://www.mayicry.cjb.net
      sitten vaikkapa Essentia.. Vähän hankalaa, kun en tiedä et millasesta musiikista pidät.. Vähänkin jos pitää Rokista, niin tsekatkaa nää!!

      • Marjaana

        Mew on tosi hyvä :)


    • Pasi

      Kokeile vaikka bändikisan voittanutta Noidankehää. www.noidankeha.cjb.net

    • Robert

      En mä tiedä mut sain netistä "Callahan"-nimisen orkan biisejä. Streittirokkii ja vähän raskaampaa. En ole ikinä kuullu aikaisemmin bändistä. Tietääkö kukaan?

      • Crow

        www.gothamod.com


    • Jukkis

      rokista diggaat, niin koita velvet revolver

    • määä

      Satun juuri kuuntelemaan tällä hetkellä RadioSuomipoppia jossa on Manboyn poijjaat puhumassa, niin siitäpä juolahti mieleeni..Hyviä biisejä ja laulajalla on jumalainen ääni. Uutta levyä odotellessa..

    • Jonne

      Naked on tosi hyvä bändi, uuden musavideon pystyy kattoon nelosen 4pop sivuilta. Nakedilta on just ilmestynyt cd.

      • Jonne

      • väliviivamies
        Jonne kirjoitti:

        Unohtu ihan, Private Line. Vähän kasarirokkia kanssa http://www.privatelineweb.com

        tässä jotain mitä ite diggaan.

        Rock:
        Radiohead
        The Smashing Pumpkins
        Muse
        Guns´n Roses
        CMX
        Deftones
        Tool
        a Perfect Circle
        Pink Floyd

        Rap:
        Dilated Peoples
        LoopTroop
        Promoe

        Reggae:
        Bob Marley
        Black Uhuru
        Peter Tosh
        Burning Spear
        Israel Vibration
        Ub40


    • Kingi

      kokeile vaik näit: Union Underground, Corrosion Of Conformity ja Kingston Wall

    • koodilaatikko
    • Retkuilija
    • the product!!
    • greendayrules

      GREEN DAY!!!! ehdottomasti maailman paras bändi!!!!! kannattaa kokeilla!!! muutamia biisi ehdotuksia: american idiot, longview, welcome to paradise!!!! oon 13 ja green day on mun elämä!!!

    • Leppard

      Sellane suht tuore rock bändi ku Scars Remind kannattaa checkata!

    • dona1dtrump

      Jos olet vielä näin 12 vuoden päästä hengissä niin suosittelen orkestereita nimeltään Airbourne ja Rhino Bucket. Myös esimerkiksi KIX, Cinderella ja Krokus ovat kuuntelukelpoista tavaraa. Tosin nämä mainitut ovat melko samankaltaisia keskenään, elikkä jos et yhdestä innostu, et välttämättä muistakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe