Tumma vai vaalea?

jonsu86

Minua on aina kiinnostanut kumman mies valitsisi:

vaaleahiuksinen vai tummahiuksinen ?


jos esimerkiksi katsotaan ulkonäköä kenen kanssa menisi juttelemaan, niin olisiko se ennemmin kumpi noista?

132

7218

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+3

      Vaalean!! Ei siis välttämättä ihan blondi!! Minusta vaaleat on jotenkin vaan miellyttävämpiä! Ei sitä osaa järjellä selittää!

    • saa huomion

      ja päänkin aina kääntymään.

      • eitietoo o

        minä olen punatukkainen nainen ja vientiä on..


      • pirun merkki
        eitietoo o kirjoitti:

        minä olen punatukkainen nainen ja vientiä on..

        hyi saa..na,hyi
        ehdoton ei punapäille..


    • Ei merkitse hiusten väri kyllä yhtään. Tai... Jos on vaikkapa... Joku teinix-väritys niin sit saatan jättää väliin, mutta siihen merkitsee se olemuskin sit.

    • Ridcce

      Riippuu vähän, panoksi tietysti vaaleahiuksinen, vaimoksi tummahiuksinen.

      • 648568723hjh

        sellaiset suloiset eksoottiset naiset miellyttävät minua. Jotenkin miellän tummat naiset jotenkin salaperäisemmiksi, syvällisemmiksi ja intohimoisimmiksi kuin vaaleat.
        Molemmissa hiusväreissä on niitä kaunottaria, tietenkin =).

        Sitten jos on vielä sellaiset isot, suloiset nappisilmät niin minun sydämeni on viety.
        Jotenkin tummat pitkät hiukset saavat aikaan sen että tekee mieli liu'uttaa sormet niiden läpi.


      • Tosimies....
        648568723hjh kirjoitti:

        sellaiset suloiset eksoottiset naiset miellyttävät minua. Jotenkin miellän tummat naiset jotenkin salaperäisemmiksi, syvällisemmiksi ja intohimoisimmiksi kuin vaaleat.
        Molemmissa hiusväreissä on niitä kaunottaria, tietenkin =).

        Sitten jos on vielä sellaiset isot, suloiset nappisilmät niin minun sydämeni on viety.
        Jotenkin tummat pitkät hiukset saavat aikaan sen että tekee mieli liu'uttaa sormet niiden läpi.

        Sama täällä. Katseeni kiinnittyy aina tummiin hiuksiin. Vaaleita en huomaa....


      • Et siis aio panna vaimoasi? Vaimo parka! Mutta toivotaan, että vaimosi saa jostain hyvän rakastajan.


      • Anonyymi
        Tosimies.... kirjoitti:

        Sama täällä. Katseeni kiinnittyy aina tummiin hiuksiin. Vaaleita en huomaa....

        Kaljut naiset ylä ja -alapäästä ,kohottavat kovasti, saa olla myös rinnat


      • Anonyymi
        sulolintu kirjoitti:

        Et siis aio panna vaimoasi? Vaimo parka! Mutta toivotaan, että vaimosi saa jostain hyvän rakastajan.

        Stna nyt turpa umpeen, en vaihtaisi vaimoani keneenkään naiseen ja tämä on tosi!


      • Anonyymi
        sulolintu kirjoitti:

        Et siis aio panna vaimoasi? Vaimo parka! Mutta toivotaan, että vaimosi saa jostain hyvän rakastajan.

        Itseäsi kö tyrkytät toisen aviomiehelle. Eiköhän mies ole omansa valinnut jo aikoja sitten. Ei ole teidän valittavissa. Olette kuin teinejä, vanhat käytetyt otukset. Hävetkää! Hän ei etsi mitää panopuuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljut naiset ylä ja -alapäästä ,kohottavat kovasti, saa olla myös rinnat

        Itsestäsi kö kerrot?


    • jonsu86

      aina miettiny tätä kun aina esim. baarissa kavereille tullaan juttelemaan ja flirttaillaan ja ne huomataan ja he ovat vaaleahiuksisia ja itse tummahiuksisena jotenkin jään vähemmälle huomiolle... eli itseä myös kiinnostaa.. miten jos miehet olette ulkona baarissa jne.. paikassa... onvatko ne aina ne vaaleahiuksiset? ja onko se totta (niinkuin yksi jo sanoikin täällä) vaalea seksikumppaniksi ja tummahiuksinen seurustelukumppaniksi?

      eikä tietty saa yleistää, tiedän että perjaatteessa kaikista pitää joku mutta sellainen että kumpaa nyt on perjaatteessa enemmän, niitä jotka pitää vaaleista vai niitä jotka tummista..

      • ArtzkaJouzka_

        ja pokataan baarista koska ne ovat usein kikattelevia helppoja kanoja. En tiedä mistä johtuu, oma havainto ja monen kaverin myös.


      • mahonkia.
        ArtzkaJouzka_ kirjoitti:

        ja pokataan baarista koska ne ovat usein kikattelevia helppoja kanoja. En tiedä mistä johtuu, oma havainto ja monen kaverin myös.

        Minä punakutri(en mikään tyrkkypunainen enkä tätipunainen) vaan omistan mahonginpunertavat pitkät hiukset...Mut on miesten mielestä helppo bongata keltapäisten blondien seasta...mua kyllä haetaan aina ensin tanssaamaan tai drinksulle kuin vaaeita ystävättäriäni..:) Jotkut vaan bongataan -oli sitten vaalea tai tumma-tai siltä välitä!


      • HerraGentleman

        Kyllähän se ihan fakta tietoa on että miehet yleisesti ottaen pitävät enemmän vaaleista. Suomalaiselle naiselle erityisesti sopii vaaleat hiukset kun ovat muutenkin vaaleita. Gentlemen prefer blondes ja niin edespäin. Blondin kanssa on myös aina hauskempaa. Näissä vanhoissa sanonnoissa piilee pitkäaikainen totuus.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö, itselläni ihan päinvastaisia kokemuksia ja olen mustahiuksinen... Ja AINA on vientiä riittänyt enemmän kuin tarpeeksi... Niin että jopa mennyt miehillä tappeluksi asti. Sulla kiinni jostain ihan muusta kuin tukkasi väristä...


      • Anonyymi
        HerraGentleman kirjoitti:

        Kyllähän se ihan fakta tietoa on että miehet yleisesti ottaen pitävät enemmän vaaleista. Suomalaiselle naiselle erityisesti sopii vaaleat hiukset kun ovat muutenkin vaaleita. Gentlemen prefer blondes ja niin edespäin. Blondin kanssa on myös aina hauskempaa. Näissä vanhoissa sanonnoissa piilee pitkäaikainen totuus.

        Hahahah, turhaa tuputat omaa mielipidettäsi jonain "faktana", kuulostaa todella naurettavalle! Ei näistä asioista ole mitään faktaa, kukin tykkää mistä tykkää! Kaikkein huvittavinta on se kun jotkut kiihkoilijat yrittävät väkisin tuputtaa omaa henkilökohtaista mielipidettään kaikille ja väkisin vääntää siitä jonkin muka ihan "tieteellisesti todistetun" universaalin totuuden! :D


    • kyllästyttää jo

      Voi v*ttu mitä ääliöitä tällä palstalla vilisee. "Joo kaikki miehet haluaa blondin muijan koska mä ajattelen niin eli tiedän mitä kaikki muutkin miehet haluaa ", "kaikki miehet haluaa tosi nuoren naisen koska mä ajattelen niin eli tiedän mitä kaikki muutkin miehet haluaa" tai "kaikki miehet haluaa laihan naisen koska mä ajattelen niin eli tiedän mitä kaikki muutkin miehet haluaa". Siis miksi pitää yleistää koko ajan joku asia koskemaan kaikkia miehiä sen takia jos itse on jotakin mieltä jostain? Ihan idioottien touhua..

      Ja on kyllä päässä vikaa jos hiusten värin perusteella ajattelee että jotkut ovat hauskempia, parempia ja mukavampia ihmisiä kuin ne joilla on eri väriset hiukset kuin jollakin muulla. Se johtuu ihan tasan siitä että kyseiset ihmiset vain ovat olleet hauskoja luonnostaan, luuletko sinäkin että esim. ne hauskemmat blondit muuttuvat tylsiksi jos vaikka värjäisivät hiuksensa? Omasta mielestäni ainakin hiustenväri on yksi turhimmista asioista ihmisessä, ei sillä ole paskankaan väliä onko ne vaaleat vai tummat, ihan kaikenlaisista miehistä olen viehättynyt kunhan kokonaisuus on muuten hyvä. Eli kasvakaa nyt vihdoinkin aikuisiksi, lopettakaa yleistäminen ja varsinkin tuo saatanan lokeroiminen!

      • Kyllä se on aika mitätön asia. Hiusten väri. Ihan kun sisustaisi tai valitsisi vaatetta, että milles tuon värinen näyttää... Että huono väri, ei kelpaa. :D Jännä. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta kyllä mä taidan hiukan naureskella kuitennii.


      • vaaleehaalee88

        Turhaa nalkutusta. Tutkimus factat puhuu sen puolesta että näin on ja eihän se tietenkään tarkoita kaikkia mutta enemmistöä. Ihan samalla voi kysyä jos sinun mielestä asia on turha niin mistä päättelet että silloin muidenkin pitäisi ajatella niin. Löysää jo pipoa, vai taisi kalikka kalahtaa?


      • slasks.,.,
        vaaleehaalee88 kirjoitti:

        Turhaa nalkutusta. Tutkimus factat puhuu sen puolesta että näin on ja eihän se tietenkään tarkoita kaikkia mutta enemmistöä. Ihan samalla voi kysyä jos sinun mielestä asia on turha niin mistä päättelet että silloin muidenkin pitäisi ajatella niin. Löysää jo pipoa, vai taisi kalikka kalahtaa?

        mitään väliä mun kaverin mielestä. Tyyppi on innostunu painaa lähestulkoon aina B-rappua. Se tuntuu olevan ainut asia millä on väliä. Viimeekskin tyyppi kertoili, et jonkun naisen peräaukko oli kuin kukkakaali mikä tursotti pitkällä. No kaikilla on omat fetissit.


      • biondo
        slasks.,., kirjoitti:

        mitään väliä mun kaverin mielestä. Tyyppi on innostunu painaa lähestulkoon aina B-rappua. Se tuntuu olevan ainut asia millä on väliä. Viimeekskin tyyppi kertoili, et jonkun naisen peräaukko oli kuin kukkakaali mikä tursotti pitkällä. No kaikilla on omat fetissit.

        Ei pidä yleistää että kaikki blondit olisivat kikattavia kanoja, olen itsekkin blondi (luonnostaan vieläpä, hieman aikuisena kirkastanut omaa väriä vaalealla sävytteellä) enkä ole pinnallinen kikattava kana, joka pokataan baarista yhdeksi yöksi. Ja minua ärsyttää tämä "panoksi tietysti vaaleahiuksinen, vaimoksi tummahiuksinen" että pitää olla kyllä miehen pikkusieluinen ja suoraan sanoen sika joka näin ajattelee, ei se hiusten väri kuitenkaan kerro naisen moraalista tai luonteesta eikä siitä millainen vaimo hän on.
        Kyllä kuule tummatkin pettää, valehtee, kikattaa (katsoittekos muuten viime to satuhäät, tulee tällä viikolla keskiviikkona uusintana, siinä vasta olikin kikattava kana, mustahiuksinen, että ei se aina katso sitä hiusten väriä se luonne).

        Kyllä se varmaan on se sisin mikä ratkaisee sitten pidemmän päälle. Itse blondina naisena viehätyn enemmän tummista miehistä ja niihin huomioni ensin kiinnittyy, mutta olen nähnyt muutamia todella komeita vaaleita miehiä joten en vedä rajaa hiusten väriin.


      • Anonyymi
        vaaleehaalee88 kirjoitti:

        Turhaa nalkutusta. Tutkimus factat puhuu sen puolesta että näin on ja eihän se tietenkään tarkoita kaikkia mutta enemmistöä. Ihan samalla voi kysyä jos sinun mielestä asia on turha niin mistä päättelet että silloin muidenkin pitäisi ajatella niin. Löysää jo pipoa, vai taisi kalikka kalahtaa?

        Menes nyt kuule muualle blondi siitä niine "factoinesi"


    • TÄH????

      Entä jos on vaaleen ruskeet hiukset? jää varmaan ilman

    • Lörppö2007

      Riippuu minkä ikäinen olin.
      8 vuotiaana halusin tumman
      16 vuotiaana halusin blondin.
      20 vuotiaana halusin tumman
      21 vuotiaana bruneten
      30 vuotiaana blondin
      37 vuotiaana mustahiuksisen aasialaisen. -ja sainkin! HEH :)

      eli kovin on kausiluontoista.

    • Eero 2011

      Harmaat ovat ehdottomasti parhaat.

    • Sirutiina

      Hei. Minä olen tumma ja kaunis ruskeasilmäinen neito. Nyt ikää on alta 30v. Pointtini on se että sain tyttöporukassa mihin ennen kuuluin AINA miesten huomion. Porukassa oli yks punapää sit ristiverisiä ja pari ihan blondia. Tosi nättejä kaikki mut minä ehkä sit nätein niin sain lähteä ryhmästä. Eivät huolineet enää joukkoon. Tietysti niille siinä kateus iski. Mua ketuttaa vieläkin kohtaloni koska minkä minä sille itse voin että olen niin ihana ja kaunis!!.Heh heh..Naiset on typeriä näissä asioissa sen olen todellakin huomannut itse henkilökohtaisesti ja karvaasti.

      • Pitkäiso

        Olet hauska. Olisi varmasti vaivan arvoista tutustua sinuun.


      • erte

        Ei tuollaisella luonteella sua tyttöjoukon hauskanpitoon mukaan oteta.


    • blahblonde

      itse olen luonnostaan vaalea, silmiinpistävän vaalea, mikä häiritsee kun muut naiset (ja varsinkin teinitytöt) mulkoilee ja taas miehet ihastelee.
      En ihan platinavaalea ole, mutta selkeä blondi kuitenkin :/
      Tahtoisin värjätä tummaksi (mutten varmaan jaksaisi sitä jatkuvaa juurikasvukäsittelyä)

      Yksi syy tumman värin haikailulleni on ehkä se, etten haluaisi viehättää sellaisia blondinperäänjuoksijoita, vaan itseni tyylisiä miehiä, tummaan päin meneviä ;)

      • Deepdark blonde

        Tummaan päin menevä ...WTF?... Tais tulla äikästä viis?


    • dudenamedex

      Vaaleat pitkät ja tuuheat hiukset. (aito väri)

      • Anonyymi

        Blondi ja tummat viikset, nappaa välittömästi


    • jarbe78

      Kyllä blondi vie voiton lähes aina!

    • paspattii

      mulla on luonnon vaaleat hiukset, pikkasen kiharat, tuuheat ja paksut... ne on yli niskan. rasittavat sinänsä, kun en saa niitä millään asettumaan :P

      • Saattais kiinnostaa

        Onk sul mitään muuta? Esim. 200 neliöö Eirassa tai juristin paperit?


      • paspattii
        Saattais kiinnostaa kirjoitti:

        Onk sul mitään muuta? Esim. 200 neliöö Eirassa tai juristin paperit?

        ei mitään sellaista, anteeksi pettymys :D voi hittolainen kun luulin etten koskaan enää pääsisi katsomaan postiani, kun unohdin salasanan, mutta yhtääkkiä muistin sen.. -huh-


    • mies.

      On olemassa selkeä syy siihen miksi tummat hiukset ovat vaaleita parempia.

      Hiusten harmaantuminen sekä blondit hiukset johtuvat vetyperoksidin kerääntymisestä hiukseen, mikä on seurausta virheellisestä biokemiasta hiuksessa. En viitsi linkittää mitään tutkimuksia tähän, koska olette liian tyhmiä ymmärtääksenne mitään. Tietysti hiusten väri muodostuu muistakin asioista kuin vetyperoksidista, mutta nyrkkisääntö on että mitä tummemmat hiukset sen parempi.

      Ja ikääntymiseen liittyvät harmaat hiukset: vetyperoksidi ne värjäsi, eli tervemenoa kohta nurmen alle. Ne ovat muuten ihan massiivisia määriä vetyperoksidia mitä kertyy hiukseen, kuten FT-Raman spektroskopia paljastaa.

      Vetyperoksidilla saa myös valkaistua hiusten värin ulkoisesti. Eli varokaa blondeja, on hyvä asia ainakin naisten puolella että naiset ymmärtävät tummien miehien päälle, sillä siinä on terveyden merkki. Samaten kaljut ovat iso-ei-ei. Tukka pitää olla tallessa vaikka ikää olisikin 30 vuotta, ja sen pitää olla tummaa, siinä on merkki laadusta.

      Itse en koskisi blondeihin naisiin, sillä nehän ovat rumia, ja se tyhmyyskin on tunnettua. Ei taida olla sattumaa.

      • juuh..

        Siis, kyllähän nuo tummahiuksisetkin hiuksiaan värjäävät...ihan yhtä paljon varmasti kuin vaaleahiuksisetkin. Ja vetyperoksidia on kaikissa hiusväreissä, myös niissä tummissa väreissä. Nykyään aika harvalla on enää täysin luonnollinen hiustenväri.

        Mutta kai sinä nyt sen tiesitkin. Toivottavasti ainakin.

        "En viitsi linkittää mitään tutkimuksia tähän, koska olette liian tyhmiä ymmärtääksenne mitään." -harvinaisen itseriittoisesti sanottu, muiden aliarvioiminen nyt on vaan itseltäsi aika typerää. Noh, ainakin sait parin tummahiuksisen naisen klikkaamaan peukkua ylös, en tosin tajua miksi.


    • Overrated blondes

      Tummat hiukset ovat parhaat naisella :) Näyttävät myös optimaalisesti paksummilta ja terveemmiltä. Lisäksi kauniille naiselle tummat hiukset sopivat lähes poikkeuksetta vaaleita paremmin, koska korostavat kasvonpiirteitä ja tuovat ne paremmin esiin. Vaalea tukka saa kasvot tavanomaisemman näköisiksi ja ehkä vähän taikinamaisiksi.

    • SUN VAIN SUN

      SANOTAAN TUMMA..OLISI IHANAA SEURUSTELLA.OLLA KIHLOISSA.AVOLIITOSSA.PARISUHTEESSA TUMMATUKKAISEN TYTÖN KANSSA JA SITTEN AIKANAAN OLISI UPEAA AVIOITUA BLONDIN KANSSA JA KOKEA TÄMÄN KANSSA KAIKKI JA SITTEN AIKANAAN OLISI JOPA UPEAA ENSIN SEURUSTELLA TUMMATUKKAISEN KANSSA JA SITTEN KUN OLISIN KIERTÄMÄSSÄ SUOMEA JA ULKOMAILLA LOMALLA NIIN TÄMÄ VÄRJÄISI TUKKANSA VAALEAKSI JA SITTEN 19 V AVOLIITON JA SITTEN JOSKUS KUN OLISIN TUMMAN ELI JANITAN KANSSA TÄMÄN SUKULAISIA TAPAAMASSA JA SITTEN BLONDIN ELI ANNIKAN KANSSA RVA JOONAS 19 7-26 V 7 - 33 V NIIN ANNIKA OLISI ALKUJAAN TUMMAVERIKKÖ MUTTA VÄRJÄISI TUKKANSA VAALEAKSI JA SITTEN VIELÄ VAALEANRUSKEAKSI KUN OLISIMME VIISISSÄ HÄISSÄ JA KOLMISSA HAUTAJAISISSA JA KAKSISSSA YO-JUHLISSA

      • Lääkitys?

        Mitä vittua?


    • lattari-fani

      Ehdottomasti tummakutrinen. Vaaleahiuksisella on usein ohut ja liukas hiirenhäntä, tummat hiukset taas tuuheat, hyvinvoivat ja elinvoimaiset.

      • Taipuisa tukka

        Kyllä, monella vaaleaveriköllä on ohuet ja liukkaat, suorat hiukset
        mutta löytyy myös suomalaisnaisia, joilla on paksu, vaalea taipuisa ihanasti lainehtiva tukka.

        Ja miehet...jos nainen on kovin meikattu ja kiillotettu, sillä on usein myös hiuslisäkkeitä ja ripsienpidennykset... Että se siitä tuuheudesta barbien kohdalla.


    • KawasakiRRz

      Minua kiinnostaa enemmän vaaleat. Useimmiten menen juttelemaan vaaleaverikön kanssa koska vaaleat vetoavat minuun enemmän. Puhun nyt ulkonäöstä joten turhaa mussuttaa mistään luonteesta ym ym.

    • luonnollisuutta

      Luonnollisen vaaleat, pitkät, paksut ja kiharat hiukset ovat upeat! Blondatun näköiset taas rumat.

    • Ace62

      Henkilökohtaisesti pidän tummatukkaiista naisista. :)

      • Offbase

        Vaalea, ehdottomasti! Tästä ei edes keskustella :D


    • biljon dollar män

      tummat ne olla pitää.Bruneteissa sitten pidetään sellainen raja että oikein räikyvä ei kiitos,mut luonnollinen niin wau;)

    • <<<

      SEURUSTELUMIELESSÄ TUMMATUKKAINEN MUTTA KUMPPANINA VAALEAHIUKSINEN JA RUSKEASILMÄINEN JA ENNEN KAIKKEA SIKS KOSKA VIIHTYIS TÄN KANSSA KAKSISTAAN

    • <<<<

      MÄ VALITSISIN SEURUSTELUKUMPPANIKSI TUMMATUKKAISEN MUTTA KIHLATUKS VAALEATUKKAISEN

    • äpylimeteli

      No mitens olis tämmönen tumma alhaalta ja vaalea ylhäältä..dorkat

    • sdffer

      Tumman ruskeat pitkät ja paksut hiukset ja tummat nappisilmät ja pisamia niin avot. Kuten vaimoni ;)

    • <<<

      SEURUSTELUKUMPPANINA TUMMAHIUKSINEN

      • <<<<

        SEURUSTELUKUMPPANINA TUMMAHIUKSINEN MUTTA TULEVANA VAIMONA BLONDI.TUMMAHIUKSINEN JA TYTTÖYSTÄVÄNÄ BLONDI JONKA KANSSA SEURUSTELISIMME JA KUUNTELISIMME URIAH HEEPPIÄ.CREAMIA.DAVE EDMUNDSIA.HURRIGANESIA.ABBAA.LED ZEPPELINIÄ.ISAAC HAYESIA JA SITTEN SELLAINEN NAINEN JOKA DIGGAISI JOPA PETER MAFFAYTA JA SELLAINEN NAINEN JONKA KANSSA KUUNTELISIMME CURTIS MAYFIELDIN LPEEN PUHKI JA JORAISIMME ABBAN RING RINGIÄ..


    • 20+2

      Tummat latinot ainakin vanhenevat nopeasti kuten Jennifer Lopez joka alkoi harmaantumaan jo 23 vuotiaana. Oma mummoni on 84 ja edelleen oman väriset hiukset (ruskeat)

      • Anonyymi

        Minun mummollani olikin mustat hiukset hautaan saakka, mutta vaalea kaverini on jo päälle kolmikymppisenä harmaantunut osittain.


    • blondeja

      Enemmistö miehistä tykkää vaaleista tutkimusten mukaan.. Liittyy jotenki biologiaan, vaaleet koetaan hedelmällisemmiksi jne..

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu, silkä minrm tutkimuksen mukaan tummat ovat enemmän miesten mieleen


    • jou,m

      blondiii

    • nallekarhu herra

      kaikki käy! ei nirsoilla! Peiton alla ryskyttäessä mitä väliä..

    • mustat hiukset!

      Kaikki käy totta kai. Mutta jos nyt leikitään nirsoa hetken aikaa, niin kyllä naisen parhaimman näköinen hiustyyli on suorat, pitkät ja ehdottomasti täysin mustat hiukset. Ruskean eri sävyt tai täysin vaaleat ovat yhtä kivoja, mutta musta on parhaus.

    • 18+7

      Joillekkin ihmisille sopii paremmin vaaleat ja joillekkin tummat. Ihastuin ensin yhteen blondiin, myöhemmin brunetteen. Mietin mielessäni miltä tää tummahiuksinen tyttö näyttäs blondina ja totesin ettei sopis ollenkaan. Sit mietin miltä tää edellinen ihastus näyttäs brunettena ja tosesin että mun silmään näytti paremmalta blondina edelleen.

      Eli siis kokonaisuus ratkaisee, ei pellkkä hiusten väri... Muutenkin ulkonäkö on vain hetken huumaa. Pidemmän päälle tarvii paljon muutakin.

    • terveet hiukset

      Ei mitään väliä värillä, jos on luonnollinen väri ja hukset ovat paksut ja hyväkuntoiset. Pilalle blondatut hiukset ovat hirveä näky.

    • .

      tumma

    • metusalahi

      Kyllä se vaalea on se joka herättää enemmän huomiota yleensä miehissä ei tietenkään kaikissa. Tämä perustuu ihan biologiaan ja jos haet tietoa niin paljon löytyy tutkimustietoa miehillä on kautta aikojen ollut tapana suosia vaaleahiuksisia, on mm. pidetty hedelmällisempinä, enemmän estrogenia ym.

      Niin ja joo oma mieltymykseni myöskin vaaleat mutta ei muissakaan väreissä mitään vikaa ole.

      • Anonyymi

        Mitäs siinä oikeen valehtelet? Monen. tutkimuksen mukaan tummat vetoavat miehiin enemmän. Taas yksi älynväläys, joka vain sen takia että itse pitää vaaleista enemmän, pyrkii tekemään siitä jonkin universaalin totuuden ja tuputtaa mielipidettään kaikille. Ällöttävää toimintaa.


    • kumpikin kelpaa

      Riippuu tosiaan naisesta. Kyllähän se on niin, että ihminen hehkuu siinä omassa värissään ja näyttää keinotekoiselta siinä epäaidossa. Naisen kauneus muodostuu aivan jostain muusta kuin siitä hiuspigmentin väristä. Suomessa naiset eivät tätä ole näemmä sisäistäneet, kun täällä näkee aivan mahdottomanväristä lettiä laidasta laitaan.

    • Sir Von Baughen
    • ...............

      Pikkuiset naiset/kääpiönaiset on just parhaita. "Pupu? Onks nälkä? Mennäänkö syömään euron juustoja vai teenkö meille ruuat kotona?".

    • 8Lara849

      Punatukkainen seurkumppanina. Tyttöystävänä ja vaaleahiuk vaimona. Ja vaaleahiuk vaimona jolla ol kult nout seur aik ja bernhardilainen. Nöffi.

    • Jke_

      Ei oo väliä jos vaan luonne on kohdallaan.

    • jospanäinteen

      Punatukkaisen kanssa sänkyyn. Vaaleahiuksisen kanssa treffeille ja sänkyyn. Tummahiuksisen kanssa naimisiin.

      • ....................

        Tuleeko ero jos vaimo blondaa hiuksensa? ;)


    • Preferisco brunetta

      Miehet yleensä valitsevat mieluummin vaalean, sillä vaaleatukkaiset naiset ovat tunnetusti helpompia saaliita ja miehet myöskin pärjäävät paremmin vaaleatukkaisten naisten kanssa älykkyystasolla. Keskitasoiset miehet eivät uskalla tavoitella tummia, sillä tummia pidetään yleisesti ottaen tulisina, älykkäinä ja vaativina. Tummat on älyköille.

      • ei värillä väliä

        Dream on brunetta.. =D Värjää hiuksesi vaaleiksi, katkeruus kuultaa "hieman" läpi.


    • Tumma! aina tumma

      Mulle ei blondit uppoo.

    • angeliee

      Värjättyjä vaaleita hiuksia näkee jokapaikassa. tumma kiinnittää enemm'n huomiota.

      blondi on yleensä hailakka, ainakin jos on aito blondi, näissä en tarkoita ristiverisiä ja siltä väliltä...

      ristiverisillä ja tummilla on yleensä kulmissa ja ripsissäkin ihan oikeasti hyvät sävyt, ja hiuksetkin luonnostaan ok värjäämärrömänäkin.

    • D. Saurus

      Ootas kun mietin vähän takaperin ... mustatukkainen, mustatukkainen, mustatukkainen, brunetti, brunetti, blondi, punapää, blondi, ruskeatukkainen, vaaleanruskeat, blondi, blondi, brunetti, ...

      Edellisestä voi päätellä, että kyllä se on jokin muu ominaisuus kuin hiustenväri, joka ratkaisee.

      • relatkaa hieman

        Juu-uuuu näinhän se on että moni muu ominaisuus ratkaisee mutta täähän on nyt vain keskustelua tietyistä asioista. Jos multa kysyy ravintolassa otanko liha vaiko kalaruokaa niin kyllä mää reilusti vastaan kumpaa enkä ala kiemurteleen että se on kuule ny ihan muut jutut mitkä ratkasee kumpaa otan :D


    • BFRUNET 1

      BLONDEJA NÄKEE JOKA PUOLELLA. tummanruskeat hiukset vievät voiton.. ENNEN oli hienoa olla blondi mutta nykyään on jo aivan liikaa. brunetet vie EHDOTTOMASTI VOITON! olen tummahiusinen nainen, siniset silmät jne... menen kaveripossen kanssa viettää iltaa ja bilettämään, saan AINA huomion jätkiltä. kaveriporukasta blondit njää ylens. ilman... hmm tiedä sitten. JA ONHAN MAILMAN KAUNEIMMAKSI NAISEKSI VALITTU JENNIFER LOPEZ. ja dyllätys pyllätys, HÄN ON BRUNETTE. MAILMAN SEXIKKÄIMMÄKSI NAISEKSI VALITTU MEGAN FOX. NA HÄNKIN ON TUMMA.KIM KARDAISHAN YKSI HOTEIMMIZSTA MAILMALLA, HÄNKIN ON TUMMA. eikohan mailman-äänestykset tiedä enemmänkun jotkut suomalais- mtv äänesykset : DDDDDDD!

      • jetw

        Usein se on niin, että brunetet ovat söpöjä tai kauniita, blondit seksikkäitä tai hyvännäköisiä.


      • Näin on
        jetw kirjoitti:

        Usein se on niin, että brunetet ovat söpöjä tai kauniita, blondit seksikkäitä tai hyvännäköisiä.

        Kaunis on ylintä tasoa mitä voi olla, seksikäs tai hyvännäköinen ei ole sama kuin kaunis. Hyvännäköinen on ihan miellyttävä mutta kaunis on wau. Eli siis brunetet ovat kauneimpia.


    • choco eyes

      Mä vaihdan hiusväriä usein.Tummana olin kohtalokkaampi mutta nyt vaaleana mulla on HAUSKEMPAA!! BLONDES HAVE MORE FUN!

      • blondien taikaa

        Nyt kuumilla kesäkeleillä kuumat kesäblondit ovat osoittaneet olevansa sekä hauskempia että myöskin hotimpia. Ei voi kuin suositella.


    • kilotavara

      molempi parempi.

    • kumpikampibb

      Naisethan aina kadehtii toistensa ulkonäköä enkä itsekään ole poikkeus siinä. Itse olen brunette ja mielenkiintoista sinänsä olen aina kahdehtinut tummatukkaisia kanssasisariani typerään naiselliseen tapaan. En muista yhtään blondia jolle olisin ollut ulkonäöstä kade. Blondeja muijia en huomaa edes katukuvassa, kauniin bruneten kylläkin ja saatan kokea lievän mustasukkaisuuden tunteen mikäli poikakaverillani sattuisi olla silmäpeliä tummaverikön kanssa. Mikäli hän sattuisi vilkaisemaan blondin perään en jostain syystä tunne ytään mitään...

    • Se ystävällisempi

      Menen aina juttelemaan sille kumpi on ystävällisemmän ja helpommin lähestyttävän oloinen.

      Toki tumma miellyttää ulkonäöllisesti enemmän, mutta enpä ole yhdenkään tumman kanssa seurustellut koskaan. Ovat olleet helpommin lähestyttäviä nää muut.

    • siltä väliltä

      Yleismaailmallisesti taitaa olla vaaleanruskeaa se, mitä Suomessa jo pidetään tummana. Semmoiset pähkinänruskeat hiukset, vähän tummemmat kulmat ja siniset silmät näyttävät minusta parhaalta yhdistelmältä. Enemmän väliä minulle on sillä, että väri on suunnilleen luonnollinen. Violetti, musta, oranssi, vahva blondaus tai siniset raidat eivät miellytä silmää. Vierastan myös ihan lyhyeksi tai muuten "kummallisesti" nyrhittyä kampausta. Mieluummin maantienvärinen hiirenhäntä kuin blondit pidennyskiharat.

    • starman80

      Tummana miehenä viehätyn paljon enemmän blondeista.

    • tumma blondi

      Minulla on melko tummat hiukset, usein niitä sanotaan Suomessa tummanruskeiksi. Kuinka ollakaan, kun astun Etelä-Eurooppaan tai Aasiaan, minua pidetään eksoottisena suomalaisena blondina. Kaikki riippuu vertailukohdasta. Ihanaa, että herättää poikkeavalla ulkonäöllään huomiota niin Suomessa olemalla tummaverikkö kuin ulkomailla olemalla blondiini.

    • yhw7uw

      Vaalea ehdottomasti. Pariin kertaan nähnyt saman naisen sekä tummana että blondina ja kyllä se on blondina aina ollut huomattavasti kauniimpi.

      Joku joskus sanoi että vaaleat mielletään kilteiksi, turvallisiksi kumppaneiksi kun taas tumma on tulinen viettelijätär. En tiedä onko tällä vaikutusta valintaani, kenties? Viettelijätär ainakaan ei kiinnosta vaan haluan kumppanikseni samanlaisen kuin itsekin olen, kiltti, mukava, uskollinen.

      Stereotypioitahan nämä ovat enkä moisia älyllisesti ainakaan kannata, eivät blondit ole sen tyhmempiä kuin muutkaan ym. Haluan fiksun naisen.

      Toisaalta nuorena opetuilla esikuvilla saattaa olla vaikutusta. Elämäni paras naistuttavuus on oma sisko joka on mukava blondi ja pahin taas oma äiti, brunette ja väkivaltainen alkoholisti.

    • oujee.

      Kyllä se vain on vaalea. Sekin tosin riippuu vähän iästä ja kasvojen mallista, silmien väristä ja kulmakarvojen väristä sekä ihosta. Voitte haukkua minut, kun sanon että mielestäni tällainen hiusväri sopii enimmäkseen aikuisille naisille eikä teineille, koska sen kantajan täytyy tuntea itsensä hyvin ja pitää väriä siksi koska se sopii hänelle. Teineillä tuntuu usein tämä väri menevän pieleen siksi, koska halutaan nyt vain olla hauskoja, tyhmiä blondeja: http://www.cartinafinland.fi/fi/imagebank/large-image/96/96192/Blondi 96192.jpg Ei toki aina, mutta turhan usein :)

      Tässä on ihan sairaan hieno väri, josta itse ainakin tykkään eniten. Naisellinen, vaalea väri: http://i717.photobucket.com/albums/ww171/sinnetanne/class-hairstyle2.jpg?t=1243851165

      Ruskeat hiukset... Ne nyt vaan on niin tylsät. Vaikka kuinka laittaisi sävyjä yms. purkista niin ne ovat aina tosi tylsät, eivätkä herätä mielenkiintoani. Ei sillä että ruskeat hiukset olisivat rumat, ne voivat olla oikein kivannäköiset, mutta tylsät silti.

      • ei ei ei...

        Mutta tosiaan kuten noista kuvistakin näet, niin blondit hiusket ovat usein heikot päätä nuolevat liurut; tummat taas paksut, tuuheat ja elinvoimaiset. Kyllä se menee niin päin, että tummat hakkaa vaaleat 100-0.


      • blondit naiset = wau
        ei ei ei... kirjoitti:

        Mutta tosiaan kuten noista kuvistakin näet, niin blondit hiusket ovat usein heikot päätä nuolevat liurut; tummat taas paksut, tuuheat ja elinvoimaiset. Kyllä se menee niin päin, että tummat hakkaa vaaleat 100-0.

        Ei, ei, ei... Vaaleat hiukset hakkaavat ruskeat hiukset kauneudessa mennen tullen, mutta niin kyllä tekevät punaiset ja mustatkin. Ruskeat ovat todellakin kuten täällä on vaikka kuinka monta kertaa sanottukin, T-Y-L-S-Ä-T. Ei maha mittään.


      • rgawrgaw
        blondit naiset = wau kirjoitti:

        Ei, ei, ei... Vaaleat hiukset hakkaavat ruskeat hiukset kauneudessa mennen tullen, mutta niin kyllä tekevät punaiset ja mustatkin. Ruskeat ovat todellakin kuten täällä on vaikka kuinka monta kertaa sanottukin, T-Y-L-S-Ä-T. Ei maha mittään.

        Totta, blondit on ihania ja upeimpia.


      • väärin taas
        blondit naiset = wau kirjoitti:

        Ei, ei, ei... Vaaleat hiukset hakkaavat ruskeat hiukset kauneudessa mennen tullen, mutta niin kyllä tekevät punaiset ja mustatkin. Ruskeat ovat todellakin kuten täällä on vaikka kuinka monta kertaa sanottukin, T-Y-L-S-Ä-T. Ei maha mittään.

        No varmaan hakkaavatkin niiden mielestä, joiden mielestä nämä kaikki epäluonnolliset pissanvaaleat, mahonginpunaiset ja mustat kalpeaa ihoa ja harmaita silmiä vasten ovat jotain hienoa ja tavoiteltavaa. Vaaleat hiukset ovat usein lasimaisen ohuet ja näyttävät nekin joltain vain lisävaalennettuina/värjättyinä.

        Kyllä se kuitenkin menee niin, että tummat hiukset ovat aina vaaleita paksummat, elinvoimaisemmat ja parempikuntoiset. Lisäksi brunetet ja ristiveriköt ovat usein luonnostaan hyvännäköisiä, kun aidoista blondeista saa hyvännäköisiä vain meikkaamalla. Kyllähän blondit ihan sieviä ovat, mutta ei nyt unohdeta sitä faktaa, että maailman kauneimmat naiset ovat aina tummaverikköjä :).


      • rosa-m
        väärin taas kirjoitti:

        No varmaan hakkaavatkin niiden mielestä, joiden mielestä nämä kaikki epäluonnolliset pissanvaaleat, mahonginpunaiset ja mustat kalpeaa ihoa ja harmaita silmiä vasten ovat jotain hienoa ja tavoiteltavaa. Vaaleat hiukset ovat usein lasimaisen ohuet ja näyttävät nekin joltain vain lisävaalennettuina/värjättyinä.

        Kyllä se kuitenkin menee niin, että tummat hiukset ovat aina vaaleita paksummat, elinvoimaisemmat ja parempikuntoiset. Lisäksi brunetet ja ristiveriköt ovat usein luonnostaan hyvännäköisiä, kun aidoista blondeista saa hyvännäköisiä vain meikkaamalla. Kyllähän blondit ihan sieviä ovat, mutta ei nyt unohdeta sitä faktaa, että maailman kauneimmat naiset ovat aina tummaverikköjä :).

        *maailman kauneimmat naiset ovat aina tummaverikköjä :). *

        Makuasia, makuasia...


    • ;)

      oon huomannu et tyhmät miehet iskee blondeja. onneksi meille bruneille jää ne komeimmat ja hoteimmat miehet ;)

      t. tumman ruskea tukka ja vihreät silmät

      • viileäkö kun vaalea

        Minulle tärkeintä ainakin on miehen sisäinen komeus. Iskuyrityksiä on tullut miehiltä laidasta laitaan: älyköiltä ja "hunkseilta", mutta kun se miehen ulkonäkö ei merkitse minulle mitään vaan ajatukset ja sielun hyvyys. Vaalea hiusväri tuntuu omalta. Luonnonluoma hiusvärini on hiekanruskea. Tummemmaksikin olen värjännyt joskus. Vaaleaa uskaltaa selvästi miehet lähestyä (vaikka en sen takia värjää, seurustelen vakituisesti). Tummat naiset ehkä on tiukemman näköisiä ja jos vielä on teräväpiirteiset kasvot, korostuu sellainen tietynlainen tiukkuus. Ihmeellisesti ;) nimimerkki jaottelee miehet. Jos on komein ja "hotein" mies, niin on sitten älykäskin, koska meitä blondeja jahtaa vaan ne rumat ja tyhmät. =) Menes nyt kotiis kasvamaan tytteli.


      • i am sure
        viileäkö kun vaalea kirjoitti:

        Minulle tärkeintä ainakin on miehen sisäinen komeus. Iskuyrityksiä on tullut miehiltä laidasta laitaan: älyköiltä ja "hunkseilta", mutta kun se miehen ulkonäkö ei merkitse minulle mitään vaan ajatukset ja sielun hyvyys. Vaalea hiusväri tuntuu omalta. Luonnonluoma hiusvärini on hiekanruskea. Tummemmaksikin olen värjännyt joskus. Vaaleaa uskaltaa selvästi miehet lähestyä (vaikka en sen takia värjää, seurustelen vakituisesti). Tummat naiset ehkä on tiukemman näköisiä ja jos vielä on teräväpiirteiset kasvot, korostuu sellainen tietynlainen tiukkuus. Ihmeellisesti ;) nimimerkki jaottelee miehet. Jos on komein ja "hotein" mies, niin on sitten älykäskin, koska meitä blondeja jahtaa vaan ne rumat ja tyhmät. =) Menes nyt kotiis kasvamaan tytteli.

        http://www.salma-hayek.net/photos/albums/outtakes/Photoshoot 028/photoshoot-28-005.jpg


        http://www.salma-hayek.net/photos/albums/outtakes/Photoshoot 014/salmahayek-002.jpg


    • kopsu mään
      • Ymmärrän

      • ronsu-+

      • voi buhuu
        ronsu-+ kirjoitti:

        ymmärrät olla kateellinen. oletko itse ruma nainen vai onko sulla ruma vaimo?salman kauneutta et pysty pilaan

        Voi jeesus sentään, kuka sinä salma-fanaatikko oikein olet ja etkö ymmärrä että kaikki eivät pidä samoja naisia kauniina? Jonkun mielestä salma on on ruma ja jonkun mielestä kaunis, miksi se sinun elämääsi liikuttaa? Melko fasistinen tapa ajatella..


      • naiiiiiinen
        ronsu-+ kirjoitti:

        ymmärrät olla kateellinen. oletko itse ruma nainen vai onko sulla ruma vaimo?salman kauneutta et pysty pilaan

        Salma ei ole kaunis kasvoiltaan vaan hyvin maskuliinisen näköinen paksuine kulmakarvoineen. En ole tuo hauskan kuvan linkittäjä ja pelkään pahoin että muutenkin olet vähemmistössä mielipiteesi kanssa, Salman palvoja. =)


    • selkeä juttu

      Tumma Shakira=pliisu kolmetoista tusinassa tavis, vaalea Shakira=WAU!! =)

    • tässä näkyypi siis
    • <<<<

      ei kumpikaa vaa punapää....

    • Kaljut naiset ovat kuumia! :)

    • thetruth

      No minusta tämä kysymys menee näin: luonnollisen väriset hiukset on parhaimmat.

      Superblondit- tai platinablondit on aika kauheita, samoin liian tummaksi, jopa mustaksi värjätyt hiukset.

      Oljen vaaleat, hieman hiekkaisen sävyiset ovat parhaat, kunhan ovat pitkät ja paksut ja laineilevat.

      Mutta niin kauan kun väri on pehmeä ja luonnollinen, niin tärkeintä on hiusten kunto ja paksuus, kuin se onko tummempaa vai vaalea..

    • mää vai

      ihan sama, mutta jos naiselta kysytään samaa miehestä niin miksi se on aina tumma apina?

    • Taitaapi olla

      Ehkäpä se on sitä biologiaa. Miehet tykkäävät vaaleista naisista koska se viestii miehille hedelmällisyydestä ja korkeasta estrogeenitasosta. Naiset taas viehättyvät tummista miehistä koska tummuus on maskuliinisempi ominaisuus joka tuo ulkonäköön tietynlaista kovuutta ja miehekkyyttä. Tummalla piirteet ovat erottuvammat kuin vaalealla miehellä.

      • Anonyymi

        VÄÄRIN


      • Anonyymi

        "Miehet tykkäävät vaaleista naisista"... Uskomatonta höpöpä, todella monet miehet tykkäävät tummista naisista, eikä vaaleilla ole yhtään enemmän estrogeenia kuin tummillakaan


      • Anonyymi

        Mä tykkään vaaleista miehistä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään vaaleista miehistä 😌

        Niin mäkin... Usein. Mutta nyt olen todella ihastunut tummaan... Hiustenväri on kuitenkin loppupeleissä aika merkityksetön asia... Pelkkiin hiuksiin ei voi rakastua.


    • Anonyymi

      vaalea ois ihan nasta ja kuka ties se tulevieni lasten äiti

      • Anonyymi

        Joo mene vaan hiusten kanssa naimisiin, urpo


    • Anonyymi

      Sen kanssa jolla on isommat tissit.

    • Anonyymi

      Blondit on seksikkäämpiä ja parempia sängyssä. Blondi lähtisi mukaan.

      • Anonyymi

        Joo, sun mukaan nyt yksikään brunetti ei koskaan lähtisikään joten tyydy vaan niihin blondeihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sun mukaan nyt yksikään brunetti ei koskaan lähtisikään joten tyydy vaan niihin blondeihin...

        Ok. No en minä muita kuin blondeja ottaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No en minä muita kuin blondeja ottaisikaan.

        Sinä oletkin yksinkertainen joten pidä vain hauskaa hiustenvärin seurassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oletkin yksinkertainen joten pidä vain hauskaa hiustenvärin seurassa

        Niin pidän! Blondien kanssa nimittäin. Ja on muuten hauskaa!


    • Anonyymi

      Niin, kuka mies? Maailmassa kun on miljardeja miehiä. Epäilen, että kaikilla heistä on oma makunsa.

    • vaaleahiuksinen ehdottomasti

      • Anonyymi

        T. Blondi


      • Anonyymi

        T. Blondi


    • Anonyymi

      Blondi tietenkin. T. Ruskeatukkainen mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe