Krapula aamun lauluja

forestninja

noniin eli hyviä lauluja jotka helppottaisivat pientä krapulaa.

otetaan vaikka:
Andrea Bocelli - Con te Partiro
America - Horse With No Name
Eppu Normaali - Vuonna 85
Arttu Wiskari - Mökkitie
Aerosmith - Dream On

92

6793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippis ja kulaus

      eput/baarikärpänen
      froikkarit/särkynyt sydämiset
      irwin/ei tippa tapa
      gary holton/drink drink drink

      • äideistä parhaimman

        JAAKKO TEPPO,pam pam pamela
        KAMMARIT YHTYEEN KOKO TUOTANTO,elämä meni vähän persiilleen
        bony tyler koko tuotanto,hero,bitterblue
        ALICE COOPER,poison
        smurffi musaa ja jope ruanansuu...............................


      • KANAN kakkaa
        äideistä parhaimman kirjoitti:

        JAAKKO TEPPO,pam pam pamela
        KAMMARIT YHTYEEN KOKO TUOTANTO,elämä meni vähän persiilleen
        bony tyler koko tuotanto,hero,bitterblue
        ALICE COOPER,poison
        smurffi musaa ja jope ruanansuu...............................

        KAURAPUUROA JA PONTIKKAA


      • Krapulan aateloija!

      • Yksi Ehdotus.
        KANAN kakkaa kirjoitti:

        KAURAPUUROA JA PONTIKKAA

        Tässä mun lemppari krapula-biisi, itse George Harrison laulaa. Jotenkin toi musiikki stemmaa mun krapula-moodiin ja tekee olon siedettävämmäksi:

        http://www.youtube.com/watch?v=wynYMJwEPH8


      • Rockeikoskaankuole!

    • vaikka...

      Kolmas nainen - Äiti pojastaan pappia toivoi
      ja klassikko
      AC/DC - Hells Bells ;)
      se kellojen soitto tekee gutaa krapulassa ;)

    • Yamaha Drums

      Cozy Powell: 1812 Overture

    • Retkuilija
    • cheychey

      Eli itelle toimii ainakin eppujen elämän tarkoitus :)

      • mää vaa -94

        Caruso on lostava biisi. Ja aina plussaa on, että sen esittää niin moni artisti. Kannattaa tsekata seuraavien artistien versio: Luciano Pavarotti, Andrea Bocelli, Il Divo, Josh Groban ja Penttihietasen suomenkielinen versio.


    • krapulaamu

      Krapula aamuna ei musiikkia ollenkaan.
      Juomana haalea maitotee ja äänielementtinä hiljaisuus.

      • äläooööääöö

      • Rockeikuolekoskaan!

      • Anonyymi
        Rockeikuolekoskaan! kirjoitti:

        No olihan uusi tuttavuus! Kuuntelin kaikki "Takapihan pojat" läpi ja oli kyllä hauskoja!

        Onks rapula myrkytys vai tauti?


    • maitoa & alkoholia

      Kuuntelin Kris Kristoffersonin musaa - mieluiten uran alkupäästä. Myös bluesbiisit toimivat, esim. joku "All Your Loven" kaltainen klassikko.

    • Myöskin Kolmannen naisen biisiä ehdottelisin, Jerusalemin suutari.

    • pöllö985
      • kärsinyt krapulaa

        mutta luultavasti toimis kappale,voiko ihanammin päivän enää alkaa,onko ihanampaa aamua kuin tää...jne


    • ouhouh

      Juha Vainio - Kauhea kankkunen

    • muuta ajateltavaa

      Kyllä se on niin, että parasta musiikkia korville on se kun eukko tulee kuiskaan enkelin äänellä "mitäs jos ottaisin sulta suihin". Siihen katoaa krapula ...

    • Parasta krapulaan
    • absolutta

      Petri Nygord-Selvä päivä

    • .............
    • et sillai

      Turo G Mä olen krapulainen Rupee veetätyttää ja naurattaa ,on helpompi oksentaa

    • Kokeiltu on

      Kaikki "ylätyhjennyksen" aikaansaava musa on tosi jees! Esim. kaikki ooppera-aariat saavat kankaisen unohtumaan tosi nopeasti, mikäli kuuluvat toilettiin asti...Eli nupit kaakkoon: Ehkä naapurisikin kärsii samasta vaivasta? Toisaalta, miksi hylätä hyvää ja kallista kankkusta? Eihän autollekaan tehdä niin....
      Muutama musavalinta:
      Steppenwolf: Born to be wild (tosin ehkä kuultu jo terminaalivaiheessa = saattohoidossa kankkuseen?)
      Karita Mattila: Koko tuotanto
      Giuseppe Verdi: Koko tuotanto
      Kotimainen Iskelmä=mustelma musiikki: Helmiä on lukemattomia. Mm Mikko Alatalo
      Eduskunnan kyselytunti

    • rapulla

      Mikään laulu ei helpota krapulaa.

    • Rapulassa

      Jos oikeasti on krapula niin sillon ei musiikkia pysty kuuntelemaan.
      Te jotka nuita musiikki ehdotuksia olette listanneet niin taidatte olla amatöörejä juomishommissa,koska ette saa itsellenne oikeaa rapulaa.En kyllä itekkää haluias rapuloita mutta kun ottaa liikaa niin saa kärsiä monta päivää!

      • Kosminen nauraja

        Peter Brötzmann tai Cecil Taylor !

        Saatanallista Fee Jazz revitystä eli OIKEATA musiikkia eikä mitään lässypaskaa !!


    • Mhmm

      Ei ainakaan Phil Collinsin "Another Day In Paradise".

      Jos Kyösti Pöystiin on uskominen.

    • Hiipivä Halkopino

      Venom - At War With Satan
      Acid Drinkers - I Fuck The Violence
      Anal Blast - Smell Your Cunt
      Biohazard - Camouflage
      Body Count - Evil Dick
      Butthole Surfers - Pittsburgh to Lebanon
      Crazy Cavan - Flip Flop N`Fly
      King Diamond - The Wheelchair
      Ja sokerina pohjalla: Slayer - Jesus Saves

      Kaikkea se nuppi kestää ja jos kestää tämän rallin putkeen niin kestää mitä vaan,vaikka isommankin maansiirto-kankkusen.

    • nykäsen masahiiri

      TURO´S HEVI GEE ja Antabus.

    • Rapulalle kyytiä

      helevetin hitaat liikkeet ja kuunnella miten lätisee. Siinä krapulamusiikkia,, ja muuten toimii loistavasti:)))

      • Miks hankkia Krapula, Beethooffeni on rajua ilman krapulaakin !


    • DJ3333

      Motörhead kunnon yli 100 desibelin jytinällä.

    • Juu niin se on

      Phil Collins

      • AA = ANKEA AAMU

        on kun kylmä kossupullo narahtaa auki.
        Krapula hellittää jo siinä vaiheessa.


    • tepsii siis kesällä

      Mollikkaa täydeltä taivaalta, vihreää ruohoa - ja vieressä akustinen, johon vedetty avoin D-viritys. Käden ulottuvilla kylmää huurteista ja se rento, laiska olotila... aaahhh!!

    • koko tuotanto käy

      Kauan aikaa sitten soitettiin kaverille Kikkaa niin kovaa kuin ämyreistä lähti. Olipa iloinen herätessään Sukkulaan Venukseen!

    • mk

      ensin kunnon aamunainti ja sitten kylmää olutta paripulloa ja suihku ja lepoa ja 2-4 tunnin jälkeen taas pari olutta niin karapula on voitettu jso lopettaa siihen mutta jos maistuu niin ottaa lissä niin se siirtyy seuraavaan päivään. 2-5 pulloa olutta vaikka parintunnin välein pullo niin helpottaa.

    • pelkäsin etten kuole

      kaikki laulut on mukavia mutta kupariseppien kilkutusta kaikkein mieluiten krapulainen
      kuuntelee. se auttaa mukavan illan muistoja säilymään piiiitkäään !

    • heheeeeeeeeeeeeeeeee

      torime
      dodo sorsa
      epic saxophonist
      ym

    • ......

      Hiljaisuus ja vaahtoavan oluen kohina, sitä ei voita mikään. ;)

    • --Oiva Skumppa--

      Saunassa kiukaan sihinää. Ovi auki ja lintujen laulua. Kylmän suihkun suhinaa...
      Telkusta luonto-ohjelmia. Rentouttavaa selostusta ja nukahdat varmasti.

      On tosin kylläkin luonnonäänistä koottuja cd-levyjä. Kotiteatteriin ja rennosti makuulle. Valot pois ja herätyskello soimaan, jos nukahdat ja pitää herätä aamulla.... juomaa pöydällä.

      • sirpsa5648

        lähtee kun juo litran piimää....sika hyvää ja helpottaa ; D ja jos on kaaaaamea rapula juon monta litraa : DD


    • ¤

      niin se olis Katri Ylanderin mansikkamäki

      • twtwtw

        kun otan kurkon parvekkelta, onko se musiikkia, mutta laulaa hyvin,
        ei kauaa laula, kun suljen oven,joka aamu se siellä kuiteskin laulaa, kun lauhtui lauloi kovemmin


      • belaruskuski
        twtwtw kirjoitti:

        kun otan kurkon parvekkelta, onko se musiikkia, mutta laulaa hyvin,
        ei kauaa laula, kun suljen oven,joka aamu se siellä kuiteskin laulaa, kun lauhtui lauloi kovemmin

        PELARUKSEN MOOTTORIN JYTKE ja samalla hoituu lumityöt


    • normaalijärkinen

      täydellinen hiljaisuus.......

      • kutaa

        kunnon oppera aaria rauhoittavaa kuunneltavaa kankkusessa kun metsosopraano vetää
        korkealta ja kovaa niin että pää meinaa haljeta.


    • jokupahan vaan

      Mä en pahemmin kauheessa kankkusessa musaa kuuntele, mut sit tulee katottua typeriä ohjelmia telkkarista joita ei normisti kattois.. Tai sitte kattoo piirrettyjä, niitä nyt voi aina kattoo!! riippuu tietenki mitä kattoo... :P

    • ei virheitä
    • Kokemusta on

      relaxfm.ru

    • Tseke Vaara

      Parasta musiikkia krapulaisen korville on se, kun frendi kertoo korjaavansa sadon kaapissa kasvattamastaan hampusta.

    • ZigZag81

      Yölinnun-Sitä saa mitä tilaa

    • -

      Black Label Society : Hangover Music Volume IV

    • nikkelsnack

      ambient musiikki hiljasella ::)

      • nikkelsnack

        rupes tekee mieli piimää ku luin ton yhen vastauksen, ja paljo


    • jope3000

      Jope ruonansuu - jaa jaa keskikaljaa
      Junnu vainio - kauhea kankkunen
      Phil collins - another day in paradise ... ainakin jos sattunut näkemään phil collins darra jakson pasilaa

    • Metallia perkele

      TANKARD - THE MORNING AFTER
      GEHENNAH - SIX PACK QUEEN
      SARCOFAGO - SEX , DRINKS and METAL
      GANG GREEN - ALCOHOL
      onhan noita...

    • Takatuuppari

      Kyllä se on puolisoni voihkinta parasta musiikkia krapulaisena aamuna, häntä kun takaapäin paneskelee kyljellään,,,,

      • hjgjkhgkj

        Jos pystyt fyysiseen rasitukseen, ei sinulla krapulaa olekaan.


    • demon alcohol
    • kapavepa

      Kaikki mandoliinimusiikki!!

    • KlassistaRapulaMusaa

      kyllähän Epuilta ja Froikkareilta löytyy muutakin aiheeseen sopivaa jopa taitelija Goodmannilta vaikka mystisestä metsämiehestä mutta Sibeliuksen Finlandia
      on parasta sinfonia musiikkia mitä krapulassa voi kuunnella.

    • Hin.ni

      Jops. Meikäläinen myös laittaisi (laittaa) Eppuja ja Klamydiaa krappista helpottamaan!

    • alisa.n

      Motörhead: Ace of Spades

    • hyvästi selvä päivä
    • Bukka Ke

      Aphex Twin - Selected Ambient Works vol. 2

      Tosin voip olla että se korkki aukeaa uudestaan, jos on henkistä morkkista tahi vitutusta..

    • pookionkii
    • persehiki

      parasta musaa on ovikello, joka ilmoittaa et pepe on tuonu rasvasen pizzan puolentoistalitran limun kera....nii ja ääni joka kertoo, et kaikki on hyvin, ei syytä morkkikseen ja et ei tarvi tehdä eikä lähtee mihinkään

    • minoa

      hiljaisuus

    • jb

      sepultura,venom,wasp,näin esi-merkiksi.
      ja unohtaa itse voivottelu,rauhallista työskentelyä.

      • Suomi- faceimitaatio

    • 5

      Aikalailla mikä metalli tahansa, kunhan se ei ole hidas tempoista.

      Nykyään innostunut Velcran tuotannosta. Toimii niin kännissä illalla, kuin krapulassa aamulla ;)

      Mitä isommalla volume on, sen paremmin se helpottaa siihen jysäriin, mikä yleensä krapula aamuna on.

      http://www.youtube.com/watch?v=MAMqOjbOr0g&feature=related

    • Janottaa notta
    • Hanskit go go

      Minulla ei ole koskaan krapulaa. Tosin en myöskään voi ottaa krapularyyppyä , koska pääni verisuonet halkeavat. Se on vittumaista. Musiikin kuuntelu ei kuulu sellaisiin aamuihin. Eikä kitaran soittaminenkaan.Siinä vain toivutaan. Ei niin kuin naapuri joka menee Alkoon. Voisi ajatella, että voisi ottaa piristeitä. Siis kahvia vahvempaa. Hyvä ajatus. Tosin lääkärini sanoo, että henkeni menee seuraavassa korkeassa verenpaineessa. Muut lääkärit varovat antamasta minulle mitään verenpainetta nostavaa.

      Minäkin varon sellaista. Minulla meni taju kankaalle viimeksi ja lääkärit epäilivät että kyseessä oli mahdollisesti ehkä sattumoisin kyseessä itsetuhoisia ajatuksia. Ihan kun minä ajattelisin. Sain käydä psykopaateilla, anteeksi leikkisä ilmaisu. Monta kertaa jotta heille selvisi, että monen sattuman yhteensattuma oli sattuma. Lopuksi vielä sanottiin, että jos on ongelmia, niin ei tarvitse kuin soittaa ja ottaa aika. OK. En ole nirso. vaikka nuori nainen ei ollutkaan seksuaalisesti minua kiihottava. Naisseura toki kelpaa. Nuorempi ja itseäni vanhempi, en ole ikärasisti vaan kaikkiruokainen. Olen oikea mummomagneetti. Ihan kuin minä olisin hengissä. Kuulostaa valveunelta. Siinä minä suukottelisin työterveyslääkäriäni, jota en voi edes sietää hereillä ollessani. Eikä muuten hänkään minua. Tai vaikuttaa siltä että "mahtava esiintymiseeni" olisi saanut hänet ajattelemaan, että minäkin olen ihminen. Ihminen jolla on sairautensa. Olen muuten ihmeissäni. Saatan jopa suukotella häntä seuraavalla vastaanottoajallani. Siis poskelle.

      Muuhan olisi jo seksuaalista häirintää. Setä tietää. Setä on korrekti.

      Se on ihme. Olen siis saanut jonkun lääkärin jopa ajattelemaan enkä pelkästään rauhasillaan toimimaan. Se taitaa olla toinen lääkäri joka on luonnontieteilijä. Sellainen joka ajattelee ongelmaa, lääkitystä ja seurausta. Ja sen jälkeen niitä samoja uudestaan.

      Olin ortopedilla Mehiläisessä, Töölössä. En ajatellut, että pussaisin häntä , mutta asiantuntijan lausunto tuntui sen verran loogiselta ja selväjärkiseltä, että uskoin hänen tulkintaansa. Minähän en miestä pussaa, hetero! Teki mieli kyllä. Olisin toki kätellyt mutta kun ne nykyisin ovat niin kättelypelkoisia nämä lääkärit, jätin sen tekemättä.

      Asia mitä pidän aikamoisena vittuiluna. Jos tuttuni joka on jonkin sortin myyjä, päällikkö, jättäisi kättelemättä, veikkaan että moni elintarvikkeita ostava yrittäjä jättäisi tuotteet ostamatta.

      Siis ihan tosissaan: Oliko sikaflunssa muka ongelma? Ei ollut. Ei ole nyt. Eikä tule olemaan koskaan. Siis ei koskaan. Ei milloinkaan. Siitä huolimatta Mehiläisen työterveys välttelee potilaiden kättelyä. Taatusti ihan turhaan. Jos sitä ei moni tunne huonona käytöksenä, minä olen saatanan tyhmä. Moni tuntee sen loukkauksena. Sitä se on. Enkä minä voi uskoa, että Mehiläisessä on niin monta tyhmää ja idioottia lääketieteen ammattilaista. Siis sellaista joka pelkäisi sikaflunssaa.

      Siis silloinhan ne olisi maallikkoa, minua tyhmempiä. Ne pelkäisi sikaflunssaa enemmän kuin Tokion säteilyä? Tosin olen vanhempi kuin moni lääkäri. Miksi minä tulisin idioottien hoitoon hyvät Mehiläiset? Siis jos en ole työterveyshuollossa? Sitähän minä en tiedä koska monoa tulee perseeseen. Sehän voi tulla vaikka huomenna kirjeen muodossa . Siis minulla on niin ihmeellinen ja ihana työnantaja ettei se ole antanut minulle monoa perseeseen vaikka olen ollut vasta 4 ja puoli vuotta sairaslomalla. Siis toistaiseksi. Olen siis vain toistaiseksi sairaslomalla. Ei vaikka vakuutusoikeus toteaa etten pysty tekemään enää entistä työtäni. En saa työkyvyttömyyseläkettä, mutta en voi siis tehdä työtäni. Ihme on tietenkin mikseivät ne tarjoa näin hyvin suomenkieltä taitavalle huippupalkkaista työtä lehteensä? Tota, en ole halpa. Hesarin liksa ei riitä alkuunsakaan. Lupaan vielä olevani laiskempi. Mutta olla parempi kuin virkkunen, Se olisi maailman helpoin tehtävä.,vitsi vain.Laiskan virka suorastaan.

      Tota, Tyyöpaikkalääkärini sanoi, että olen väliinputoaja. Ihan mukavaahan se on olla Tappiolan väliinputoaja.Tappiola ei maksa siis eläkettä enkä voi siis tehdä työtäni.Minä voin kuulemma tehdä jotain.

      Runkata, vai? Naida naapurien tyytymättömiä vaimoja? Niitä on. Kaikki yli 16 vuotiaat kelpaavat. Siis kaikki naapurit. Lupaan olla hurmaava, sillä sitä minä olen. Minulle kelpaa kaikki hamehelmat. Olivat sitten Tappiolalla töissä tai muualla, jos hinnoista sovitaan.

      Niistähän me sovimme jos ISS ei tajua tarjota minulle sopivaa työtä. Siis lehdestään ja kovaan hintaan. Siis niin kovaan hintaan, että hesarin virkkusen homma on on siihen verrattuna vitsi. Ihan minun ehdoillani.Ei niissä ole mitään ihmeellistä. Ne vain olisivat joustavia kirjoittajan suuntaan.Jos kirjoittajalta ei irtoaisi, niin lehti ilmestyisi myöhemmin. Capische?

      Tässä vain ei luodilla uhattaisi ketään. Kauheaa? Pelästykää sitten.

    • ...
    • stimn

      "Maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää....." :)
      Unelmia & toistohommia

    • Siippis
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun chicago kuoli.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aloittelijoille riittää pelkkä nimibiisikin, eli vika raita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe