Nomination palojen rikkoutuminen

Hmmm..

Huomasin, että yksi hiukan yli vuoden vanha emaloitu pala korustani on rikkoutunut. Kyseessä on aito ying-yang -pala, josta mustat ja valkoiset emaliosat ovat irronneet täysin huomaamatta, ja vain kultainen ''kehys'' ying-yang symbolin ympärille on jäänyt jäljelle.. Näyttää siltä, kuin emaliosia ei olisi siinä ikinä ollutkaan.
Tähän mennessä mielikuvani aitojen Nomination-palojen laadusta ollut todella hyvä, mutta tuollainen rikkoutuminen kyllä ihmetyttää... Minulla on muutenkin paljon kulta-emalisia paloja, toivottavasti muut eivät tuota samanlaista pettymystä, sillä muutoin 20 e hinta tuntuisi varsin kohtuuttomalta... Onneksi on edelleen takuuta jäljellä.

Kiinnostaisikin tietää onko muilla ollut samankaltaisia kokemuksia Nomination-paloista? Itse olen mielestäni kohdellut korua hyvin; ei ole putoillut, altistunut pakkaselle, kastunut yms..

3

2588

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naminomi

Samanlainen kokemus itselläni ja kaverillani, kultasepänliikkeestä ostettu Nomination-pala hajosi alle puolessa vuodessa, kaverin "helmi" muuttui 10 kk:n jälkeen kuin hiomapaperilla hangatuksi ja omasta irtosi koko kuva. Liikkeestä sanoivat, että väärin pidetty, vaikka ohjeen mukaan molemmat olimme käyttäneet. Itselläni on useita paloja, osa aitoja ja osa netistä tilattuja. Muut Nomination-palani ovat kestäneet hyvin. Netistä oon tilannut osoitteesta www.korulinkki.fi ja hyviä, nikkelittömiä paloja saanut halvalla sieltäkin, n. 5-6 €/pala.

• Naemma nain

Mikään ei ole ikuista ja kaverilla kanssa lähti Nominationista pala pois. Mulla on kanssa sekaisin sekä Nomination merkkistä että ns. merkittömiä. Nominationit ole ostanut kultasepänliikkeistä (eri liikkeillä eri valikoima) ja merkittömät eri verkkokaupoista ja yhdestä kultasepänliikkeestä. Itse ole ollut erittäin tyytyväinen http://www.korujenmaailma.fi valikoimaan, hintaan ja asiakaspalveluun. Paloja saa 1,90 eurolla jopa ja ovat tosi hyvin kestäneet eli laadukkaita vaikka hintaa on vähän.

Olen myös ostanut Hattentatista ja muualta mutta aina palaan tuonne Korujenmaailman sivuille.

• Hmmm...

Kiitos vastauksista :) Näköjään meni heti takuuseen, vaikkei minulla juuri kyseisen palan takuulappua ollutkaan.. Korjaaminen vain kestää aikas kauan - jopa 2kk - mutta pääasia että saa ehjän tilalle. Myyjä liikkeessä arvioi, että neljän vuoden aikana vain alle kymmenen palaa olisi mennyt rikki ja takuuseen hänen myymistään nominationeista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe