välillä tulee hirmuinen läheisyyden kaipuu.. olisi mukava jos olisi se mies tuossa vieressä minkä syliin voisi pään painaa ja joka silittäisi ja kuuntelisi jos olisi huolia ei tarvitsisi kaikkea yksin miettiä.... noh joskus sitten :)
joskus vielä...
8
232
Vastaukset
- ellastella.
Täällä puhuu taas joku ihan kuin minä, paitsi tuo lopun "noh joskus sitten" pois minun kohdallani. en ole noin toiveikas. Tarkoita tuolla "taas" sitä että tuossa uhdessä toisessa ketjussa joku kyseli, "miksi kävi näin" tms., siis miksi on sinkku yhä.
Muhun joskus suorastaan sattuu se, miten haluaisin olla jonkun lähellä mutta en ole. Se on ihan kipua ja mua jotenkin samanaikaisesti oksettaa ja itkettää, kun on niin paha olo. - fyui7ui
Just. Mies suorittaisi ja prinsessa vaan istuisi omassa erinomaisuudessaan. Mitäs sinä tekisit vastavuoroisesti sille miehelle, muuta kuin tiuskaisisit, että ole mies äläkä valita kun hän ehkä kertoisi murheistaan? Imisitkö edes munaa?
- nellawella
... ja onpas "ihme", että sinä oot sinkkupalstalla. Dorka.
- nellawella
niinpä. tulla kotiin jonkun luo ja tuntee ittensä rakastetuksi. nukahtaa pää jonkun rinnalla. epäilen vaan että ei taida tapahtua
- ellastella.
Senkin nellawella... kuka siellä trollaa... kuulostat ihan minulta nimenä ja ajatuksilta. Paitsi että mä sentään yleensä jaksan aloittaa lauseet isoilla kirjaimilla.
- Mies24234
Mulla kans.
Niinpä paitsi että toisinpäin. Tulisi nainen tuohon polvelle istumaan jota voisi halata, helliä ja olisi vain. Ja nyt mentäs sänkyyn nukkuun lähekkäin, muuta ei tarvi.
- yubyurcerresdfxcf
Niin! Oot söpö, itmies... Kunpa löytäisit naisen polvellesi! Kyllä se vielä... Ens kesänä "valakosipuliyönä"??!! Saapas nähdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437