Hutsu -gallup

Lilja.

Mitäs jos pistetään pieni hutsu-gallup pystyyn. Eli naiset vastatkaapa kuka on eniten huora, ja miksi. Mihin ryhmään itse kuulut?

a) nainen joka on seurustellut kymmenen miehen kanssa vakituisesti, harrastanut myös seksiä tietysti! Mennyt naimisiin yhdennentoista kanssa.

b) nainen joka on harrastanut seksiä 200 miehen kanssa, suurin osa yhdenyön -juttuja, ryhmäseksiäkin, mutta kaikki miehet olleet ehdottoman varmasti vapaita.

c) nainen joka seurustellut vakavasti muutaman miehen kanssa, harrastanut paljon yhdenyön -juttuja, ei ole varma kaikista, olivatko vapaita koska ei kysynyt. Nyt naimisissa.

d) nainen joka harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, mutta mies varattu.

e) nainen joka ollut naimisissa eka poikaystävänsä kanssa, eronnut ja nyt suhteessa varattuun mieheen.

f) tietysti on myös naisia, jotka olleet neitsyitä naimisiin mennessään, aviossa edelleen saman kanssa. Nämä ei tietenkään ole hutsuja, mutta saavat vastata myös tähän gallupiin. :)

Tasapuolisuuden nimissä aloitan vastaajana itse, ja kerron olevani ryhmään c -kuuluva. Eli takana on muutama vakava seurustelusuhde, mutta nuoruuden biletysvaiheessa tuli kyllä harrastettua paljon yhdenyön -juttujakin, sillä halusin kokemuksia ja seksiä vailla sitoutumista. Kaikilta en kysynyt ovatko vapaita vai eivät. Joiltain kysyin, jos sanoi olevansa varattu annoin pakit, mutta jos sanoi olevansa vapaa annoin seksiä. Mistäpä todella tiedän olivatko kaikki näistä oikeasti vapaita, sillä valehdellahan aina voi... Osalta en edes kysynyt. Jälkeen päin ajatellen, olisin voinut olla hieman paremmin housut jalassa pitävä, mutta toisaalta mennyt on mennyttä, ja nuoruus tuli ainakin elettyä. :) Nyt naimisis jo kohta kahdeksan vuotta, ja neljän ihanan lapsen äippä. :) Niin, ja nainen joka kuuluu ryhmään e -on eniten hutsu mun mielestä, sillä hän harkiten on suhteessa varattuun.

27

3081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipeä palsta...

Ei hyvää päivää... Antaa kuule kaikkien olla mitä ovat. Ei kukaan ole sen parempi kuin toinen. Jokaisella omat syynsä toimia kuten toimii. Asiat eivät ole noin mustavalkoisia.

Psykopaatit erikseen.

• 16+4

Eiköhän sun "äippä" kannattais vaan keskittyä omaan perheeseesi ja lapsiisi, eikä roikkua täällä uskottomuuspalstalla. Mitä ihmettä sä vatkaat noin älyttömiä asioita? Luuletsä et joku viittii vastata tollasiin kysymyksiin?
      Ja juu, mä olen a, b, c, d, e ja f kaikki yhdessä ja erikseen.

• Namunainen.....

Olin d, ja sitäkin vain siksi että mies ei kertonut olevansa varattu.
      Enkä pidä itseäni hutsuna vaan hyväksikäytettynä hölmönä.
      Se lohduttaa että vaimoissa näitä hölmöjä on vielä enempi, kun luulevat miestensä olevan uskollisia.

• TämäTosi

B ja C on hutsuja. Ainakin miesten näkökulmasta.

• tgergtrhth

e on hutsu, mutta d ei. Kumpikin harrastaa seksiä varatun kanssa..? Jos se nyt on hutsuutta...
      Itse miellän eniten hutsuksi naisen, joka jakaa tavaraansa "rajoittamatta" - mitä merkitystä sillä, onko vastapuoli vapaa vai varattu?! Hipoo kaksinaismoralismia väittää, ettet ole hutsu, jos olet tarjonnut torttuasi 200 vapaalle miehelle - ja väittää samaan hengenvetoon, että ystävä, joka on antanut kerran ukkomiehelle, on täys hutsu.

• asdfghjklö.

Muistan et tälle palstalle on kirjoittanut joskus joku muija, joka oli d -eli nainen joka oli antanut elämässään vain yhdelle miehelle, mut se sattui olemaan varattu, ja oli tiennytkin sen varatuks. Tosin oli kai ollut useempiaki kertoja seksiä sen saman miehen kanssa kuin vain yksi, mut toisaalta eihän tossa aloitukses määriteltykään kertojen määrää ton kohdalla. No tää muija haukuttiin vaimojen toimesta täydeks huoraks..... Lienee veteen piirretty viiva mitä kukakin hutsumaisena käytöksenä pitää. Ite miehenä pitäsin hutsuna juurikin b:tä ja c:tä.. a myös on vähän siinä ja siinä, sillä onhan toikin sitä torttuaan paljo käyttäny, vaikkei se kulukaan käyttämällä... ;) Mut itsestä kivempi jos ei nainen ole hirveen monelle antanut. Tosin ei se mua estäis rakastamasta, jos muuten kemiat kohtais ja olis kiva nainen, eli ei nyt mikään kynnyskysymys. Lähinnä vaan miettisin hieman kauemmin suhteeseen alkamista sellaisen kanssa.

• hutsu x

Mihin ryhmään kuuluu kaksi yhdenillan juttua teininä, kaksi pitkää seurustelua ja yksi pitkä suhde varattuun?

• ex---mvmgmf

Sanalla hutsu,huora on vissi merkitys.
      Kyseinen henkilö myy sexiä RAHASTA.
      Kaikenlainen muu tekeminen ilman rahaa ei ole tämän sanan mukaista toimintaa.
      Nykyään kuulee nuorten suusta sanan huora heidän edes ymmärtämättä mitä se tarkoittaa.
      Käsitteet ensin selviksi ja sitten voidaan keskustella mitä kukanenkin tekee.

• Hyi

Teinipoika tapaa ikäisensä tytön, kaverinsa. "Mitä huora" kuului tervehdys. Siis täh!!!

• heko heko
        Hyi kirjoitti:

Teinipoika tapaa ikäisensä tytön, kaverinsa. "Mitä huora" kuului tervehdys. Siis täh!!!

on varmasti sisäpiirin vitsi.

• egrtfhomg
        Hyi kirjoitti:

monikaan teini ees tiedä, mikä on vittu, kun sen sanan suustaan päästävät...

• rgdfr

galluppia kommentoimatta, sinuun, aloittaja, sopii aika hyvin vanha sanonta "ei muista lehmäkään vasikkana olleensa"... Niinpä, sinä sanoudut irti vastuusta toteamalla, että ethän voi tietä, puhuivatko kaikki itseään vapaiksi sanoneet miehet totta... Jos olisit suoraselkäinen, olisit jättänyt kaikki vähänkin epäillyttävät tapaukset väliin - mutta sitten olisi jäänyt sitä "nuoruutta elämättä"...

• --------------------

Eiköhän liene vaimojen joukossa muitakin, jotka on samanlain nuorena paneskelleet ympäriinsä, harrastaneet näitä yhdenyön juttuja... Ei kai silloin kysellä ja edes ajatella monestikaan onko se toinen varattu, kun halutaan vain panna. Sekin jos uskoo, kun toinen sanoo olevansa vapaa, niin eikö sitä yleensä ihmisen sanaan pitäisi pystyä luottamaan?

eipä ole neitsytmorsiamia tän palstan vaimoissa...kukaan ei ole ilmoittautunut! taitaa olla suurin osa samanlaisii kuin aloittaja, eli itsekin nussineet ympäriinsä sen enempiä kyselemättä ja taustoja selvittämättä. pää asia, et on ollut hauskaa. mistäs tiedätte kuin moni on nainut varattua, oletteks edes miettineet asiaa koskaan? ja hauskinta on, et miesten mielestä ton aloittajan kaltaset naiset on sieltä hutsuimmasta päästä, eivätkä edes tiedä et omat vaimotki on sellasii! :D

• menettänyt jo merkityksensä. Nykyään sitä käytetään synonyymina sille, ettei pidä toisesta. Nuoret kutsuvat toisiaan joko huoriksi tai homoiksi. Samoin aikuiset käyttävät sanaa samassa merkityksessä, sillä yritetään vain alleviivata toisen epämiellyttävyyttä.

Alun perin sanan tarkoitus oli miesten halu kontrolloida naisen seksuaalisuutta. Naisen seksuaalisuutta pidettiin pelottavana, hallitsemattomana, likaisena ja irstaana, joten se pyrittiin nujertamaan jo nuorena pois. Nainen oli joko madonna (neitsyt) tai huora – ei mitään siltä väliltä. Tämä asenne on jäänyt elämään sieltä historian hämäristä.

Nykyaikana naiseen kohdistuvat odotukset voivat olla ristiriitaisia. On oltava kuin neitsyt, mistään mitään tietämätön ja vailla seksuaalisia tarpeita. Edelleen sellaista naista pidetään moraalisesti parempana, jolla ei ole seksuaalisia tarpeita eikä haluja. Naisen odotetaan kykenevän tukahduttamaan ne ja ottavan käyttöön aina silloin kun mies niin haluaa. Toisaalta parisuhteessa naisen odotetaan ja jopa vaaditaan olevan kuin täysoppineen ammattilaisen. Naisen tulee osata tyydyttää mies hänen vaatimin keinoin ja taidoin.

Jokainen siis joutuu määrittelemään tuon ”hutsu” sanan omalla tavallaan. Itselleni se tarkoittaa naista, joka käyttää sukupuolielimiään saadakseen siitä jotain etua itselleen. Usein se on raha tai muu materiaalinen korvaus. Nainen ei siis välttämättä itse koe siitä mitään seksuaalista nautintoa.

Promiskuiteetti taas puolestaan on holtitonta seksuaalista käyttäytymistä. Se voi liittyä tai liittyykin aika vahvasti mielenterveysongelmiin (Psykoosi, masennus, alkoholismi, persoonallisuushäiriöt, addiktiot jne.) ja on pikemmin oire. Asianomainen voi kärsiä siitä pahoinkin.

Niin kauan kun me naiset suhtaudumme omaan seksuaalisuuteen halveksien, on olemassa huoria. Eikä sillä ole merkitystä, kenen kanssa sitä harrastaa. Pettämisen yhteydessä kyse on syvemmästä asiasta, luottamuksesta ja syvemmästä ihmissuhteesta. Siihen liittyy valehtelua, salailua ja vahvaa manipulointia puolin ja toisin. Pettäjä itse se kai eniten ”hutsu” on, hän rikkoo tekemänsä lupauksen ja pelaa ”johtajan ja päättäjän” asemassa?

• Rouva K........

"Jokainen siis joutuu määrittelemään tuon ”hutsu” sanan omalla tavallaan. Itselleni se tarkoittaa naista, joka käyttää sukupuolielimiään saadakseen siitä jotain etua itselleen. Usein se on raha tai muu materiaalinen korvaus. Nainen ei siis välttämättä itse koe siitä mitään seksuaalista nautintoa."

Olen naimisissa oleva nainen -ja tunnustan, että minä käytän seksiä saadakseni jotain etua itselleni. Kun tahdon saada uusia vaatteita, rahaa tai sisustuksen kotiin, niin annan seksiä miehelleni. Kunnon seksiä, ei mitään lahnailua, jota yleensä tarjoan, otan jopa suihin. En saa mitään nautintoa seksistä, en ole koskaan saanut, vaikka kokemuksia minulla on paljon, jo ennen miestänikin. Olen aina käyttänyt seksiä tahtoni läpi saamiseen miesten kanssa. Kuitenkin kaikki seksisuhteeni ovat olleet puhtaita seurustelusuhteita ja nyt siis avioliitto. Ikinä en ole harrastanut yhdenyön juttuja. Olenko siis huora? Itse en koe näin.

"Promiskuiteetti taas puolestaan on holtitonta seksuaalista käyttäytymistä. Se voi liittyä tai liittyykin aika vahvasti mielenterveysongelmiin (Psykoosi, masennus, alkoholismi, persoonallisuushäiriöt, addiktiot jne.) ja on pikemmin oire. Asianomainen voi kärsiä siitä pahoinkin."

Usein ajatellaan, että kakkoset ovat tuon kaltaisia. Minä kuitenkin tunnen erään naisen, joka on ollut vuosikaudet kakkonen varatulle miehelle. Olen tuntenut tämän naisen lapsuudesta lähtien, hän on paras ystäväni, ja tiedän ettei hän ole ollut koskaan seksuaaliselta käyttäytymiseltään holtiton. Hän on antanut seksiä aina rakkaudesta, ja vasta pitkän tutustumisjakson jälkeen, eli ikinä ei ole hypännyt sänkyyn heti. Hän on myös ollut "uskollinen" tälle ukkomiehelle, johon on suhteessa. Hänellä ei ole ollut muita miehiä koko aikana. Ei hänellä myöskään ole mitään mielenterveysongelmaa, hän vain sattui rakastumaan varattuun mieheen. Onko hän siis huora? Minä en pysty ajattelemaan häntä sellaisena.

Mummomuori -pidän sinun vastauksistasi näissä ketjuissa. Sinä et yleensä syyllistä ketään osapuolta täysin, ja pohdit asiaa kaikkien osapuolten kantilta. Olisi mukavaa, jos tälle palstalle kirjoittaisi vähän enemmänkin kaltaisiasi. On kovin tylsää, kun kaikissa ketjuissa vaimot huutaa huoraa kakkosille, vaikka kakkosiakin on moneen lähtöön, ihan kuin meitä vaimoja. On myös kovin tylsää, kun on paljon näitä kakkosia, jotka kyselevät "pikku-rouvan" tuntemuksia siitä, kun miehensä on taas illalla tulossa panemaan hänen luokseen. Miksi asioista täytyy tapella tuolla tavalla? Miksei voisi yrittää keskustella ja ymmärtää, että kaikissa ryhmissä niin vaimoissa, miehissä, kuin kakkosissakin on ihmisiä joka lähtöön. Ei voi yleistää.

Itse sälyttäisin kyllä suurimman vastuun pettäjälle näistä jutuista. Kaikissa osapuolissa on vikaa, mutta kyllä se suurin syyllinen on se, joka lähtee puolisoaan pettämään. On tietysti paljon tapauksia, jossa petetty puoliso ei tiedä miehensä tai vaimonsa uskottomuudesta, ja häntä ei tietysti voi silloin syyttää. Syytä varmaan on kuitenkin siinä avioliitossa, jossa toinen kokee oikeudekseen pettää. Hänenkin täytyisi tosin yrittää korjata avioliittonsa ongelmat, eikä lähteä toimimaan puolisonsa selän takana.

• Rouva K........ kirjoitti:

"Jokainen siis joutuu määrittelemään tuon ”hutsu” sanan omalla tavallaan. Itselleni se tarkoittaa naista, joka käyttää sukupuolielimiään saadakseen siitä jotain etua itselleen. Usein se on raha tai muu materiaalinen korvaus. Nainen ei siis välttämättä itse koe siitä mitään seksuaalista nautintoa."

Olen naimisissa oleva nainen -ja tunnustan, että minä käytän seksiä saadakseni jotain etua itselleni. Kun tahdon saada uusia vaatteita, rahaa tai sisustuksen kotiin, niin annan seksiä miehelleni. Kunnon seksiä, ei mitään lahnailua, jota yleensä tarjoan, otan jopa suihin. En saa mitään nautintoa seksistä, en ole koskaan saanut, vaikka kokemuksia minulla on paljon, jo ennen miestänikin. Olen aina käyttänyt seksiä tahtoni läpi saamiseen miesten kanssa. Kuitenkin kaikki seksisuhteeni ovat olleet puhtaita seurustelusuhteita ja nyt siis avioliitto. Ikinä en ole harrastanut yhdenyön juttuja. Olenko siis huora? Itse en koe näin.

"Promiskuiteetti taas puolestaan on holtitonta seksuaalista käyttäytymistä. Se voi liittyä tai liittyykin aika vahvasti mielenterveysongelmiin (Psykoosi, masennus, alkoholismi, persoonallisuushäiriöt, addiktiot jne.) ja on pikemmin oire. Asianomainen voi kärsiä siitä pahoinkin."

Usein ajatellaan, että kakkoset ovat tuon kaltaisia. Minä kuitenkin tunnen erään naisen, joka on ollut vuosikaudet kakkonen varatulle miehelle. Olen tuntenut tämän naisen lapsuudesta lähtien, hän on paras ystäväni, ja tiedän ettei hän ole ollut koskaan seksuaaliselta käyttäytymiseltään holtiton. Hän on antanut seksiä aina rakkaudesta, ja vasta pitkän tutustumisjakson jälkeen, eli ikinä ei ole hypännyt sänkyyn heti. Hän on myös ollut "uskollinen" tälle ukkomiehelle, johon on suhteessa. Hänellä ei ole ollut muita miehiä koko aikana. Ei hänellä myöskään ole mitään mielenterveysongelmaa, hän vain sattui rakastumaan varattuun mieheen. Onko hän siis huora? Minä en pysty ajattelemaan häntä sellaisena.

Mummomuori -pidän sinun vastauksistasi näissä ketjuissa. Sinä et yleensä syyllistä ketään osapuolta täysin, ja pohdit asiaa kaikkien osapuolten kantilta. Olisi mukavaa, jos tälle palstalle kirjoittaisi vähän enemmänkin kaltaisiasi. On kovin tylsää, kun kaikissa ketjuissa vaimot huutaa huoraa kakkosille, vaikka kakkosiakin on moneen lähtöön, ihan kuin meitä vaimoja. On myös kovin tylsää, kun on paljon näitä kakkosia, jotka kyselevät "pikku-rouvan" tuntemuksia siitä, kun miehensä on taas illalla tulossa panemaan hänen luokseen. Miksi asioista täytyy tapella tuolla tavalla? Miksei voisi yrittää keskustella ja ymmärtää, että kaikissa ryhmissä niin vaimoissa, miehissä, kuin kakkosissakin on ihmisiä joka lähtöön. Ei voi yleistää.

Itse sälyttäisin kyllä suurimman vastuun pettäjälle näistä jutuista. Kaikissa osapuolissa on vikaa, mutta kyllä se suurin syyllinen on se, joka lähtee puolisoaan pettämään. On tietysti paljon tapauksia, jossa petetty puoliso ei tiedä miehensä tai vaimonsa uskottomuudesta, ja häntä ei tietysti voi silloin syyttää. Syytä varmaan on kuitenkin siinä avioliitossa, jossa toinen kokee oikeudekseen pettää. Hänenkin täytyisi tosin yrittää korjata avioliittonsa ongelmat, eikä lähteä toimimaan puolisonsa selän takana.

joka on ymmärrettävää. Kuten huomaat, eivät asiat ole niin yksiselkoisia. Olen vetänyt tämän rajan siksi, että kun mietin, jos seksi on vain manipulaation väline, niin toimiiko se meitä rakentavana elementtinä? Tämä ajatus taas on syntynyt kun olen tutustunut sekä yrittänyt asettua samaan asemaan kuin naiset, jotka sitä myyvät.

On huikeaa ajatella, että me käytämme ruumistamme moneen muuhunkin, jossa hyöty on ensisijaista. Miksi juuri sukuelimet ovat jotenkin erilaiset? Ainakin yksi seikka tuli esiin. Jos se seksin harrastaminen on ”leipää”, eli vain sarja fyysisiä tekoja ja ponnistuksia jotka tuntuvat tietysti hyvältä, niin kuinka kauan se jaksaa miellyttää? Eikö siinä uhkaa kyynistyminen? Kun mikään ei enää tunnu miltään. Entä sitten? Nostanko kierroksia ja alan kokeilemaan jotain mikä tuntuisi huikeammalta? Vai otanko etäisyyttä? En enää tee mitään, mikä ei nouse siitä omasta tahdosta ja halusta.

Elääkö silloin ihminen aidosti? Tässä ja nyt? Luulen että tämä on se syy, miksi niin moni pettää. Ei osata eikä etenkään uskalleta kohdata sitä toista välittömästi, ilman muureja ja rooleja. Olemme vieraantuneita omista tunteistamme mutta yritämme jaksaa, koska ulkopuoliset palkitsevat meidät siitä. Me olemme ”kunnollisia” ja arvostettuja.

En tiedä minkä ikäinen olet. Oletko ajatellut mitä annettavaa seksillä on sinulle kun olet 60 v?

• 60v ja halukas
        mummomuori kirjoitti:

joka on ymmärrettävää. Kuten huomaat, eivät asiat ole niin yksiselkoisia. Olen vetänyt tämän rajan siksi, että kun mietin, jos seksi on vain manipulaation väline, niin toimiiko se meitä rakentavana elementtinä? Tämä ajatus taas on syntynyt kun olen tutustunut sekä yrittänyt asettua samaan asemaan kuin naiset, jotka sitä myyvät.

On huikeaa ajatella, että me käytämme ruumistamme moneen muuhunkin, jossa hyöty on ensisijaista. Miksi juuri sukuelimet ovat jotenkin erilaiset? Ainakin yksi seikka tuli esiin. Jos se seksin harrastaminen on ”leipää”, eli vain sarja fyysisiä tekoja ja ponnistuksia jotka tuntuvat tietysti hyvältä, niin kuinka kauan se jaksaa miellyttää? Eikö siinä uhkaa kyynistyminen? Kun mikään ei enää tunnu miltään. Entä sitten? Nostanko kierroksia ja alan kokeilemaan jotain mikä tuntuisi huikeammalta? Vai otanko etäisyyttä? En enää tee mitään, mikä ei nouse siitä omasta tahdosta ja halusta.

Elääkö silloin ihminen aidosti? Tässä ja nyt? Luulen että tämä on se syy, miksi niin moni pettää. Ei osata eikä etenkään uskalleta kohdata sitä toista välittömästi, ilman muureja ja rooleja. Olemme vieraantuneita omista tunteistamme mutta yritämme jaksaa, koska ulkopuoliset palkitsevat meidät siitä. Me olemme ”kunnollisia” ja arvostettuja.

En tiedä minkä ikäinen olet. Oletko ajatellut mitä annettavaa seksillä on sinulle kun olet 60 v?

Aivan vaikka kuinka paljon on seksillä annettavaa vaikka olen 60v, nautin joka kerran aivan yhtä paljon.
        Ei seksi lopu 60veehen se vaan paranee kun ei tarvitse ajatella muuta kuin nautintoa.

• 14 v

en tajuu mite tälläsellekkin sivulle eksyin mutta voin sanoo et aika mielenkiintosesti aikuiset viettää arkensa keskustelemalla hutsu gallupissa XD kyllä rupes hymyilyttämään kovasti, menisitte viettämään aikaa mualle sry :D näin minä asian näen, en ota kantaa kyseiseen koska olen itse vielä niin nuori sanomaan mielipiteitäni asiasta eikä mun meilepidettä tässä välttämättä kysytäkkään mutta voin sanoa et luin tuotla ylempää että nuoret hokevat sanaa "vittu" vaikka eivät edes ymmärrä kunnola merkitystä ja jos sanoo huoraksi voisi miettiä missä tilanteessa sitä käyttää, huora=nainen joka myy itseään rahasta ja hutsu=nainen joka pettää kumppaniaan tai hyppää 24/7 pedistä petiin..

• Seurakuntasisar

Tässäpä tämä tuli kyllä nainen on naiselle susi!!Ja vielä raukat kehutte saavutuksillanne ei juma mitä pellejä itse en niin kipee en oo ettenkö ottais ensin selvää onko naimisissa!!Ja sillon en kyllä koske tikullakaan jos on varattu! Seksi on muutenkin tarkoitettunykyään vain vakiintuneeseen parisuhteeseen kahden heteron väliseksi yksityisasiaksi ja kaikki muu on moraalisesti väärin ja tuomittavaa. Varatun, siis toisen oman kanssa se on erityisen törkeää varatun omaa puolisoa kohtaan. Kehtaattekin vielä kehuskella te huorintekijät. Palatte vielä ikuisessa helvetin tulessa.

• Jumalan siunausta!

Kuules sisar!

Olet ilmeisesti sieltä manalan puolelta, kun olet noin mustavalkoinen, tuomitseva ja ilkeä.

Ennen seksi oli vain lasten tekoa varten. Muuten ei sitä saanut harrastaa, ei siis pariskunta edes huvikseen! Siksi prostituutio kukoisti, siellä miehet kävivät purkamassa paineitaan kun pyhään vaimoon ei voinut turhaa siemeniään ruiskia. Itsetyydytyskin oli syntiä, itsesaastutusta.

Nykyään seksi on tarkoitettu nautittavaksi. Tietoisuus on lisääntynyt, ehkäisyä osataan käyttää, turvaseksi on tuttua.

Nykyään kaikki eivät ole naimisissa. Mistä muuten saat selville, kuka on naimisissa ja kuka avoliitossa, jos kyseessä oleva hlö itse sanoo olevansa eronnut? Eikö tuollainen kyttääminen mene jo sairauden puolelle? Täytyyhän toiseen ihmiseen voida luottaa.

• kukkis1123

En ole mikään näistä. myös sana hutsu on aika harhaanjohtava koska kysely ei viittaa itse sanaan. Kukaan ei ole hutsu ko. kohdissa. jos on hutsu niin silloin voi puhua ihan jostain muusta kuin ko. mainituista kohdista, joissa puhutaan normaaleista ihmisten suhdekuvioista.
      Itse olen ollut kaksi kertaa vakavasti ja perhettä perustanut (lapsia tai avioliittoa ei ole solmittu, koskaan koska on erottu ennen häitä tai toinen ei halunnutkaan lapsia). Sinkkuna on ollut yhdenyön juttuja ja en ole aina kysynyt onko varattu tai vapaa, koska oma intressi ei ole ollut sillä tasolla, että olisi kiinnostanut. Nyt olen erittäin rakastavassa suhteessa varattuun mieheen. Vielä on varattu, mutta jossain vaiheessa tilanne, että me menemme naimisiin ja perustamme perheen. Ja ei... mua ei kuseteta, enkä ole mikään säälittävä kakkonen. Ollaanko sitä nyt sitten hutsu kun olen viettänyt suhteellisen normaalia ihmisen elämää? aikamoinen "kysely"

• mirabellanen

Tästä puuttuu yksi vaihtoehto, nimittäin muuten täysin vaihtoehto f, mutta salaa pettäjä...

• Anonyymi

Periaatteessa kaikki naiset ovat hutsuja. Ainakin melkein kaikki.

• Anonyymi

Nyt on kyllä ikivihreä provo vuodelta 2011 ja sikäli tietysti harmillinen, että tämä on huonosti vieritettävissä aikaikkunoiden puitteissa.

• Anonyymi

Ihan mielenkiintoinen provogallup.

En kuulu noista mihinkään, joten luon oman jokeri-kategorian.

Takana muutama pidempi parisuhde (itsellä tarkalleen ottaen kolme). Itselläni jokainen kestänyt vähintään pari vuotta. Se lyhinkin olisi luultavasti kestänyt kauemmin, ellei ensimmäinen poikaystäväni olisi menehtynyt. Yhden illan juttuja en harrasta, enkä muitakaan säätöjä. Naimisiin ei aio koskaan mennä.

• Mä en kuulu täysin oikee noihin mihinkään noihin - paitsi d & e & f - ne ei osu muhun (tai ehkä e - vähän). Oon kyl seukannu yli 10 miehen kaa - mutten ees lähelle sataakaan - enkä juurikaan oo ollu nii vakituisesti ja seksiä on ollu heidän kaikkein kaa. Vähemmän on ollu yhden yön juttuja vaik niitäkin on ollu eikä miehet oo aina ollu nii ehdottoman vapaita vaik mä oon joskus kysyny. Ja ryhmäseksiäkin mä oon kokeillu, useemmanki kertaa. Naimisis mä en oo ollu koskaan eli sinkkuna oon huidellu. Silti elämä edessä, tukka takana - vai miten ne sen sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe