Omalleni ostin pari kappaletta lahjaksi, nyt julluttaa ettei muka ole nähnyt muillakaan niin miksi hänen täytyy. pitäisikö oma miehesi partakorua??
Suostuisiko miehesi pitämään partakorua?
29
688
Vastaukset
- crocuta_crocuta
Partakoru?
No jos mulle joku sellaisen ostaisi, niin taitaisin mahdollisimman nätisti sanoa, että ei tulla parrassani tämän tilaisuuden jälkeen sitä näkemään.
Partakoru?- crocuta_crocuta
Muutenkin jos miehelle ostaa jotain... tollaista, niin kannattaa etukäteen kysyä... Ellei mies nyt sitten ole sellainen, jolla jroikkuu mitä sattuu shamaani-tilpehööriä tukassakin valmiiksi.
Tämä kysymys aiheuttaa täällä sangen leveää itsekseenhymyilyä.
(kaikkia älyttömiä juttuja sitä onkin)mahtaa olla partakoru? Joku pujotettava jutska vai?
Tuskinpa käyttäisi mitään korua minun pyynnöstä, partakorua ei hetkeen ainakaan : )myös tatuoidut
- crocuta_crocuta
Olivat humalaisen viimeiset sanat, nakkarin jonossa liivimiehelle.
crocuta_crocuta kirjoitti:
Aika neitimäistä hermostua humalaisten jutuista.
:)- crocuta_crocuta
buddy-love kirjoitti:
Aika neitimäistä hermostua humalaisten jutuista.
:)Näin on !
Vaan en minä miehekkäästi sitä pinnaa kokeilisi silti. crocuta_crocuta kirjoitti:
lähes kaikki miun tuttuja :) eli tuskin mitään ongelmia tulis
- lähes jone nikula
kokeile sanoa toi ääneen jossain missä on (mopo kerholaisia) niin voin lyödä vetoa että kauaa et pysyis paikallas kun ottaisis jalat alles =)
hyvä se on täällä narista..
itsellä on koruja (kihla sormus ja kaula ketju) ja yksi tatuointi.
jos väität että mulla on kimee ääni, käytän hametta tai juon kahvia pikkurilli pystyssä niin erehdyit pahasti.
(lyhyemmät hiukset) lähes jone nikula kirjoitti:
kokeile sanoa toi ääneen jossain missä on (mopo kerholaisia) niin voin lyödä vetoa että kauaa et pysyis paikallas kun ottaisis jalat alles =)
hyvä se on täällä narista..
itsellä on koruja (kihla sormus ja kaula ketju) ja yksi tatuointi.
jos väität että mulla on kimee ääni, käytän hametta tai juon kahvia pikkurilli pystyssä niin erehdyit pahasti.
(lyhyemmät hiukset)heitin mopokerholaises ja liivimiehen baarin lattialle suoraan sanomatta mitään,eikä ollut ensimmäinen kerta.
monilla tuntuu olevan se käsitys et moottoripyörä jengiläiset olis joitain saatania, ei lihaa ja verta nekin on ja monesti ihan hyviä tyyppejäkin.
- rose18
käytetä jos haluaa käyttää..
tää on tätä rekvisiitta jos haluaa näyttää tietylaiselta 8D
tuo nauha letitystä olen miehelleni partaan kiusotellut kun se alkaa näyttää pitkältä mutta väliin se ottanut tosissaan 8D
. - crocuta_crocuta
Yks juttu tosin on varma. Aiheesta joskus kirjoitinkin aloituksen...
Että tollaiset jutut on saannin kannalta aika hyviä. Niillä kun voi kohdentaa hakua tiettyyn kapeaan sektoriin. Tollaset roikkuu naamassa, niin tietyn fetissin omaavat naiset, näkee vain ja ainoastaan sen. Sitten onkin ihan sama miltä muuten näyttää, kun tämän mieltymyksen omaavat naiset näkevät vain fetissinsä.väitteesi on yhtä älytön kuin jos miehet näkisivät vain blondin, minihameen tai isot boobsit....
Tosin siinä on harvinaisen paljon perää.
Nuo fetissijutut, mitää erikoisempiin mennään on varmaan joillekin laukaisevia tekijöitä, ihan tavanomaiset ei riitä. Ihmettelen sitä, kuinka jonkun fetissin ympäriltä muu todellisuus tuntuisi haihtuvan ja mauttomuus yms. hölmöys, rumuus katoavan kuin lumouksesta. Vaikuttaisiko fetissi jopa aivojen kemiaan, kun on joskus fetissiksi sinne muodostunutkin...?avaimen myös----töissä ei saanut sormksia sormessa ollakaan.
Raatolevy on ainoa koru MIEHELLÄ
Ratikalla varmaankin on merkantin sormus:D))- crocuta_crocuta
Cinnamon.Girl kirjoitti:
väitteesi on yhtä älytön kuin jos miehet näkisivät vain blondin, minihameen tai isot boobsit....
Tosin siinä on harvinaisen paljon perää.
Nuo fetissijutut, mitää erikoisempiin mennään on varmaan joillekin laukaisevia tekijöitä, ihan tavanomaiset ei riitä. Ihmettelen sitä, kuinka jonkun fetissin ympäriltä muu todellisuus tuntuisi haihtuvan ja mauttomuus yms. hölmöys, rumuus katoavan kuin lumouksesta. Vaikuttaisiko fetissi jopa aivojen kemiaan, kun on joskus fetissiksi sinne muodostunutkin...?Joo joo perää on. Naama täyteen koruja tai tatskoja, niin on hyvä sauma saada itseään "tasokkaampaa" naista, kun tuo kostuu jostain syystä noista asioista.
Tatska on ehkä paras esimerkki tässä. Se on muuttunut jo valtavirta kamaksi. Se vaan saa naisista useimmat näkemään miehen kiinnostavampana. Tai no ei paras esimerkki, kun se tehoaa suurimpaan osaan naisista. Eli tatskattomuus, on melkein tyhmä veto... saannin kannalta... Pitää alkaa nyt suunnittelemaan tän tatskan laitattamista... Nyt ois pari ylimääräistä euroakin.
http://i283.photobucket.com/albums/kk305/Crocuta83/Jnistatskacopy-1.gif?t=1298287933
Turvallisempaa olis tosin mennä mitäänsanomattoman tribaalin kanssa sinne taiteilijan puheille. crocuta_crocuta kirjoitti:
Joo joo perää on. Naama täyteen koruja tai tatskoja, niin on hyvä sauma saada itseään "tasokkaampaa" naista, kun tuo kostuu jostain syystä noista asioista.
Tatska on ehkä paras esimerkki tässä. Se on muuttunut jo valtavirta kamaksi. Se vaan saa naisista useimmat näkemään miehen kiinnostavampana. Tai no ei paras esimerkki, kun se tehoaa suurimpaan osaan naisista. Eli tatskattomuus, on melkein tyhmä veto... saannin kannalta... Pitää alkaa nyt suunnittelemaan tän tatskan laitattamista... Nyt ois pari ylimääräistä euroakin.
http://i283.photobucket.com/albums/kk305/Crocuta83/Jnistatskacopy-1.gif?t=1298287933
Turvallisempaa olis tosin mennä mitäänsanomattoman tribaalin kanssa sinne taiteilijan puheille.on aika tylsä fetissi, mutta jos kantajalleen sopii ja ajatustakin on mukana niin voihan se olla nättikin. Sellainen tiukkaan tatuoitu pinta miehellä on jo kuin kuvakirja, täytyy rakastaa sitä ihoa minkä vierelleen on tahtonut, niinhän se menee muutoinkin.
Mä en osaisi valita tatuointia itselleni, joten jääköön vielä se kokeilematta. Tuo sun linkittämä kuva ilman noita pupunkorvia muistuttaa yhtä lehmänkalloa, joka oli kauniisti tatuoitu yhden kauan sitten tuntemani miehen yläselkään.anzzy kirjoitti:
avaimen myös----töissä ei saanut sormksia sormessa ollakaan.
Raatolevy on ainoa koru MIEHELLÄ
Ratikalla varmaankin on merkantin sormus:D))Raatolevyä ei pidä siviilissä kuin miehet, joiden suurin "saavutus" elämässään on 6kk tykärinä. Ja ei, minulle riittää vihkisormus koristautumiseen vallan mainiosti.
Ratikkakuski kirjoitti:
Raatolevyä ei pidä siviilissä kuin miehet, joiden suurin "saavutus" elämässään on 6kk tykärinä. Ja ei, minulle riittää vihkisormus koristautumiseen vallan mainiosti.
ämmä vaatii pitämään "kahleen" näkyvillä, jos ei saa sormessa pitää
Onko Ratikka lentänyt C-luokkaan jo ennen 6kk palvelusta:D
Ja perkeleet siirsivät eläkkeen maksun Valtionkonttorilta KELAan
VERORAHAA PALAA JA NOSTETAAN VAAN RATIKAAN PÄÄOMAVEROA
ETTEI RATIKKA TIENAA, KUIN HUORA.....................MAKUUASENNOSSA
- kdjhfurhg
Mikä h***lvetti on PARTAKORU???:D Minä en koskaan ole kuullutkaan tuollaisesta. Olen kyllä julkisuudesta nähnyt ja lukenut nähnyt kaiken maailman ilmiöitä, eli vaikkapa tatuointitällistyksillä naamaansakin myöten kirjaviksi itsensä kirjailevia, "piikkejä" päänahkaansa tunkevia - se Rakel Liekin kanssa telkkarissa jynttäillyt jokumikälie, mm. - ja fyllihuulia ja tekotissejä ja tekomoloja hankkivia, MUTTA ETTÄ PARTAKORU? Mikä se on?:D Ai että partaan, sellaisen jatkeeksi laitettaisiin jokin "killutin"? On siinä miehelläs varmaan pitkä parta pakko olla...
Partakoru vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tuo sopii kuin nenä päähän tietyntyylisille (isoille?) ja karvaisille mättöhevimiehille.
Mulla mitään.. muotoillaan näin että ei mulla olisi mitään tuota vastaan mutten viitsi pakottaa ketään jos miehuus ei kerran kestä moista :DPartakorun pitäjän täytyy olla semmoinen "raavas lihaa syövä heteromies" jonka miehuus vain korostuu tuosta. Hieman heikommalla tasolla olevat muuttuvat vain neitimäisiksi hinttareiksi ja se ei ole yhtä hyvä.
Eli sopii vain valmiiksi muchos miehekkäille karjuille.
- partakorua ja
tatuointeja tarvitse. Riittää kun on MIES isolla M:llä.
- jämääijä
se semmoinen partakoru on ja mistä se on tehty?
Mun parran on WWF julistanut luonnonpuistoalueeksi siellä pesivien harvinaisten ja erittäin uhanalaisten eliöiden vuoksi, joten epäilen korun sopivuutta ekosysteemille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833