mitä on sukurakkaus?

Jeesus riittää ?

koska olen jo keski-ikäinen, naimaton ja lapseton niin kukaan sukulainen ei ole minusta erityisemmin kiinnostunut.
voisin yhtähyvin vaihtaa sukunimeä ja kadota kaukomaihin.

6

1042

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sinulla

on varallisuutta, niin johan löytyy lähisukulaisia.

• ilman jeesustelua

Jos sairastut, oli sinulla varallisuutta tai ei, lähiomaisesi eivät ole vierelläsi. Toivottavasti sinulla on silloin paljon HYVIÄ ystäviä. Yleensä ystävät kaikkoavat ensimmäisinä kun jotain sattuu.

Mikähän on saanut sinut noin alakuloisiin mietteisiin?
        Näinkö jeesuksesi opetti: ole yksin?

• Miriam**

Minä olen huomannut sen, että jos ihminen ei ole erityisen kunnianhimoinen, kilpailuviettinen eli ei näe niin tarpeelliseksi hankkia itselleen mitään sellaista ylenmäärin, mitä tämän ajan ihmiset noin yleensä arvostavat niin - yksin saa olla. Sinua pidetään outona, tylsänä, kummajaisena, jos arvosi ovatkin erilaiset ja elämäsi perusta on aivan jotain muuta kuin suurimmalla osalla ihmisistä.

Katsos, maailmaan rakastuneet ihmiset arvottavat toisia ihmisiä nimenomaan ja vain tällaisten sinänsä toissijaisten asioiden takia kuin tutkintopaperi, ammatti, palkan suuruus, ystävien määrä, sukutaustat, ulkonäkö, haluttavuutesi toisen sukupuolen silmissä jne. jne.

Muista, Jeesuksen edessä ei näillä asioilla ole mitään merkitystä, ei nyt eikä vasta. Voit olla vapaa tällaisista muiden ihmisten väärien arvojen asettamista siteistä ja elää elämääsi Jumalan johdatuksessa....ja sellaisen elämän eläminen Jumalan silmissä on hyvä.

• Jeesus riittää?

kiitos, Miriam!
        olen kyllä akateeminen ja todistus oli täynnä kiitettäviä, varsinkin taideaineissa ja olin nuorena kuin missi.
        mutta jo lapsena sukulaiset kertoivat minulle huoliaan ja olin koulussa yhteys/ luottamushenkilö.
        olen kuitenkin aina viihtynyt itsekseni ja Jumala on puhunut minulle. minulla on jonkinlainen profetian lahja. kuljen todella Herran johdatuksessa enkä pelkää tulevaisuutta mutta kaipaan itselleni perhettä.
        ehkä minulle avautuu mahdollisuus lähteä lahetyskentälle. ehkä perheeni on siellä kaukomailla.

• Jeesus riittää?

vaikka tämä ei ole mikään profetian palsta olen silti ajatellut että joillakin teistä olisi tullut muuta profetiaa jota iselleni tulevaisuuden suhteen kirjoitin tänne.
      luotan tietenkin Herran johdatukseen mutta kommentoin mielelläni myös asiallisten kirjoittaneiden kanssa mihin se Herra voisi johdattaa.

• Anonyymi

Minulla on monta sisarta oletin että olemme sukurakkaita, yhden sisaristani sairastuttua kaikki muut sisareni lopettivat yhteyden pidon häneen , olen ainut joka käy häntä katsomassa. Minusta tämä on väärin sisartani kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe