Eagles kuulunee rockkiin vaikka sitä on vain kevyesti mutta onko mitenkään outoa että olen reilu 20v ja kuuntelen Eaglesia ja Zeppeliniä, minusta ikäiseni ei varmaan tämmöstä kuuntele. Minusta molemmat aivan loistavia, ikuisia Legendoja!
Eagles
1
182
Vastaukset
- Quantanamo
"olen reilu 20v ja kuuntelen Eaglesia ja Zeppeliniä, minusta ikäiseni ei varmaan tämmöstä kuuntele"
Ei ole iästä kiinni. Vaan ihmisen persoonasta, minkälaisesta musasta diggaa. Yleensä musiikkiin vakavasti suhtautuvat henkilöt diggaavat hieman vanhempaa kamaa ja ns. taustamusan kuuntelijat kuuntelevat halpaa tietokonepoppia tai jotain paskaa tyyliin nickelback ja vastaavaa. Yleensä myös vanhan musiikin ystävät ostavat oikeita levyjä ja taustamusan kuuntelijat lataavat laittomasti tai sitten spotiftysta kuuntelevat. Molempia musiikinkuuntelja-tyyppejä löytyy joka ikäluokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200