Juu eli pikkutissinä kaipailisin jos joku tietää esim netti puljua jossa olis myytävänä topattuja bikineitä,
no löytyyhän noita paljon, mutta olis kiva jos näitä niskan taakse solmittavia, ettei niitä "normi rintsikka" mallisia. Ei varmaan löydy mistään push uppeina?? Ja mielummin suht iso toppaus...
topattuja bikineitä
4
1543
Vastaukset
- zkfjuea
change.com, löytyy niskan taakse klipsilla kiinnitettäviä, joissa säädettävät olkaimet. Topatut kupit, ei kuitenkaan mitkään älyttömät push upit. Hyvä malli, mutta jos kaipaa kunnolla rinnan kohotusta, ehkä kannattaa jatkaa metsästystä :)
- .......
Nykyäänhän melkein kaikki bikinit on reilusti topattuja. Tai ainakin irrotettavalla täytteellä. Halensilla on ainakin hyvät valikoimat. En tiedä, onko koko kesän valikoima vielä tarjolla. Viime kesänä tilasin muutamat loistobiksut sieltä. Ja H&M:stä löytyy kans.
Mikään ei muuten estä lisäämästä lisää fylliä toppaustaskuihin =)
On kokeiltu ja hyvin toimii, eli toisista biksuista toppingit lisäksi, tai voit ostaa sellaisia irtonaisia öljytoppausläpysköjä. Lindexillä ainakin myydään niitä. - nanana
www.victoriassecret.com:sta löydät vaikka minkälaiset biksut joiden pitäisi tehdä pienirintaisellekin ihmeitä, jos olet vain valmis maksamaan niistä mahdollisesti aika paljon ja tilaamaan Euroopan ulkopuolelta joka voi tulla aika kalliiksi.. (ei siis itselläni ole kokemusta victoria's secretistä)
http://www.otto-suomi.fi/362459 - tissitöntilaaja.,
Hm:mässä löytyy!:D Itse tilasin vaakaraidalliset( suurentavat rintoja ) ja kävin vielä ostamassa täytteet niihin, ja ompelijaystäväni ompeli ne kiinni!(: Uhkeita muotoja kun ei ole, täytyy ne itse luoda! Vaikka kuppikokoni on vain AA, 34koko oli sopiva. Nämä saavat aikaan push up efektin! suosittelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423