Sloggi tanga

Mies 34

Olenko outo ja epämuodikas? Mielestäni Sloggin tangat ovat parhaat alushousut, mitä kaupasta löytyy. Löytyykö muita tangojen käyttäjiä?
Tangat ovat miellyttävät ja tukevat urheillessa ja muutenkin. On kummallista, että niitä myydään vain mustana. Pitkään tangoja käyttäneenä muut alushousut tuntuvat jotenkin ahdistavilta, varsinkin kesällä.

31

4738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavuuden haluinen

      Parhaimpia ja käytössä miellyttävämpiä alushousuja on muitakin. Esimerkiksi ergowearin (www.ergowear.com) malleista löytyy todella miellyttäviä ja oikein muotoiltuja. En enään ikinä suosiolla laita jalkaani vehkeitä litistäviä malleja.

    • valtteri 23

      sloggihyllyl on paljon tanga-paketteja. muita malleja on saman verran noin suunnilleen. toki noita muita malleja menee paljon enempi. mut toi tarjonnan määrä kertoo että aika suosittuja ovat.

      itse käytän, koska ovat mukavammat. eivät tule näkyville kuten boxerit.

    • Käytäntä pop vm 68

      Eivät näy housujen läpi, niin jos vaikka kävisi niin että näkyisi läpi silloin ne näyttäisivät pakaroiden kohdalta että ne olisvat normaalit alushousut. Tangat eivät koskaan nouse vyötärön yli vaikka kurottaisi.

      Uskon että naisetkin sietävät miesten päällä tangoja. Muistuttavat kovasti tavallisia alushousuja.

    • sdfgdsgfd

      Onko niitä nykyään vain mustina?

    • N i m i

      sloggia vain saa?

    • Mies33

      Sama täällä, mun mielestä myös Sloggin tangat on paras kalsarimalli. Bokserit tuntuu siltä kuin olisi vaipat päällä. Vielä 90-luvulla kun aloin (aikuisten) miesten kalsareita käyttää, tangat oli aika yleisiä ja silloin Sloggejakin oli vaikka minkä värisiä saatavilla. Nyt ei oikein muuta tahdo löytyä kaupoista kuin boksereita. No good! Aika reliikkejä me tangojen käyttäjät kai ollaan.

      • Anonyymi

        Niin on tangat saisi tulla uudestaan valikoimiin ja eri värejä. Mies 45v.


    • Mies22 TRE

      Se on ikävä ku naiset hyvin yleisesti inhoavat kovasti noita tangoja ja varsinkin stringejä. Täytyy ymmärtää heidänkin kantansa.

      Tangoja ja stringejä voi käyttää ettei kukaan huomaa mitään onneksi.

      Tangoja on kyllä aika paljon siis sitä slogin yhtä mallia joka paikassa ja montaa kokoa, niitä taitaa mennä aika paljonkin.

      • milloin?

        Mies 22 tre: Kui usein käytät tangoja/stringejä?


      • Anonyymi
        milloin? kirjoitti:

        Mies 22 tre: Kui usein käytät tangoja/stringejä?

        Päivittäin tangat.


    • Mies 29

      Jep tangat ovat parhaat. Mulla käytössä lähes päivittäin. Varsinkin kesällä aivan ehdottomat. Tangat ovat ryhdikkäät ja antavat mukavan tunteen eivätkä hiosta toisin kuin boxserit.

      Tangoja käytän itse ihan samaan tapaan kuin muita alkkareita. Luulen myös että tangat on luultua paljon suositumpi malli. Kumma vain kun niitä ei ole kuin ne mustat. Olisi mukava jos niitä olisi ainakin valkoisina. Minun naiseni onneksi tykkää niistä ja miesten stringeistä myös.

      Stringejä käytän joskus, varsinkin suorien housujen kanssa tai urheillessa. mutta en muiden nähden.

      On tosi hassua, että tangojen ja varsinkin stringien käyttö miehillä on sellaista salahommaa. Ennakkokäsitykset niitä kohtaan ovat niin vahvat, vaikka oikeasti stringejä käyttävät ihan tavalliset miehet. Täältä keskusteluista on saanut viimeaikoina huomata, että meitä käyttäjiä kuitenkin löytyy ja palautetta valikoimien yksipuolisuudesta on laitettu. Eli käyttö voi olla paljon yleisempää kuin luullaan.

    • mies22 tree

      Stringejä käytän joka päivä. Tosin tangoja yleisemmissä tilaisuuksissa kuten pukuhuoneissa ja saunailloissa, stringejä en kehtaa silloin pitää.

      Pervot pilaavat stringien maineen. Sellaiset myös jotka pitävät naisten vaatteita ja käyttävät stringejä. Myös muut sellaiset sukkahousujen pitäjät. Samoin naiselliset miehet jotka käyttävät niitä saattavat pilata niiden käyttäjien maineen.

      • milloin?

        minkä merkkisiä stringejä ja mistä oot ostanu? Mulla vaan black horset ja ne ei oo kovin kummoset


    • mies22 treee

      blackit vain, nettikaupoista en tilaa ja minnekään seksikauppaan en mene.

    • mies 45v

      Tangat vaan jalkaan kesän kunniaksi!

    • 40+ tanga mies

      Mies34:
      Valitettavasti täytyy todeta, että olet epämuodikas. Mutta et ole outo,sillä sloggin tangat on parhaat alushousut. Itse käytän tangoja kesät talvet.
      Mustiahan niitä vaan löytyy, mutta ostin juuri Lontoon reissulta tuplapakkauksen valkoisia tangoja. Löysin myös matkalta edullisen 5 tangan pakkauksen.
      itse rupesin käyttämään tangoja jo yläaste iässä 80-luvulla ja siitä lähtien ne ovat olleet suosikkini. Enkä välitä mitä muut ajattelee. Kyllähän kavereitakin ne saunaillassa huvittaa, mut ei haittaa. hyviä en vaihda.

      • Anonyymi

        Tangat on seksikästä ja hyviä. M. 43v


    • 33 tangat jalassa

      Kyllä ne muita huvittaa, siis miehiä. Naisia oksettaa.

    • baaamu

      eipä kukaan ole löytänyt kauppaa (ei nettikauppaa, eikä seksikauppaa) josta löytyis tangoille muita vaihtoehtoja kuin sloggi tangat. stringejäkin saa ainoastaan yhtä mallia ja niitäkin prismoista.

    • 38v mies

      Tangat ovat ehdottoman mukavat!
      Itse käytin tangoja paljon nuorena 80- ja 90- luvuilla. Niitä oli silloin ties minkä värisiä ja todella moni käytti tangoja. Minulla oli jopa tanga-malliset uikkarit nuorena.
      Mutta muoti tuntuu vievän enemmän kohti boxereita. Mutta minäpä ostin kesäksi parit sloggin tangat, ja tuntuvat mukavan viileiltä.
      Vielä ei oo tullu vaimolta mitään kommenttia, saas nähdä.

    • Mies_41

      Ostin tangat Prismasta, ainakin vielä on valikoimassa

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt tangoja useamman vuoden en muita osta enkä käytä.parhaat kalsarit ikinä,

    • Anonyymi

      Tangoja minäkin käytän ja ne ei sukkahousujen alla hiostakkaan liiemmälti...

    • Anonyymi

      Eipä ole Sloggin tangokaan enää.

      • Anonyymi

        Mistähän löytyisi vastaavia...


    • Anonyymi

      Kyllä vain mirsten sloggi tangat on parhaat. Missä niitä vielä löytyy?

    • Anonyymi

      Sloggi tangat on seksikkäät kivat.

    • Anonyymi

      Pelkästään tangat sekä myös hyvät mini slipit jo poistuvat kovaa vauhtia valikoimista vaikka aiemmin melko yleisiä vaikka nyt kesää kohti pitkäpuntti boxserit jo kyllä keittää.Varmaankin kohta jenkkityyliin myös uimahousujen pitää olla polviin asti kun puolireiteen on muka jo noloakin speedoista puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Et ole outo, outoa on lähinnä että miesten pitäisi pitää pitkävartisia kalsareita kesät talvet.

    • Anonyymi

      Miesten sloggi tangat on parhaat, mistä niitä saa nykyään?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe